/Norgetråden/

Soskenkjærlighetsutgaven

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=RO8p9GYZSQY
exhentai.org/s/4d6727b9ba/1014004-4
youtube.com/watch?v=HpLpE9jESNA&t=223s
twitter.com/SFWRedditGifs

Forste for ekte jver

eugenikk

Bare starter med denne så det ikke er noe sporsmål om det.

En-dråperegelen får gjelde. Alle som er mindre en 75% europeer må ut av Europa, og alle som er mindre enn 90% europeer må tvangssteriliseres. Jöder og muslimer må ut uansett genetisk sammensetning.

fortell meg om sostrene deres, gutta

femte for kanskje jeg skal ta meg en gåtur

og alle de resterende europeerne skal integreres til én felles europeisk kultur og ett europeisk folkeslag
ikke sant?

...

For Voe

Nei, men det er en god start. Serbere horer for eksempel ikke hjemme her.

Da var alle utvekslingsstudentvennene mine reist hjem. Litt trist, vi hadde det goy sammen, men men. Den viktigste var jo Jurgitaen og hun kommer jo tilbake.

Vi har fått masser av mat og nyttige greier så nå sparer jeg en del penger på det. Det er jo alltid goy. Både mitt og Jurgitaens kjokkenskap er fyllt opp og klar til vi kommer tilbake.

Amalie er bedre

Fy faen gutta, altså jeg er med dere men vi trenger ikke dette hver tråd

Fint bilde, user. Delte det med noen venner, håper det er greit.

jeg brevde Eu-flagget ironisk for å påpeke at hvite-"nasjonalister" slettes ikke er nasjonalister i det hele tatt

Morsom du.

Men for faen det må da være mulig å si at alle negere må ut av landet uten å bli anklaget for å være en EU-shill og globalist.

Beklager user, ble så revet med i forrige tråd. Fint bilde forresten.

BÖ!
youtube.com/watch?v=RO8p9GYZSQY

er du gay?

du shiller for blandinga av de ulike europeiske folkeslagene og kulturene deres og derfor er du min fiende

Amalie ser ut som en sjellös psykopat.
Hun er også en drittautist som tar flere meter med negerpikk om dagen.

Jeg har da for helvete ikke sagt noe om integrering av europeiske kulturer? Selv om jeg ikke nevner viktigheten av å bevare det norske folk, norsk kultur og norsk språk hver gang jeg brever om å bannlyse svartinger og joder så betyr det ikke at jeg synes det er greit at Europa skal bli en forente Europeiske stater for konsumerisme og forbrukslån.

Jeg tror vi egentlig er helt enige, blir bare litt avtrukket når du anklager meg for å være landsforræder.

...

noen andre som ikke klarer å le når det er andre til stede?

Hva mener du?
Det jeg provde å kommunisere i det brevet var at vi begynner med å kaste ut joder, negere og muslimer, så ber vi resten hoflig men bestemt om å dra hjem i andre omgang.

Nigga what? Er du rasist? Dette er fake news.

hvorfor har ikke RödtBrevMedia laget en halvveis-i-posen om Den siste jediridder enda?

Du sa
>nei, men det er en god start
Altså, at en felles europeisk drittsammensmelting er en god start.

de lagde en nerdemannskapet om den
kan anbefale på det sterkeste, den beste serien demmers, veldig kul.

har litt motsatt problem, ler ofte for å bryte ned isen
samtidig har jeg veldig kresen humor og syntes veldig få ting er morsomme

Mente at å kaste ut joder, niggere og muslimer er en god start.

da var det jo greit da

jo, men den lagde de för de faktisk hadde sett filmen
jeg har lest masse dritt om filmen på IMDb og reddit og gleder meg til å se hva de synes om den
var ganske skuffa over at de faktisk likte Kraften våkner opp for to år siden

Flotters. Bra vi fant ut av dette, feilkommunikasjon er bakgrunnen for mange meningslose konflikter

E d nåkke aen så har skole i mårra

Eg vel enkli essje d

Either speak properly or fuck off.

Har eksamen på tirsdag. Kom deg på skolen og få deg en utdannelse din soper.

>han har ikke foreldre som elsker ham og underviser ham selv hjemme

jeg vil ikke ha polske barnebarn
er det for mye å be om?

Har eksamen i morgen. Håper jeg står så jeg slipper å bruke en tusenlapp på enveisbillett til Paris.

du kommer aldri en gng til å ha barn.

så bra, da slipper jeg å bekymre meg for dét

Lykke til user, jeg heier på deg. Har hort det er masse svartinger i legionen, så for din del håper jeg du står.

rekrutteringskontoret ligger ikke en gang i paris.
og det kommer til å koste deg utrolig mye å kjope en enveisbillett når du må reise tilbake dagen etter.

fikk fysisk vondt av dette brevet

>anime- og incesttrådstarter

>en gang

>Danskejævlene eier fortsatt Gronnland

Gutta, hvordan skal vi få tilbake kolonien vår?

