/mämmi/

työkamerukset painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=_hNdTZCHkng
twitter.com/SFWRedditImages

Hyvä painos.

Missä viipyy elementtikuorma

Oispa keskiviikko

Tässä meitsi pidättelemässä muita /mämmi/n animehomoja kun normot valuvat pikkuhiljaa lankaan

päästään jo töistä pois kun animerotat heräilee

Mielummin tekisin tästä ihan lainsäädännöllisen jutun jtp, vitut lääkeriippuvaisten mätäaivojen mielipiteistä

...

Osaako joku selittää, mikä /mämmi/ssä oikeasti kiehtoo normoja?

Oispa nyymi jonka kanssa käpertyä peiton alle ja katsella meemejä

Näin epäonnistuneena normona tämä on ainoa suomenkielinen kanava jossa voin rupatella.

>lainsäädännöllisen
Ei huono yhtään.

Meen käymään hesessä, tuonko jotain?

Tuo pari neekerin päänahkaa ja muutamat hinttien irtileikatut kiveksetr

Voi tuntee ittes isoks pojaks vaik olis säälittävä vätys.

mun kusi haisee ihan mannasuurimoilta

HAHAAH MEEMMEJÄ TOSI COOL XDDDDDDDDD *TROLEFACE*

Tuo mulle iso tuplajuustohampurilainen ilman sipulii, suolakurkkuja ja sit kurkkumajoneesin tilalle paprikamajoneesi.

Oon aina ihmetelly tämmösiä postauksia. Mikä tekee ihmisen laittamaan tämmöstä tietokoneen ruudullensa ja painamaan sitä post nappia?
Onko tuo sun mielestä hauskaa?

Ei, kun se apinoi siinä normoja, jotka käyttää sanaa "meemi" aivan kaikkeen ja aivan väärin. Se, että kuva sisältää meemejä, ei tee kuvasta meemiä.

Tajuan kyllä sen idean, mutta tuota tyyliä ihmettelen.

Voi voi, nytpä sinä näytit minulle pahemman kerran
Minut on niin sanotusti servailtu

Tietääkö nyymit miten lähtis veri pois pyyhkeestä? Ei auttanut 60c pesu.

Eikö normojen mielestä meemut oo kuvamakroja?

Te ette edes tiedä mikä on meemin määritelmä.

Tärkeä tiedotus! Haluun tän.

Tähän päättyy oispatus-tiedote.

lirauta kodinputkimiestä tahran päälle

Ydinaseiden latausääniä

se on niinq hauska kuva

Muuu

>>>/ylifoorumi/
>>>/kouluun/
Tapa ittes vitun jonne

oispa tappelumaitoo

TAMPERE
A
M
P
E
R
E

Eikun oho, ensimmäinen maanantai, ei olekaan erityinen tapaus.

Hervanta on pelkkää tuhkaa.

Ei vittu kurkku helvetin kipeä ja päätä särkee mutta työ odottaa.

ostin KG:ltä pekonihampurilaisen.
ihan ok vaikkakin ylihintainen

Tapa ittes ja poista oispattelu paskas vitun spede

Ja bimbo leipää

Jos postittaa huomenna nii tuleekohan perjantaiksi perille? Kuumottaa toi itsenäisyyspäivä.

Saksilla

Osaako joku selittää mikä epänormoja kiehtoo /mämmi/ssä?

Riippuu mitä postittaa, minne ja missä luokassa

Ois toi S koon paketti Espoosta Joensuuhun. Luokasta ei tietoa.

kehtaiskohan sitä sitten lähteä jo kaljaa hakemaan

Epänormojen kanssa postaaminen anonyymisti. Vakavakeskustelut.

Muistutus että ei-normot ovat epäonnistuineita normoja.

Oli kyl sit vika kerta kun lämmitän maidonkin termariin. Eihän tätä paskaa voi juoda vieläkään kun on niin infernaalisen kuumaa.

epäonnistuneet normot on normoja

Voi sanoa mielipiteensä ottamatta normojen tunteita huomioon.

Eli ei-normot ovat normoja.

Paitsi ei-normot jotka eivät pidä normoutta jonain mihinkä pyrkiä

Koska ootte nyymit viimeksi tähystänyt?
Join kaffetta tossa pellon reunassa ja jumankauta et mieli ja sielu lepää, kun voi tähystellä ongelmitta varmaan yli kilometrin päähän.
Mulla on välillä semmonen olo et jos on ahtaassa sisällä ainavaan eikä näe pitkälle ni se alkaa ahdistaa. Sen takia pelkkä pilvien katselu taivaalla voi olla rentouttavaa, mut vielä parempi jos on oikeasti joku kohde mitä tähystää. Oon sitä mielt et toi on ihmiselle tosi luonnollista.

Eli he ovat luovuttaneita epäonnistuneita normoja.

Pyörittelen päässäni välillä kaikennäköisiä tarinoita omakeksimistä hahmoista ja tuli tässä mieleen että näitä voisi kirjoittaa joskus myös ylös.

Onko kellään kokemusta tämmöisestä? En ole kirjallisesti kovin lahjakas, pään sisällä ei tarvitse kuvailla tapahtumia sanoin.

Kirjoittele vaikka ranskalaisilla viivoilla tarinoita ylös ensin ja sitten jos alkaa kiinnostaa niin kirjoita puhtaaksi ylös-.

luovuttaneet epäonnistuneet normot haaveilee normoudesta vaikka yrittävät itselleen muuta uskotella, nää tunnetaan yleisesti nimellä mielenterveyspotilas

Ajattelin että vois soitella OP:lle tosta pankkikortista kun sanoivat sivuillansa että lähettäisivät automaattisesti uuden kortin sen jälkeen kun kuolletin vanhan. Eivät kyllä sitä tehneet. Muutenkin alkaisivat velottamaan kuukausimaksua pankki vitun kortista kohta, niin mitä minä sillä kun on toiselta pankilta ilmanen.

