/norgetråden/

Geiming utgave

Forrige tråd

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=UNLk-ST2JDQ
youtube.com/results?search_query=David DeAngelo dating
en.m.wikipedia.org/wiki/Pinus_resinosa
youtube.com/watch?v=ZoPyi7yGjSo
youtube.com/watch?v=Yavx9yxTrsw
youtu.be/qZ8zhNXfrr4
twitter.com/AnonBabble

youtube.com/watch?v=UNLk-ST2JDQ

häftig OP favä

Var IKKE lurt å proppe i seg en stor pizza en knapp time for sengetid nei!
Våkner faen meg av hjertebank og skumle og ekle drommer.

Vi bare lar tråden falle av brettet nå ja?

FY FAEN

norgetråden

hallå hallå hallå hallå

>dkn ingen delinkvent fv

hell seger

Tråden legges ned på nyttårsaften, så det er ikke så farlig.

drakk akuratt en kaffekopp med vodka gutta
nå blir det fest!!

>eksamensvakten snakker til deg men du horer ikke hva hun sier så hun tror du er utenlandsk og begynner å snakke engelsk til deg
>for autistisk til å rette på henne så du forstetter å snakke engelsk til henne

Har så mange spill på Damp at jeg ikke engang vet hva jeg har. Fant nettopp ut at jeg har hatt Cities Skylines siden i sommer, har sikkert kjopt det på sommersalget og glemt det. Da har jeg i alle fall noe å gjore i natt da.

Foler meg litt som han fyren i brillereklamen som fant ut at han hadde et ekstra rom i huset.

Er jeg den eneste i tråden som har puttet tissen min i 5+ jentetisser? Ler og ler og ler og ler.

Så jeg tenker å shorte bitcoins med to mill imorgen. Jeg har også pakket alt og bestilt en flytur til Australia hvis alt går til helvete.

Jeg har gjort det i fire, men alle var prostituerte

våkna 22:00 i dag, gutta.
Ikke så kult.

Hun har lengre hår på armene enn meg.

Fy faen, hvor kjöpte du dem?

Hvordan

Var normiss för jeg knullet livet mitt totalt opp. Fester, en kjæreste og venninner.

En i Thailand, tre i Amsterdam

hvemfor er jeg våken

Tanker om kald tilnærming?

Var det digg? Verdt penga?

Syns det höres ut som noe tull. Kanskje det funker i USA, men ikke i Norge etter min erfaring. Er bare å få til en god samtale og utvikle det videre. Negging osv virker helt autistisk.

>Er bare å få til en god samtale og utvikle det videre
Trodde man skulle det i kald tilnærming.

Veldig digg. Hun thailandske var finest. Vil si det var verdt det, spesielt i Thailand, koster jo ingenting der nede

Ja, men uten alt det autistiske tullet. Uironisk vær deg selv. Har du lest The Game?

UTLENDINGER IKKE VELKOMNE

Nei, men jeg liker roosh. Har ikke lest noen av bokene hans enda, men vurderer det etterhvert.

norge är svenskt

Kom igen?

Roosh er litt teit fåvæ, han drar den alt for langt. Eneste grunnen til at jeg vet om han et fordi han ble bannlyst fra UK btw, fölger han ikke. Men les the game, det er ikke en tutorial, men heller en jævlig lættis historie med noen lærdommer. Forfatteren har riktignok tatt avstand fra den livsstilen senere.

Jeg læste både The Game, og så de videoer af David Angelo for over 10 år siden. Det virker faktisk, men selvfǿlgelig skal du justere det så det passer til dig.

youtube.com/results?search_query=David DeAngelo dating

Samme fåvæ.
Dognrytmen er passelig BAREt. Endelig lært at vekkerklokken ikke må settes ved siden av sengen.

germanere er faktisk velkomne

Norway pine?
en.m.wikipedia.org/wiki/Pinus_resinosa

haha pin ass

jo, ja, det er lurt, hvis man ikke faller for å gå å legge seg i sengen igjen...

youtube.com/watch?v=ZoPyi7yGjSo
Er kvinnesynet til Hitler innafor?

>den 70 år gamle eksamensvakten viser deg på merkelig sint og oppjaget vis hvordan du skal opplaste eksamensoppgaven din på nett fordi han er ukomfortabel med PC

Hvis du vil hindre at du sovner igjen når klokka går kan du sette en stor kopp vann ved sengen som du kan drikke av så du blir tissetrengt

Innafor å droppe ut og bli NAUT? Fuck utdanning

Det er ikke innafor å bli en velferdsneger bare fordi du er lat, nei.

