/mämmi/

Sameilu -painos

ompa hyvännäköstä ananas salsaa

Hyi pahaa en söis

Oottekos te nyymit koskaan

kerran meinasin mut ei siitä sitten tullutkaan mitään

Syön toffifeeta.

No hyvä

ne on hyviä kuhan ei liikaa syö kerralla

nuorena kerran

No etkä syö!

Hyi, nyymi!

Kuinka monta kertaa nyymit on harrastanu seksiä? Ei meemu vastauksia, kiitos.

ei sitä jaksa laskea jos parisuhteessa koskaan elää

½(1/3)

0

Hyvin usein.
Juup. Jep.

Epäironisesti en koskaan.

0,5

kaikki kerrat

>Ei meemu vastauksia

namps

YLI 9000

Alko oispattaa.

Aukeaa tunnin päästä.

how do I get a finnish gf?

Haha piti lukea kahdesti ku en tajunnu.

By posting "how do I get a finnish gf?" in every single /mämmi/ thread for the next two years. It's a traditional finnish mating ritual.

:P

tass haisse pierustus
hyi
*prööööt*

Asiakas laittoi eilen reklamaation kun työmies ei ollut jäänyt tekemään ylimääräistä ennalta sopimatonta lisähommaa "johon olisi mennyt joku vartti" vaikka todellisuudess tähän hommaan olisi mennyt 45min vähintään ja sopimukseen (eli samaan laskuun) ei todellakaan kuulu mitään tunnin ylimäätäistä "nopeaa" kikkaa, jonka vaan tekee tostnoi kato.
Noh, hauskaahan tästä koko hommasta teki se että samassa palauttessa asiakas oli tosi näreissään siitä että työmies oli ollut 10min myöhässä kun oli tullut paikalle. Vaikka kohteessa oli koko päivän päivystämässä joku jonka tehtävä on odottaa ja päästää työukot sisään. Reklamaation kirjoittaja ei tietenkään ollut paikalla kohteessa, eikä myöhästymisellä ollut mitään käytännön merkitystä.
Se mikä tässä on hauskaa on juuri se ristiriita, että jos työmies olisi jäänyt edes vartiksi ylimääräistä tekemään, olisi hän ollut myöhässä seuraavasta kohteesta entistä enemmän, mutta sehän ei asiakasta vittuakaan kiinnosta, eikä se osaa edes ajatella mitään muuta kuin omaa napaansa.
Nyt se saatanan uuvatti koittaa kikkailla asiaa siten ettei sen tarvisi maksaa tehdystä työstä mitään. Miettikää vähän ennen kuin laitatte tuollaisen paskapostauksen johonkin firmaan, koska tästä aiheutuu ainoastaan se, että mitään ei korvata, mutta mun työnantaja joutuu kaivamaan jonkun lakipykälä litanian esiin ja pistämään tuolle paskaperseelle selityksen rautalangasta vääntäen.

seli seli: teillä kauppisilla on aina aikataulut, organisaatio ja yleensä työmoraali päin persettä

missä virolaisessa kusetus paskafirmassa säkin oot töissä? vituttaa tommoset paskafirmat mitkä ei saa mitään aikaseks ja silti jatkaa vaan ihmisten vedättämistä

Mitäs nyymit aatteli tehdä tänään?

3, paitsi että 4 jos lasketaan nk. käsityö

Tänään on lepopäivä eli en mee salille. En siis taida tehä yhtään mitään.

masentaa

jumitan sängyssä

Paeta

>lepopäivä
Et tule koskaan onnistumaan

varmaan pelaan zeldaa ja runkkaan, ehkä jopa samaan aikaan

Miten sä saat tosta väännettyä jotain kusetusta?
Kohteessa tehtiin kaikki mistä oli sovittu, asiakkaalle oli vain ilmaantunut ajan varaamisen jälkeen melkein tunnin verran lisähommaa, mistä se ei ollut ilmoittanut lainkaan ja tässä ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin mennä kohteeseen uudestaan hoitamaan ne hommat. Alkuperäiseen työsuoritteeseen oli varattu 30min ja se vei aikaa 35min. Tästä ei koidu asiakkaalle edes mitään ylimääräisiä kustannutksia, mutta hän on näreissään siitä ettei saanut ilmaiseksi teetettyä sellaista hommaa minkä vaikeuden hän aliarvioi ihan täysin, koska ei tiedä mistään mitään. Asiakkaalla oli kohteessa vino pino kaikkia lakisääteisiä puutteita mitkä, jos toimisin täysin kirjojen ja kansien mukaan, olisvat estäneet minua suorittamasta työtäni lainkaan.

sauna päälle

napata pari pierua nyrkkiin ja vapauttaa ne rappukäytävään pörisemään

pelaan tekkeniä

Varmaan samaa mitä aina eli runkata.

Parempi aloittaa nyt ettei unohdu.

tää mut kai mä sit oon normo

Ei asioista uliseminen auta silloinkaan jos on aihetta. Just porukoiden keittiöremppaa kattoessa oli kyllä semmosta spedeilyä ja suoraan amiksesta ulostautunutta menoa että ei saatana. Sitten ilmoittavat asiasta niin kahden viikon päästä joutaa ukko tulemaan paikalle ja silti se sama vitun lista on vielä laittamatta. Ai kato oho unohettiin saumata noi reunimmaiset kaakelit hehe :D no ei se mitää tota älkää roiskiko sinne vettä tullaa laittaa ne heti ku keretään.

