Sverigetråden - Julmustupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=6jpi4ymzvyo
youtube.com/watch?v=w_K6PEy7Zs4
youtube.com/watch?v=tB_ziioJ9Nc
youtube.com/watch?v=A2QoEOMHXrM
youtube.com/watch?v=fxachiyuK4M
twitter.com/NSFWRedditGif

dkn åt ingenting idag

ska bästella en pizza

HELL SEGER

awoo~

Detta är du.

Först för Hubbard.

Gå iväg, Sweddit.

>mindre än en (1!!!) timma kvar till jul

professionell porr förbjudas favä

det där är ju typ ett fotografi av motpolstönten

det är julen redan över i Finland

Någon i /svt/ som följt Kraut och Te dramat?

Har bara hört att han har blivit kommunist favä

FY FAAAAAN

>har försökt sova sedan kl 7
fucking döda mig

Ge mig din adress

>ta avstånd från althögermongon
>vara kommunist

Krautsnubben är knappast kommunist och han gör rätt i att ta avstånd från sånt intellektuellt avskräde.

Däremot verkar han vara involverad i massa annat drama som jag helt ärligt inte har koll på om han är rätt ute eller inte.

Tycker jag är röd i ansiktet själv, kanske skärmtid och matvanor som spökar men kan nog vara så att lite hudvård skulle hjälpa

>inte julaftonsnattupplagan
v g h

melaton?

Bökk

De är alla kvinnohatande smygbögar som sätter kvinnor på piedestal.

För de är så impotenta att de måste sättas på piedestal för att de skall få sitta på något stort och hårt! XD

De vill bara bögahs i munnen av någon Ernst Röhm.

inte laglig i sverige

>blivit kommunist
haha nej men han har totalt förstört sitt eget rykte. Se här
youtube.com/watch?v=6jpi4ymzvyo

Alltså, kommunist i de kretsarna han rör sig i kan bokstavligen betyda vadsomhelst.

neger du vad

>slyn________mun
varför är bögar så dumma?

>Däremot verkar han vara involverad i massa annat drama som jag helt ärligt inte har koll på om han är rätt ute eller inte.
Japp se videon

utmärkt brev

God jul på er då mina finska vänner!

Tänk va?

Omgiven av massa virila, snygga män.

Ljuset från tikifacklorna ger allt en hednisk air.

Primala lustar bubblar upp underifrån.

Alla bara skriker ut.

Hans unga hjärna kan inte skilja mellan vrede och kåthet.

Saliven strömmar till...

melatonin finns receptfritt i finland men inte i sverige

Vad blir det på pizzan?

Melatonin är lagligt i Sverige, du kan beställa från utlandet
t. beställer melatonin från utlandet

Först för att Pride BTFO

>om jag förstår dig rätt så utmärker sig gaykulturen med att vara strikt monogam, ren från alkohol och droger och allmänt icke-degenererad?
Idag har vi Två Sidor som (((spelas ut mot varandra))) i våra Stampen/Schibsted/Bonnier mediekanaler, inför nästa års valröstande:

>sida 1
>RFSL/RFSU och cringe "såhär är en GAY" pushat på skolbarn
>Jonas Gardell-tier maffian i medierna som är spokespersons för Den Lyckade Bögen
>Vänster/Center och "Humanitär Invandring"
>7 andra partier som alla är enade på vissa metapolitiska (utrikespolitiska, $ i omlopp) punkter
>forcerad barnadoption och multikulti via "HBTQ-flyktingar" (samma trend som med Trans-operatinerna; lagstifta och tvinga folk stödja fenomenet genom skattepengar/Mjuk Social Ingenjörskonst (värdgrundsfel? av med jobbet!))

