/Norgetråden/

jaja, sånn kan det gå
bildet var det eneste jeg hadde lagret

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=IgVFP5eErVI
youtube.com/watch?v=scb5qJjRj0U
vocaroo.com/i/s0zeEfpvcoZ6
vocaroo.com/i/s1W7b6cxU3yL
youtube.com/watch?v=h0hihr1DlQw
youtube.com/watch?v=ssNdB9Zn_5E
twitter.com/NSFWRedditGif

forste for bjorner fra osterdalen

...

SPǾR MEG HVA SOM HELST OM BORGMAN DA

...

ingen bryr seg

men jeg har jo nettopp sett den

Vok

youtube.com/watch?v=IgVFP5eErVI

Til de som ikke så det i går: Carl I. Hagen advarer om “svenske tilstander” i 1977. Svartpillen er ekte gutta. Hagen hadde rett, Enoch hadde rett, Mosley hadde rett, Hitler hadde rett, men ingen ville höre. Hold meg gutta

blablabla
det finnes ingen politisk lösning
heil hitler
osv osv osv

Dette. Slaget var tapt i 1945

Jobbintervju på onsdag. Kan en seniorkonsulent med 20+ års erfaring la seg lure til å tro at jeg duger til noe som helst innen systemutvikling?

tror ikke han bryr seg fåvæ

...

Drit i svartpillen. Du er midt i en oppvåkning, nyt det.

i HATE snowniggers

ikke svar

Slaget er tapt (om du vil det), for å parafrasere John Lennon.

>Dfn hun ikke er ekte

Gutta...

okei

...

...

Brev no mer anime da gutta

Jeg skal pröve å ignorere den så godt jeg kan, men vær realistisk mann. 1933 var en oppvåkning, det som skjer nå er bare et siste gisp

...

Guys, do you think I’ll be able to score a caffe job?

Obs obs! Nå legger jeg meg. Bare så dere vet det

guttå...
ville dere?

okei

Har litt lyst å kjöpe VG+ bare for å se hva slags dårlige treningstips de legger ut til nyttår

...

Kanskje hvis jeg mobber litt...

Gutta

hvis dere var homo eller ei streit jente

hadde dere pult dere sjol? Liksom, hadde dere sett på dere selv og sagt "ja kanskje det ja"?

ikke mobb

jeg er ikke homo men ville pult meg selv ja

du er bare sjalu på hvor ond hun er

slutt å breva dette i hver jævla tråd din raseblandade tǿs

dette fåvæ

>De liker ikke å mobbe de beste jentene

Er dere homo eller noe?

nei

Gjett hvem som tok to ganger kroppsvekt i marklǿft for fem fine repetisjoner i dag.

Ser at du er fortsatt i livet. Hadde vert veldig trist hvis noen endret på det...

>i livet
du är så söt

mobbing er ikke kult fåvæ

nei men det er sikkert du haha

DU KODDER FAEN MEG IKKE MED BERGENANON

DA SMELLER DET

kawaii

Jeg vil liker en kaffe kopp nå
Œ

Folk ble skutt for å spre slik nederlagstro som du gjor nå i 1939-1945. Det er hvertfall over om du går rundt og syter, vi manifesterer vår egen virkelighet gjennom våre tanker og handlinger. Folkeopinionen har forandret seg drastisk etter flyktningskrisen, flere våkner for hver dag. Drit inormissene, en dag kommer sannheten til de også. Hold motet oppe for hvis du ikke gjor det, så er vi hvertfall fortapt.

Vi mennesker ser ut til å ha en feil i oss, hvor vi ikke klarer å gå sammen og lose et problem for det direkte angår oss alle og det er kritisk at noe skjer med en gang. Kjoleskapet til folket er fortsatt fullt, men med en gang det begynner å minke, ikke tro at vi europeere bare kommer til å legge oss ned for å do. Tenk på Weimar, folk solgte dotrene, sostrene og modrene sine for å få råd til brod. Pengene ble så lite verdt at de var mer verdt som tapet. Synd, degenerasjon på hvert hjorne. Likevel tok det et tiår med disse tilstandene for redningen kom. Hvor er vi i forhold? Ting må bli verre for det blir bedre, men et fanatisk, mobilisert Europa, denne gang med USA på vår side... De har ingen sjanse. Vi har vært gjennom verre for, og vi har berget oss gjennom verre for.