Nyt sitten väännetään siitä että onko keittiö ollut sovitussa ajassa valmis jos pikkuvikoja korjataan 2 kuukauden päästä joista ilmoitettiin jo ennen sopimusajan umpeutumista. Ja tätä paskaa lähdetään sitten kai käräjille ratkomaan koska juuri sun kaltaiset homopääneekerit haluavat mielummin imeä mallun punaista ja neekerin kyrpää kuin tehdä töitä.

Kuvassa ilmeeni kun joudun keskustelemaan jonkun remppapenan kanssa. Tappakaa ittenne ootte paskaa.

Äiti hankki vanmakassin.

Anteeks et mä triggeröin teissä joitain hautautuneita traumoja, mutta tässä asiassa asiakas on 100% väärässä ja perseestä.

soitan japaniin ystävälle ja juon kahvii ja leikin ittekseni höhöhö

Miksi se on vanma

...

koska se on kassi

>Finnish people haven't been genocided yet

Kolmen viikon loma alko eikä mitään suunnitelmia. Tulee olemaan aika tappavan tylsää

Suur-Suomi nousee jälleen! Mongolirotumme tulee valloittamaan koko maailman

no mee vittu töihin!

oisko se toi runks ja vidya

Syön apteekkarin erinomaista salmiakkipulveria.

Käytän tietokonetta nykysin näin kun aluksi hajosi pöytäkone ja sitten myöhemmin näyttö.

Oispa varaa uuteen koneeseen tai edes uuteen näyttöön.

saako sitä apteekista?

Viikonloput ja muu vapaa-aika koostuu tosta jo muutenkin mutta en mä nyt mitään parempaakaan keksi

mee johonki

aika nihkee

Avatkaa sieraimet niin auki kuin saatte ja nuuhkikaa ilmaa ympärillänne. Miltä teidän ilma tällä hetkellä siellä tuoksuu/haisee? Täällä todella neutraali, ehkä vähän jauhelihainen kun juuri tein ruokaa.

*nuuh* *PRÖÖT* *sniff* hyi piernu lemustaa kovin

Ooga booga to you too, my yellow friend

>Arjalainen neito
>88%

Mitä Ylen vaalikone tarkoitti tällä?

>finnish "people"

le 52% faec

*kaataa ämpärillisen jääkylmää vettä nyymin niskaan*

mä voitin

nyymipete, aina sluibaa
nyymipete, tietenkin
huoruli tietää ja nyymi myös
aamulla alkais päivän TÖI
yhdessä vain kun postaillaan
helposti kaikille (tää)n saa

neljäs päivä syömättä

juon vettä

CRT-näyttöjä saa ilmaiseksi, sen kun kantaa pois. Kuvanlaatu usein parempi kuin halpis-lcd, muttet saa mitään fullhd-resoa

>Eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunta päätyi torstaina siihen, että nykyinen käytäntö alkoholijuomien vähittäismyynnissä jatkuu. Valiokunta ei hyväksynyt hallituksen esitystä, että kauppoihin pääsisivät nykyistä vahvemmat juomat aina 5,5-prosenttisiin asti.
>Lopullinen prosenttiraja ratkeaa perjantaisessa äänestyksessä, mutta ennakkotietojen mukaan eduskunnan enemmistöllä ei valiokunnan kannan mukaisesti ole halua korottaa rajaa nykyisestä 4,7 prosentista.

juuh

Niin ja P4/Core 1-tason koneita löytää roskiksista

Tuleeko nyymeillä tollasta punasta läikkää tohon kohtaa hiirikäteen kun istutte koneella? Mulla tulee ja vielä paljon punasempi, luin että se saattaa aiheuttaa pahojakin ongelmia kädelle, auttaako noi hiirimattojen rannetuet mitenkään? Tietääkö joku?

Osta nyt vitussa se rannetuki, oon käyttäny semmosta 15 vuotta ja se oli helvetinmoinen parannus kun ostin sen. On vieläpä sama mötikkä, ei oo ees hajonnu

rannetuki aiheuttaa homoutta

ei oo ikinä tullu vaikka oon hardcore gamer boy

hardcore neeger gay sä oot

Mitä vittua? Eikö tämä paska ollu jo paketissa ja valmiina käyttöönottoon?
Voi saatanan saatana

Vittuako ton asian kanssa taas vatuloidaan, eikö toi nyt ollu sillä selvä

ALKKIKSET BTFO!!! RUOHO VOITTAA TAAS AHAHAHAHA!!!

Opettele perkele laittamaan se linkki aina kun kopioit jotain

Paskoja päihteitä kumpiki, itehän tykitän vaan ketamiinia kikkeliini niinku tosi patriisi

masturboin kunhan olen herännyt vähän enemmän sitten vois pelata dark soulsia

haista sinä vittu ja opettele googlaamaan

Vittu ihan sama mitä edes päättävät mutta montako vuotta tätä paskaa vielä veivataan.

Sanoppa poika mikä sinun ongelma on?

Saatanallinen oispatus.

Veivaavat kunnes löytävät muuta tekemistä.

Oon muuten ihan helvetin hyvännäkönen

Antasin saatanan kyllä imeä mun kyrpää jos tiedätte mitä tarkoitan.

Miksi arkipäivät on perseestä?

Koska jumala sanoi: on sinun ansaittava otsa hiessä elantosi, sillä aikaa kun mä vedän lonkkaa ja nauran teille lol

En kyllä ihan ymmärrä. Voitko tarkentaa??

Jokohan noi pyllykolikot kannattaisi myydä?

liukastuin ekaa kertaa nyt talvel, onneks jotain refleksejä jäljellä ja ehdin suoristaa kyynärpään pois alta

Hähä, subwayn myyjä toivotti hyvää ruokahalua ja sit tuo yks vastas siihen et kiitos samoin. Vitsit mikä pölö, se teki virheen haha :D