/norgetråden/

Norge for nordmenn
Sverige for billig bacon

Forrige tråd

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=husuRL-XpA8
youtube.com/watch?v=AdQsDopZfS4
youtube.com/watch?v=tAvKt9OpBoc
no.wikipedia.org/wiki/Finnskogen
twitter.com/NSFWRedditImage

...

Jaja får vel sette opp en datingprofil för året er over. Vi skulle jo alle få jv i 2017, men de kommer jo ikke på döra selv om anosen fikk fine tall.

Noen som har erfaring og som kan gi litt tips? (hvilke type bilder jeg bör bruke, hva jeg bör skrive om meg selv etc.)

Antar det er verdt å nevne hvordan du bor / om du har fast jobb og sånn..?

viktig er politisk ideologi og religion å nevne

Hva er dette egentlig?

youtube.com/watch?v=husuRL-XpA8

Jeg fikk faktisk jv samme uke som jeg ga opp.

youtube.com/watch?v=AdQsDopZfS4

Ærlighet varer lengst

Hvis du vil ha stabil JV så bruker du gjerne bilder der du ser helt normal ut. Gjerne noen close-ups av trynet så dem ser doden i hvitoyet, samt noen som viser at du ikke lever utelukkende på First Price cola og ostepopp

Ikke gå så faens inn i detalj om ting. Kort hva du gjor "Boligsnekker ifra Mandal", "Friluftsinteressert, aktiv jeger" og sånne ting

Humor kan du prove deg på, men husk at det er mange kvinnfolk som ikke skjonner sarkasme, ironi eller humor generelt. Ikke sats på ei sånn ei

Tips; bilder av deg sjol med hund smelter hjerter

>close-ups

Jeg har erfaring med at det ikke funker fordi jenter på nettet er langt mer kresne enn i det virkelige liv, noe som kommer av at 90% av alle brukere på datingsider er menn. Selv en 3/10 får helt sinnssykt mye oppmerksomhet med 10+ meldinger om dagen. Du har mye storre sjanse for å finne deg noe bra om du oppsoker de på fest/byen eller andre aktiviteter.

Hva med katt? Kanskje jeg kan be mamma om å ta noen snasne bilder av meg

>dfn ingen venner å ta bilder sammen med

Jeg stotter det han sier. Det er ikke lett å komme seg utpå, og du kjenner deg jævelig utilpass når du er utpå med mål å finne deg noe brukbart

Har du noe kompiser/kompisgjeng som er mye utpå?

Skulle gjerne dratt på byen men har ingen venner og jenter syntes vel du er rar om du er alene

Funker det også, bare det ikke ser ut som du aktivt prover å kverke kattefaen

>han vil gå på byen

Dette. Det ender opp sært som faen.

Eg savne Nordland eg då..

Savner Nettby, var enklere å komme i kontakt med jenter der for de som er litt sjenerte.
Har provd datingprofil for, men syns det blir litt for likt Tinder, altså at man velger og vraker ut i fra trynefaktor og et par småting.

Hva bruker folket her til å ta seg rundt i vårt lille land da?

Og hold deg langt faen unna Tinder. Der finner du ikke noe annet enn kresne brunkremgudinner, småfeite doljenter med hest som hobby og transvestitter fra indre Oslo

Der traff du spikeren på hodet, gitt.

hva faen

Prövde tinder men orka ikke å pröve å være konstant vittig for å holde interessen deres. Gidder ikke å sette fitta dems på gullfat

Faen, tror jeg skal laste ned denna appen og se hva jeg finner...

Finn en fritidsaktivitet/klubb du kan bli med på, men ikke dra dit med mål om å få deg noe. Målet bǿr være å skaffe nye bekjentskap fǿrst og fremst. Og så kan du være heldig å treffe jv'en din gjennom de igjen.

Kanskje det kanskje det. Må isåfall få meg en ny hobby. Alt jeg interesserer meg for er solo aktiviteter

Ta for guds skyld noe du faktisk er litt interessert i (og som du moter kvinnfolk på), det hjelper.

