NEDERDRAAD

In casu gehoven-editie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=vu7RSfHYH74
youtube.com/watch?v=Pt50S-mfwMc
youtu.be/E_53InyeQHY
twitter.com/NSFWRedditGif

eerst

alles is kut

>geen konten en tieten editie
Jammer dit.

>dvw mijn stiefouders weer kut tegen mij doen

Stelling

Werkgevers mogen bedrijfsprostituees inhuren om werknemers eens per maand(?) te voorzien van hun seksuele behoefte zodat ze vitaler in het leven staan en meer bereid zijn om te werken

je hoofd lijkt inderdaad best wel op een kut.

>dvw je met waifu knuffeld en het meteen uit de hand loopt waardoor nofap niet mogelijk is.

Ga slapen 77

We palen hier alleen thierry-gerelateerde plaatjes.

Ga aub terug naar /polder/

Nee, dit moet de staat regelen. Geef gewoon extra herstelbetaling voor de minder die sommige ondervinden een parter/sex te vinden.

Alleen als er ook twijgjes bijzitten.

En als ik nou de konten insmeer met lavendelolie?

Maar ben net pas wakker.

ik vind plaatjes van konten beter dan plaatjes van thierry oetz

is dit de echte nieuwe editie?

Allé, ik zal dan maar wat gokken zeker

ben jij een beetje getrekkerd? paal anders nog wat over bruine kinderen.

Wanneer je met je gigantische hand op die reet wil rammen

Staunch anti-racist. #KillAllWhitePeople

>kankerdraad
goh

Hoe drinken jullie geen bier elke dag??

geld verspilling

Ik zie nog steeds het voordeel er niet van in. Als ik niet mag jossen ga ik ook niet seksten met mijn vd.
Goede paal.
Gewoon niet kopen.

Bier is voor nu-mannen

KONT
EN TETTEN
KONT EN TETTEN

KONT
EN TETTEN
KONT EN TETTEN

oetz is dit het enige belangrijke in het leven.
EN IK MIS BEIDE.

hoe voelt een kus?

Bier bevat meer suiker dan de meeste frisdranken. Je wordt er snel heel dik van.

>Als ik niet mag jossen ga ik ook niet seksten met mijn vd.
Het hele geen jos gebeuren is voor autisten die nooit neuken en elke dag jossen. Dit om hun testosteronniveau omhoog te krijgen en zo een keer een meid durven uit te vragen. Van neuken krijg je testosteron, dus is het goed voor je.

hallo ik ben tatta en ik heet Gijs
>hallo ik ben ook tatta en ik heet Bert

Zie de noodzaak niet.

Owww zo. Ik begrijp het nu meer.

kanker noot

>dvw je geen tatta bent
>dvw je dit land elke dag verder en verder weg ziet zaken in de bodemloze put van decadentie
ik bedank God elke dag voor deze zege

Ik weet het, ben al 10kg aangekomen

welk spelletje zal ik spelen?

Deze: dubbels bepaalt waarop jij jost

Kleinezacht Vlucht.

Assassins Creed Origins

OSRS

Cartellum II

Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator en stroom je reactie.

Overwatch

t. Overwatch speler

reageer aub

je ma se poes

Het beste gevoel op aarde

youtube.com/watch?v=vu7RSfHYH74

Thierry komt op me over als zo iemand die heel graag bij het corps had willen zitten maar dat niet zat. Waarschijnlijk wel bij zo'n tweederangs studentenvereniging, zo'n wannabe corps.

Hij zat samen in het corps met Jort Kelder.

Hoofd omlaag kont omhoog

heb gisteren 45 stukjes kip voor €15 van de KFC gehaald

heb heel de dag al diarree

waarom voelt poepen zo goed?
t. vandaag een lekkere drol gedraaid

Weer een goede paal.
youtube.com/watch?v=Pt50S-mfwMc

Dat lijkt me sterk gezien het leeftijdsverschil en de verschillende universiteiten

youtu.be/E_53InyeQHY

vieze neger

Iedereen haat "nice guys"

>mgtow
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Wat is een goed cadeau voor het Sinterklaasspel? Ik heb al wijn gekocht maar ik heb nog 20 euro over

iedereen haat iedereen is beter

IS dat Taytay?