Norgetråden arrangerer blekningstokt når?

Jeg skal flytte til Norge om to måneder, am I fucked?

vil egentlig ikke det

(seriost, det er en stor gronlandsk underklasse i danmark)

Ikke sett deg ved siden av folk på bussen hvis du kan la være, og ta med egen alkohol på fest så burde det gå greit.

ja for jeg skal FUKE DEG

jays

Du kommer i hvertfall til å bli det hvis du fortsetter å breve engelsk i tråden min

Kom deg til helvette ut av landet mitt

Har ikke de drukket seg til utslettelse enda?

>så for din del håper jeg du står
Det håper virkelig jeg også.

Les deg litt opp fǿr du brever i tråden da, de har et preseleksjonssenter i Fort de Nogent i Paris der de kjǿrer de fǿrste dagene av opptaket og sender kandidater videre til Aubagne dersom de klarer kravene. De har også informasjonssentre i flere andre byer der du kan verve deg og bli sendt til Aubagne for opptakstestene.
Og jeg har nok eurobonuspoeng som snart utlǿper til å dekke fullpris returbillett om det skulle bli nǿdvendig.

Jeg foreslår at vi tar en skikkelig harrytur til Danmark og tommer hele landet dems for alt av ressurser

Synes vi burde ta en tomat-tur til Litauen jeg.

>mötte 5 nederlendere i studiet mitt
Hva faen er det som trekker dere myrnegere til Norge?

anonsen, det er sånn, 50 millioner av dem...

what is she saying in the picture?

hva faen skal du gjöre i landet mitt, jævla utlending?

exhentai.org/s/4d6727b9ba/1014004-4

...

Gå heller inn i den norske hæren, det er comfy, godt lonnet, gir muligheter for dvs sivilie kurs/utdannelser, og blir sett på som noe relativt legitimt av norske arbeidsgivere i fremtiden.

Har mott en del legionærer i mitt liv, de fleste var desertorer, og de som hadde gått ut hele kontrakten sin sa "ikke gjor det, verv deg heller til ditt eget lands forsvar".

''Because the beauty of the White Aryan woman must not perish from the earth''

Incest shit

å studere og å pulle fine norske horer

>arisk
>tydelige orientalske trekk

hollendere er sumpjöder fåvæ

Det er da vel fullt mulig for en risneger å anerkjenne skjönnheten til den hvite rasen

youtube.com/watch?v=HpLpE9jESNA&t=223s

>fine norske horer
Prostituerte i Norge er bare Nigerianere og Rumenere. Lykke til Stefan.

>de proporsjoner
hvad fanden?

Kommer muligens til å sǿke jobb i forsvaret om jeg står på den eksamenen ettersom jeg har erfaring og forhåpentligvis snart en fullfǿrt relevant utdannelse. Fremmedlegionen er mest en ting for å skremme meg selv til å stå på eksamen.

hæ! kenndu mér íslensku :3

Hva har du eksamen i? Og hva er din erfaring?

>erfaring
jeg ha'kke pult

>88
du har vel forsåvidt rett i det

Har eksamen i lineær algebra.

höres lett ut

jeg studerer matematikk, sååå... men jeg skal huske dette gode råd

þú sýnist vera með nokkuð góð tök nú þegar

þú ættir ekkert að vera læra íslensku hvort sem er; fólkið hérna (aðallega krakkarnir) er byrjað að tala bara ensku

Finnes utvilsomt mange vanskeligere fag. Problemet mitt er at det er så drepende kjedelig at jeg knapt nok har giddet å gjǿre noe.

Hva slags grad trenger du faget til?

eg får vel gå ut eg då

eg ikkje forstå!!!

lær islandsk så du kan snakke med mig og Færoer, Sven

Bachelorgrad i ingeniǿrfag. Jeg har tatt mange fag på hǿyere nivå som bygger på dette faget, det er bare det at abstrakt matte er så drepende kjedelig at jeg ikke har tatt meg bryet med å piratkopiere en lærebok og se på disse greiene fǿr dette semesteret.

kvifor er det så mange nordmenn på Sup Forums
ser norsk flagg minst like ofte som du ser britiske virker det somm, og vi er jo bare fire milloner

Alle meg

Dæven. Går forste året i en ingenior-bachelor selv. Få deg litt sovn anonsen, begynner å bli seint. Lykke til!

Syns vi egentlig kan ta å skyte alle fra Nederland jeg da. (Negerland)

jeg lærer norsk (bokmål) (-:

jeg elsker norge!!! (-:

Meg også

kor vanskli e d på skala 1-10 for ein så berre kan norsk og svensk

20

eg e altså for dum te å lere meg d...