Alt Right Benelux 2

Good afternoon fellow alt right Sup Forumsacks.

There are currently several organizations in the Netherlands and Belgium working on creating a united alt right organisation Benelux. Our goals are to organise a united front to spread alt right ideas and make them more acceptable in the public discourse. To achieve that goal, we are organising meet ups and conferences with well known alt right authors and speakers. Of course, if shit goes south in our countries, like in France, we are also organised and can unite for defence purposes.

The next meet up is in Utrecht on the third of August. Time and place will be disclosed by email to those willing to participate, you can find the email address on our website:

erkenbrand.nl/

We welcome anyone who holds alt right ideals. Doesnt matter if you're more Nat Soc or Libertarian, as long as you are a race realist and want to preserve your people and culture, you are welcome.

Stop being a keyboard warrior and join the fight! Reclaim our countries.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=X77dkiDpBoM
pastebin.com/PpY46T8t
twitter.com/NSFWRedditGif

dna plox

hebben jullie flikkers al dit gezien?

youtube.com/watch?v=X77dkiDpBoM

Threadly reminder that unless you live in Gelre, Oversticht, Drenthe or Groningen, you are a papist mongrel.

Blank Europees pan nationalisme is ook niet ons doel. Het reden van onze volkeren en cultuur is ons doel. Natuurlijk zijn wij voor het behouden van onze landen, voor nationalisme en anti globalisme.

Maar we willen wel dat blanken samenwerken. We moeten wel, om ons te verdedigen tegen de hordes uit de derde wereld.

>pan nationalisme

doe mij maar een pan gebakken aardappelen

vieze protestant

sorry but only christians can be white

>Hij is een Limbo

Pseudobelg.

I can't hear you over your Pope kissing muslim ass.

Race realism (white nationalism) is an American phenomenon and contrary to the European mentality.

I will preserve my people and culture by not adopting American political ideologies, thank you very much.

oh common, you know that your whole argument is based on your DNA either post it or stop making this threads.I will wait

>fellow (((alt))) right
Schlomo, asjeblieft

>Pseudobelg.
niet echt

maar alles beter dan een drollander te zijn

sorry i would write a reponse but i only talk to white people

... serieus nu?

Mag ik als moslim ook meedoen? Ik mag wel bruin en moslim zijn, maar ik hou van Nederland!

Deportation plz.

Het punt is net dat dit blank zijn niet genoeg zal zijn om samenwerking te garanderen.

Tegengestelde geostrategische belangen en zo weetjewel.

Zijn we het in ieder geval over iets eens. Ik kan niet wachten tot de Randstad onder water staat.

>alt right is jewish
We even created the parenthesis meme, for fuck sake. You stupid cunt.

We're halfway to nat soc anyway.

Waarom is dat stomme kanker artikel nog steeds niet van de site verwijderd.

Wie heeft die autist dat ook laten schrijven.

zijn de 3 grote boosdoeners niet beter om op te focussen? (negers, joden, moslims)

uncertain ? Jewish? "neggro" blood ? inst there are a more detailed view ? so what % of lets say jewisch dna is allowed ? 1 %? 10 %? What dna is allowed ? Since you are mostly nordic, why dont you move back ?

Ja hoor, kom maar langs. We hebben een kamertje speciaal voor jou gereserveerd. Onder het gasstel.

hoge vijf in dat geval

Waarom zijn we tegen negers joden en moslims? Oh ja, omdat ze het blanke ras ondermijnen en onze landen vernietigen. Dus daar moeten we ons rond verenigen.

>niet van lekkere negerinnenkonten houden

lage test bèta gedetecteerd

>rassenmixen promoveren
Schlomo shekelberg gedetecteerd.

Yep, best wel simpel eigenlijk. Als deze 3 evils weg zijn, zal het leven een stuk beter worden. Je hebt nog andere rassen ertussen zitten, maar hun zijn een stuk minder kwaadaardig dan de 3 evils. Je kunt met hun nog later afrekenen als er een belang voor zal zijn, gezien er geen joden meer zullen zijn om je tegen te houden.

Je kunt nieuwkomers zelfs varken laten eten en je verwijdert 2 van de 3 als potentiële spionnen. De andere...is makkelijk om te zien...kek.

Ga fietsen met je blanke ras. Het gaat om het NEDERLANDSE volk, onze cultuur, onze waarden. Ik heb niks op met die Amerikaanse memes.

bon, de redacteurs zijn dus niet echt serieus.

ik win niet door zo iemand vertegenwoordigd worden.

>Benelux
>every post is in Dutch

Jeez guys Walloons can be useful too

Waarom heb jij een hekel aan mij? Waarom kunnen we geen vrienden en landgenoten zijn?

ik heb de jood gevonden.