Condooms en chloroform

Meisjes vinden het juist irritant als een jongen extravert is

>alle meisjes zijn hetzelfde

Waarom is Troef zo kankerachterlijk?
>Midden oosten één grote schijthol
>Hier ik gooi nog wat olie op het voor door Jerusalem als Joods hoofdstad te erkennen

Nee, extrovert zijn is voor haar een teken dat iemand sociaal dominant is en dus niet bang voor consequenties. Zoals in de video word verteld.

>roodhet doet het weer niet
nu ga ik me al helemaal de kanker vervelen

Troef denkt gewoon, moslims kloten ons (aanslagen, is), wij kloten moslims terug.

Het is een willekeurige yogamevrouwtje van goegel geplukt. Maar je mag doen alsof het Theethee is.

>heeft tieten
Nee, duidelijk niet.

Hij erkent gewoon wat een feit is sinds 1967.

lmke zij hebben zelf het vuurtje aangestoken. Bovendien was zo'n beetje elk (groot)macht tegen de beslissing en TOCH doet deze gekkeman het.

Werkt terug flikker

jij bent zo ernstig in de war als je hier een meen striem media echokamer denkt te kunnen creeeren

>Britain
t. Sadiq Kahn

Wie is 'zij' en welk vuurtje hebben ze aangestoken?

>landen
>EU
>Frankrijk, VK en Duitsland apart erbij noemen.
Ik haat wanneer ze dat doen.

Dildo

>mgw het Midden-Oosten zichzelf verder verneukt

...

Ben je blind?

Ben je dom?

De Europese Unie en de individuele deelstaten hebben allen een eigen buitenlands beleid dat verschilt van elkaar.

>drinken niet
>doen amper drugs
>leven strict
>traditionele familiewaarden
>gemiddeld redelijk hoog iq
En toch verneukt het midden oosten zich tot afrika stijl. En toch vinden moslims hier dat islam moet domineren?

Verklaar jullie aub, moslims

>countries
>EU

Wat

Mijn vd vindt mij soms wel irritant.

ahem...
*opent koran*

Enige scene om die film te kijken

Godverdomme waarom geen echte oermens scene in die film?

Dit is hoe mijn toekomstige vdj eruit moet zien.

kanker wiep

En nu weg, ksssssht

Amerika. Door zich te bemoeien met het Midden-Oosten conflict (Irak/Afghanistan) hebben zij het probleem groter dan ooit gemaakt en zijn er o.a. burgeroorlogen (Arabische lente) ontstaan.
Nu wijzen de jihadisten de vinger richting de Westen en lijden wij er onnodig onder. Nu proberen landen als Rusland / Sjina / Turkije het conflict te sussen maar meneer Troef was nog lang niet klaar en gooit nog wat olie op de hete pan.

Als zij zich in de eerste plaats nooit hadden bemoeid met het schijthol daar, hadden wij ook geen last van aanslagen en konden wij in vrede leven.

het leven is 1 en AL kanker

>sociaal repressief (verbod op drank, drugs, etc)
>achterlijk onderwijssysteem
>hoge graad van religiositeit, praktisch geen scheiding kerk en staat
>gemiddeld laag IQ vergeleken met Oost-Azië en het Westen
>traditionele waarden en conformiteit primeren

En toch verneukt het Midden-Oosten zich. Zet je aan het denken.

Klopt, maar Rusland heeft zich in de jaren 80 ook gaan moeien in Afghanistan. Dus het is niet alleen Amerika dat de schuldige is. In die tijd zijn de eerste generatie jihadi's ontstaan.

De VS deed wat het moest doen om haar eigen belangen te beschermen (koude oorlog, olievoorziening, etc). De originele verneukers van het Midden-Oosten zijn de Fransen, de Britten en de Ottomanen.

>de Westen

Dit. Goegel Operatie Cyclone.

Waarom?

>dvw mijn papa mijn mama weer heeft geslagen