/Norgetråden/

vinterutgave

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Xuh2PByqDbo
twitter.com/SFWRedditImages

henger meg nå

dåkke e berre ein gjeng tapere

Jævla slave! Få rumpa di tilbake hit!

jeg ahr allered tilbakevitt det argumente

reposter svaret her:

>derfor er jo Lucifer's oye på baksiden av dollaren også videre

Det altseende öye er jo ikke "Lucifers öye" din mongo. Det er jo et symbol på "Logos", som bokstavelig talt går helt tilbake til gamle Egypt i guden Horus, tilogmed til gamle Mesopotamia med guden Marduk.

Det er jo et symbol på at den höyeste verdien er oppmerksomhet og evnen til å virkelig se både fysisk og metaforisk.

For en endelig lösning på germanerproblemet.

For en kristen Norge

et*

eg e bare ein mann

*får rumpa tilbake dit*

det er jo bare forskjellige ord for den samme greia. jeg forenklet det og kalte det "lucifers oye" ettersom at jeg ikke gadd å trekke inn horus og babylon og alt det pisset der ettersom at jeg pratet til noen som ikke visste noen ting om det, og jeg ville ikke forvirre kisen. lucifer representerer uansett logos for luciferianister så det er ikke akkurat feil, kanskje litt upresist men jeg var heller ikke ute etter å være superpresis og noye.

*blir dypt deprimert*

Samme her.

Hva mente han med dette? Hortes jo ikke så gæli ut detta

*troller tråden*

*smiler til verden*

Innafor å slurke litt kaffe og knaske ned en hel boks med pepperkaker?

Selvsagt, det er tross alt desember.

han har jo rett, k*stendommen er jo en jodisk religion fra midtosten fåvæ

>hvis du er kristen må du være villig til å bli islamisert
gir mening

Jeg har aldri hört luciferianister kalle lucifer for "logos". De sier at han er anti-logos, og det for en grunn, nettopp fordi Gud er orden og tro, mens Lucifer er kaos og frihet.

Hvis det du sier er sant så er det veldig enkelt å spore denne oppfattelsen til Paradise Lost av John Milton uansett, hvor Lucifers overdrevne rasjonalitet og stolthet er det som får han til å falle fra himmelen.

Men Paradise Lost er bokstavelig talt bare skjönnlitteratur.

Innafor å uironisk være jǿde? Bare spǿr...

Alt for mange implikasjoner

Kanskje dere skal slutte å oppfore dere som barn?

>folk födt i 99 er 18 år

eg e kald, svimmel og uvel eg då

men eg........

Grensene stenger ikke seg selv, anonsen

Lucifer betyr bare "lysbærer" eller "morgenstjerne". I bibelen kalles både djevelen Lucifer og Jesus for Lucifer. Det er her oppfattelsen om Lucifer som "logos" kommer inn, for hvis Jesus er Lucifer (morgenstjernen) så er jo Lucifer også logos, dermed representerer denne lysbæreren eller morgenstjernen (Lucifer) kunnskapets lys som opplofter menneskeheten (logos).

Det hele er egentlig jævlig forvirrende, men luciferianister tror hvertfall på Lucifer som kunnskapets lys (logos).

kanskje jeg skal spille litt bloodborne

Skal spille litt Morke Sjeler III

youtube.com/watch?v=Xuh2PByqDbo

Kan anbefale å titte på denne. Du har kanskje sett denne allerede, men den er ganske god fåvæ.

Jeg er redd tiden for grensestenging er forbi.

Er ikke noe galt med det fåvæ.
Du burde ikke höre på de bitre halvfanitikerne som kun ser verden som sort og hvitt, er noen av de som vanker i tråden, men meningene deres er omtrent like mye verdt som noe som er skrevet med dritt på veggen av en offentlig dass.

Er lett å bli revet med av all propagandaen som spres på slike sider, og Sup Forums har tiltrukket seg horder med nye folk som tror Sup Forums er en "nazi-nettside", mye av konspirasjonene har mye sannhet i seg, men blindt hat ödelegger alt av snevet av kredibilitet de har.

De er like revet med av identitetspolitikk som SJWene de hater så mye, å dömme et menneske på hva han gjör, og ikke det han er, er vel for vanskelig for de, så da må de generalisere og lage busemenn for å kaste all sin frustrasjon på.

tror du at det er toern som ble annonsert?= noen mener det er tenchu (har aldri spilt det)

setter pengene mine på en ny IP faktisk

meg til venstre

Dette. Hat = dårlig. Kjærlighet = bra. Dette er ikke svart hvitt da hehe, men men, bare noe jeg tenkte på.

Takker, skal legge den til i lista mi.
Vil også klarifisere at det er så sykt mange forskjellige definisjoner på hvem eller hva Lucifer er, og det kommer egentlig an på retningen man har tatt. Men det jeg har lært, er at den forklaringen jeg ga er det frimurerne tror på, og det var jo de vi originalt pratet om.

Tror du seriöst det henger en etnisk jöde i tråden? Tror du det er noe vits for en nordmann å konvertere til stammen? Eneste måten du kan få utbytte av det er å gifte deg med en jödinne.

Innafor å ta seg en kok kakao?
Knaske litt potetgull?

sig det til legen og få dig benzos.

Holdt oyekontakt med en jente på bussen i dag i to (2) hele sekunder. Sjalu?

totalt uinterressant å hǿre på. snakkes

er ikke særlig sjalu på folk som begår seksuell trakassering nei

knurr

Var hun stygg siden du holdt så lenge?

haha, nei, jeg har like mange jentevenner som dager i året

jeg troer, hun bare såg af dig, fordi hun syntest, du såg scuffed ud.