>sida 2:
>SD
>le "alternativ för svenskarna"
>egentligen Öppen Svenskhet och ett "SD-HBT" som ska få ett parti #8 in i Pridevärmen
>judiska svenskar som Ekeroth/Bieler (dubbelt medborgarskap att flytta till MÖ när som helst) i det toppstyrande skiktet
>exil-Moderater/Liberaler i partiets lägre skikt sedan länge
>JÅ "inget svenskt sitter i dina ben eller hudfärg", MUF ursprung
>SD håller redan med andra partier i laddade frågor om Israel/Gazaremsan/Ekonomin utomlands - klart de ska värva Alt.Sexualitet-röster nu inför 2018

>Öppen Svenskhet --> ens Identitet sitter nu enligt SD endast i statens folkbokföring* och skattebetalandet -> "hudfärg spelar ingen roll" ver. 2
(se t.ex. Counterjihadismen i Geert Wilders förra året, SD liknar det fast mindre karismatisk ledare utåt)
>Center/Borgerligt och "Humanitär flyktinghjälp på plats"

*USA, trots att Smältdegel, är faktiskt ärligare än alla svenska partier och JÅ;s uttlande, undantaget NMR, på att folk har "Racial" ursprung i världen fast de bestämt sig bli Amerikaner)

tl;dr - Vita ickehetero cismän som vill lämnas ifred? Fel värdegrund i båda fallen :^)

Den här horan är sjuk i huvudet

youtube.com/watch?v=w_K6PEy7Zs4

glömde citera lel
t. pessmistböganon

>nassar dricker coca cola trots att företaget bakom det bokstavligen vill utrota svensk kultur helt öppet

Zara? Ja, jag håller nog med dig

>psykfallet är tillbaka

a-awoo

>dkn ingen pv att krama i vinterkylan

hawai

jaså

sök hjälp

hur hittar du ens såna här videos?

Jag såg något uppdrag gransknings-avsnitt där Janne mötte upp två nazister som nyss hade köpt dricka, men så sa de att det minsann inte var coca cola. Så de gör nog inte det

Är långt hår barbariskt?

Dricker inte coca-cola, men tycker de verkligen det?

>det är fult att peka på att 8 olika partier betalar samma "Chef" på det internationella "Företaget" (och att "Vithet" är implicit fult oavsett vem som för din röst 2018)
hehe mm

vänsterpol är bögar lmao

svinfult

Dom vill ersätta våran högt skattade julmust

Livet som vit icke-hetero nationalist är lidande

>oironiskt dricka läsk

nej men snälla ta en titt på dina brev

ingen kan ta dig på allvar eftersom du framstår som mentalt instabil

>när man får reda på att han är oskuld

>morsan snackar barndomsminnen
fan att man aldrig kunde göra sina föräldrar stolta

@83393574
Livet som vit icke-hetero nationalist är lidande

Du måste verkligen vara centrum vid varje festligt tillfälle. En riktigt rolig individ att umgås med.

Lite gulligt hur de försöker varje år med sina reklamkampanjer, men musten står stark

Var hittar man Wilma =)
youtube.com/watch?v=tB_ziioJ9Nc

Shelly är renaste flickan

Jag har för mig att Pripps, som tillverkade Coca Cola på licens i Sverige innan, avslutade licensen för att Coca Cola krävde att de tonade ner julmusten kring jul.

dkn ingen julkänningen

>vad är alkohol
Du vet väl att det är 18-årsgräns på kanalen?

fantastiskt brev, mycket nice

Än finns det hopp user. Ta tag i ditt liv och bli än hedersvärd människa.

>skolgårdsfluga
>söt tjej
>sur bög förstörde den med "eebizk" editering
DDS, bög!

