Sverigetråden - Mumin-nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/feed/trending
youtube.com/watch?v=2AGMlWsEX04
youtube.com/watch?v=KbXWFKttVs8
twitter.com/AnonBabble

>inte nyårsupplaga

Denna tar vi:

>trådkriga
Häng dig

Den här blir det

Först

hehe mm

>Bet nyss sönder en tand
Startar 2018 på rätt fot alltså

Du har 24 timmar på dig mann1

Hur fan då?

>söker hjälp på självmordslinje
>berättar om alla samhällsproblem och strukturer som gjort mig deprimerad
>"du är stark och folk älskar dig :)"

fan vad värdelösa de är

Gabriel, 8...

>fråga kvinnor om hjälp
Det är som att fråga en porrskådis om tips på hur man fixar knull

Varför är du deprimerad?

>>"du är stark och folk älskar dig :)"
Deras sätta att säga: ba va dig själv xD

>dkn ignorerar kontext i religiösa skrifter

Är det verkligen värt att hålla sig vid liv fram till valet? Känns inte som att det kommer hända nått märkvärdigt. Rödgröna sitter kvar, SD får några % fler röster, vi fortsätter mot vårt öde där allt blir gradvis värre utan att något verkar märka...

gaaaay

Löneslaveriet och individualismen är inte för mig

jag på bilden

porrskådisar är expert på knull så varför inte?

J, skitkastandet mellan de olika partierna kan bli kul, inte lika kul som amerikanska valet men ändå

Gör något spektakulärt innan valet som får folk att minnas dig även i framtiden... Ingen olagligt såklart :) Skriv ett manifest där du pekar ut hur jävla skit allt är och hur skit hela det här systemet är. Om du har tur kanske nån lyssnar.

Varför brevar du en bild på en som misslyckades totalt med allt det där?

>misslyckades totalt med allt
haha aa

va händer i iran

kommer bara ge landsförrädarna material att använda mot en. Om man teoretiskt (hör du säpo?) skulle göra något så skulle det vara en falskflagga utan dess like.

99% av alla i Sverige har glömt att det där hände och 99.9% vet inte ens att han heter Anton.

Ingen bryr sig

Amerikansk färgrevolution precis som i Libyen.

*snurr*

Ses om tre dagar

oj oj oj, vilken sötpaj!
Typ som personalen på Stadium

Detta.
Att göra något "spektakulärt" innan man dör är helt onödigt. Ta bild relaterad till exempel. Ingen vet hans namn och när han gjorde det och om någon visste så bryr han/hon sig ändå inte. Kolla bara på alla IS-dåd i Europa. Vad har förändrats? Inte ett jävla skit. Folk bryr sig helt enkelt inte.

dettaEller om du är extremt deprimerad kan du göra som Anton (obs skämtbrev säppo)

inte hela sanningen. Man skulle ha gjort något när det var originellt.
Ta månlandningen; alla minns och vet första snubben som gick på månen, men inte den andra. Samma anledning till att alla känner till Columbinemassakern.

Börjar bli galen. Grovt mentalt skadad och jag vet inte hur länge till jag ens kommer kunna inse det själv och kunna stoppa mig från att göra någonting dumt.

Lämna landet. Ta en livbåt, varför är du beroende av samhället? Sv ho är förstörda, utan hälsosamma kvinnor finns ingen framtid

släpper hon ut dig ur sitt rövhål då?

>Sveriges topp 100 trendande videos består av antingen eritreansk eller afghansk musik
youtube.com/feed/trending

Massa annan skit där ju

fler ökenpajer till Sverige om det blir krig

Sluta kolla på porr

...

>Löneslaveriet och individualismen är inte för mig
>individualismen är inte för mig
Skrev han på internet, 4kanal, natten till nyårsafton...
Du försöker alltså såhär hårt att bli en del av något större än individen...?

Det enda jag vill se är att Israel och Iran blir bästa allierade som de var på 70-talet. Hade orinosikt gjort mellanöstern till en stabil region och vi skulle få mindre flyktingar till väst.