Fotnote; ikke prov hjelpekorps. Det er helt underlig, men prosentandelen av kvinnfolk (alt ifra 18 til 50) i diverse hjelpekorps rundt om i landen som jeg vil beskrive som ytterst spesielle er utrolig hoy

*gir deg en klem*

Ble lurt til å kjope en ti år gammel BMW av en """kompis""". Faen i helvete for noen dritbiler de er når de trekker på åra, de bare ryr fra hverandre.

>Alt jeg interesserer meg for er solo aktiviteter
Er du meg? Til og med ting jeg har ambisjoner om å starte med er lite sosiale.

Resepsjonisten bet seg i underlippa mens hun snakket med meg. Öyenkontakt holdt vi også. Ville hun ha laksen min ?

...

Kommer an på hvor godt du kjenner henne.

Jeg er deg, ja. Alle er lik

Så henne for förste gangen

Uironisk bli med i et trossamfunn

Skal lage en tinderprofil med dette bildet, og kun en linje: JEG ER DRITTLEI AV Å IKKE FÅ FITTE!!

tror dere det blir bra?

Tvilsomt, men det skader jo ikke å spǿrre henne om dere skal ta dere en drink en gang.

>vi holdt oyekontakt mens vi snakket sammen
Tror det er nokså normalt fåvæ

Er ikke villig til å kaste bort fedoraen min

organisert religion er söppel fåvæ

Hehe... har en kompis som sverger som faen til BMW. Blåste alle sparepenga sine (20 000, go figure) på en E39 5-serie for to måneder sia som var "kjempebra, bare gått 235 000"
Fikk denna i dag ifran

Jeg tror det er bra biler i bunn og grunn, men dem blir litt ofte litt misbrukt og ikke tatt riktig vare på

Smiths venner

Går nok ikke. Er komplett ute av stand til å være religiǿs.

kom hjem fra sjoen og fant ut at jeg har fått en rotte i huset
masse ting som er gnagt på og store rottebæsjer flere steder
håper den ikke har odlagt oppvaskmaskinen, den har dratt ut masse isolasjon fra bunnen

>go figure

Du sier noe.

Jo sant. Men foler alltid det er noe ganske bedritent som må skiftes alt for tidlig. Ei vannpumpe i ny og ne er jo en klassiker.

Ta det med ro. Du har vel forsikring?

Er det slik normisser brever med hverandre? Faen det var slitsom lesing, hade aldri orket å være så.. vet da faen.. aktiv? lett og lystig?

Kringlete bilde

nei

Har kjent han i en del år nå, er sånn type som jeg skitsnakker mye med så tonen er ganske lett

Egentlig en av de meget få jeg faktisk snakker med "privat" på fjesboka. Alt annet har som regel noe med jobb, frivilligarbeid, kjop & salg av saker, og mer

Nei, jeg gleder meg ikke til veien er ferdig og det vil koste over en hundrelapp i bompenger å kjore tur-retur Hamar-Elverum.

>Selv en 3/10 får helt sinnssykt mye oppmerksomhet med 10+ meldinger om dagen.
Har snakket med flere 3/10 på okcupid for å finne ut om dette faktisk stemmer og de sier noe helt annet, mer i retning av en melding i måneden. JVen min som jeg mǿtte på okcupid hadde vel fått sånn to meldinger fǿr den jeg sendte til henne, og hun vil jeg selv rangere til 5/10 med sminke og 6/10 uten (ja, faktisk).

Håhå, da er du rævpult. Dette blir dyrt.

Vi får se, er såkalt "delvis bompengefinansiering"... men det er jo faen meg det vageste utsagnet man kan komme med

Skjonner. Jeg er nok bare litt kjedelig fåvæ. Snakker dritt selv med kompisene, men det er skikkelig stolt når vi snakker med tekst.

Alle veier er jo "delvis bompengefinansiert", men det betyr i enkelte tilfeller at staten betaler så lite at trafikantene ender med å betale opptil 120% av kostnadene når man regner med renter og sånt.

