Mukavan olon painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
yle.fi
youtube.com
youtube.com
youtube.com
yle.fi
youtube.com
twitter.com
Oispa vyöhyke.
juuh tää on se lanka
Oispa koire.
hyi vittu jotain neekereitä hyhh. neekerit haisee yök
...
kiustamis tekot ompi kieletyjä nyt
jolum punkki vahtii akunan takana ja kirojittaa muisto vihkoon ilkymys pojat
SAUNAAN
...
...
yle.fi
>Muokkaisitko geenejäsi ulkonäkösi parantamiseksi? Se voi olla mahdollista, mutta onko se luvallista?
"Mun puolimetrinen mela on ihan luonnollinen" - nyymi muutaman vuoden päästä
HAISTA PUKKI PASKA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
VARMAA ÄIJÄL JOKU TEKO PARTA XDDDD
hyvvä viesti kamerus
...
itsehän panisin vuosia neekeri muijaa kunnes se jonain päivänä hermostuu ja kysyy "nyymi, mikset kysy mua sun kaa naimisii!?" ja sit sanon että koska se on kuvottava neekeri ja jätän sen paskan
...
rakentaisitko itsellesi oman lapsen geeni kerrallaan ilman äitiä?
punkki ompi merkinyt nymmin ilkymys kirrijan
joluna ei lahjoja tipu
koivvu nimen herra voippi tula käymmän lits läts
Mistä nämä kaikki lits lätsit oikein tulee? Päättääkö joku salainen meemivaliokunta että nyt pojat laitetaan bastardisoitu versio Pepestä piiskaamaan piirrettyjä tyttöjä ja armeija nyymejä rupeaa shoppaamaan niitä päivätyönä?
Eipä noissa montaa minuuttia mene kun copy pastettaa apustajan kuvaan
>Crispriä on pidetty vaarallisena siksikin, että sen arvellaan voivan johtaa siihen, että tulevaisuudessa vanhemmat valitsevat jälkeläisilleen vain toivottavia ominaisuuksia: oikeat lahjakkuudet, sopivat luonteenpiirteet ja silmien ja hiusten värit. Vastapainoksi epätoivottavia ominaisuuksia voisi karsia samoin konstein.
Aika vaarallista ja hirveää tosiaan. Vittu kun ihmiset on vammasia
Finnish winters are so cozy
Sinun täytyy olla Ames.
Sinun täytyy olla Ames.
Sinun täytyy olla Ames.
Sinun täytyy olla Ames.
Sinun täytyy olla Ames.
parempi kysymys:
onko kenelläkään suomalaisella rahaa harrastaa tämmöstä ennenku ovat 50v rumiluksia joiden ei hyödytä yrittää?
puristellaampi taas vähäm
Onko nyymeillä ketään joiden kanssa viettää joulu? Jos ei ole, niin me ollaan kuitenkin täällä!
*surrrrr*
Oonkohan mä oikeesti Nostradamus?
t.
Kai tuo tuosta halpenee kunhan pääsee massatuotantoon jos jutkut ei onnistu estämään muuntelua kokonaan koska idiootit, sairaat ja vammaiset ovat rikkaus.
Yritätkö taas tehdä ittestäs älykköä?
Pelkään että tää menee ihan vitun väärin
*srrrurrrrr*
On tietenkin. En oo mikään perheen hylkäämä luuseri.
okei nyt sä voit lopettaa hei pysäytä se PYSÄYTÄ JO MITÄ VITTUA
milemi minum tekevi
aivomi ajattelepi
mämmiämni maustamahan
pierustusta pruutaamaham
syön tänään 3000 kaloria
läpsyttelijä aput on itestä aika huvittavia niin teen uuden jos sattuu hyvä pyllistelykuva vastaan
haiset tänne asti
ootko lihasten lihotus kuurilla
Puputtaa
Tosta
Keltanokkakylä... koti.
Oho.
Itellä paino pysyy samana 3000kcal ravinnolla.
t. eri
Luvattoman pullea.
This Swedish military march is really good.
Söin kaks perhepitsaa.
juu voi vittu mikä menetys se oliskaan jos maailma vapautuis tyhmistä, rumista ja vammaisista
on, kuhan kusetin ettei olis. kuka nyt teidän luusereiden kaa joulua haluis viettää? kuole
Se on niille harmillista koska ne ovat itse tyhmiä ja rumia ja heidän mielestä ei ole reilua että muut säästyy tältä kohtalolta.
hmm juuh aivan
heräsin sitten viideltä ja taidan olla vieläkin kännissä, filmi poikki joskus iltakymmeneltä kun kyselin söpöltä tytöltä että tykkääköhän hän harrastaa suihinottoja
kaikki /mämmi/läiset kuolisivat sukupuuttoon
...
joo
laitoin kananugetit uuniin vaikka paketissa ei sanottu että ne sais laittaa uuniin
Suomen pitää:
1. hävittää muun kuin europidisen rodun edustajat (tähän kategoriaan laskettakoon semi-europidisen itä-balttialaisen rodun edustajat)
2. evätä äänioikeus naisilta ja niiltä, jotka eivät ole armeijaa ja korkeinta koulutusastetta suorittaneet
3. kumota schengenin sopimuksen ratifiointi, sulkea rajat rakentamalla vähintään 4 metriä paksu ja 10 metriä korkea teräksellä vahvistettu ja piikitetty betonimuuri koko maarajan pituudelle ja tiukentamalla aseellista rajavalvontaa
4. poistaa mahdollisuus vapaaehtoiseen siviilipalvelukseen ja mahdollistaa se vain heille, jotka eivät terveydellisin perustein pysty armeijaa suorittamaan
5. kolminkertaistaa armeijan budjetti
6. pakollistaa peruskoulun jälkeinen yleissivistävä tai ammatillinen koulutus
7. erota EU:sta
8. ottaa käyttöön oma kansallinen valuutta jonka arvo on kiinni Suomen valtion arvometallivarannoissa, eikä kansainvälisten pankkien manipuloitavissa
9. yksikielistyä ja kriminalisoida ruotsin puhuminen julkisella paikalla
10. institutionaalistaa eugeniikka, jonka tähtäimenä ensisijaisesti on tehdä kansasta terveempi, ja toissijaisesti moraalisilta ja älyllisiltä ominaisuuksiltaan kyvykkäämpi
11. aloittaa kaavailut niiden alueiden takaisinvaltaukseen, jotka meille oikeutetusti kuuluu
12. kriminalisoida uskonnot
13. kumota ydinasekieltosopimuksen ratifiointi ja aloittaa ydinsaseohjelma
Ei mulla muuta.
