/danmarktråden/

skal skide udgaven

Other urls found in this thread:

animemaru.com/new-study-anime-avatar-makes-opinions-up-to-90-less-relevant/
twitter.com/AnonBabble

danmark er bæsj

hva blev der af at de her kom om morgenen

Der spunkin danish got XDDDDD

Jeg hader svenskerne.

jeg er fucked mand

Gǿr vi alle

Hvorfor?

dag 2 syg på arbejde, tror jeg melder mig syg i morgen. Har det stadig skidt

Pjækrǿv

jeg har ikke haft en sygedag hele året.

Oh wow, et helt år. Jamen, det kan jeg da godt se. Du har fortjent at pjække så.

oh jeg pjækker ikke, er syg. Så plejer man sgu da at blive hjemme for ikke at smitte sine kollegaer.

prov tænk på at du var en kvinde
du ville ikke være i stand til at få born hele livet og da slet ikke sunde born
hvis du ville have born og en meningsfuld karriere ville man være nod til at vælge mellem de to ting i nutidens samfund

det er en af grundene til at jeg er glad for at være mand, at jeg mener kvinder har det hårdt og at jeg er feminist

>tfw man tjente næsten 70000 kr på kryptomemet for 6 dage siden
>tfw jeg basically ikke har sovet siden
>tfw jeg tjekker blockfolio hvert 3. minut
>tfw det styrer mit liv
Jeg er så tæt på at cashe out, men kursen er så shit lige nu, og jeg TROR at BTC stiger igen, men fucking hell. Tror jeg har roget en pakke hver dag af ren stress. Jeg er virkelig ikke egnet til det her fis. Det ender med at slå mig ihjel

godt gået

>basically
>cashe out
>shit
>fucking hell
slå dig selv ihjel din forbandede autist, hold op med at odelægge det danske sprog mere end det allerede er.

>autist
hvorfor bruger du episke engelske jegjegs

>stop med at odelægge det danske sprog

Is thieving from a Dane really a crime?

animemaru.com/new-study-anime-avatar-makes-opinions-up-to-90-less-relevant/

>de kommentarer

Det der med at blive ringet op af sin tidligere værelseskammerat og så bruge resten af dagen på at gå rundt, drikke ol og snakke
Hygge

>dfn 1.68 i et land hvor gennemsnitshojden for hanaber er 1.86
Det er ikke mig der er lille, DET ER JER DER ER FOR STORE. FEDE GORILLAER HELE BUNDTET.

>han har venner
Skrid nu med dig

DEN ER 1.79!!!! Ellers er jeg en manlet

Tjekkede lige. Det var 1.79 i 2000, den er 1.81(,4) nu.
Var ellers sikker på den var 1.86. Huh.
>dfn så meget mandsling at man tror de andre er hojere end de er

du burde få en bryder eller power lifter kæreste og lave de sodeste femdom videoer hvor hun voldknepper dig i amazonepositionen

>1,84
Jeg vil give min venstre testikel for 5 cm. mere.

Powerlifter damer er da pæne nok -tanken om en pigeven der ku' bænkpresse mig er sgu hot-, og en bryder kan sikkert en masse spændende greb og positioner.
Men dét der? Ad.

>der findes en dansker der er mindre end jeg

hun ser da skon ud

Så er det heller ikke federe.
t. 193 cm

Du ved ikke hvordan det er at stå ved siden af folk der er så hǿje. Det er fucking irreterne.

t. 179

>tårnhoje helveder piver over de ikke er hojere endnu
Dumme svin.

Hvordan kan vi som land være både så meget normalfags, men samtidigt også så store autister?

Landet som sådan er normalsvanset ad helvede til, uden tvivl.
Hvis du mener tråden her, så poster jeg mest normalsvansede ting i et forsog på at holde lidt liv i den.
t. troldmans-niveau autist

Jeg mener ikke kun her i tråden. Jeg mener med hvordan vi har brug for 5 meters afstand til andre selv på offentlig transport.

Folk som mig har helt bogstaveligt brug for 5 meter. Vil snarere sige den danske minimumsafstand er omkring 2 meter.
Ubehageligt tæt på, med andre ord. Nærmest italienske tilstande.

>Jeg mener med hvordan vi har brug for 5 meters afstand til andre selv på offentlig transport.
det er kun noget du selv gor
stop med at påtvinge andre danskere dårlige Sup Forums memes

KBH?

storkobenhavn

>vi har brug for 5 meters afstand
Ja man har vel lov at drómme.

Sikke en stor forskel en bro gor alligevel.

jeg har dog været i århus i MIDTBYEN og folk gjorde altså ikke sådan noget

En bro, ikke to.

jamen så er det kun noget folk gor på fyen (dog tror jeg ikke på det)
i er alligevel bare en motorvej

Århus er dejlig!

Det staves Aarhus

...

