Sverigetråden - 69% upplagan

...

Other urls found in this thread:

sport.tv2.dk/haandbold/2017-12-05-svensk-traener-raser-mod-typisk-dansker-gaa-til-helvede
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/02/United_States_Navy_Band_-_Sweden.ogg
youtube.com/watch?v=6CiAiIXX_ZQ
twitter.com/NSFWRedditGif

tackar gud för ingen 2dupplaga

sport.tv2.dk/haandbold/2017-12-05-svensk-traener-raser-mod-typisk-dansker-gaa-til-helvede

Hva' helvede Sverige, troede lige vi skulle til at være venner.

Det är snart 2018.

2a för vintern

>hej jag kommer från Sverige och är helsvensk!

Det är ju värre en så egentligen.

Fin ny tråd, men svara på denna enkät, annars kommer trådens kvalitet sjunka

(insert a gee here)oo.gl/forms/OofCsmpooq3z9I3X2

rader

>dkn ingen snö

gjorde så snabbt jag kunde av denna anledning favä
>svensken dör ut

hæng dig

>69%
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/02/United_States_Navy_Band_-_Sweden.ogg
vif Svearike

F

Eline en söt! :3

Glöm inte att investera i ett par flanellbyxor.

...

Det finns svenskar som är födda utomlands era fucking miffon

Du med Mikkel-Mads

Får väl se
Tänker jobba så mycket jag kan så jag kan flytta ut nu
Känner att det är värt det för min hon
.

>dkn för dålig ekonomi för flanellbyxor och blazer

...

>era fucking miffon
cringe to da max

du en söt

Jaha. Kan jag rekommendera att plugga 50%, bli berättigad till studentlägenhet som är fett billiga.

Elliot...

...68%
....67%
...........................0%

Menar du svenskarna födda i Republiken Finland?

Statistiskt obetydliga. Bara några ynka rikemansbarn vars föräldrar som är ute och reser hela tiden.

Svenskar finns inte era jävla rassar

n-nej! du en söt! >:3

100% svensk

h-hehehehehehehehehehehehehe allt är finfint

hiihihihihihihihi bara prima

undrar om borgerligheten kommer dampa ur som i tyskland när de sätts på press

söthet

>bild från 2003

>ute och handlar
>på väg hem med cykel
>blåser som in i helskotta
>mjölken i ica-påsen blåser in med full kraft in i hjulet
>mjölk far upp i ansiktet, på kläderna, nya skorna och värst av allt, lussekatterna
orkar inte mitt fucking liv

>>bild från 2003
Ska det vara ett motargument? HAHAHAHAHAHAHA

Lussekatter och mjölk är ju skitgott, vad klagar du över?

Ska ju flytta hit henne
Ska köpa en mindre bostadsrätt nu när priserna går ner

hohohohohohoho lyckliga dar

Utrikes födda kan bokstavligen betyda allt från närliggande länder som Danmark. Norge, Finland, Tyskland till avlägsna länder som Somalia och Irak.

Att dra någon episk le 69% slutsats av dessa siffror är efterblivet.

cykelcucken...

hvor fan var din ica-påse din jævla idiot? har du inte en kurv?

Dåligt med mångfalden hos Paradox favä, tror aldrig jag har sett en person av färg på deras strömmar

den lilla påsen med lussekatter gick sönder pga mjölken o hamnade på asfalten när jag skulle ta ut skit från den mjölkfyllda ica-påsen

Det krävs autism och negrer har inte det.

jaha, der mangler nogle blondiner och rodhårede mænd

>svenska betor pissar i väg sina förmågor och sitt reproduktionstillfälle på historiska rollspel

>Utrikes födda kan bokstavligen betyda allt från närliggande länder som Danmark. Norge, Finland, Tyskland till avlägsna länder som Somalia och Irak.
Det gör det inte...

har aldrig sätt en icke vit man spela storstrategi nu när jag tänker efter

somalier har högst förekommande autism här i norden jämfört med alla andra folkgrupper

Varför är finnar underlägsna?

Öh jo.

Sverige för ingen befolkningsstatistik på etnicitet.

Det göl ingen skillnad på statistiken om du är född i Norge eller Somalia. Det anses vara exakt samma.

Min morfar är exempelvis född i Finland och flyttade hit på 50-talet. I statistiken räknas han därmed som utrikes förr (och min mamma blir inrikes född med en utländsk förälder).