Å studere er jo omtrent som å være naut, bare at du må lese noen boker på en uke eller tre for eksamen. Med mindre du studerer noe piss med masse innleveringer da.

Lol hvorfor ikke

ikke hor på ham
chille > jobbe

Dette. Hvorfor jobbe når man kan chille?

Fordi folk flest bryr seg om landet de bor i og önsker å oppnå noe i livet. Ikke alle er slaver ovenfor fölelsene dine slik du er. Det går faktisk an å gjöre det som er best for deg selv og ignorere det som tillater deg å gå på autopilot

Men jeg bryr meg ikke om Norge... Bryr meg bare om Å CHILLE. hvis jeg jobber er det 33% mindre chilling, det liker jeg ikke.

har 3-4 ovinger i uka fåvæ

Chiller du... og spiller?

På (tör jeg si det..?) comeon.com

er det nå nautene våkner eller er det rett for leggetid?

Dumme sneaber

...

Vet ikke. Skal selv dra på jobb om en halvtime.

/norgetråden/ var en innsidejobb

flere som /koser seg/ nå?

Jei, NAUTlivet er faktisk så bra

youtube.com/watch?v=Yavx9yxTrsw

>I am Boxy you seeee!

Jeg vil dra tilbake.

privatiser nav

Vaska badet i natt gutta. Hva synes dere jeg skal belonne meg selv med?

Litt horer og litt dop, kanskje litt anime også?

Nja, kanskje ikke så ekstremt.

Tror faktisk jeg skal gå på butikken og kjope meg TO skolebrod til frokost jeg. Nå der har du belonning!

>Tror faktisk jeg skal gå på butikken og kjope meg TO skolebrod til frokost jeg.
Å fyfaen anonsen det hortes digg ut! Du får kose deg!

da har jeg fått nytt skrivebord gutta

Nordmenn er utrolig jodete i bruktmarkedet fåvæ Tåpe skal ha 1250,- for en forsterker han kjopte for 2000,- i 1998.

Skjonner om det hadde vært noe bra men noe så billig og inngangsnivå er bare VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Dette fåvæ. Sjekket Finn her om dagen for å se om jeg fant noe gratis RAM til PC-en min som ble bygget i 2008. Fant 4 GB DDR2 av samme typen som jeg kjopte for 9 år siden, til 400 kroner.

Hva faen liksom?

gutta jeg er helt retard når det kommer til pc specs.

trenger en bra gaming laptop har 10k +/-2k ish budsjett. hva er bra?

Har ligget med 17stk totalt.

Ment til

Gratulerer! God tidlig julegave

Da er jeg på veien til Sarpsborg for å ha to moter. Hater Ostfold fåvæ..

Thinkpad X200. Installer libreboot på den.

Noen som har Nora Mork bildene tilgjengelig?

nå begynner jeg faktisk å bli DRIT FAENS LEI av å hǿre om nora mǿrk og de forpulte bildene hennes!!!!!!!!!

Godt forsok pst

hvem ting bǿr man egentlig bruke finn for å skaffe?
mǿbler?
spill?
bǿker?

Nå ber du om bråk faktisk

t. internett toff fyr

folkets rett til å beholde og bære armer skal faktisk ikke innskrenkes.

>våknet opp etter 3 timer med sovn og får ikke sove igjen
jaja

Ahahah, visste noen ville klikke

Vetta faen, bruker det bare til å selge ting. Du kan visstnok finne ganske brukbare mobler under gi-bort-seksjonen.

*farts*

jammen hva faen hvordan skal jeg beholde besinnelsen? media har mast om denne FORPULTE INTETBURGEREN i over en måned nå, jeg bryr meg så jævla lite og likevel må jeg hǿre om det, NORA MǾRK, NAKENBILDER, NORA MǾRK, NAKENBILDER, dag ut og dag inn!!!!!!!!!! jeg KLIKKER snart!!!!VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Nice.

Thanks

närsom invandrarna tar över sverige skall jag flytta till norge och rösta på desamma partier som bringade invandrarhorderna till sverige.

>Australia
>Sverige

Jeg heter Joakim.

hva mener han med dette?

Jaja felles pinsevenner, endelig har den amerikanske presidenten anerkjent Jerusalem som Israels hovedstad! Dette må feires!

Kanskje vi skal stå opp?

Hva spiser folk til frokost?

din moders slemmiga fitta

Hvem var det jeg ikke likte igjen? Som Nordmann altså. Var det palestinerne eller var det jodene?

kafor isje begge?

Ekte gutter kjorer sametraktor

youtu.be/qZ8zhNXfrr4