/danmarktråden/

Juletræspynt udgave

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ysQT6rstbGc
youtube.com/watch?v=j8HDfavjh0M
theguardian.com/commentisfree/2017/nov/10/fed-up-brexit-britain-come-work-denmark-eu
youtu.be/UyBqypNjV3g
twitter.com/NSFWRedditGif

1st for Schleswig

SIX HOURS
I
X
H
O
U
R
S

thread theme
youtube.com/watch?v=ysQT6rstbGc

dont you have a refugee to get raped by and then apologize to?
or rather 800000 of them?

Andre der har tendens til at lade være med at spise noget, når de er sultne, fordi de ikke gider til at lave noget

næ men hold kæft hvor ville jeg onsker at jeg var sådan

...

Ville onske jeg havde et balanceret madindtag lol. alt med måde

hvor svært kan det være at koge noget vand og hælde det i en cupnoodle

rimelig fucking nemt men har det svært med sådan noget mad. spiser for det meste bare havregryn eller frugt

>danish "banter"

hold op med at svare på ikke-danske indlæg

banter?
when?
im more trying to warn you of the stupid decisions you are currently undertaking

havegryn er sundt og frugt er det ikke
du burde da ikke være fuldstændig tynd

why is danish so easy to read but so hard to understand when spoken

It's an ugly as fuck language.

för att de talar med svensk säd i munnen

I DON'T HAVE A GIRLFRIEND

Sorry for the Joscher, but we can't take him back.

I had to google "säd" and "munnen" but now that I know what they mean it makes sense.

"For that they talk with swedish seed in mouths"

No wonder you guys are so good at English. Your language is the same as ours, just with Germanic vocbulary and grammar.

hello is this /bundes/?

tråden er odelagt af udenlandske undermenneske

;_;

Venlig påmindelse om, at det er sundt at give sig selv en ugentlig quest

quest?

Ja noget du vil opnå i lobet af ugen. Et mål, om du vil

Ja eller opgave. En lille ting som du vil gore i lobet af ugen for at gore det hele lidt mindre hverdagsagtigt

sådan noget har jeg desværre ikke altid tid til

Hvorfor?

uni

Det behover ikke være en stor ting
Kan være så småt som at snakke med en pige i mere end 40 sekunder eller noget

Behover jo ikke at være "lob et maraton", men bare et eller andet som skriver

نايكين نسوانكن مسيار و مسفار يا بني بيّوض المخصي المخنث ععهههعع ععخخخخهههههههههعع

Jep. Jeg gor dette, og så bliver klokken mange og så ender jeg med at snacke mig til mæthed.
Ja, jeg er tyk.

Hvorfor har andre lande så travlt med at poste i vores tråd..?

At 300-350 million, Americans found the cap for a functional nation. At one billion people, like with China or India, you're just gonna end up with a lot of literal shit. As in, feces.

>snakke med en pige i mere end 40 sekunder
jeg overvejer at give mig selv en quest, hvor jeg skal sporge en pige jeg kender fra uni, om hun vil lave noget sammen en dag. nok det der der kaldes en date.
men jeg tror det er en lidt for svær quest for mig, da jeg ikke rigtig ved noget om, hvordan man sporger osv.

Den er i hvert fald modigt sat.
Held og lykke, min ven.

Tror at du er endt i den forkerte tråd, makker.

"hey skal du noget på torsdag"
"nej"
"kunne du tænke-..."
"haha nej hvad fanden user du er klam" *tager billed af dig og snapper det til alle hendes venner*

Det er underligt at sporge en, som du aldrig har snakket med, men hvis det er en, som du er i studiegruppe eller whatever med, så er det ikke sværere end bare at smide den ind i en samtale. "Hey, har du ikke lyst til at lave noget en dag?"
Drikke en ol et eller andet sted eller hvad du nu lige er til

youtube.com/watch?v=j8HDfavjh0M

>Det er underligt at sporge en, som du aldrig har snakket med, men hvis det er en, som du er i studiegruppe eller whatever med, så er det ikke sværere end bare at smide den ind i en samtale.
Men også farligt.
Sæt hun siger nej, så skal han være i samme studiegruppe som hende i lang tid med maksimum akavethed.

Finns det någonstans där jag kan lyssna på gammaldanska?

Ja okay, men man har vel altid en fornemmelse af, om vedkomme måske er interesseret i at lave noget - medmindre man er turboautist, hvilket jeg ikke skal kunne udtale mig om user er

På den ene side er det fucking træls at der ikke er nogen danskere på det her board (eller kanal4 generelt), men på den anden side giver det mig også lidt håb

Er vores land det mest normie land i verden?

Jeg tror det er den konklusion jeg er kommet frem til, ja

Ja, men samtidigt er vi også alle autister

Det er en folkesygdom

tak, men lad os nu se om jeg ikke bare ender med at gå på juleferie og så satse på, at jeg kan glemme alt om det
du har nok ret
jeg snakker lidt med hende hver gang vi ses, og vi er ikke i studiegruppe. jeg synes hun virker glad, når vi taler sammen, og jeg er heldigvis ikke autist, men bare ret usikker med sådan noget.

>eg snakker lidt med hende hver gang vi ses, og vi er ikke i studiegruppe
Nå, men så kan du roligt sporge hende om hun har lyst til at lave noget engang.