Look guys, the frenchman thinks he's people.

krulbroodje aub

geen idee

Nee, seculiere, links-progressieve egalitaristische blanken ondermijnen en vernietigen onze landen.

Eerst de kraan dichtdraaien en daarna pas beginnen dweilen.

Gaat die Roomse kut weer. Ga Amerikanen lastig vallen met het blanke ras. Dat hanteren ze omdat ze een volk van bastaarden zijn. Wij zijn één volk met één oorsprong. Ik ben toch godverdomme geen Belg of Spanjool of Engelsman?

>nederlanders zijn niet wit
Wie heeft deze fucking Surinaam binnen gelaten?

Was van voor mijn tijd. We zijn hartstikke serieus, maar sommige van onze schrijvers shitposten misschien wat al te graag.

No wallonians, cant trust you francophones.

Wie heeft er hier al een cuckschuur?

Waarom denk je, jij kutterrorist? Waarom ga je kebab broodjes niet op de boden van de zee bakken, samen met je 3 vrouwen en 10 laag IQ kinderen die wat uitkering trekken.

Are jews allowed? I just hate muslims and will rightly fuck off to Israel after everything is done.

Is een Fries Nederlands? En een Deense fries? Vlamen? Noord-Brabanders? Iemand van Curacao? Een Afrikaner?

>he thinks fucking Belgium has a "people" or a "culture"

top lmao

>benelux
>Luxembourg
>French and German
>omg he doesn't speak Dutch get out !

You had better call it Bene-w

>Walloons
>Useful
HAHAHAHAA

Oh god, al deze blue pilled retards die denken dat ze een woord kunnen zeggen omdat wij hier opeens nl praten en ze geen competitie hebben van de betere posters. Jesus wat een schande. Mislukkelingen wat jullie zijn. Mensen zoals jullie moeten in elkaar worden geramd voor jullie mongoolheid. Flikker op uit deze draad, flikker op uit de chan, ga terug naar jodenboek.

>lets let Jews into the movement guys, I'm sure they wont corrupt it for their own ends!

t. Stalin
t. Marx
t. Catholicism
t. the Byzantine Empire
t. the Roman Empire
t. the Babylonian Empire
t. the Assyrian Empire
t. the Egyptian Empire
t. the sludge of microbes developing after the big bang.

Ja, nee, nee, nee, nee, nee. Het Nederlandse volk is ontstaan in de provincies die de Spanjaarden de vinger hebben gegeven. De rest van de lage landen heeft zich anders ontwikkeld en is dus derhalve niet Nederlands. Brabant en Limburg zijn feitelijk bezet gebied.

No I don't burgermongrel.

But the Flemish and Walloons do.

Ik ben geen terrorist, heb ook geen vrouwen of kinderen. Waarom doe je zo gemeen?

this. i m not wasting any more time here, they dont even know whtat they want and they themselves are the result of race-mixing. Thats why they are angry.

Vieze Freddy here, can I come?

German? Mogen moffen dan ook meedoen bij de bijeemkomst in Utrecht?

Denk je dat mij dat iets uitmaakt? Een hond wordt geen paard als het in een stal geboren is. Je hoort hier niet en je DNA is een plaag voor deze planeet.

Ga je nou huilie huilie doen omdat ik geen zin heb om mijn Nationale identiteit op te geven aan een stelletje rukkers uit België in plaats van aan Merkel? Donder toch op met je Groot neerlandisme, kanker Belg.

Zeg nog eens, in het Nederlands?

PURE
U
R
E

>ze praten over onze cultuur
>ze strooien met Engelse woorden in hun schrijfsels

bespeur ik hierin een vleugje ironie? waarom moet een weeë Limburger jullie wijzen op dit feit?

vous n'avez pas le plus meilleur reputation, mr. croissant

Jawohl, wir acceptieren Volksniederlander.

Stalin was niet joods.
Christianisme is sinds Paul anti-joods.
Rome is niet gevallen door joden maar door multiculturaliteit verbonden aan buitenlandse germaanse barbaren.
Fuck Babylonië, Assyrië en Egypte ze hebben het zelf gezocht.

Is there any way to help as an American?

No fuck off with your white nationalism. In USA muslims count as whites.

Het echte leven is niet zoals deze boord hier, als zij je daar niet willen hebben omdat je een vieze neger, moslim of jood bent. Dan kom je er niet in.

Ik denk dat ze al op de neer kijken als je links bent. Vuile r selected types denken dat ze altijd sympathie hebben...totdat ze het niet meer hebben...kek

>PURE
you are of Nordic origin, are you mentally retarded ?