"Jeg fant, jeg fant" sa Askeladden

Håper du kjenner noen som hamstret rottegift fǿr de begrenset salget til profesjonelle.

Lik. Send melding "Kom hit du så skal jeg vise deg hva mein kampf sier om klitoris, SS-uniformen ligger klar den"

For et sorgelig menneske. Det her er virkelig trist.

naboen min har en fjos han har sagt jeg bare kan gå og forsyne meg med rottegift fra, siden det er hans feil at det er så mye gnagere i området.

Flere Tinder-jenter?

Hahaha, fy faen. Nasser for evig blåst til helvete ut.

Da er du jo heldig. Er det riktig type så kan du du bare ut litt på papptallerkener elns. i kriker og kroker der du tror den kommer inn/beveger seg forbi og vips så er den borte etter at du ser at en er forstyrret.

"Hei, jeg er nazist. Kan du forklare meg hva klitoris er?"

Leter som faen... soker i området rundt Roros, da det av erfaring finnes store mengder klinisk sinnsjuke kvinnfolk der oppi

Hvem /sortmetall/ her?
youtube.com/watch?v=tAvKt9OpBoc

Kjore litt roligere i kveld

Det kom et skip til Bjǿrgvin
i 1349

Hvem var det som ville ha utenlandsk jv?

HIF Norge.

FY FAEN HVA ER DET MED NORGETRÅDEN
dere horer på drittmusikk, fy faen.

Kapteinen på dette skipet var neger.

>Vegetarianer
>Feminist
Det er bra at de skriver det i det minste.

>hva vil du ha?
Har du noengang laget sånn halskjede av bringebær og lange gresstrå?
>si ikke mer, familie

Hva faen horer du på da?
Eneste godkjente svaret er Eidsvaag

>21
>vidergående skole

Til alle som lurte på muslim og jödeparadokset, her er svaret

Det er jo ingen som har oppdatert det siden videregående uansett. Det betyr ikke at hun går på videregående.

>svensk
>utenlandsk

>SEKS OG FEMTI PROSENT

Skal si deg at svensker kan være alt ifra bortimot like norske som oss til en annen rase

Fant ei som var multi-handikappa... egentlig jævelig trist for den person, som sikkert har håpet om å finne gv og masse venner på Tinder av alle steder

Kan noen forklare 56%-memet for meg? Hilsen gammelhomse som ikke klarer å henge med på mems lenger.

>ener for tier

AUGUST AMES ÄR DÖD

VIF

hvis man tar en svenske fra Värmland og en norske fra Hedmark skal jeg love deg at det ikke er stor genetisk forskjell på dem

Bokstavelig talt hvem?

Annet enn at nordmannen er delvis finsk da.

...

>nordmann
>delvis finsk
det er ikke sånn det fungerer, anonsen

Bor i Trysil, 15 min unna grensa. Dialekta mi har utrolig mye svensk iblandet. Væremåter og generell kultur er veldig likt.

Storste forskjellen er at okonomien er på det gjennomsnittlige bedre på den norske sida

Amalie vant hinderloypa gutta.

Vil tro det er under 20% som fortsatt er renrasede og ikke har blandeblod i årene.
Siden """white""" er et amerikansk megmegord for alle som ikke er kolsvarte.

hvis du graver litt i slekta di skal jeg love deg at du kommer til å se det gå mye på kryss og tvers av grensa
kan nesten banne på at du har svenske tre- eller firmeninger

>mightyBenz er i norgetråden

Nei glem det, begge er finner.

no.wikipedia.org/wiki/Finnskogen

Påminnelse på at de hvite i Amerika er i gjennomsnitt 98% hvite og at de svarte i Amerika er ca. 20% hvite i gjennomsnitt

>20%
hvis du snakker om de som har indianerblod er nok det tallet mer riktig enn 56%, men jeg vil nesten tro at det er enda lavere fåvæ
nesten alle de hvite amerikanerne har 1-4% indianerblod

Påminnelse om at Amalie vant hinderloypen.