Fyfan vad tröttsamma ni stormsnorrar är

Varför är tråden så besatt av svenska tjejer?

Det kanske är för de spelen ofta handlar om VITA MÄN och deras förtryckande historia? Slaveri är en stor del av de spelen. Afrika suger oftast medans Europa dominerar.

tvfii på alla svenskar tvfii walla ni e fett rassisstiska sen ni säger att ni inte e de
lak hur tänker ni? walla fett störda

aboooouuww

d1a

>han kan inte urskilja ironiska jagjag
tråden älskar ökenfröknar och djungelpajer

Hur kan det bara vara 69% svenskar i landet om vi fick in 165tusen nya svenskar under flyktingkrisen?

johan sparkade ut packet

jag på bilden

>han har inte en ryggsäck

dina mammas fucking fitta

Totalt Krig: Berserk/Hökens Band när?

Pedofiler likt du kommer hänga precis som babbarna och folkförrädarna.

*pussar dig på kinden*

HE SE

O-okej. Vi kan spela något kanske.

nu spelar du dum, dom påverkar inte statistiken nämnvärt.

en liten tröst i det hela är dock att åtminstone ett par procentenheter av dom olika typerna av utlänningar som syns i graferna är européer, latinamerikaner och östasiater. juggarna är tex 100-150000 inklusive inräknat, kineserna drygt 50000 exklusive. ja det är en tragedi att dom är här också men det kan inte jämföras med mdongo

men det är fortfarande väldigt väldigt illa såklart, man ska inte låtsas som nåt annat

rostbifcucken..

De är roliga, som spelare på en plan springer de efter allt som (((media))) säger att de ska gilla och gör, efter bästa förmåga, allt som kändisar får uppmärksamhet för att göra.

Öh nej, det var bara ett psykfall som spammade som fan om möh ökenfröken 2014-15, nu är det bajsbrevning och ironiska brev

Video?

gullig du är! :3
*pussar tillbaka*

vad gillar du för spel? uwu

till och med de här fula formlösa kinesiska utbytesstudenterna här i uppsala vill bara ha chads!!

*trycker kuken i din mun*
Mhh vad skönt

>gullig du är! :3
>*pussar tillbaka*
Tack :3

Hur tror ni, helt oironisk och ärligt, att sverige kommer se ut när ni går i pension? Kommer det vara ett land värt att gå i pension i? Är det värt att löneslava och betala hög skatt i 50 år för att bli gammal i väst? Vad är eran plan egentligen?

undrar var risdyrkaren tog vägen
saknar hans svammel favä

Inte han men alla dagar i veckan hellre än ökenfröken än en äcklig svensk hora.

det är bara att radera sig själv

Svara snälla (insert a gee here)oo.gl/forms/OofCsmpooq3z9I3X2

>juggarna är tex 100-150000 inklusive inräknat, kineserna drygt 50000 exklusive
>inräknat
>exklusive
va?

>dkn du lär dig att den katolska kyrkans rikedomar blev borttaget under reformationen och gett till plundrare, och att denna rikedom blev vidare given till pengalånare (judar) som kunde operera efter att den katolska kyrkan hade fallit i England och förbjudet mot räntor blev upphävt
>dkn du lär dig att Napoleon ville ta tillbaka denna rikedom och att tyska prinsar skickade pengarna till Mayer Amschel Rothschild som igen skickade de till Nathan Rothschild i England när Napoleon korsade Rhenfloden
>dkn du lär dig att när pengarna först var i Rothschilds händer så finansierade dem båda sidor av konflikten och tjänade otänkbara mängder
>dkn du lär dig att de brittiska kungliga och adliga satte sig i skuld hos judarna för att leva i lyx i utbyte mot politisk makt
>dkn du lär dig att Churchill-familjen var en av dessa familjer som satte sig i skuld hos judarna

>dkn starten på judisk makt var reformationen.

Kommer att ha dött i raskriget.

Hur får man en 3D alv fv?

tredje verdenskrig vil få de fleste av os dræbt favä

Vilken pension?

Gillar det mesta favä. Vad gillar du?

...

MAMMA MAMMA, MJÖLKISAR

penge

>jag föredrar diarré mot kräkningar

>Vad är eran plan egentligen?

youtube.com/watch?v=6CiAiIXX_ZQ

...

...

...

som children of men typ