Sverigetråden - Egyptiska upplagan

Förra tråden:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ezvMBecCX8g
fsf.org/resources/webmail-systems
archive.is/DiGZA
friatider.se/muslimer-fyllde-torget-i-uddevalla-jalla-jalla-en-mosk-f-r-alla
youtube.com/watch?v=i4frJpySvN4
youtube.com/watch?v=fwXZAvQHdhk
independent.co.uk/news/world/europe/doner-kebabs-eu-ban-european-union-processed-meat-fast-food-production-a8087181.html
youtube.com/watch?v=p7rJkUIvLmg
youtube.com/watch?v=Auqm5FiKH-I
youtube.com/watch?v=ygSkpVPo94Q
youtube.com/watch?v=qjXu5SlbIVQ
youtube.com/watch?v=QANHAnNynWw
youtu.be/dkE3YZUeDG4?t=121
twitter.com/NSFWRedditVideo

>dkn har inte sett dansken i tråden på flera dagar

Vad tycker libbe om Egypten?

>dkn ingen demon fv

youtube.com/watch?v=ezvMBecCX8g

Grabbar, hur skickar jag ett anonymt mejl med en tillhörande pdf fil på 40 000 kb?
Försökt regga på TOR med outlook, men ingen av verifieringstjänsterna för sms verkar funka.

Skicka ditt bombhot i ett vanligt brev Jibril.

Är det hemliga dokument? Lägg upp på någon temporary file storage annars.

>Närmaste 30 åren står Afrika inför en befolkningsexplosion samtidigt som det är ont om jobb på kontinenten. Trycket på Europa kommer att öka kraftigt även om EU försöker stoppa flyktingströmmen.
>Ska vår kontinent klara av situationer liknande den hösten 2015 måste EU har ett fungerande system för flyktingmottagande. Annars upprepas och multipliceras det kaos Europa upplevde för två år sedan.
Eller så tar vi inte emot dem? Haha oj jag löste problemet :^)

Vad fan är det för fel på folk som heter David? Har träffat tre stycken, alla var som tagna rätt ur /r9k/.
>en var kantherre som konstant pratade om skolskjutningar (men gjorde aldrig något)
>en tog livet av sig under jullovet (16 år)
>en var lätt överviktig 2d-tittande autist som troligen besökte kanalen
Varför? Är det föräldrarna eller namnet som gör det? '

En David jag kände var också en /r9k/are.

>Ska vår kontinent klara av situationer liknande den hösten 2015
Tor de på allvar att den är avklarad?

mail.cock.li
Eller någon från fsf.org/resources/webmail-systems
Kan lägga upp på pomf i krypterad rar-fil med 40tecken+ lösenord med, försiktig med metadatan bara

>>en var kantherre som konstant pratade om skolskjutningar (men gjorde aldrig något)
h-hur gammal är han? Kanske känner honom

>dkn bjöd hem en söt kille som man ska mysas med

Yay!

KEK. Vem av er var det?

var hittade du honom?

Säg till när du är klar så berättar jag vad du gjorde fel.

20 nu
14 då

okej då är det itne han

Tinder!

SNSSD....

Varför har kvinnor så dålig humor?

>höhöhö borgarsvinen i moderaterna är höger!!!!!!

om man äntligen skulle ta och bli sig själv

bajshuggare är vidriga

>dibbe kollar varje bild som brevas i arkivet
vgh

haha nej fuck politik

halvt, lite sammanställda grejer bara

bild relaterad, vad gör jag nu?

>kvinnor

mossad?

det är robbeli-robban igen... vi har en ny situation

Varför?

vad gör ni anons?

archive.is/DiGZA


snälla snälla goyim

You called?
Whitey boi

:^)

>Eller så tar vi inte emot dem?
Det vore förstås det bästa, men då måste vi sätta det i system. Om det finns en chans att de kan få bli kvar i något land så kommer de att komma. Det krävs ju inte ens att de får uppehållstillstånd och tillgång till systemen föör att de ska vilja vara här. Marockanska gatu"barn" är ju här olagligt och begår brott, men vi blir inte av med dem för att deras eget land inte vill ha tillbaka dem.

Ja sant men de flesta är här för asyl inte för att luffa runt likt Marockanerna. Och majoriteten kan stoppas med bild relaterad som metod

Kan vi göra tråden mysig igen?

...

J

Hans schizofreni är så långt gången att han inte kan dölja symptomen längre. Han har fått för sig att alla mobbingbrev som han har fått i år har kommit från "dampanon" och har blivit helt besatt av detta hjärnspöke. Han sover bara några timmar om dygnet nu för att han är för upptagen med att läsa igenom årsgamla brev i arkivet på jakt efter brev som han tror kan ha kommit från "dampanon". Han försöker också skriva ett datorprogram som analyserar alla brev i arkivet på jakt efter brev som han har missat. Det är nämligen väldigt, väldigt viktigt för honom att studera och kartlägga dessa för att han ska kunna förstå sin plågoande bättre. Han mår inte bra.

bra skrivet

HAHAHAHAHA

>dkn man antagligen stor för ett stort antal av den så kallade dampanons brev

friatider.se/muslimer-fyllde-torget-i-uddevalla-jalla-jalla-en-mosk-f-r-alla

>Muslimer fyllde torget i Uddevalla – "Jalla, jalla, en moské för alla"
>Islamiska centret i Uddevalla arrangerade under fredagen en demonstration på stadens torg. Antalet muslimer i Uddevalla har nu blivit så många att man kräver en större moské och det tycker man att kommunens politiker ska fixa åt dem.