I doon't even care if you don't want Francophones or Germanophones but don't call it Benelux, it's fucking retarded.

yeah, please send me a hot culturally white-washed nigress

thank you in advance

Vieze Freddy, alsof je dat niet wist
En ik drink tot de motherfucking fles leeg is
Heb pas doekoe als ik bierflesjes inwizzel
Dan ben ik pas stang, yo uh, for shizzle
Je lacht maar ik maak hier geen motherfucking grappen
Pus uit mn pik je kan een lauwe biertje tappen
Staan te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
Ook geen bustabust maar ik breek wel je nek
Komt alleen uit m'n achterste
Moeders met dochters ze verachten me
Ben van baksteen alsof je dat niet ruikt
Want de een is dik en de ander gebruikt
Ik ben tuig van de eerste klasse
En je wast je handen al tijdens het plassen
Kijk me aan, je weet precies hoe laat het is
Baksteen, de rest is geschiedenis

They're a bunch of skinhead retards that want to buy guns anyway. Read the previous thread.

Maar honden en paarden zijn verschillende soorten, wij zijn allebei mensen. Waarom is mijn DNA een plaag voor onze planeet?

>rome is niet gevallen door joden maar door multiculturaliteit
Goh ik vraag me af (((wie))) dat multiculturalisme heeft gepromoveerd?
>stalin was niet joods
Klopt, hij heeft de partij gezuiverd. Trotsky en co waren wel joods.

smuggle us guns and cheap bourbon.

Dus ik heb nog geen echt antwoord gekregen of joden mogen helpen of niet.

>captcha laat mij treinen selecteren naar oostkampen

flikker op mongool

pastebin.com/PpY46T8t

as my direct neighbour, I've probably more in common with you than with my above-the-river "countrymen"

anyway, I was just meming

Laat me raden - je komt uit het noorden.

Je kunt helpen door jezelf dood te maken.

> >rassenmixen promoveren
>promoveren

Niet-nederlander gespot!

>Hij is gevallen voor de links-rechts meme

Dit

Don't you know it's not possible to buy guns in Europe

>Waarom is mijn DNA een plaag voor onze planeet?
Omdat jullie allemaal julie nichtje neuken en boven de 40% inteelt hebben.

Vieze freddy gets pic related.

Rome heeft zelf multiculturalisme gepromoveerd door slaven van verschillende volkeren te verspreiden over het hele land. Verder kon een slaaf zijn vrijheid kopen naar jarenlange dienst. Ook vergemakkelijkte de Pax Romana (net zoals de Pax Americana) immigrate van van arme regio's naar rijke regio's.

>hij beseft niet dat er gestapo nl ers tussen de posters zitten die te goed weten welke mensen de kanker zijn.

>pastebin.com/PpY46T8t

Dat gaat over rassen, niet soorten. Je argument is een onjuiste vergelijking. Waarom doe je zo gemeen tegen mij? Wat heb ik ooit misdaan?

Oosten. Laat me raden, je komt van onder de rivieren.

>vrijheid versus autoritarianisme
>een meme
Dacht het niet, Diederik Samsom.

En wie waren de slavenhandelaren, Lev?

Wat zal dat nu helpen behalve het naratief van rechts ondermijnen.

filtered

ah tfoe kkraciste zo biggie doen agter je toetsebort maar als ik met myn matties vor jou deur sta durf je niet meer ah zemmel

Nee, Zuid-Holland.

>En wie waren de slavenhandelaren, Lev?

Romeinen zelf. Dit is niet de zwarte slavenhandel.

>Stemt op Geert
>Zeurt over autoritarisme

Kek. Straks vertel je me nog dat je politicologie of Amerikanistiek studeert.

Ik heb nooit mijn nichtje geneukt en ben ook geen gevolg van inteelt. Heb je bewijs voor je beweringen over mij? Waarom maak je zulke onbeschofte en onfatsoenlijke opmerkingen? Je kwetst mijn gevoelens, besef je dat?

Snel, stuur die mocro het adres van Mark Rutte.

>al deze linke mongolen, moslims en joden die denken dat ze er egalitarianism kunnen forceren door te bedelen voor aandacht.

Kek, nu alleen nog een neger ertussen en al onze vijanden die erin willen komen zijn kompleet aanwezig hier.

>(((Holland)))

Ok schlomo Cohen.

>dvw 75% overijssels bloed
>25 brabants

Bruin haar bruine ogen 1.80 cm

waarom zijn recessieve genen zo naar?

>En wie waren de slavenhandelaren, Lev?
Zeker niet (((zij))). Rome was niet zo bang voor Joden. Vespasianus heeft de Joden mooi op hun plek gezet in de Joods-Romeinse oorlogen.

Hoe gaat ie nootjood?

Wat betekent dat?

Wat hebben negers misdaan? Hier in Belgie zijn al mijn ontmoetingen met ze nooit negatief verlopen.