Sverigetråden - 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

areena.yle.fi/1-4255691
exhentai.org/g/1151691/6baba5ac20/
twitter.com/NSFWRedditGif

NEJ

FINLAND UPPLAGAN NU

cancer

3d>2d

ni hade en nyss

dds

shit va cringe

Jag vill knulla en söt finsk pojke i rumpan och höra honom säga kylläääää sven!

>Ingen bryr sig

Döda dig själv din äcklig ryssjävel

vi har fucking 2dupplagor dagarna i ända, två finnetrådar på raken är inte mycket begärt en dag som denna

Ni har precis haft en Finlandsupplaga.

Någon måtta får det vara.

ska sova
gonatt

Svara inte på trollet, han vill att du ska bli sur.

Hittade kryptofinnen lmao

varför gör du inte en själv?

Är Saara bjuden till balen?

objektivt fel

haha mm

lönlöst att trådkriga favä

YAAAAS SLAAAAAAY GUURL

haha nej

>judepartiet gillar 2d
Det gör det bara värre favä

>spammar bilder
>får ingen respons på dem
>fortsätter spamma bilder
Kör upp dina tråkiga jävla bilder i röven

Var snabbare nästa gång. Eller så kanske vi alla kan samsas och ha någon finsk animeflicka till nästa?

Trådkriga ?

Nej, det blir bara jobbigt

Någon som har erfarenhet med att köpa på tradera?
Är det bara skapa ett konto så kan man buda direkt?

Har också sett att man kan ha bottar som alltid höjer budet, kan en bot knula upp allt om jag bjuder sista minuten?

inget fel med sd israel och 2d

SVENSKA REFERAT

areena.yle.fi/1-4255691
areena.yle.fi/1-4255691
areena.yle.fi/1-4255691

Låt oss fira

TORILLEEEE

Jag brukar lägga ett maxbud på så mycket jag tycker att grejen är värd, om någon bjuder en tia över i sista sekund så må det vara hänt

Varför uppmuntrar inte staten till sparande? All vinst man gör genom aktier och fonder ska staten ha halva kakan av. Vad fan är det för jävla idioti?

Kunde vi inte följa programmet tillsammans ?

steam://joinlobby/730/109775244502969495/76561198042089373
steam://joinlobby/730/109775244502969495/76561198042089373

Sven come and play csgo with me!

>Någon som har erfarenhet med att köpa på tradera?
Ja.
>Är det bara skapa ett konto så kan man buda direkt?
Ja.
>Har också sett att man kan ha bottar som alltid höjer budet
Du kan välja maxbud helt enkelt, skriv in det du tänker buda, klicka på "Lägg bud", vipps så ploppar det upp en meny där du kan välja maxbud.
> kan en bot knula upp allt om jag bjuder sista minuten?
Du får vara snabb, eller ha ett riktigt högt maxbud, alternativt snipa.

Stop taking our women

Vi kan, fortsätt. Lyssna inte på invandrarna.

Detta gör jag också. Har aldrig förstått mig på folk som bestämmer sig för att ändra sitt maxbud i sista sekunden.

Vet man inte redan innan vad man är högst villig att betala för ett föremål?

Pöbeln ska konsumera, inte spara

Ibland tror jag oironiskt att staten försöker störta Sverige utan överlevande.

Fuck off nigger

Fuck off nigger

ännu mer samis

baserat Lenita Förlåt, men du kan bringa inte egna dricker hit

Samer är ju era bröder.

Är det en jude?!

...

gonatt

...

what is your favourite swedish food?

*blockerar din väg*

hatar den MOTHERFUCKERN Divi... en vidrig jävla bögfucker som ska fucking dödas/heemas

Pyttipanna med ägg och rödbetor

köttbullar och potatismos

kamelåså

Kebabpizza.
Fucking helvete vad tjock finnen är.

>Kebabpizza

>folk som inte använder en automatiserad sniper för att buda sitt personliga maxbud i sista sekund för att inte driva upp priset i onödan

lmao

>ComHem skickar mejl om att alla 250 mbit/s abonnemang uppgraderas gratis till 300 denna vecka
>fortfarande ingen höjning
ska man starta om routern eller?

Psykoshoran Emma Kari

Hänvisa mig till en sniper då

Men det där är ju fullkomligt efterblivet. Vet du ens hur tradera fungerar? Tradera visar inte ditt maxbud förrän någon budat över det. Om någon nu skulle vilja buda över det spelar det ju ändå ingen roll, för personen kommer betala en summa som du inte är beredd att betala.

Svensk psykologi alltså, jag svär...

exhentai.org/g/1151691/6baba5ac20/

f1h1

så har vi den äckliga fjollbögtransan Uppsala/Smålands/Rei/Evangeline.... den bögen SKA fucking SLAKTAS som en motherfucker... äcklig fucking bögjävel som inte skäms för sin fucker mentalsjukdom.. behöver sin medicine motherfuck NU.