Tiocfaidh ár lá, som irene sier.

det hadde jeg ikke gjort

Hva tenke dere om dette?

...

jöder anime vektlöfting savickas hitler andre verdenskrig eksplosjoner

>denne gang med USA på vår side

Du glemte det viktigste.

Men det var fattigdommen og degenerasjonen i Tyskland som fikk de til å våkne. Vi er allerede erstattet för det blir så ille her. Sorry, er bare deppa i dag.

SPOUGI BESTE JENTE

fåvæ

disse

Tusen takk skumle Ougi.

Skummelt!

Takk skumle ougi!

>Vi er allerede erstattet för det blir så ille her
Ja, hvis du vil tro det så, da blir det sånn. Se så ille det har blitt i Sverige, og der er det bare ca. 10% muslimer. Tror du vi kommer til å la det komme i nærheten av 50% uten å gjore noe? Det er faktisk urealistisk tankegang, og jeg tror ikke på det et sekund.

youtube.com/watch?v=scb5qJjRj0U fåvæ

faktisk beste jente

enig fåvæ

også lagt merke til at familie har blitt mer rodpillet i det siste

...

faktisk feil

feil fåvæ

Vi har jo allerede tillat hovedstaden å bli et negerhöl, når nöyaktig tror du folk vil kreve en endring? Selvom vi stanser all innvandring i dag er vi fucked på födselsraten alene, med eller uten innvandring. Brasil er fremtiden...

hvordan har du tenkt til å bli kvitt polakkene og litauere
(ikke lat som om de ikke er et problem)

Aurora

Helt enig min gode mann.

ok hvem av dere var dette???

gud jeg skulle onske det var meg

Hva er generell konsensus i tråden angående temaet litauere?

ler og ler

litauere er like lite norske som somaliere

>dfn dama er halvt litauer
flinke til å plukke bær. lager god suppe

>Rogaland
Fortjent fåvæ

Alle kriger har handlet om ressurser, på en eller annen måte. Når ressursene minker, systemet kollapser. Heldigvis så hjelper negerne med dette, så se på hver neger som en fiende du får lov til å fjerne i fremtiden. Er ikke det greit da? Istedenfor å gå hele livet uten å utrette noe kan du innen et par tiår delta med å rydde Europa.

Det har knapt begynt og du har allerede meldt deg ut, patetiske greier fåvæ.
På samme måte som negerne. Enten det blir deportering eller gassing, bryr meg ikke særlig.

hva fikk deg til å få deg litauisk dame?

veit ikke jeg. visste ikke at hun var litausk for jeg hadde pratet en del med henne så da gjorde det liksom ingen forskjell.
hun er forresten fodt og oppvokst i Norge. Det er hennes mor som er fra Litauen

Mamma har aldri bedt meg om å låse dora om natta pga. somaliere, men det har hun gjort flere ganger gjennom min oppvekst pga. litauiske bander. Litauere er den storste populasjonen i norske fengsler. Litauere kan dra til helvete, eller alternativt, Litauen.

så hun er halvt norsk

nemlig. tenkte at dette var antydet når jeg sa at hun var halvt litauer

Par tiår? Nei, jeg tror ikke det skjer noen form for kollaps på minst 40 år. Men håper du har rett.

vocaroo.com/i/s0zeEfpvcoZ6

Det trenger ikke være noen form for total kollaps heller, nok med at smoret koster 5kr mer kjenner jeg nordmenn rett.

da er det sånn halvveis innafor

VI SKAL HJEM OG JEG FIKK EN SIGGARETT AV KAPTEINEN!!!

hva liker dere?

altså, hadde ikke brydd meg så hardt om du ikke hadde syntes det var innafor heller

vocaroo.com/i/s1W7b6cxU3yL
Jaja… lenge leve

nei reaseblandere gjör som regel ikke det

youtube.com/watch?v=h0hihr1DlQw

>nei reaseblandere gjör som regel ikke det

Bǿ Gospelkor.

SNART

>antyder at raseblandere ville raseblanda hvis de hadde brydd seg om rase

youtube.com/watch?v=ssNdB9Zn_5E

>raseblanding er noe jeg offrer så mye som en tanke