Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=0PM8ylMcMNg
avanza.se/lar-dig-mer/avanza-akademin.html
youtube.com/watch?v=zx11ZNIvaFE
youtube.com/watch?v=rga4-BogioM
youtube.com/watch?v=30npHp-fkJ8
twitter.com/NSFWRedditGif

kapitalet? Har du ett jobb och är singel kan du få råd med en kåk ganska snabbt

vad gör ni?

har slutat bry mig favä
om jag mot förmodan träffar någon får hon ta rödpillret förr eller senare ändå så det spelar ingen roll
finns inte så mycket synliga hakkors i bilden ändå
oregano

Lyssnar på musik, själv?

youtube.com/watch?v=0PM8ylMcMNg

Inget

Vad som saknas är nog att du är deprimerad.
Har du pengar? Lär dig investera dem, det går på en eftermiddag, så slösar du åtminstone ingenting.

Måste man kunna Excel dokument? Jag har inte tid med sån kringsyssla.

;)
stämmer nog, då jag bara verkar njuta någerlunda av att sitta vid dattan efter att jag gjort lite sysslor. Men obetald praktik skulle nog knäcka mig mentalt.
neet som sagt. Köper dock aldrig något så jag sitter på över 100.000 i jul och födelsedagspengar.
försökte sätta mig in i det för några år sen med investopedia å liknande men blev totalt överväldigad och gav upp.

Skaffa ett jobb. Det är den enklaste lösningen och innerst inne vet du om det.

Nej, men excel är extremt enkelt att använda med.

avanza.se/lar-dig-mer/avanza-akademin.html
Investopedia har svåra grejer blandade med lätta huller om buller. Börja här, allt är på lätt svenska och anpassat för ett svenskt perspektiv.

dricker alkohol, spelar himmelkant och lyssnar musik
youtube.com/watch?v=zx11ZNIvaFE
tråkigt

>tråkigt
har inget att göra

klarade inte av skolan mentalt och hoppade av, så jag vet inte hur väl jag skulle fungera på ett jobb. Skulle nog behöva starta något egen om något.
ska göra ett andra försök och läsa igenom den imorron då.

>sitter på över 100.000
vad fan? spenderar du aldrig pengar?

>dkn sverige inte har vackrare landskap än den naturliga världens sju underverk i varje genomsnittlig skogsglänta samt totalt mer variation än resten av världen sammanlagt
>dkn sverige inte har massa färgglada lokalkulturer med egna världsunika traditioner och estetiska stilar (införe >babbar)

Hur hade du tänkt kunna sköta om mark, hus och bli självförsörjande om du inte orkar jobba? Vilken bank ska ge dig lån?

vad brukar du göra?

God natt!

Nej, mina enda utgifter är i form av ström, vatten och mat, men det står mammis för. Har inget att lägga pengar på. Haft min datta i över 10 år och jag tankar allt gratis.
Vet inte, det kanske kommer av sig själv när man väl satt igång. Förhoppningsvis så slipper man involvera banken om man hittar något billigt och sedan bygger själv, men i värsta fall så skulle väl min mamma kunna ta ett lån och göra allt i sitt namn?

Du ska köpa mark och bygga ett hus för 100k? Och om din mor tar lån måste du fortfarande ha en inkomst så du kan betala av

Venne. En stuga med öppen spis hade räckt. Hon hade bidragit med pengar om det hade behövts. Hon är lika snål och sitter själv på över en miljon i besparingar. Dock så är det som hon sparar för att överleva pensionen då hon inte räknar med att jag kommer att skaffa jobb. Men men, tror det hela är ganska meningslöst att tänka för mycket på då jag troligen bara kommer självheema mig inom kort.

Jag vill mysa gärnet med min kompis mrn han är onte bög :
;___:

synd samma här men inget man kan göra åt det, gå vidare

Förstår inte varför du inte bara kan skaffa ett jobb, tjäna ihop lite pengar, ta ett lån och sen köpa en stuga. Det kommer inte ens ta så lång tid eller bli så dyrt lån

Sen kan du jobba ett par dagar i veckan och leva minimalistiskt för att överleva

Sammma säng som han vad gör jag

tafsar inte och försöker sova

Bara grundskola och neetat i snart 10 år. Är oanställningsbar. Mitt liv var över innan det ens börjat.

Låter som att du har bestämt dig redan

Du borde köpa en militärhusvagn och bra kläder. Börja odla något och ha nära till vatten där du kan fiska och lägga ut lite fällor. Vet inte precis hur mycket mark kostar men du borde kunna köpa allt detta för under 100 000.

Hur ska han klara vintern och var ska han ställa upp den?

runkat sedan 23:50

Godnatt

Sov sött lille user

Odlar han under våren och sommaren och fiskar ordentligt så borde han klara ett par månader kyla. Har han nära till vatten så kan han ju fånga fisk under vintern, fällorna ger också mat. Militärhusvagnar blir levererade var man ville ha den och den ska ju naturligtvis stå i skogen han äger. Vet inte var i landet han befinner sig men i syd har inte vintrarna varit värda att kalla vinter så det borde knappt vara några bekymmer. Detta är absolut bättre om man har ont om pengar.