>partier betalar samma "Chef" på det internationella "Företaget"
*jobbar för/slavar under skulle det stå

Ernst Röhm var också bög men ledde en förening som markerade emot sin tids "Judea Declares War Against Germany"-tidninsgrubriker och bojkottandet av tyska varor (samt fajtades IRL mot kommunister på gatorna) för att skydda sina egna :^)

>Livet som vit icke-hetero nationalist är lidande
ordet nationalist har vattnats ur vid det här laget fav ä (vilken nation då? Så fort det går bortom 'Nation = eng. Kin = Blodsband' så blir det bara tjafsande om flaggcuckande* och cherrypickad historia) men jag lider med dig 1då


*Fysisk överlevnad kroppsligt > dö för Flaggan om Flaggan gynnar fel intressen (Tyskarna - språket/folkslaget - bestod däremot under _tre_ flaggbyten mellan 1:a och 2:a världskriget)

Judy är orenaste flickan uwu

dkn bara bråk som vanligt

Detta är en uwu-fri zon!!

>Än finns det hopp user. Ta tag i ditt liv och bli än hedersvärd människa.
Tack för tipset.

Måste sticka nu. Har några nazister att knäppa.

YwY

sörlänge

>Ernst Röhm var också bög men ledde en förening som markerade emot sin tids "Judea Declares War Against Germany"-tidninsgrubriker och bojkottandet av tyska varor (samt fajtades IRL mot kommunister på gatorna) för att skydda sina egna :^)
Han var även en stor djävla faggot som utmanade armén.

Vita hästen bästa fickan

...

HUR FAN SKA VANLIGA KILLAR HA EN CHANS MOT DETGTA WTFFFF

youtube.com/watch?v=A2QoEOMHXrM

>Han var även en stor djävla faggot
>stor djävla faggot

>ocharmiga, ointressanta och ointelligenta svenska youtubers som har massa prenumeranter

jag gör inte videos själv, men jag förstår verkligen inte vad för människor som tittar på dessa vloggar och "roliga och galna" utmaningar. jag krinchar som fan när dessa människor ens försöker få ut en mening. inget flyt överhuvudtaget, bara en massa hackande jävla grisljud

Vilken manga ska jag köpa till min kompis? Helst inget nbögigt/shounen

UwU du kan inte säga åt mig vad jag ska göra

Sverige är ett land av insektemän

Inte skulle Kent i SD tas för mentalt stabil heller när man analyserar hans krogködrama; ändå så säger många SD-röstare, medietränade/journalister som kommenterar SD samt Flashbacks SD-shillar att han fortfarande är en av de viktigaste för partiet

dkn hans brorsa Ted* lämnade partiet, vi får aldrig veta vad för filmer han har på sig om de andra nu ;_;


*
>600 000 kr Theodor Herzl Award, år 2006
>folk tror på att han och Kent byggt upp ett parti för att "återta Sverige" sedan 2006 med JÅ:s inträde
haha aa

vi måste bevara vårat språk och hitta en ursvensk motsvarighet till 'cringe', jag föreslår 'kräng' eller 'krång'

en halvtimma kvar

boku no pico är en bra serie för folk som vill komma in i animëvärlden

Vad gillar din kompis?

Jag tycker fakking pinsam

Du är ju oironiskt sjuk i huvudet

user som spenderar sin lediga tid med att kolla på svenska bloggar och att dela dem med tråden....................................

welcome to the nhk

d-det kan jag visst!!

jag är en tuff tjej och jag bestämmer!

har så jävla tråkigt

vad finns det för svenska youtubers förutom pewdiepie?

>dkn ingen delinkvent fv

Kräng går att böja utan att det blir förvirring med andra ord, 'kränglig' går men inte 'krånglig'. Kräng låter bra men r1 krängerande favä

fortsätt så user

en uppsjö av massa idioter inom 20t-200t prenumerantspannet

exempel?

youtube.com/watch?v=fxachiyuK4M

hmm det är nära men cringe kan ha fler meningar än bara pinsam, t.ex när någon 'cringes' när dom ser någon som utför något pinsamt

Blir nog de dödas gymnasium.
Det där är Asgeir, han är anställd i perioder av nordfront för att sitta hela dagarna och kontrasignalera SD och göra reklam för NMR i tråden. Skulle tro att han gör detta på blixtbakåt också.

sök på "splay" så får du se toppen av skitberget