Sverigetråden - Sveriges stiligaste politiker

...

Other urls found in this thread:

spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-avsnitt-25-tjafs
youtube.com/watch?v=XtWYcxvSGbc
flashback.org/t2903234
archive.4plebs.org/pol/thread/153475290
reddit.com/r/sweden/comments/7l7npd/hatet_mot_judar_är_symptom_på_ett_större_problem/drkdeng/
twitter.com/AnonBabble

NEJ KAMRATER

jag på bilden

FY

jag på bilden

mitt patafysiska jag på bilden

Icas julmust är vidrig

4/10

...

>bokstavligen alla par med barn jag har sett de senaste dagarna har beståt av en sv ho som har blandat med en MENA invandrare
Vad menade de med det här?

...

JÄVLA HORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA FYFAN JAVAJ JÄVLA SVEN SK HOOOOOORA

...

Hur blir jag lika stilig som matte favä

>han tror det blir en trådbild i år

Har nog sagt det r1 många gånger vi det här laget men min plan för nästa år är framförallt att träna mer, läsa mer och plugga hårdare
Tänkte kyssa min pv på tolvslaget favä.
Vad är det efterrätter du gör?

spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-avsnitt-25-tjafs

FY

>dkn två halv-thai lillebröder

>bokstavligen alla par med barn jag har sett de senaste dagarna har beståt av en sv ho som har blandat med en MENA invandrare
t. Stockholm

Inget i Skåne?

1177.se

Moderaternas migrationspolitiske talesperson ser objektivt bättre ut.

fåniga flickor!

...

Att du lider av paranoida vanföreställningar.

Göra trådbild åt tråden j/n?

Har ej varit i Skåne sedan 2001, men såg en lerhaj i Jönköping i fjor.

>Moderaternas
tappad

varför dras finskor så mycket till babbar?

Tack för (Du)na, Axel

Vänstertomten...

svenska män går knappt ut längre, antingen är det deras dataspel eller ingenjörsstudier som uppehåller dem, medan deras motsvarigheter från mellanöstern och västasien är där ute och erövrar livmoder efter livmoder

>hanrejsbrevande

Vuxna arabiska män kommer att belägra Möllan i natt. Korsningen Ystadgatan/Claesgatan kommer att blockeras. Alla andra innevånare (män och kvinnor) i Malmö håller sig undan. Restaurangerna kommer att stänga ner. Man kommer att skjuta raketer på allt och alla. - Gå dit och filma. Förra året var det max 50 st svenskar ute på Möllan inklusive polisen. Regeringen kallar det för "Mångkultur" när folk inte vågar gå ut längre. - Jag önskar att detta hände på Södermalm istället.

Du är en hanrej, det mest patetiska skräpet i världen. Tror du att jag bryr mig vad du kallar mig?
Gå till vårdcentralen user

*byter personlighet till bögbrevare*

Ta det lugnt nu Axel, vill ju inte hamna på din homoblogg :^)

Sluta vara rasist

>nej nu har de lite för kul i tråden, dags att spamma bög och hanrejskit
Vad är det här för människa?

Sluta samböga, psykfall

psyops direkt från Moskva

vi måste vara starka för löfven

>i natt
??

>Motpolanon
filtrerad

waiting patiently for sweden to kick the cucks out, lads

youtube.com/watch?v=XtWYcxvSGbc

>flashback.org/t2903234
>”Det blir som alla andra år. Min profetisa. Tog fel på dag dock. Det är imorgon kaoset kommer.”

Are you the aussie who unironically wanted everyone to yell out of their windows and though it’d succeed?

Tänk om polisen kunde slå till riktigt hårt mot dem. Dyka upp och bara slå dem gula och blå. Bara mata på. Det hade varit något. Finns en chans att de faktiskt kommer ett massmord i helgen. Självmordsbombare. Hade inte förvånat mej. Då kan vi lägga blommor på polisbilarna.

Folkfest och uppsluppet firande era lipsillar. Brukar vara där, småkaotisk men härlig stämning. Men jag antar att ni hellre vill ha en tryggt svensk nyår där man stannar hemma och kollar lasershow på tv'n.

what

Cuckporren jag har sparad på min dator är bara motgift HELL SEGER

Ska göra parfait med citronkräm, lite hjorton att toppa av det med.
Kul ironi av dig user, men ryssen är skräp oavsett svenska politikers tillkortakommanden.

