/mämmi/

nyymi on kova leijumaan-painos

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-9983555
twitter.com/SFWRedditGifs

first for anime

oispa loli

how do I get a finnish gf?

i'll be your gf if you stop asking

Äiti antoi minulle 150e joululahjarahaa.

Olen mennyt ostamaan x-com: enemy withinin mobiili-portin.

Osta jotain kekseliästä

Osta videopelejä.

Onko toi magick in theory and practice hyvä kirja?

noidan käsikirja on parempi

En saa unta

tapa ihtes

tapa ittes viestienpoistaja

*ei tapa itseään vaan laiskasti odottaa että joku muu tekee sen*

En poistanu tota, mitä ihmettä? Modet sekoilee?

Mur, viu, tuhoa.

Aijai taas ahdistaa voi voi

Mikä painaa?

yle.fi/uutiset/3-9983555
>Maailmankuulua teetä viljellään epäinhimillisissä oloissa
>Intian poliisi on pidättänyt kaksi teeplantaasien omistajaa, jotka ampuivat bonuksia vaativia työntekijöitään. Uutistoimisto Reutersin mukaan ampumatapaus paljastui tutkimuksessa, jossa selvitettiin teenkerääjien hyväksikäyttöä maailman suurimmalla teenviljelyalueella Assamin osavaltiossa.
Aah, voisi mennä nauttimaan kupillisen teetä.

Paska ja onneton elämä
Kyvyttömyys korjata asioita
Sitä samaa vanhaa

sanokaa ny vittu jotai

Pistin tulemaan.

>>>/vankila/
>>>/mielisaarala/
>>>/krematorio/

...

Ai että.

LOPETTAKAA HETI NUKKUMINEN

Mitä tää ryssäpaska on?

oos nyt, sitten on hirvee mekala taas ja ei voi istua koneella rauhassa

nämä ovat alan parhaat teokset

Antabusnyymi paikal?

>ilmeeni kun tämä ilmesty juuri tyhjästä sivun alalaitaan
mitä helvettiä hirohomo

Ladatkaa se uBlock ja uMatrix älkääkä mussuttako mainoksista

Siis sullakin näkyy noi samat? Onko noi jotain mainoksia? Mulla on kyll adblockit sun muut.

ublocki on jo, siks tää tuleeki vähä yllärinä
Ei ny ihan samat mutta jotain ryssäkoukeroita siinä näkyy, enkä mä tiä mitä muutakaan ne olis

Kummatkin on ja silti noi näkyy tuolla alhaalla.

Onko teillä se custom script?

Nyt ilmesty ihmisten kieltä mukaan ja varmistu että nää ei oo edes kunnon mainoksia vaan vitun köyhää klikbaittia

Ei, taidan antaa hiroshimalle päivän pari aikaa korjata sivunsa ennen ku jaksan ruveta kikkaileen

>vanhat kynsisakset niin tylsät että ei saa leikattua kynsiä
>osta kaupasta uudet
>nekin yhtä tylsät enkä saa kunnolla leikattua kynsiä
Nyt vittu oikeesti rupes vituttaa.

Sup Forums:stä löysin jonkun tampermonkey scriptin ja näyttäis toimivan

Meitsi vasemmalla ja nyymi oikeella.

Onko mieleesi juolahtanut että saatat olla Wolverine?

jahas, vois lähteä kauppaan jututtuun leskejä, eiköhän sieltä joku anneli mulle löydy kaljojen ostoon
son moro

Varmistan vain ettei mämmi pääse kuolemaan

HALUAN NYYMIN!!!

Homo

Onko läski jos on 183/80?

Tilasin pakettiautomaattiin tavaraa ja postilta tuli viesti että mun posti on ohjattu jonnekki ihme paikkaan mitä en pysty hahmottaa postin pop up pisteelle kun on niin paljon ruuhkaa talvella. Mitä helkkaria tää?

minkä takia Suomesta ei tule yhtä hyviä menestyjiä kuin länsinaapureista? Sieltä tulee näyttelijöitä, kirjailijoita, tutkijoita, suuria firmoja, laulajia ja musiikkia kun taas Suomesta ei tule kuin pari hassua firmaa, joku vitun sunrise avenue on ihan ok jossain Saksassa

suomalaiset ei oo tarpeeks narsistisia homoja

Se on salakieltä ja tarkoittaa että pakettisi on kadonnut.

Suomalaisia on 5 miljoonaa ja täällä on alettu oikeasti kehittymään länsimaalaiseksi hyvinvointivaltioksi vasta viime vuosisadalla kun ollaan päästy irti ryssistä ja sveduista

>yhyy lyssät ja svedut kiusaa!123
ei toi selitä sitä että miksei Suomesta tule kirjailijoita, näyttelijöitä, elokuvia ja musiikkia

Suomesta tulee noita kaikkia

Ei tule samassa mittakaavassa kuin muista pohjoismaista. Yksikään suomalainen näyttelijä ei edes näyttele ulkomailla paitsi jossain assistentin roolissa indie-leffoissa.

Ja Suomijuntit tekee vielä tänäkin päivänä paskoja leffojaan hävitystä sodasta. Missään muualla maailmassa ei olla niin juntteja että öyhötettäis hävittyä sotaa voittona ja tehtäisiin siitä kansalliselokuvia 20 vuoden välein

>Suomalaisia on 5 miljoonaa ja täällä on alettu oikeasti kehittymään länsimaalaiseksi hyvinvointivaltioksi vasta viime vuosisadalla

Mites tää sitten?

