/nederdraad/

Maandag editie
Welkom: vroeg op, werken
Niet welkom: uitslapen, ziek melden

Other urls found in this thread:

reddit.com/r/leagueoflegends/comments/7elkpx/sources_report_impact_salary_lies_around_the/
youtube.com/watch?v=ZQRsDx11pCg
youtube.com/watch?v=Nbe-h8Skv3Q
youtube.com/watch?v=wBgsQXXkNgg
twitter.com/NSFWRedditImage

Eerste voor Noord-Brabant!

>dvwelkedaguitslapen

Ik links op de skoetmobiel

Ik ga morgen lekker uitslapen na een hele nacht stromen.

eerste belg :^)

Tweede want de draad is gemaakt door een belg

>Welkom: vroeg op, werken
Inderdaad, welterusten!

ben jij zeker? Ik zie een Nedervlag o.O

Ja. Moet je mijn moeder voor aankijken. Die moest zonodig in de randstad werken.

Mijn toekomst

reddit.com/r/leagueoflegends/comments/7elkpx/sources_report_impact_salary_lies_around_the/

Lieve zoentjes zijn liev :3

afz. plat 3

ben jij die van de ''confess'' thread?

homo

Ja uiteraars

>roodhet
>lelgie
ts ts ts

mmmh kaaskop?
man hoe oud ben je? 16?

Gelukkig doet je mening er niet toe.

...

22, hoe lang staat gij elke dag in het verkeer? Morgen weer 8 uurtjes werken hé vriend.

>Sup Forums
>fortune
>fortuyn

zet je echt aan het denken

dgw je verjaardag op dezelfde dag als drie andere collega's valt.

Perfect toch? Lekker ongemerkt jarig zijn en toch felicitaties horen.

Dat zeg je ook alleen maar omdat je me gemist hebt.

Ik moet morgen ook werken.

21, ik heb les 4uur wiskunde zonder pauze

>4uur wiskunde zonder pauze
Zo zo.
Dat is bijna zwaar.

ik wil een vd.

Ik hoop dat je tenminste spaart en investeert in beetjemunt.

Wa studeert ge?

Dan neem je er een

>investeert in beetjemunt.
Die bloederige affaire?

h-h-et is waar
*klemt je tegen me aan*

mijn hoofd is dood na de les
fysica (sterrenkunde)

Hoi

We gaan voortaan alle verjaardagen op 1 dag in het jaar vieren want we zijn een groot bedrijf en we raken veel manuren kwijt aan alle koffie en taart momenten. Dus bij dezen komt er een collectief verjaardags moment. Het moment valt in de pauze zodat de werkdag niet verstoort wordt. Deelname is verplicht zodat we die dag kunnen zien wie er op het werk is. De dag is democratisch gekozen midden in de kerstvakantie, dus houdt er allen rekening mee. Het bestuur is niet aanwezig ivm met vakantieplannen.

T. het bestuur

Kontmunten zijn een luchtbel

Echt niemand gaat een munt accepteren die voor drugs en andere misdaad te betalen gebruikt word.

>beetjemunt
>niet vol LINK gaan

waarom is onze draad niet zo komfie als /brit/

>Echt niemand gaat een munt accepteren die voor drugs en andere misdaad te betalen gebruikt word.

Er zijn al meerdere bedrijven die het accepteerde.

Valve accepteerde het tot voor kort.

>/brit/

kom eens met beter aas

hoe sla ik kennis in mijn geheugen op zonder veel moeite te doen

behalve als je drugs en misdaad betaald.

Ik moet weer coke halen voor de luchtbel ontploft. Het is nu gratis geld. Mijn 50 euro is lekker naar 300 opgelopen. Daar kan je wel wat lijntjes mee doen.

Nieuwe SSD erin pleuren

Als je niet heel gauw specifieert wat voor soort kennis jij erin gestampt wil krijg je geheid verkeerd advies van mij voorgeschoteld

neem je tijd

Maar waarom zou dat moeten? Je wisselt het gewoon om naar euros lol.

Vind ge het wel interessant? Of gewoon zonder na te denken naar de universiteit gegaan zoals de meeste mensen "omdat dat zo hoort"?

koek, blijf arm

Het is gewoon geld van een een soort publiekelijke bank, de mensen bepalen hoeveel de munten waard zijn.

waarom ben ik zo'n mongool die heel zijn humeur laat verpesten wanneer mijn contacten op tinder, facebook of whatsapp niet of weinig reageren. waarom hecht ik hier zoveel waarde aan, ik voel me een 14 jarige, terwijl ik 24 ben.

ik blijf mijzelf vertellen dat het me weinig doet, maar ik voel na verloop van tijd toch mijn emoties ontplooien tot verdriet en frustratie..

>Het is gewoon geld van een een soort publiekelijke bank

Je bent gewoon nog niet ver genoeg heen.