Vad folk gör på Möllan skiter jag dock i. Det är ju en multikultisörja. De som bor där är antingen tatuerade vänstermänniskor, gärna i blandrasförhållande, eller blattar. Bor man där eller väljer att vistas där vid nyår får man väl skylla sig själv? Jag förstår inte varför det ska göras en så stor grej av kaoset på nyår. Låt kaosblattarna få kaosa en gång om året om det roar dem. Jag har inte läst någon som var där som klagat. Som vanligt kommer klagomålen från folk som befinner sig någon helt annanstans och lever i illussionen om att Sverige är svenskt.
Nej! Det ÄR inte svenskt! Har ni velat ha hit andra kulturer så får ni ju ta det! Sluta försöka ändra på förortsblattar. Blattar måste få blatta sig, så är det.

Sitter du och runkar när du spammar den här skiten, Stapedius?

Jag har bara bög och hanrejporr på datorn som en del av min arsenal i den digitala kampen! Hell seger!

>archive.4plebs.org/pol/thread/153475290
You should take care of him, he seems to have issues.

Kringlan, är du här?

Hörde att du såg en snubblare på krogen, kan du bekräfta?

>Jag förstår inte varför det ska göras en så stor grej av kaoset på nyår.

det rödpillrar zombienormisar som fortfarande sover.

sluta upp med rasism i tråden

>normisar

Malmö?

Cuckholm, slår vad om att det händer runt om i Sverige också.

Fick denna låten av honom

ATT SPAMMA TRÅDEN ÄR EN NÖDVÄNDIGHET FÖR KAMPEN

FÖRST TAR VI TRÅDEN SEDAN SWEDDIT HELL MOTHERFUCKING SEGER

Om du är bra på fotoaffär och kan göra den med samma kvalité som trådbilderna från föregående år.

Sweddit blir redan spammad dagligen av flera artiklar, rödpillrat de flesta

>blatterollspelaren dampar loss
går för ikväll

skäll seger väl spammat kamrat! när de ser våra klibbor kommer det specialutvecklade klistret se till att våra noggrannt utvecklade meddelanden klistrar fast sig i deras hjärnor!

...

Örnsköldsviks kommun har nyligen gjort tre så kallade Lex Sarah-anmälningar.
De gäller före detta anställda på kommunala boenden för ensamkommande flyktingbarn, som misstänks för privata relationer med ensamkommande.

funkar fnöske om man bara vill ha engångs? eller måste man ha en social vänkrets och skit

Tja, folk där börjar redan diskutera judar och deras makt i media.
>reddit.com/r/sweden/comments/7l7npd/hatet_mot_judar_är_symptom_på_ett_större_problem/drkdeng/

Derp, hallon menar jag ju naturligtvis, ibland får man hjärnsläpp.
Detta, det får nog vara för idag..

BÖGARNA ÄR BORTA

JAAAAAA

>Rätt så mänskligt att han skriver mer nu då hans judiska släktingar dog i förintelsen.

En miljon nationella som gillar på facebook. Hur ska de kunna stoppa oss?

>Kitchen Nightmares-maraton med chips och mat

Pratade inte om förnekaren.

jag är här

>god efterrätt
>bra smak vad gäller 2d
>sund syn på ryssen

>stormsnorrar som runkar av varandra är framgång
och icamarschen var en stor seger :D

please post more Martina

Ironiskt hur stormbögar kommunicerar med varandra genom judeägda medier.

83665997
Blir inga (Du) för dig, Axelrollspelaren

Vad beror detta på? Instinkt och biologi? Är det för att de är unga, fertila nästan slavar till sin kvinnliga biologi och allmänt mer positivare till främmande utländska män. Medan äldre kvinnors hjärnor har kopplat ifrån sig från biologins primitiva instinkter med årens belopp och därmed blivit mindre naiva, biologiska rent förökningsmässigt och mer vakna, visare och kanske alerta? Händer det något rent internet i kvinnans biologi, sinne och kropp när så stora grupper män i stridsålder bland annat (20-35) ramlar in över rikets gränser in i landet..?

Han kan få ett av mig.

HELL SEGER VI KNULLAR KOMMUNISTEN I RÖVEN

le 69%-ansiktet

Överbeskyddade helt enkelt

HE
SE

...

HELL SEGER! VÄNSTERPARTISTER SKA FÅ SMAKA PÅ FLER BÖGVÅLDTÄKTER! Kampgrupp rumpnisse står redo!

bombarderade med amerikansk/judisk rasblandarpropaganda sen barnsben. har ärligt talat hört en svensk tjej säga "jag vill ha en caramel bebis, så mycket sötare än vita."

är detta på där svensk eller neger? jag vet inte...

VÄL KEKBREVAT KAMRAT

>dkn kom hem nyss från gymmet
>dkn ser denna bild
Tack, nu ska jag runka.

*NEJ KAMRATER

...

Är sv ho så illa som innesittande autister på kanalen påstår?

...

tror du att stormsnorrar och innesittande robotar har den bästa verklighetsuppfattningen?

Vad är skillnaden?