Så go for it. Forstår godt du er usikker, for man sætter sig i en ubehagelig situation, når der er en risiko for at blive afvist, men det værste der kan ske er et "nej" (hvilket er meget usandsynligt, at domme ud fra egen erfaring) og så går livet videre og man skal ikke dvæle for meget ved sådan noget

roligt?
m-men hvad så hvis hun siger ja? det har jeg ikke forberedt mig på

>m-men hvad så hvis hun siger ja? det har jeg ikke forberedt mig på
"Fedt, så skrives vi lige ved!"
Så har du tid til at tænke dig om.

Hvis du er typen, der drikker ol, så tag hende med ud og drik en ol. Så sidder I der og snakker nok om studiet og blablabla hvis det går godt, så begynder I at sporge ind til hinandens liv blablabla, så tager I hjem til jer selv og ses på studiet

theguardian.com/commentisfree/2017/nov/10/fed-up-brexit-britain-come-work-denmark-eu

Klar til m8?
Vi ses snart danmark.

youtu.be/UyBqypNjV3g
>på fortidspension
>kob underpowered lorte præsamlet pc til 13k på afbetaling
>samlet pris 21k når udbetalt
for helvede jeg hader det fede svin

>du betaler skat til dette

spiser en dr oetker familjepizza

folk som inte bygger sin egen dator borde halshuggas fåvä

Hygsomt!

>siger webcammET
>kaldet webcammet for 'den' og ikke 'det'

vad är en GTX "ti firs"? 1040?
en 1040 för 13k. FYYY

ti firs = 10 80

1080

era siffror är varför jag aldrig handlar sprit i danmark.

>dfn min far arbejdet siden han var 15 i hans fars stålfabrik som han senere kobte og udviklede
>fatter fik konstateret kræft i knoglerne
>fatter må sælge sin virksomhed
>fatter har været sikkerhedsnarkoman og han har indbetalt hele sit liv til pensionskasser og forsikringer, sæt nu der skulle ske ham noget
>fordi han nu får udbetalt af disse kan ikke få så meget som 1000 kroner i indvalidpension fra staten
>han har betalt topskat fra han var 25 til han blev 58
>samtidig får den her fede mongol understottelse

Dig elsker jeg, Danmark mit velfærdsland

alle de stakkels arabere og afrikanere skal jo have deres velfortjente danske penge, din far er jo hvid og priviligeret så han fortjener intet.

>fatter fik konstateret kræft i knoglerne
Er han OK?

Jaah.. Altså kræften er uhelbredelig, og det er det han ender med at do af, men han får kemo og knogleforstærkende guf jævnligt.
Han eksisterer sådan set fint nok, men han er ikke så stærk som han var for, og han har også ændret personlighed.

hvilket land har det bedste system?

Hvad mener du med system?

Prover på at tage mig sammen til at gå ud og handle ind..

prover ikke engang at være edgy, men næsten alle systemer kan virke hvis alle indbyggere i landet er hvide. Den danske model var fantastisk indtil vi odelagde vores land, den amerikanske model var også fin indtil le 56%.

Homogene samfund/grupper fungerer bedre end blandede slikposer. Mere nyt til Deadline.

Jeg stod op og havde ikke flere smǿger, så fik ordnet alt rimelig hurtigt i dag. Har både handlet ind, vasket tǿj, og ryddet op og læst lidt op til eksamen i næste uge.

Hvordan gik det personen der skulle til basismat eksamen i dag?

Har også vasket toj og ryddet op, men mangler stadigvæk at handle ind og lave noget mad.
Burde nok også lave lidt projektarbejde, men jeg har også i morgen til det, så ved ikke om jeg bare skal chille i dag eller fordele arbejdet på 2 dage.

hvordan går det med den user, som havde været neet i stykke tid og startede på revisoruddannelsen for et par måneder siden?
har du styr på det min ven?

Det bliver godt nok morkt hurtigt nu

Ja det er fandme deprimerende

>kemo
Ikke ham men jeg ville hellere do med min ære i behold end drikke det gift, efter at have set det min mor gik igennem

Overlevede hun?

Jeg vil hellere have kemo og leve et behageligt liv bagefter, efter at have set min far inden han fik kemo

Ja det har været nogle år siden at hun blev "rask" men hendes helbred og udseende er fuldstændigt odelagt og hun kunne ligeså godt være ældet 30 år og få det samme resultat.

Var der egentligt nogen der fik kontaktoplysningerne på "femanon" i en tidligere tråd?

Den 18-årige skizo?

Ja

hvorfor dor tråden hver 5 minut

Vi er ca. 5-6 danskere i gennemsnit, og vi laver vel allesammen noget andet end at sidde og lurke /danmarktråden/

dårligt
jeg kunne ikke svare på særligt meget og når jeg kunne var det sikkert ikke rigtigt
kom kun så langt som jeg gjorde fordi jeg havde boger og mine gamle opgaver med

Var den skriftlig eller mundtlig?

skriftlig
kommer sikkert til at tage faget om til foråret
jeg har heller ikke klaret det godt i semestrets lob

Du er bare ikke glad for matematik, eller hvad går der galt?

Så gik jeg ud og pissede og fandt en edderkop i bukserne.

bare lad den blive der

>ring til ven
>de tager den ikke

>han har venner
Ka' du komme ud herfra