Jutta har blivit fan tjock

...

ifal vill ha en tjej från era drömmar läg till bluedevil5555 på snap. verkar vara en söt liten nymf, kan se hennes story men hon svarar men ej.. någon alfa som kan lista ut vad hon heter på riktigt och vart hon bor?

kan du sluta spamma

Svara på min enkät, snälla snälla snälla med socker på toppen?

(insert a gee here)oo.gl/forms/OofCsmpooq3z9I3X2

Fin svensk hora.

Jo det spelar roll din jävla idiot.

Det leder till att priset inte blir upptrissat i förväg av folk som budkrigar med varann.

Lägger du in ditt maxbud i sista sekund (och ingen anna redan lagt ett högre maxbud) så vinner du med minsta möjliga insättning eftersom du bara behöver bude ett par kronor över det tidigare maxbudet för att vinna.

Och om jag har en större budget och inte vill riskera vidare budgivning, vad är nackdelen med att jag krypskyttar in mitt bud i sista sekunden istället för att buda som en hanrej?

Svar: ingen.

>spamma

Pingade säpo

en hammare i skallen på äckelbögen evangeline och sedan *ratatatatat* med kulspruta i fuckern divis fucking ansikte

hmmm

du fattar inte hur många som kaosbudar i stundens hetta när budgivningen nästan är slut.

det är grundläggande mänsklig psykologi

...

Stop not taking my cousins

Nej, jag tycke det är bra. Hellre det än bögbrev.

Fuck off nigger

...

Nej det spelar ingen jävla roll din jävla idiot.

Vadå priset inte blir upptrissat i förväg av folk som budkrigar med varann? Hur fan ska du kunna hindra det om något redan lagt sitt maxbud?'

Lyssna du ditt efterblivna miffo. Om jag ser en sak som jag är beredd att köpa för beganat så lägger jag det värde som den är värd begagnad som maxbud, lägger någon över det är den inte längre värd att köpa och den som vinner auktionen har snarare förlorat pengar då det är mer värt att köpa den ny.,

Men idioter som dig fattar inte detta och ni köper övervärderade saker begagnat. Grattis till den vunna auktionen ditt jävla psykfall.

Varför har vi redditörer här som babblar massa skit?
Varför formaterar de texten som om de vore hos reddit?
När ska tråden bli bra igen?

AAAAAAAAAAAAA

Jag bara brevar en pasta angående ebay men exakt samma sak gäller för Tradera. Tradera ägs till och med av ebay.

>As eBay is using proxy bidding, legitimate question is - why snipe at all? If you submit your bid at eBay early, and if your maximum bid is higher than that of a sniping user, you will win regardless. While this fact is true, user experience and even some scientific research conducted says that sniping does pay. Here are some reasons why.

Your early bid is an important information for other bidders. This specially applies to rare items, value of which is directly determined by interest. Other bidders may realize true value of an item only after you submit your bid. By bidding early, you are helping them, and that's against your own interest.
Bidders tend to be overly optimistic, and therefore enter value lower than what they are really ready to pay. Leave them time to bid again after being outbid, and you will end up paying more, or lose the item you are bidding on.
Bidders get excited during auctions, and are often ready to bid way more than what is rational.
Ever been victim of shill bidding? It's a fraudulent practice used by some sellers to inflate the price of an item by using another eBay ID to bid on their own item (and retracting bid if they go too far. Be especially careful if bidders' IDs are kept private). If you use sniping, fraudulent sellers have no time to conduct shill bidding.
You can change your mind at any time before auction ends by deleting your scheduled snipe. This is much easier than retracting a bid on eBay.

F1H1

>Om någon nu skulle vilja buda över det spelar det ju ändå ingen roll, för personen kommer betala en summa som du inte är beredd att betala.

Vet ej om bokstavlig idiot eller utstuderat gyckel

hur mycket hjärnkulting är du mannen

:)

funkade inte, jävla lögnare

>min första groda var inte elak

Okej, men jag bryr inte om de andra budarna är efterblivna. Jag lägger det maxbud produkten är värd, punkt. Om någon lägger högre har den personen förlorat pengar. Jag skrattar åt den personens bortkastade pengar.

dumma groda...

var fan gick vallonon?
han bara försvann

Ha det så kul med att förlora auktioner helt i onödan då som du annars lätt hade kunnat vinna med ditt "maxbud".

telia-user...

Det hela påminner mig om när jag skulle buda på en trådlös receiver för xbox-kontroller. Jag och några polare tänkte slå ihop pengar för att köpa den vilket innebar att vi hade en ganska stor budget. Vi la vårt maxbud på en ganska hög summa, nästan att det vid det fallet var mer värt att köpa en ny receiver och dessutom få en dosa på köpet.

Men snubben vi budade mot verkade ha adhd och panikbudade som fan i sista minuten att han vann auktionen genom ett bud som var högre en vad receivern var att köpa ny, inkluderat en dosa.

Sista minten budare är inget annat än efterblivna.

/fit/cels båh

cringe

tänk att oironiskt vara såhär creepy