Sverigetråden - Bombupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=GADPiOPDPlE
twitter.com/SFWRedditGifs

>upp 8.30 imorrn

äntligen ingen 2d upplaga

hejsan alla

jag på bilden

...

>dkn snus

>bögen vann allt för sverige
fan

>nbögar beter sig som nbögar
grrrrr

oj råkade skriva fel igen. kopierar.

(Cross-thread)
vad betyder:
1.sidf
2. mena
3. fv
4. pv
4. sv ho

skolka

Du är sjuk i huvudet sidf.

Varför är stormbögar såna hanrejer?
>kväää sv ho knullar visst araber! Hur vågar du påstå annat!?

>dkn kommer aldrig få ta så på en tjej

vem är bögen? vem!?

>83155546
gör det inte uppenbart att du har 4kanalx nästa gång du låtsas vara nybög

Hej hör du mig?

aa hej vd hnder

vår kultur är fan grisvidrig.

tjena zidden

Jag har dig user, vad har du på ditt lilla hjärta?

Fyfan va Norge förstör Fredsprisen, jävla konsert MTV jippo med en jävla neger som presenterare

...

>vi ska hämnas på repets daaaaaa*splat*

den där bruna adidashanden har inget med svensk kultur att göra

moshi moshi, vem är det här?

Jag funderar på att synka om ljudet till denna dubbningen till en Blåstråle-rivning.
youtube.com/watch?v=GADPiOPDPlE

bild relaterat, vår starka kamrat som filmade denna degeneration

Tror du på detta själv hanrej?

Inte mycke
Ville bara pratas lite
Hallå ja tack är du kineser?

sdjuden...

f1h1, hade gärna suttit på en stol och runkat bredvid dem när han knullar sönder henne

för svenskar håller inte på sådär varje helg? Har du varit utomhus en fredag eller lördagskväll någon gång?

...

vad är detta från?

Ge mig jobb

Usch. Fy fan vad negrer är fula (de luktar inte tårta direkt heller)

får ja komma över å leka?

fattar fan ingenting?
va? laddade ner X med någon monkey grej...fattade fan ingenting så googlade hur man använder den men blev fan bara ännu mer cp
är det här användare på den här hemsidan eller?

>Har du varit utomhus en fredag eller lördagskväll någon gång

Vitun Kseniaa tungetaan joka saatanan tuutista menkää vittu ylikselle saatanan kullinlutkuttaja homoseksuaali esinahkakyrvät perkele saatana vittu

>högkonjuktur
>inge jobb
vad gör han?

shintedo in baidendo desu

köpte spelstation 4 av en neger, är det stulet? för jag fick det för 1.5k 2 dosor och 5 spel

>dkn ingen stormpajfv

Jag tycker vi spela dator istället
Vad säger du?

Var lugn lilla stormbög, efter att vi avrättat ca hälften av er ska vi förslava resten av er. Så du har femtio femtio.

>>Har du varit utomhus en fredag eller lördagskväll någon gång
>nä

>dkn ingen ökenfröken flickvän som högläser mein kampf för mina söner
>dkn ingen ökentjej som lär familjen hur man bäst trotsar judarna
>dkn ingen arabkvinna som citerar suror från koranen samtidigt som hon kramar mig

Troligtvis

Du köpte fem spelkartonger och skalet till en ps4. Och ja.

min datorer är trassig, inge pngr för å fixe hjälp

Aa, så det är kommunistcucken

>mkn ledig imorgon

Hur träffar man en svart tjej när man är en medelklass svensson som bor på en liten ort?

Itsuru shin naki soba desu

Är det Ebba Busch Thor?`

fyfan va äcklig den blacked horan är

nätet

det låter som att en jude slank ner ett finger i röven på dig.

alldeles för tidigt user...

skrattade ivl favä

Har du inte några torgböner att delta i istället för att lastbila dem?

Hur fan skulle du veta det
dds elliotanon

Hmm här ska vi se
*SMACK*
*crash*
*KNAAAACK*
Ok prova klicka knappen
Kan du fixa ditt språk till mitt jag vet inte vad som det är du säger

Dkn Zara blir pumpad med SSK just nu

Vilka sidor är bäst? Tinder är ingen höjdare här

Marx var inte helt dum i huvudet

Va? Är hon död?

ok
*klick*
*VROOM*
*kssccht*
*knak*
*voff*
user du döda min hunde

var är sv ho?

