/mämmi/

mikset sä koskaan puhu mitään?

vittu tuota keskimmäistä kyllä painais lujaa

Rumia akkoja

...

lmao mitähän vittua eilen taas tapahtui

lattia oksennuksessa ja pizza pöydällä, muistikuvat loppuu joskus iltakymmeneltä

Juu, oli niin tuutti täynnä lukion jälkeen pänttäämistä että eka mietin töiden hakemista, mutta ei pelkillä lukion papereilla pääse kuin kaupan kassalle tai jotain, joten aattelin jos menis amikseen haaskaamaan aikaa, tekemään suunnitelmia ja selvittämään päätä.
Plus onhan lukio + amispaperit parempi ku pelkkä YO-todistus.
Sen jälkeen etin töitä, olin vuoden verran yhdellä työpajalla tekemässä palkkatuetta työtä ja sen jälkeen löyty tää nykyinen paikka.

Kait sitä pitäis mennä ammattikorkeasaareen tai lipastoon hakemaan jotkut hyvät paperit mutta oma mielenkiinto on lähinnä historiassa ja mitä sen papereilla teet oikeasti? Ei sillä työllistytä.

Vaan jonnet oksentaa alkoholista

t. samppa 21v

Oon antibiootti ja kipulääke kuurilla, mut oon syönyt noita vähemmän kuin mitä reseptissä lukee.
Ha! Siitäs saitte lääkekartellit ja antibioottiresistanssit super bakteerit!

Oon 22

Oisko se ylifoorumi sulle vähän luontevampi paikka?
Perkeleen Jonne

Mitä kipulääkkeitä? Kaverit joskus rätki mun hihaan metadonia ja piriä ja tais mennä jotain epäpuhtauksia sekaan kun käsi tulehtu nii kävin sairaalas hakemas antibioottikuurin joka parans sen. Sen jälkeen en oo enää harrastanu tota.

Pitää olla kyllä joku 15v tasolla että lentää byyttä alkoholista.

VALLANKUMOUS MIELESSÄÄN, LÄHTEVÄT LAPSET MARSSIMAAN!

Niinkuin sanoin. Mene jonne vittuun.

Mun mielestä on tosi ironista et olet syntynyt vasta 93 jälkeen ja kutsut muita jonneksi. Muistakaa et jos olette 93 tai nuorempia niin olette ikuisesti jonneja

Semmonen lightweight soijapoju sieltä.
Mut se on faktaa että vaan 15 vuotiaat byyttaa alkoholista.

Voi veljet!

*heristää kävelykeppiä*
*köh köh* j-jonnet ulos mun mämmistä! Täällä on kolmenkympin ikäraja, ettäs tiedätte, nulikat! *vetää purkillisen nitroja*

kaikki 90-luvulla syntyneet on perma jonneja jotka ei koskaan aikuistu

>stk burana kuurilla jännetuppi tulehduksen takia
>Stk herään torkuilta
Tähän laittaisin rankka yö apustajan jos minulla olisi kyseinen kuva

Vitu fossiilit hähä menkääs jo hautaan kjeh kjeh mulla on vielä koko elämä essä paljon mahollisuuksii ja sillee teil ei oo muuta ku homehtumine hähäää t. 96 vittu reipresenttii

Hyi saatana sun postauksia.
Mene perkele helevettiin pilaamasta /mämmi/ä. Vittu te jonnet alatte käymään hermoille.

>ebin vitu homot byyttaatte binistä
>ebin vitu soijapoju laitti weitti
>oon 22v, jonnet vittuun
>ite vedän joku kakskyt binii ja en oo ees känäs :DD
Mieti vähän mitä postaat.

Jätkä vähä hiiltyy. :D Syö vaik joku snikkers ja ota ihan iisisti, ei tää Internet oo nii vakava paikka.

On.

kysyn nyt noin neljältäkymmeneltä tytyltä tinderissä haluaisiko ne piiskaa ja katson mitä tapahtuu

Mä haluun piiskaa, onks puhast?

ensimmäiset vastaukset:
>ahaha, thanks
>moro! onhan se ihan mukavaa, kunhan ei oo mitään ärsyttävää läpsimistä
>Riippuu vähä
>Moi ! Kiitos. Mielellään.

Postaa naama.

/Mämmi/-ravintolaan ovat kaikki tervetulleita lounasaikaan 10-14, mutta klo 15 eteenpäin on ehdoton ikäraja 25

en viitsi ku oon ruma lol

Juuh eli et ole, jos naiset vastaa tuommoiseen.
Paitsi jos laitat sydäntä läskeille

*kukaan ei ilmesty senioorejen bingoiltaan*

>Me ollaan mätsätty aiemminkin ja nyt kun tarkkaan muistelen, niin käytit aivan samaa avauslainia.
>Jos vaikka muistelisit mun vastausta sitten

minkä ikäsenä musta tulee aikuinen?

Tätä menoa ei koskaan

itse olen havainnut hieman samoja taipumuksia kun yritin keksiä kemiallista teleporttausta,liiallisen matkailun seurauksena haimakin tulehtui ja osa maksastakin jäi leikkauspöydälle

Ai että.

Sulla on suolistosyöpä viiden vuoden sisään

töissä

Tää seuraavan mämmin alotuskuvaks

miks aasialaiset kattoo kieroon

Aasialaiset värjätyillä hiuksilla näyttää ihan hirveeltä

Spooky

oma postaus kuvassa ihmeen loisto

Äiti olisi tulossa huomenna käymään ja kämppä on kun sikolätti. Ei jaksais millään siivota, oispa varaa siivoojaan.

APUA saako kahdella eurolla mitään hellanpuhdistus ainetta kaupasta???

Ei.