Aika pahaperse, ota mut nyt
juuh kuuntelen jätkää joka ei osaa edes linkata youtubevideoon
hieno linkki hermano
yle.fi
Kuolema Helsinkiläisille maanpettureille
mielummin viettäisin yksin ku teidän kaa
Paskaa pastaa mee helevettiin
...
Oon kuullu huonompiaki voimafantasioita jtp
ootko joku neekeri ku luet noita englanniks
>joku nyymi on ihan vitun väärässä, ei selvästi tiedä oikeastaan mitään aiheeseta mutta jatkaa väittelyä ja kaivaa koko ajan itseään syvemmälle
Voiko nyymin aivokaiset selittää, mitä tällaisten ihmisten päässä tapahtuu kun ne tekee tätä?
Cuckistanista tulee semmonen karanteenialue mini-ruotsi mihin kaikki paskanahat valuu muualta Suomesta neekeröimään. Hesetytyt saa neekerikullia ja hese"miehet" homoilee netissä ja me böndet saadaan elää onnellisina taas valkoisessa Suomessa
pitäs ottaa trippaukset ja mämmidisco käyttöön ettei juteltais joillekki vitun neekereille vaikka ne hyödyttömät rotat tuol lurkkaiski
etsä vittu voi sanoo noin!
öyh öyh
parempi kysymys on että miksi sunlaiset apinat jaksaa aina vaan uudestaan väittää takaisin jos toinen on kerta niin vammasella tasolla vääräässä ja jääräpäinen
jos meillä on helvetin moinen raja-aita nii sehän pitää perkele purkaa kun suomi laajenee voimakkaasti alueellisesti vuosikymmenten saatossa
Ootko koskaan miettiny, että ehkä se oot sä joka on väärässä?
Neekeri havaittu
#ホ鼈XゥclY
tos on sulle trip, kokeile pois
lits läts
mä kokeilin tätä ja nyt mun kone ei enää toimi
Ne tulee mämmiin mädättämään ja vakavakeskusteluväittelemään
mutta se on totta. en tahdo että ketään on näiden puskaraiskaajien kanssa missään tekemisissä
Jos haluatte halilaatikkoa niin menkää Sup Forumsiin tai sinne Reddittiin
Hyvä että lisäsit sen estrogeeniapustajan.
...
#ホ鼈XゥclY
tos on sulle ihan oma tripkoodi laita se vaan nimikenttään ja se on siinä
Koska väittely ja sydämen lähellä olevista asioista keskustelu on mukavaa.
Juu, aina mietin ja yritän kognitiivista dissonanssia välttää, mutta kun tällä kertaa on ihan oikeasti ilmiselvästi väärässä, mutta jatkaa väittelyä silti, vaikka jokaisella viestillä vaan pahentaa tilannettaan.
Minä olen yksi vakavakeskusteluväittelijänyymeistä.
Voitas hakee Helsingistä kaikki massit mitä sinne on täältä maakunnista pumpattu rakentaa muuri sen ympärille ja julistaa se itsenäiseksi kaupunkivaltioksi. Pääkaupunki joko Turkuun tai Tampereelle. Kaikki ois tyytyväisiä.
>AP
mee takas ylikseen
Älkää kiusiko juntit
t. neekeri ukko
>Voitas hakee Helsingistä kaikki massit mitä sinne on täältä maakunnista pumpattu
Musta kyllä tuntuu että helsinki on se joka pumppaa rahaa maakuntiin
älä itke vaikka oletkin valkoinen
mee ylikselle larppaamaan suomen boogiemiestä
saatanan falseflagger huomihuora
>höhö noi nistit menee ihan sekasin kun sanon että oon musta hähähähä
kylläpä sitä nyt ollaan niin neekeriä(neekeriä)
En tule ikinä pitämään neekeriä suomalaisena vaikka se ois täällä syntynyt t. rasisti
HAAAAAAAAH
kenenkään normaalin ihmisen ei pitäisi olla pakotettuna olemaan neekereiden kanssa jos ei halua. neekereihin ei voi luottaa, mannetkin luotettavampia ja se kertoo jo jotain.
Jopa Suomessa syntyneet neekerit ovat silti syrjittyjä ja koulukiusattuja pikkupaskoja. Katsokaa vaan, seuraavia kouluampujia
Se on sitä vanhaa rahaa joka virtasi helsinkiin maakunnista alunperinkin. Vois melkein sanoa että helsinki vaan maksaa korkoja pois lainasta.
ei ole rasismia ku ovat itse samaa mieltä.
noh? täähä o hyvä loppuillan aihe. Halusit välttämättä ottaa esille vitun neekeröivä neekeri.
Voi jumpe
no ei ole kovin kivaa kun turhautuneena tänne blogaat jotain ulinaasi siitä miten tappelet vammasen kanssa
ainoastaan vammaset tappelee vammasten kanssa
michaael jackson is alive
neekeri