Nå er det faen meg nok.

hvem /kjoperikkejulegaver/ her?

Privatiser NAV
Hvorfor?
>Systemet fungerer ikke
>Hvorfor skal jeg/skattebetalere betale for noe som ikke fungerer
>De fleste misliker NAV generelt
>De fleste misliker personene som bruker NAV

Men hva gjǿr vi med de som faller utenfor da?
>Enten må de bli tatt vare på av familie / venner
>Eller så må veldige organisasjoner hjelpe de

Vis du er imot privatisering av NAV er du enten
>En som utnytter godene NAV tilbyr
>En som vil ha et system, uten å kunne bevise for at systemet fungerer. Også kalt, dum.

>Vis du er imot privatisering av NAV er du enten
>>En som utnytter godene NAV tilbyr

...

Legg ned NAV fåvæ.

Gjerrigknark

Noen ting er objektive
>Hat = dårlig. Kjærlighet = bra
Ja, faktisk.

Gutta.. La oss si jeg har 100.000 kroner å investere. Hvor bor jeg gjore det for å bli rik?

Virtuelle mynter

nå skal visst dominos komme til norge... jaja, mer amerikansk drittpizza

Hva er galt med amerikansk pizza?

Dum naut

Lol også snakker du om svart/hvitt... ta også installer litt nyanse i det tomme huet ditt.

Bruke dem som potensielle naut penger hvis man ikke får nav

pass deg

Domino's har vært i Norge i mange år allerede.

Når er hat en bra ting?

når du må knuse fiendene dine/ta kneboy

Når muslimer knuller opp dritten vår

>gå forbi en svarting
>hold pusten

Start et firma. Finn en vare eller tjeneste folk ikke er klar over at de trenger. Du kan også selge tjenester som ikke gir kjǿperen noe som helst annet enn en god fǿlelse, dette er ikke ulovlig og du kan tjene perverst mye penger uten noen reell investering om du gjǿr det riktig. For eksempel Det Norske Kartselskapet selger ingen verdens ting fra 3500 kroner i året og oppover.

Hat er en funksjon av diskriminering. Det er en måte å skille ting vekk fra deg på, hva du ikke er.
Hat har sin funksjon som alt annet.
Det betyr ikke at det i seg selv burde bli oppfordret, men det burde heller balanseres ut i en anerkjent helhet av en persons karakter. Istedenfor å skyve det under teppet som du, og folk som deg, gjor, hvor du har en nærmest instinktiv reaksjon til ord som: hat, hitler, nazi, og så videre, og videre. Et resultat av "utdanningen". Totalt tankeloshet.

>gå forbi svarting
>tar en stor og god pust

hvordan blir man bedre i videospill
foler jeg blir pult i alle spill jeg spiller
ikke innafor

Ikke ta meg feil, jeg er helt i mot masseinnvandringen akkurat som dere, men om man ikke klarer å være rasjonell og holde hodet kaldt, når det gjelder slike ting så blir man bare en nyttig idiot som andre kan se ned på, blindt hat er emosjonell og urasjonell tenking, jeg sier ikke at du skal elske achmed, men å hate han vil kun gjöre distansen mellom dere större, og dermed gjöre situasjonen verre.
Jeg skal innrömme du har et poeng, ja, men om man tenker universielt sett, altså, ikke bare oss, men dem også, så er kjærlighet den beste medisinen til å lege forskjellene mellom folk.
Men jeg står fortsatt helt fast på at nazisme er en giftig morderisk ideologi, som man helst burde holde seg langt faen unna, akkurat som de fleste autoritære regimer.


Orker ikke en timeslang diskusjon om nazisme osv som er i tråden hver dag, så dette blir det siste fra meg, dere får ha en fin kveld.

Sitt med beina i kryss

Bare "bli god" som de sier

Oh boy, hva lukter det?

>men å hate han vil kun gjöre distansen mellom dere större
Men poenget er å gjore distansen storre, ikke bli kompiser. Jeg vil ikke ha integrering eller noe slikt, jeg vil at forskjellene skal være så store som mulig slik at de en dag drar eller blir kastet ut.
>og dermed gjöre situasjonen verre.
Ja, det må bli verre for det kan bli bedre. Jeg er ikke interessert i å være sånn "jaja, vi sitter her i kloakken men vi får gjore det beste ut av det :)". Gjor det helt jævlig for oss begge så vi får en konklusjon for det er for seint.

Hadde ingen intensjon om å diskutere Nazismen, det er et massivt emne.
Men du bor nok ransake deg selv litt når du kaller andre nyttige idioter, og selv mener at "kjærlighet" er losning på noe som helst. Fordi sjansen er hoy for at du selv er en slik nyttig idiot med en sånn impotent tankegang.

hjalp ikke

knasker i meg en banan

Hvilket spill?

...

Hvordan fungerer engang kryptohandel? Ser ikke for meg at du kan liksom bare sporre banken om å kjope, eller ei kan ta ut pengene i noen minibank selv om du "eier" krypto eller solgte dem

Sott!

regnbue seks: beleiring

Eksotisk blandet med en eller annen bodylotion

du kjoper mynter fra noen utrolig uforutsigbare og ustabile nettsider, så har du de på en virtuell lommebok. å konvertere de til ekte penger har masse ekstra kostnader og faenskap, tar lang tid og er jævlig kronglete. også må du betale skatt, da.

Hvem blir med på kino i Oslo

hvilken film

JIGSAW FOR FAEN!

Den förste anonsen sa det jeg skulle si. Den nærmest patologiske frykten folk (europeere) har for å föle på hat er grunnen til at vi har tillatt denne galskapen.

god jul da

henger meg nå

inb4 tauet sliter

snakkes i morgen =)

Innafor å soke på jobb hos PST?