Itiksen lukio takana?

kokeile kuumaa vettä ja käsisaippuaa

vittu mä vihaan lattioiden moppaamista

no älä moppaa niitä

Mitäs nyymit tänään?

joo en kyl varmaa jaksakkaa vaikka keittiön lattia on paskanen

kyl se välillä kannattaa varmaan

siivoon

ootko neet vai kui sä sellasta tähän aikaan sellasta voit tehä?

jos oot veikkauksen etuasiakas niin ray:n pelaamoista saa hakea ilmaisen fazerin suklaalevyn

lintsaan koulusta

mitenkäs tommoseks etuasiakkaaks oikeen pääsee?
ei niin saa tehä saatana

Oispa ____.

kaljaa ja japanilainen söpö tötö

Joulukuusi jonka alla lahjoja

Mämmi kauheen hiljainen kun normot viettää jo joulua.

eikös se ole vain hyvä juttu?

En vietä joulua vielä

t. normo

En vaan tajunnut että 90% mämmistä on normoja.

niin se menee, on aina mennykki, ja tulee menemään

Naapuri äsken alko valittaa että kuulemma kolistelen yöllä kovaa. Hävettää, oispa kaljaa.

Mitä sä sit oikeen kolistelet?

En tiedä. Varmaan jyskytän lattiaa tai jotain huomaamatta. Vielä joku Abdulkarim niminen.

Soitat jollekki moottoripyöräjengille ja pyydät apua ku matu kiusaa

oho toi on neekeri nimi ei kannata välittää se on neekeri
t. neekeri exscpertti

Se oli hiekka semmonen.

varo vaan kohta räjähtää alakerrassa

t. hiekkaneekeri entinen pertti

>Mene ostamaan kaljaa
>Kassatyty: 16,58, kiitos
>Juuh
>Maksa ostokset ja kysy että saisinko pussin ostoksilleni
>Tyty ottaa semmosen pienen läpinäkyvän muovipussin esiin ja kysyy että "tämmöinenkö?"
>En huomannut että pussi oli hyvin pieni niin sanoin vaan että juuh
>Kuumotus nousee kun huomaan että ostokset ei mitenkään mahtuisi tähän käden kokoiseen pussukkaan
>Anteeksi kassaneiti mutta tarkoitin niitä isoja pusseja
>Kassatyty: ai niitä on tuolla kassan alla
>Ota pussi ja kysy mitä maksaa
>Kassatyty: 0,18 kiitos
>Saako kortilla?
>Kassatyty: Joo, saa
>Maksa pussi ja laita kaljat pussiin
>Kiitos hei
>Kassatyty: hei hei

Kuka oli väärässä tässä? Mitä pussia se luuli että tarkoitin? Ihan katsomalla olis selvinnyt, että ei noi kaljat mihinkään karkkipussin kokoiseen muovipussiin mahdu.

Eiku tajusin just et se varmaan johtu siitä kun mun unirytmi on ollu nyt vituillaan vähän aikaa ja oon yöllä juossu toiseen huoneeseen ja hyppiny sänkyyn kun on niin tylsää. Aika noloa.

Sun ois pitäny pussi ottaa sieltä alta.

varmaan ihmetteli kun yleensä epäburgerit ostaa sen kassin siinä ostoksen yhteydessä

Sinä. Ne ostoskassit otetaan ihan ite sieltä.

Ikävä exää kun se oli hyvä sängyssä ja tykkäs ottaa suihin yhtäkkii ja nieli aina mällit

Tyty oli oikeassa, hän oletti että et ole retu ja otat itse pussin niille ostoksille jos sellaista tarvitset ja pussi jota kysyit erikseen olisi varmaan sitten johonkin muuhun tarkoitukseen.

Onko tää sun eka kerta kaupassa yksin? Pussit on liukuhihnan alla ja ne otetaan siitä itse
aa no mut kantsii korjaa eipä kai muuta

Kävin Tattarinsuolla ettimässä vararengasta ja pakko sanoo et ihan helvetin masentava paikka.

Olen vain hyvin vaikea burgeri. Tähän asti olen aina ottanut pussin kotoa ja ottanut sen sitten ostoksien maksamisen jälkeen taskusta. Ennen kauppaan menemistä mietin etukäteen tarvitsenko ostoksilleni koria ja voinko viedä ostokseni käsin vai pitäisikö minun tuoda oma pussi.

meil samit paitsi ettei oikeastaan oo ikävä

ite oon harrastanu seksiä niin vähän että vieläkin pelottaa koko touhu enkä tiedä minkälaista on hyvä seksi. oon muutenki unohtanu miltä se edes tuntuu kun siitä tytystä on jo 8 vuotta aikaa

mä kuvassa

Kaveri asuu tuolla lähistöllä. Onko se niin masentava paikka muka

>this is a language
molluscoid sounding motherfuckers

lw'nafh kadishtu k'yarnak hafh'drn fhtagn 'fhalma

No on.
Pelkkii pieniä firmoja, autoromua ja elektroniikkaromua kaikkialla, pelkästää keski ikäisiä tyämiehiä jotka kaikki näyttää alkkiksilta

vastoinkäymiset vahvistavat luonnetta, ensi kerralla paremmin

Joku tyttö hymyili kaupassa. Menee itsevarmuus aina viikoksi eteenpäin kun eukot nauraa mulle

*cringee nyymeille*

*työntää vanupuikon virtsaputkeesi*

symphonyt loppu

Nauti estrogeeneistäs, mieslapsi.
Kannatasko lopettaa nuiden BPA-kertakäyttölautasilta syönti

multa loppu geishat

vihreet dumlet loppu jo aikasemmin

Postatkaa hauskempia postauksia