Eihän tuossa OP:ssa ole mitään hyvää. Kuka niiden asiakas haluais olla?

mun peppu tähystettiin ja se ei ollut kivaa

>Ilmeeni kun haluun kotiin jo

Pitää normojen tulla potkii teitä luumuja perseelle, tulevia eläkkeiden maksajia kuitenkin! Noei, tykkään teistä nii siks käyn täällä

Vanhempien talo on semmosen kaks kilsaa leveen ja viitisen kilsää pitkän laakson kupeessa joka on keskellä virtaava pikku joki poislukien pelkkää peltoo, siä on kiva kattella haukkojen metsästystouhuja kesäsin

Paitsi säki täällä peppukipeenä nyt ku oot herkkä..? En tiiä miks et oo viel huomannu/tajunnu et ihan samanlail hinttarit on normoja vastaan. Turha esittää marttyyriä molemmat puolet yhtä typeriä

>osta vaihto
>ainii eihä mulla oo ku 20 pelii bäcklogissa tolle 3DSlle

voitin 130 euroa blackjackista ja hävisin kaiken takaisin

nyt kaljaa

mieslapsi

Semmost se on.

>osta vaihto
>halu pelata mitään 3ds pelejä laskee lähes nollaan
Kiitos 240p näyttö.

Jos oli hyvä tarjous mitä todennäköisesti ei hetkeen saa uudestaan, niin teit kannattavan siirron

Uutena 300€, en sanoisi että mikään uskomaton diili, mutta tuli se 5 peliä täyteen + helvetin hype Prime ja SMT5 ensvuonna.

Oispa nintendo kytkin.

Listaa kaikki 3ds hyvät pelit, kun mun mielestä sille ei oo yhtään, mut saatan olla missannu jotain

Oon TÖISSÄ
*ei työskentele*

...

kävin työvmoia tomis tomistossa

antoivatko TÖI

This is what happens when your mom drinks too much, you turn into a gook. Poor guy

sain kntoutus päivä raha

kun asuin vielä kotona niin äiti varas mulle ajan johonkin työvoimatoimisto tapaamiseen ja sitten sanoi että käydään pitsalla ja sen jälkeen vei sitten sinne :D tuli aika apustettava olo

Huomenta

> :D

johtiko se sitten mihinkään vai menitkö johonki pajalle?

mun äiti kerran sano mulle että mennään hesburgeriin. sitten se ajo sen ohi ja vei mut pää lääkäriin. oli vähän huijattu olo

kek, niin kuin koiralle sanois että lähetään paikkaan X kun oikeesti mennään lekurille

jouduin johonkin työhakukurssille

olin aika katkera äidille sen ajan, söin aina ruokani sen kurssin ajan omassa huoneessa koneen äärellä

oli sopiva hetki käyttää :D

> :D

Se ois huomenna veronpalautukset

Juu ite saan sentään jopa 90e

ite oon nyt työkkärin apustettavan mut en ole kyl mitään uutta tietoa tai vinkkejä saanut, kaikki vaan vuorotellen kertoo että opiskelu kannattaa ja pitää hakee sellasia duuneja mitä ei oo netissä, oikeestaan koko homman funktio on niputtaa syrjäytyneitä johonki aktivointi-lokeroon jotta niitä ei tarvi haastatella tai pistää karenssiin

mukavaa myös on rustata "hyvä" cv josta juuri ilmenee että olet lähinnä saattohoitoon soveltuva ihmisjäte

Jos et olisi vähä-älyinen osaisit hakea töitä ihan itsekin. Hyvä vaan että teidät keharit saadaan kategorisoitua jotenkin, että ei vahingossakaan palkata.

1280,70€

20 euroa täällä. Eli aika lailla se minimi.

t. mestari tulojen arvuuttelija.

Kannattasko laittaa ne veroprosentit kunnolla ens vuonna. Turhaa annat ilmaista lainaa valtiolle.

Kallu/5
Toivottavasti edes käytät sen hyvin ja sijoitat kaiken tuottavasti

Kannattais, laskin kilometrit päivälleen oikein ja prosentti oli 20% mutta silti tulee noin paljon takaisin. Ihan kivahan se on tollanen köntsä saada "ylimääräistä" kun on pärjäillyt hyvin ilmankin.

Itselle tulee ~1000 pelkistä matkakorvauksista, ateriakorvauksista ja kaikenlaisista muista verovähennyskistä mitä jaksoin pistää.
t.eri

700e mätkyjä.

Ei sillä sinänsä mitään väliä oo kun tilillä lepää useampi tonttu mutta kylläpä meni laskut taas vituiksi.

Hyi olkoon

Oho

/mämmi/:n tunnari:
youtube.com/watch?v=_hNdTZCHkng

Jännä muuten että kyseistä biisiä ei löydy ollenkaan youtubesta alkuperäisenä j.karjalaisen levyversiona. Tämä paska versio on ainoa live-vedoistakin.
Pitää melkeen ite laittaa kipale uutuubbiin, koska omistan levyn

Parempiahan se periaatteessa on näin päin, nythän mulla oli ne rahat kokoajan käytössä ja olisin voinut sijoittaa ne eteenpäin (en sijoittanut).

hä hää räjäytin presidentin linnan nyt eivät pääse juhhilaman!