/norgetråden/

Snart fredag-utgaven

Foreldet hyssing:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=nx4K2O1dxms
youtube.com/watch?v=lCfYrxx_hBE
an.no/bodo-lufthavn/nyheter/bodo/hotellene-i-bodo-er-helt-fulle-vi-tilbyr-na-passasjerene-feltsenger-i-terminalen/s/5-4-650989
youtube.com/watch?v=XaHaO3yJ9AI
youtube.com/watch?v=5XqT_XKVEEc
youtube.com/watch?v=iv6gh2iBqhw&feature=youtu.be&t=85
vg.no/rampelys/tv/i/rLARol/wathne-om-sexistisk-tone-jeg-har-aldri-tatt-pa-eller-provd-meg-pa-en-kollega
youtube.com/watch?v=ghh-KerJFGs
youtube.com/watch?v=FlsCjmMhFmw
twitter.com/NSFWRedditVideo

nu kor vi på

Jeg... har det ikke bra...

for jver som tar på deg og som er myke og deilige å ta på og som ikke vil slutte å klemme deg

youtube.com/watch?v=nx4K2O1dxms

...

kanskje jeg skal dra tilbake til femti tallet

Skål ja

10/10 megmeg

>skål!

...

youtube.com/watch?v=lCfYrxx_hBE

Vil at detta spilles på begravelsen min ass.

Har ingen planer om å henge meg, men kanskje få litt kreft da.

ok, who of you funny guys gave my phone number to Varg?

Slutt å runk

kan jeg filme det og putte det i min episke cringe compilation på jutub?

...

Komm, süsser Tod og Beautiful World er bedre fåvæ

>utlendinger som kommer inn i tråden bare for å breve varg

>Han onanerer til animejenter
Vi forstår alt du har det vondt, men du trenger ikke ta det ut over oss.

slutt å dra laksen

Hvem her /odelagt/?
>seksuelt misbrukt som barn har odelagt alt som heter seksualitet ved meg
>autisme
>tillitsproblemer

Er som en hund som jager biler, hvis jeg noensinne kom til det punktet hvor jeg skal pule ei jente hadde jeg nok frika ut og stikki av eller noe sånt. Klarer ikke å stole på noen eller å ta sjanser, og har angst for at folk egentlig ikke liker meg men bare ikke vil/klarer å be meg dra til helvete.

Egentlig gutta hva syntes dere er verst, å snakke om noen bak ryggen dems eller si det rett i trynet deres. Jeg tenker jo at det förste er verre jeg.

Samme her, bare ikke autist. Eller, det vil si, én psykolog sa jeg var og én sa jeg ikke var. Han som sa jeg ikke var bestemte hvordan ting ble gjort der, så da ble det sånn.

heng deg Piero san Giorgio

>dfn liker ikke engang å snakke om det over et anonymt bildebrett
hele greia foles så jævlig kleint liksom. Herregud, hva feiler meg.

Har hjemmeeksamen i morgen gutta. Hakke lest en drit, men jeg har jo google da, og faget er så dumt at det egentlig ikke burde gitt studiepoeng engang, så jeg satser på at det går fint.

Mye, men jeg tror det skal gå bra for oss til slutt. Vi har bare et mindre utvalg av kvinner enn de fleste andre, men til slutt tror jeg vi skal klare å la oss selv elske og bli elsket. Men det er bare om vi ikke gir opp.

Fag?

blåser skjempe hardt å masse utte nå

Fikk noen nye pr-er i dag, gutta...

hvor var det den slemme mannen tok på deg?