Mij doet niets meer wat, behalve als winkels geen leuke schoenen in mijn maat meer hebben. Dat haat ik echt.

Am I white, boys?

je bent een normaaltje

>25% non white

No, you're not white.

Ik was 3 jaar een NOOT, maar het was geen oplossing voor mij
ik hou van aliens en shiet, ik had goede punten in wiskunde/wetenschappen in het middelbaar, en voilà

Ready up the oven

>Sociale media

Maak de oven klaar

hoe kom je aan foto's voor tinder?

no you're a kike

Rustig aan Adolf, je glas appelsien komt eraan.

Ja natuurlijk is NOOT geen oplossing, je moet wel iets doen als je meer dan een minimumloon wilt. Maar fysica man. Dan heb je maar twee opties: onderzoek en onderwijs, toch?

For this, I'll get my revenge on you, Netherlands! Get ready for more Turkish immigrants!!

je bent een slaaf van de sociale media koek

dit is wat er mis is met de moderne samenleving

ik heb het geluk dat ik door wat trucages met hoek en licht er redelijk uit kan zien op foto's. niet zozeer knap maar wel "schattig"

>het opnemen voor een filet americain op een kantonees mandarijnen festival

Ik vind de ovens gewoon wat drastisch en onromantisch.

Er zijn vele andere manieren om het op te lossen.

domme summel

youtube.com/watch?v=ZQRsDx11pCg

Tweede Hand

je zou maar ARCHEOLOGIE of GESCHIEDENIS studeren of hebben gestudeerd

ik twijfel tussen leraar en een onderzoeker worden, ik zal later kiezen

in wat werk jij?

Madagaskar zit vol, en de ovens waren niet Hitler's idee

>Dr*llander

Er zijn anderen die foto's van je maken

de sociale media zijn slechts een kanaal waarin communicatie gebeurt. communicatie met een zekere intentie, in het geval van tinder al helemaal.

het doet pijn, soms dan groeit zo'n gesprek uit tot iets heel leuks, je deelt de zelfde humor/interesses en vanalles meer. weken lang verheug je je op elkaar, spendeer je uren aan het praten met elkaar. soms ook een foto of een video erbij.

maar dan plots, abrupt. het verzwakt en sterft af. met een emotionele lana del rey muzieksessie tot het gevolg ;_; ben ik genoodzaakt mijn troost bij jullie te vinden

ik ga je pijn doen, zoals je mij pijn doet.

archeolooganon?

I'm not even white.

Het chainlink systeem kan zorgen voor slimme contracten, die zich aanpassen aan nieuwe situaties welke ook zijn gekoppeld aan andere chainlinks. Dus hop snel op de LINKtrein!

ik ben geen w*gie

leef nog liever onder een brug

>2.5mb
waarom

Waarom nemen we niet deze vlag?

Alleen randstad tuig zal er tegen krijsen maar dat doen ze 24/7

...

Als natuurkundige kan je in allerlei vakgebieden aan de slag omdat je uiteindelijk zeer goed wordt in het opstellen en oplossen van problemen.

niettes

>dvw vluchteling

omdat we de EU vlag al hebben


extreem zwak aas

Je moet sowieso foto's van jezelf en vrienden op tondel hebben, anders denken mensen dat je een eenzame auti bent.

klinkt werkelijk afschuwelijk om een gefetisheerd object te zijn

Wat is er mis met archeologie?

Ik haat het wanneer meisjes dit hebben.
Staan er 3 meisjes op een foto, weet ik niet eens wie het is.

>NOW WHO THE FUCK WANNA TALK SHIT
>NOW WHO THE FUCK ELSE WANNA GET WRECKED
>NOW WHO THE FUCK ELSE THINK I'M A BITCH COME TAKE A FUCKING SIT

youtube.com/watch?v=Nbe-h8Skv3Q

ik wanneer ik w*gies an n*rmies kapotram

ga hier weg! ik hoor dat er een enge man is die allemaal bruine kinderen doodmartelt.

Arme mensen moeten er ook zijn.

jij leef met ouders ofzo?
interessant

Jij bent slimmer dan zij zijn. Je eerste foto is natuurlijk een foto van jou alleen, zodat men weet wie je bent. Daarna heb je foto's van jou in vrienden zodat ze je herkennen en je kan laten zien dat je leuke dingen doet.

goeie schijt, bedankt.

ja ik ben geen depressieve w*gie

youtube.com/watch?v=wBgsQXXkNgg

Ik doe nu mijn meesteropleiding. Ongeveer 1/2 bij ons gaat zijn dokterstitel behalen, 1/4 gaat het bedrijfsleven in als onderzoeker en 1/4 wordt codeaap. Ik ken maar 1 persoon die leraar wilde worden. Inmiddels zijn de arbeidsvoorwaarden van het leraarschap in nederland zo slecht dat niemand meer die kant op wil.

vuil wijf

dit