Den lort lorter af Lortborgholm

jeg skal op til mundtlig eksamen i morgen kl 12
onsk mig held og lykke

i hvad

jeg siger ikke hvad det hedder, men det er en blanding af elektronik og programmering

lol nerd

Bare rolig, puberteten er næppe ovre for dig endnu, bette ven. Der er håb!

Det er sgu da noget af det bedste ved at bo her

Jeg er muslim!

vigtig meddelelse: jeg sidder og skider

De kaldte hende splatterbalde. Hun så måske sod og uskyldig ud men når hun sad på tonden og tomte sine tarme var hun en dæmon. Hun var tynd og hvid men hun spiste gronsager og frugt i store mængder. Som dagen gik begyndte hendes mave at rumle og boble og hun begyndte at fole et hvis tryk ved tarmåbningen. Når hun placerede sin lille, blode numse på den stakkels tonde i sit hjem klemte hun den ledeste, tyktflydende diarre ud af sin rov som nogen kunne forestille sig. Toilettet som hun sad på blev afstraffet. Hvis hun ikke havde sat på det for blev det malet brunt og ingen mængde klor kunne ændre dette og hvis toilettet var som det hun havde der hjemme måtte man be til at det var forstærket og blev udskiftet hver uge da det ellers ville krakelere og spilde hendes dodelige tarmsuppe ud over det hele. Hendes tarme var som det dybeste helvede og lavede det mest uskyldige mad om det mest stinkende diarre.

Hun blev også kaldt "kloaktarm". Det var kendt at mindre dyr, som fluer og edderkopper ligefrem dode af lugten når hun viste sin vrede overfor toilettet under hende. Og på trods af lugten fra hendes afforing var det fuldkomment sterilt da ingen bakterier kunne overleve i det. Engang havde hun taget en fyr med hjem fra byen og næste morgen, efter han i nattens lob havde boret hendes numse, gik hun på toilettet og lydene og lugten derfra havde skræmt ham væk. Men hun elskede selv sine tarmtomninger. Når hun sad på tonden og sprojtede sin fekale masse ud over toiletet kunne hun ikke lade være med at stonne i nydelse. Når hun var tomt begyndte hun at spise igen og starte det hele forfra.

Bare husk at vaske hænder inden du beder til Allah, brormand.

>ring til ven
>hun lyder glad for at jeg ringede
>snak lidt om alt og ingenting
>bliv enige om at se hinanden efter jul i ferien
>læg på

Sjovt
Stille og roligt jo

>han har hund

muhammad

psssh... intet personligt... knægt...

hvad får i tiden til at gå med, drenge

>Fede dorit ser skon ud

jeg har aldrig helt forstået den der meme med at gore grin med kvinder der er stærkere end en selv

vidste i at 31% af ceo'er i polen er kvinder?

det vidste jeg godt!
men er det ikke 37%?
resten af verdens kvinder kunne lære noget af dem

>tfw bitcoin crasher
>tfw jeg invisterede 20000 igår
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOR

er du ?

...

Godnat

godnat ven

Spiller PUBG.

HBO er alt man behover, sådan en dejlig tirsdagsaften

Godnat

>dfn man gerne vil sætte sig ind i at tjene penge men står på bar bund hvad angår okonomi og investeringer etc.
Burde fandme være en del af grundskole pensum.
Hvor helvede begynder jeg at sætte mig ind i det?

Et lille tip; ikke invester i noget, NÅR det er på toppen

Har haft makro, mikro, finans og internationale kapital markeder.
Du behover ikke vide det store, bare det at du er ung gor at du burde smide dine overskudende penge i et diverserede aktieportefolje.

Der er ingen der ved hvordan aktierne ser ud i morgen.

Pointen er, at alt historie viser at du vil tjene flere penge ved at have dem i aktier, end i banken.

>du burde smide dine overskudende penge i et diverserede aktieportefolje
Har jeg godt fået fortalt af en ven som har forstand på det.
Hellere have penge til at gro i en portefolje over årene end at de bare går hen og rådner op i en bankkonto.

Præcis, det kan godt være du ikke helt forstår det. Men, hvis du siger at du forst skal bruge de penge om 10-20-30-40-50 år, så kan du satme tjene mange penge.

Hej

Hva så fyr?

Fine by me

Danes surrendering in under 4 hours lmao

...

Godmorgen

>Tell Hitler we aren't playing
>Hitler makes us play anyway
>'omg fine Hitler you win'

>spend the next few years as a German holiday destination

Nothing changed at all

Hmm

Har lige fået quads for forste gang i årevis, drenge!

Tillykke!

Hjælp jeg snakker dansk

Tak :)
Hejsa

fuck sadister

sådan nogle som os har jo brug for en kæreste

færdig med eksaminer
nu skal jeg slappe af og glæde mig til juleaften

Fordi de mere eller mindre ikke er kvinder mere?

hvordan skal kællinger styre et firma når de ikke engang kan styre en bil