Grei ut

>15 eller 16 år gammel
>ute med noen folk fra ungdomsskolen
>et eller annet relatert til dette her kommer opp
>forteller om opplevelse og navnet på karen
>de begynner å "skremme" meg ved å si navnet om og om igjen

Hva faen feiler folk. Håper du blir truffet av en buss Andre.

h-haha, vi f-får se

Ikke gjor narr av ham da, det er faktisk vanskelig å komme over slike ting. De brenner seg fast.

jaja, det er ikke så greit å vite når man er ung
har du planlagt hevn på overgriperen?

an.no/bodo-lufthavn/nyheter/bodo/hotellene-i-bodo-er-helt-fulle-vi-tilbyr-na-passasjerene-feltsenger-i-terminalen/s/5-4-650989

>mfn

Plutselig så sent allerede. Skal blåse så meget i natt, pleier aldri få sove da egentlig

Aldri gi opp.

horer på litt klassisk musikk gutta

youtube.com/watch?v=XaHaO3yJ9AI

Dette
Drep han

Vet ikke hvor han er, men husker når jeg fortalte det til muttern når jeg var veldig liten (etter at han flytta ut, vi var sånn beredskapshjem) så sa hun at "politiet hadde snakket med han". Jeg bare velger å tro at han ikke slapp unna. Har ikke tenkt så mye på han egentlig, han var nok ganske odelagt han og, men er verre hvordan jeg selv takler det.

Har bare ikke tenkt på det noe særlig for de siste tre årene egentlig. Kanskje jeg bare bruker det for å rasjonalisere at jeg bare er en megataper? Hva vet vel jeg.

>beredskapshjem
å takk Gud Jesus for at jeg ikke er kristen

Det er jo maks comfy

>beredskapshjem
hva i helvete er det som får folk til å slippe fremmede inn i huset sitt?
spesielt når de har unger!
forstår de ikke faren de utsetter seg selv og spesielt ungene for?!

blir det samme som de som tar imot flyktninger det!
ren dårskap!

det verste er at det er barna det går verst utover, ikke de voksne

hadde faen meg tatt livet av mora mi hvis hun hadde gjort noe sånt og jeg eller en av söskna mine hadde blitt utsatt for noe pga det

public relations?

youtube.com/watch?v=5XqT_XKVEEc
>Vi liker deg ikke (for du er så jævla ekkel)

Kan jo ikke skylde på foreldra mine heller, de gjorde bare det de trodde var rett. Jeg er glad i de, men ser at de ikke er perfekte. Målet er å bli bedre foreldre enn de, med de lærdommene jeg har fått av de igjennom egen oppvekst. Hvis jeg klarer det, har de gjort jobben sin riktig.

lånade precis ut 10 000 till en fattig polare

j-jag får väl tillbaks dom

HAN ER PROBLEMBARN

JA

DET ER HAN

jo det kan du og det bör du

KLART DET BLE ET RAN
GA MER OG MER FAEN

>jeg gjorde bare det jeg trodde var rett sa Hitler
åja, nei da kan vi ikke skylde på han da
Hitler du er frifunnet

DU SKA INTE FÅ NÅNTING, FÖR DU HAR PISSAT HÄR!

youtube.com/watch?v=iv6gh2iBqhw&feature=youtu.be&t=85

*spiser ribbe*
fy faen det er godt gutta

Excel for ǿkonomer.

vg.no/rampelys/tv/i/rLARol/wathne-om-sexistisk-tone-jeg-har-aldri-tatt-pa-eller-provd-meg-pa-en-kollega

Det er altså slik det ender. Feministene vil ta knekken på dagens samfunn og få alle hedersmenn erstattet av feminazier og nymenn. Det var moro å lenge det varte.

Fy faen gutta ser ut som jeg må sitte hele natta og skrive hjemmeksamen.

Eneste alternativet er å henger seg og det er ikke et godt alternativ fordi man kan jo ikke drikke når man er do.

>moderne utdanning

Bæsjeklump eller bæsjekladd?

Gratis studiepoeng heter det.

skyt opp litt H og glem problemene kompis

>Regneark når en har dedikerte program for finansielle oppdrag
Denne klarer du

Påminnelse om ikke å ta råd fra Heroinanon

Ta det med ro, Islam kommer og setter de på plass

JEG BLIR GAAAAAAAL!!!!!!!!
youtube.com/watch?v=ghh-KerJFGs

>folk i tråden som ikke er NAUT

åå da blir det marlbåråå på meg idag da

mafiya kjorer igjen

j'souffre la fume, j'souffre la fume
j'souffre abuse, j'souffre abuse, TOZ

Var ikke heroinanon som skrev det brevet.

eg...