HAN ÄR PRINSEN AV EGYPTEN, EN SON AV TRADITION!

Pls invade Israel.

libbe om du läser detta snälla sköt om dig själv. du är en fin kille

Uddevallaborna var och är inte glada med alla moskeer osv vet du. Tror dock inte politiker mm vet om detta.

Vad hände med Dala, Falki och de andra Linköpingssnubblarna?

Är de nbögar nu?

dala besöker kanalen då o då, tror nästan han brevar dagligen fast utan snubbel

vettefan om falki

Ja och ja

bög

>så här tuff
youtube.com/watch?v=i4frJpySvN4

>så här kränkt

ska inte göra ett skit idag c:

På vilket sätt är Libanon en fin kille egentligen?
En stor del av han brev är uppmaningar till självmord.

Gött. Ska nog ta det lugnt med i helgen. kanske städa lite men annars tid att lata sig. lite 2d, lite hembeställt och massa soffa.

youtube.com/watch?v=fwXZAvQHdhk
>donken ingen gravid tysk tuttko-fv
fan vad jag hatar livet

Hello kucks. Did you pray eastwards today?

>rocks
>glass house

how long until svericuck crumbles?

Islamisering är en my....

...

jag tycker att han brukar vara artig

Smart, trevlig, vill göra tråden bättre genom att våga visa sig och dela med sig av sina bekymmer och trevliga stunder. En god människa som denna user uppskattar helt enkelt!
>uppmaningar till självmord
Det är synd om du ser det så, har inte den bilden av honom favä.

...

Varför skulle du vilja ha en t*sk fv?

do you like kebab?

Köpte Japansk whisky, smakade lite o den var god. Stark var den, hela 51,4%
Rekommenderas !

Well we know you do

independent.co.uk/news/world/europe/doner-kebabs-eu-ban-european-union-processed-meat-fast-food-production-a8087181.html
Kebab shop owners are not happy about it.

>“They are looking for ways to hurt Turkish businesses here,” Baris Donmez, the owner of a 24-hour kebab bistro in Berlin’s Mitte district, told Associated Press. “Such a ban would be the biggest pile of garbage imaginable.”

>“If the European Parliament gets its way, this would be the death sentence for the entire doner kebab industry in the European Union,” Kenan Koyuncu of the German Association of Doner Kebab Producers told Germany’s Bild daily newspaper.

hmjam hmjam läckra crispbread med kebab

dom verkar så sunda och rejäla. bra fru-material, som finskor

Det såg ut som att tjejen är naken på underkroppen :D

Hoppas du skämtar.

>hennes pojkvän är bokstavligen en nu-hane sojapojka som vem som helst i tråden kan cucka
youtube.com/watch?v=p7rJkUIvLmg

Bättre än svenskor.

Svenska """män"""

youtube.com/watch?v=Auqm5FiKH-I
>sojapojke
skjut mig tack

top fucking kek

breva er bästa stormisromantisering

youtube.com/watch?v=ygSkpVPo94Q

Han borde göra det. Hon verkar inte förstå hur hennes problem påverkar hennes omgivning.

Synd om folk som har BPD men fy helvete vad de förstör allt de rör vid.

>tjej har psykiska problem
>killen sterliserar sig så inte de får cp barn
>tjejen drar vidare
>killen är fortfarande steril
hur i helvete tänker vissa? Kärlek må vara blind men allvarligt. inte ens en sojapojkes kärlek är väl så efterbliven?

>Men självklart älskar jag inte mitt land, jag är svensk

nej hon borde sterilisera sig själv. Hans gener är det inte fel på

>>tjejen drar vidare
>>killen är fortfarande steril
d1a

Wallah jag älskar Sverige och framtidenen.
youtube.com/watch?v=qjXu5SlbIVQ

Han er jo massivt beta da.

Det är synd att människor är så galet hoppfulla. Man skjuter bara upp lidandet som kommer att drabba många fler. Tror att det beror på idolkulturen; den sliter folk från verkligheten och ersätter den med tron att allt är möjligt.

.....fan du har rätt

youtube.com/watch?v=QANHAnNynWw

Korkad, otrevlig, får utbrott i varenda jävla tråd och är så kåt på uppmärksamhet att han inte nöjer sig förrän åtminstone hälften av breven antingen är skrivna av eller handlar om honom. En dålig människa som ingen sund person uppskattar helt enkelt.

Borde ja, men ingen tvingar henne. Det gör ont att erkänna sina begränsningar, han är beta och dessutom vore det en stor symbolisk gest om att han älskar HENNE och inte hennes livmoder. Vi har flyktingar som tar hand om dem i framtiden.

youtu.be/dkE3YZUeDG4?t=121

Du beskrev just dampanon.....

>Fick sms nyligen
>Trodde det var mina kompisar som tog upp kontakten efter några år av att inte ha träffats

>Var en jävla bot som bjöd in mig till fest i en annan stad

>dkn laddat ner gamla Inom Frestelse och Nattönskan (med Tarja) och ska ut och gå en lantlig promenad i nysnön

nostalgi, här kommer jag

Vill bara tacka user som rekommenderade mig sidan 'bokbörsen'.

TACK!

fel version HÄR ÄR RIKTIGT

roligt men sätt en svensk flagga på hennes mage annars förstår man inte at de är svenskens barn

>dkn SMS på julafton och nyår
>någon som ska gratulera, tänker jag
>det är från Halebop som tipsar om sitt senaste erbjudande

Nej, jag beskrev Libanon. Dampanon vill ju så ogärna att något ska handla om honom att han påstår att han inte existerar.