Han kommer aldrig klara en vinter utan erfarenhet av jordbruk och jakt

varför är 4kanalare så kringerande?

Vad tror du?

>råkade komma till bögporr IGEN
AAAAAAAAAAAAAAA DET HÄR FÅR INTE LOV ATT HÄNDA

>FESTFOLK I LOKALEN IKVÄLL
>HOPPAS ALLA HAR EN BRA STUND

>DET BLIR JÄVLIGT GALET IKVÄLL
>HOPPAS ALLA HAR EN BRA STUND

hatar när det händer

Låt det bara hända. Varför bryr du dig ens?

Mera! Mera!

hur får jag en arabisk mamma fv

youtube.com/watch?v=rga4-BogioM

Konvertera till Islam och självmordsbomba sv ho. Du kommer få 72 arabiska mammafv som dessutom är oskulder mashalla

>Vem kan stoppa mej när jag bara rullar fram
>Jag tar dej till ställen bara drömmar kan
>En ängel från himlen ja det undrar man
>Kom igen å gunga fram

>kollar på när någon blir masserad
>känner deras händer på mig själv

>KAMP
>HUND

>Natten är ung och klockan är bara barnet
>[Två redbull vodka var kan vara svaret]

>GOD
>NATT

varför skaffar ni er inte en fin medelhavsflicka?

>bilden hänvisar till huffington post
>det går inte att hitta en enda artikel från huffington post som har något med bilden att göra

Luktar fake news lång väg favä.

Kan detta verk (av Tomte?) vara med i årets kollage?

nej

Försöker somna igen då...

fan halv sju å jag har inte sovit

youtube.com/watch?v=30npHp-fkJ8
älskar tjocca pajer

>vakna för 3 timmar sedan
>redan dragit 7 bira

Hatar mitt liv just nu. Kan animebrevare få mig att må bättre?

har själv redan druckit alkohol

Vad kollade du på denna säsong?/Vad ska du kolla på nästa säsong?

hur fan är det möjligt? din blåsa måste vara som en vattensäng

Vad ska man köpa för nätaggregat och processor nu förtiden?
Har ett gtx970 och 500w med en amd fx8370. Har en dator till som jag kommer göra till min primära eftersom den jag har nu har börjat hänga sig smått och moderkortet kommer nog också paja inom kort. Har en i3 6300 tror jag i den andra.

är det bara jag eller är polisens hemsida nere? kunde inte komma in större delen av igår heller.

Du skriver som en kråka. Äru babbe eller?
Om datorn hänger sig så bör du nog sälja allt och bygga en helt nytt system.

Det enda jag tänkte ta från datorn jag har nu är grafikkortet. Allt annat ska jag göra mig av med. Det är inte så att den hänger sig totalt med blåskärm utan den bara stannar upp i någon sekund som att processorn inte hänger med och sen kör den igång som vanligt igen. Jag känner att det nog bara kommer bli värre ju mer jag väntar med att fixa det.
(Inte lätt att skriva när man håller på med annat)

Vad ska du där inne att göra?

>Det är inte så att den hänger sig totalt med blåskärm utan den bara stannar upp i någon sekund som att processorn inte hänger med och sen kör den igång som vanligt igen.
Detta låter som en HDD problem, kom ihåg att när allt hänger sig och inte svarar så är det HDD som slöas ner. MEN, om du har en SSD och det ändå hänger så kan det vara RAM problemet.
Hur som helst, bra att du säljer iväg datorn.
Köp en ny dator.

gonatt! :3

Godnatt. Sen morgon idag? Du brukar ju gå och lägga dig runt 6

god morgon

livet på kanten

>1 dag kvar tills 2018
>fortfarande arbetslös

Hur rakar man rumpan på bästa sätt?

väldigt försiktigt runt anuset skulle jag tro

Trimma först så det är kort, sen applicera en bra mängd raklödder och raka sakta och försiktig.
Använd ingen kraft när du rakar.
När du är klar så bör du ha lotion redo och rena trosor.

>När du är klar så bör du ha lotion redo och rena trosor.
OwO

Får man fylla din rumpa med säden?

>2d horor

är oskuld...

Då får man väl ta den.

Sluta prata om bögerier, bögar.

Men det är ju skönt att pussas och kramas med söta killar. Varför blir du sur?

För att ni tjatar bokstavligen dygnet runt om söta pojkar och pumpa rumpor.

Du har en poäng där, ska inte bögbreva idag då.

Var inte bitter för du är en oskuld.

Tack.
Jag må vara en oskuld men jag är inte bitter.
Det blir bara tröttsamt när ni spammar dag in och ut med bögerier.

Hur ska man klippa håret?

Tänkte fråga frisören efter bild relaterad.

Önskar jag hade en mysig nalledräkt

Dumma oskuld, lämna tråden :3

ta era liv jävla äckel

efter morgonens toabesök blir man verkligen en ny människa

Kolla user, en potatis! Ta den innan den smiter iväg!

Jag skulle säga att man blir en ny människa efter dagens första lina av Concerta.

Vad är det bästa yaoi eroget? Gärna moe

din mammas fitta

varför gör du så här?

svara inte på potatisen

Är det inte bara dampanon?

vem vet