Selvsagt klarer jeg den, særlig når jeg har sǿkemotoren kvasir og tråden ved min side. Hadde sikkert ikke skadet å sove litt uansett da.

Flatulensen min har blitt mistenkelig fuktig de siste timene, begynner å bli redd for at noe mer enn fukt skal komme ut.

har hatt et par uheldige episoder selv
(for å si det sånn)

>Varmegrader og vind i hele dag
>All snoen er borte

Hvorfor kan vi ikke ha fine ting?

hvemdan vet jeg om en jente vil ha min tiss inni sin tiss?

Da har boken min komt i posten, gutta.
Den skal jeg lese på ferga når jeg handler julegaver i morgen.

Heller opp litt vodka
og
slurker det i meg

Det foles så godt å være glad i et annet menneske. Jeg har aldri folt dette for. Bare synd hun ikke er her og vi ikke er mer enn venner.

makan for en stor slange!

Jeg er uironisk det eneste NAUTet i /norgetråden/
du er bare en rollespiller

BÆNGSHOT MADDAFAKKA

Der tar du feil kompis, jeg er ikke bare naut, jeg er trådens kongenaut. Har levd på lönnsslavenes skattepenger i 4 år.

brev sǿte paiar

hvorfor var ikke Varg med i DuRör SpolTilbake?
youtube.com/watch?v=FlsCjmMhFmw

>4 år
Jeg nærmer meg 7 år, din patetiske luseNAUT,

Han kunne fått 99% av alle se-ene hele året og ville fremdeles ikke endt opp i SpolTilbake-videoen.

Kjenner mye det samme men ble ikke misbrukt seksuelt. Skvetter av minbegen skygge og stoler ikke på noen

Hold kjeft eller så dreper jeg deg og tar deg igjen. Kongenaut-tronen skal bli min.

Prov å drep meg jeg bor på Strommen
Kom å drep meg mann se hva som skjer

Det gidder jeg ikke, du får komme til Storo.
(hvis du er negeranon bare går jeg, så kan du skrive om det her etterpå)

men det hadde vært så jævlig episk

Er ikke negeranon fåvæ.
Er pelshomseanon.

Er i samme båt, men av andre grunner. Har aldri blitt misbrukt sånn sett, men foreldra mine ga totalt faen i meg, så jeg har vokst opp i den tro at ingen egentlig er glad i meg. Kan ikke få meg til å gå for en jente fordi jeg "vet" at eventuelle folelser de viser bare er av hoflighet og de kommer til å forlate meg så fort det blir seriost. Er mindre smertefult å bare være ensom. Har tillitsproblemer herfra til helvete også, takket være at litterært ALLE jeg noensinne har stolt på har misbrukt den tilliten på et eller annet tidspunkt.

Så ja, odelagt beskriver meg bra.

Og der var bitcoin over 16000 dollar.

Ja ja, men men, bare noe jeg tenkte på.

Liker deg, så da skal jeg ikke drepe deg.

t. Hemmelig beundrer

>en annen pelshomse som bor på strommen

Ville bare informere alle som er interessert at Hjemmefront er gratis på Humble Bundle nå

Ha en fortsatt god dag gutta

Så jævlig dette. Foler meg bare mindreverdig og uelskbar. Hvorfor prove når jeg ikke kan elskes? Kan jo tenke meg til at det ikke er sant, men det er jo det jeg tror på innerst inne og det blir det jeg handler etter.

Jeg ble voldtatt av soskenbarnet mitt da jeg var yngre da så den sitter jo langt inne, men venner jeg har hatt oppover i livet har totalt snudd på meg og begynt å skjelle meg ut og si stygge ting om meg til meg og til andre. Jeg husker så godt da jeg ville være med å hoppe tau i 5. klasse og jentene spyttet på meg da jeg spurte om å få være med. Faen altså.. Jeg vil jo bare ha noen å være glad i.. Men ingen lar meg få være glad i dem..

>trådens tilstand
snakkes

Nå må dere yiffe eller hva enn det er slike som dere gjǿr.

Tror de kaller det å klappe

Det har blitt verre enn Jodel her inne.