älkää astatko tolle master trolelle

sellanen junttipaska sieltä :D HK sinistä vaan nassuun, kurjalalla kurkusta alas ja joku talvisota leffa pyörimään

Mees nyt mestari_väittelijä takaisin sinne mistä tulitkin

Onko nyymeillä kokemusta leipäjonoista vantaalla? Jos on, jouduitteko jonottamaan miten kauan ja minkälaiset setit saitte?

ite oon joskus aatellu hakee kans noista leipäjonosta ilmaset safkat mut vittu ku ei oo mitään hajua missä niitä ees on tai mihin aikaan. googlekaan ei oikein osaa auttaa asiassa.

ota votkaa mukaan, tarjoat ryypyn jollekki siellä jonon etupäässä niin pääset ohi

>leipäjonoja
Sitte väitetään että Suomi on lintukoto ja kaikilla on täällä kaikki hyvin.
Työttömiä karmea määrä ja sitte noi 200 idioottia ei tajua minkä takia ihmiset ei hanki skidejä (siis uusia veronmaksajia) ja talous ei kohennu niin kuin pitäis.
Ihme maa tämä.

>Finns weren't fully genocided by Swedes and Russians

Ei mulla ois ongelmia rahan kanssa jos en ois kalluillu raha-asioiden kanssa.
Juuh, vähän sama homma. Pitää soitella varmaan noille eri seurakunnille.

Meinasin nähdä tissiunia mutta meni pieleen kahteen kertaan. Aluks unen sisällä jotkut tyypit pilas sen, ja sitten toisessa unessa heräsin kesken

>Swedes
>In charge of genociding anyone but themselves

Farkkujen perseeseen oli tullut pieni reikä mutta leikkasin paskemmista farkuista pienen neliön ja korjasin sen. Siitä tuli ihan hyvä vaikka itse sanonkin ja voin paljon paremmin

Tilillä makaa kolme tonnia ylimääräistä, mihin niitä kannattaisi laittaa?

Semmoiset nahkaiset perseposkipaikat olisi jees.

Kuumia rönttösiä kassajonossa. Mikä neuvoksi?

Mun tilille.

Moro Touko

testaan anti-hiro scriptejä

Ota siitä. Tein vahingossa giffin kun tuota värkkäsin aikanaan

Harmin loinen. Itse näen unia pikaruokapaikoista, jotka sijaitsevat siellä täällä eri tutuissa paikoissa. En vain koskaan uneksi syöväni mitään.

Suomessa on kaikki hyvin. Jos on tarvetta leipäjonolle niin olet itse paskonut raha-asiasi aika perkeleen perusteellisesti.
Tosin jos olisin köyhä niin kävisin leipäjonoissa vaikka olisikin rahaa jäljellä, ja säästäisin ruokarahoista patjan väliin.

mistä näitä ruokajonoja sit ees löytää, pitääks oikeesti rupee soittelee joillekki papeille ja kysellä

>leipäjono

Tähän sisältyy mielenkiintoinen ilmiö. Olin joskus töissä eräässä paikassa mikä järjesti mm. kauppojen ylijäämäleipien ja joskus muidenkin tuotteiden jakelua ihmisille.

Asiakkaina oli lähinnä eläkeläisiä, joista jotkut hamstrasivat joka päivä helvetinmoisen määrän leipää. Ja seuraavana päivänä lisää. Eihän ne niitä kaikkia voineet syödä, kunhan hamstrasivat jonkin pula-ajan muistot mielessään. Ja siis ihan perussiisteille mummeleille ja ukkeleille vaikuttivat.

Kato vittu googlesta. Löysin kahden sekunnin haulla vastauksen kysymykseesi.

Todennäköisesti jonottivat että saisivat jotakin tekemistä. Mummelit varsinkin on aika tylsiintyneitä olentoja. Oma mummu käy joka aamu kaupassa vaikka ei mitään tarvitsekaan.

oon katellu, ei löydy selviä aikatauluja. pitää siis rupee soittelee enkä ees kuulu kirkkoon.

>vehnäjauhot pysyy vuosia hyvänä
>suola pysyy vuosia hyvänä
>vesi pysyy ties kuinka kauan hyvänä
mutta jos yhdistät ne, saat leipää joka ei kestä niin kauaa

Unohdit hiivan

Menee naama pakostikkin irveen, vaikuttais siltä että joka video muinaiseen egyptiin liittyen ois täynnä nekruja we wuzzailemassa.

Joko se hiro on korjannut tän paskansa?

Where do I buy a poro?

Miks vitussa tää hajoaa vieläkin kun yrittää postata ei vitun huora hiirulainen korjaa paskas tai nussin sua perseeseen ÄÄÄÄÄÄÄ

Ask Aslak Sukurutsari Poronkusiviina if he has any poros to sell

leipää voi tehdä ilman hiivaa

Should I bring vodka?

>Aslak Sukurutsari Poronkusiviina

Varmaan helvetin hyvää leipää, jos ilman maitoa ja hiivaa aiot tehdä.
Noh siitä vaan, teet varmaan nistipadan ilman jauhelihaa kans.

Alive? You dont
Dead? In the store

How does one get an alive one?

I just said you dont. Its against the law

Be sami who lives in lapland and herd them.

et sä nyt maitoa leipään laita

How much vodka does the law cost?

Wanna come with me? It's a long drive.