Varför ville svenska tonårsflickor knula det här?

f1h1

Revolutionsgrupp 391 överföll igår en sk. "kampgrupp" ifrån nmr som var ute och satte upp klistermärken, efter att de kvickt nerkämpats tog kommisarie Jansson fram släggan och utdelade det straff som Revolutionsrådet utdömt för detta brott vilket är att krossa den dominanta handen på fascisten vilket så skedde under stort bönande och gråtande ifrån fascisterna som skrek som grisar när de drogs fram för att få sitt straff.

Sammanlagt neutraliserades sex stycken fascister, inga skador på den egna styrkan.

marx gjorde inget fel

haha aa

>känd
därför

SD har bara 1,8% i den åldersgruppen, och merparten är i den övre delen av den. Så vi vet det med 98,2% sannolikhet eller mer.

jag googlade hur man använder den här hemsidan och sökte även på Reddit och nån skrev att man skulle ladda ner Sup Forums X med någon monkey grej och jag gjorde det och hemsidan blev fan bara ännu mer cp? så jag försökte ta bort den men det försvann inte..så jag tog tillbax den igen.kommer den förevigt finnas eller hur fixar jag tillbaka den här hemsidan till dess originala tillstånd?eller hur tar jag bor skiten för det är det viktigaste... tydligen så har ni också den...asså faen skulle aldrig ladda ner den..palla om man råkade ladda ner nån jävla virus skit asså

pengar?
att han är känd?

Exakt vad i ordet våldtäkt gick inte att förstå för dig?

Rätt galet att man känner igen sig i det han säger favä

Förlåt jag vet inte visste

kvää känner ett sånt jävla sötsug

>Larpgrupp 391 gick sedan hem till deras respektive hushåll där deras fruar var samtliga upptagna med att bli tagen i samtliga hål av Jamal och hans polare. user gick och satte sig i sitt cuckshed samtidigt som han skrev om sina LARP aktiviteter med sina soyboy vänner

>vara kapitalist
krinsch

Det var det dummaste jag hört. Jag känner tre tjejer som är 17 och kommer rösta SD

om de ändå kunde lyssna...

flickorna närmade sig honom i intresse av att ha samlag med medtycke, det slutar med att Soran är hårdhänt och knular skiten ur flickorna så att det gör ont

det är våldtäkt, ja

jag undrar bara varför de var intresserade av en gammal babbe som ser ut som en undermänniska?

Revolutionsgrupp 143 genomförde i helgen en lyckad antifascistisk aktion mot nazister stationerade i Uppland.
Under kommisarie Anderssons ledning tog man sig till lokalen där nazisterna hade möte, revolutionsgruppen hade en väl förberedd plan, man satte eld på nazisternas epatraktorer vilket när det uppdagades fick dem att springa ut och falla över snubbeltrådarna som placerats ut. När nazisterna låg där som strandade valar var de lätt byte för våra modiga kamrater som inte lämnade en enda nazist utan stora fysisks skador.

Gruppen tog sig även in i lokalerna där man tog flera fascistartiklar som tillhörde nazisterna, bl.a. nazi-flaggor och delar av naziuniformer men också flera upplagor av mein kampf. Allt erövrat fascistmateral brändes följande dag.

Arbetarnas kamp går vidare!

Äre värt att knulla en 15 årig Shemale? Är själv 28 och skulle vara roligt att trycka en liten grabb i rövhålet, frugan ger mig aldrig tillträde

d lungt

maten serverad förest1

...

gött å bo i en connyby där alla är SD

*Beep Beep* Oj, där gick min J-dar.

>dkn hon ska på bal med Satan
>dkn katten är skitrolig

du kommer bara leva en gång

Detta. Måste vara outhärdigt att vara omgiven av en massa FIsare i St*ckholm.

Hur löser man det?

vad menade han med det här brevet?

Var skulle du få tag på en sån tänkte du?
Jag har sett den där jävla grafen innan, men de är fortfarande flera tusen
Bor i Göteborg dock