>Äkta futanaritjejer kommer aldrig att vara verkliga

Nej, det gör jag inte. Jag skrev bara vad jag ogillar. Som alla andra är jag hopplöst beroende av samhället

Dock 100x fler män som kommer.

Sluta dricka läsk

>Folk i tråden gnäller konstant på att svenska tjejer är horor/skit medans det finns fler "killar" än vad man kan räkna på fingrarna som brevar saker som detta oironiskt

vad2göra år 2018?


Valet kan man alltid se fram emot, men mer då?

Jag ligger bakom minst 40% av alla såna brev favä

Att jobba gör dig till en del av kollektivet vi kallar för samhället. Du försöker snarare att vara en speciell snöflinga, med drömmar om att göra något "extra" speciellt... Det kommer inte att hända så länge du inte får erfarenhet av samhället. Glöm det.

Ännu en Almedalsvecka med NMR fävä

Håller med, sex revolutionen och porr har förstört mer än man kan föreställa sig.

Jag uppmanar alla i tråden att installera K9 och ge lösenordet till en kompis. Ni kommer må så mycket bättre nofap är ingen meme

youtube.com/watch?v=2AGMlWsEX04

Pinigt - Norrlands sista oskuld

Vad färgade karolinerna sina uniformer med?


Har sökt men inte hittat något svar.

Alltså den klarblåa/gula färgen. Vad fan är blått i naturen? Blåbär?

>sex revolutionen

Det finns ingenting kollektivistiskt med det moderna samhället.

Det finns ingen politisk lösning.
SD är zionister gör som varg vikernes... lämna landet.

Oironiskt

Vad är libbes åsikt om det som händer i Iran?

Detta. Jag är fucking laddad mann1.
Har kört i en bit över 3 veckor nu. Har visserligen sprutat i brallan i sömnen 2 dagar i rad nu, men det är ett bra tecken, på sitt sätt. Går nog över snart.

>varg
>lämnar Sverige
>åker till frankrike
vilken förbättring

>antyder att svenska tjejer inte är horor

Det var fan inte igår.

Har någon hittat pizzerian libbe jobbar på? Kan väl inte finns så många uppe i Norrland

Ock vad skaru' göra åt det?

Vart i Norrland bor han?

>dkn ps4 har blivit fängelsebrytet

FAN JAG SOM PRECIS UPPDATERADE

Gå och lägg er imorgon är en ny dag
Ta er ut ur gulagen ett steg i taget.

Eller fortsätt kolla på judeporr och dö ensamma, gör som ni vill

sperma och kummin från byteshandel med saracanerna. Samt krossade sniglar från elfenbenskusten refiinierade av franska hantverkare

Döda dig själv psykfall

Sundsvall

Sundsvall
Va? Hade väl varit kul att träffa en av trådens bästa brevare.

Libbe..

Häng dig

Borde fan åka dit, bor inte så långt bort. Enda pizzerian jag varit på där är Biteline

Bra goj, ge dig av med alla tankar om att fängelsebryta din SpelStation

Vad menar du nu?

Jobbar libbis på en pizzeria? Vad har jag missat?

Jag ville bara säga att jag verkligen älskar alla i tråden

Det är hälsosamma symptomer. Lyssna inte på broders vetenskap som säger att man måste onanera för att förhindra prostatacancer. Det är skitsnack. Fortsätt frammåt

Vi vill ju inte att du ska kunna göra saker du borde betala för

Han är på sin fars pizzeria över jul och nyår ja.

OS och Fotbolls Vm din jävla sojapojke

>dkn man försöker öppna en 322 mb textfil i gedit

Så hur ska jag leva för att komma så nära stamlivet (människans naturliga tillstånd) som möjligt?

Tänk känslan att varje gång man går ut och jagar så handlar det om stammens överlevnad och att en stödjande fru väntar där hemma under beskydd av ditt stamfolk som du litar fullt på.

nä, det var vejde (en blomma som inte är blå men färgar blått) tydligen

Ångrar att jag brevade detta. Jag avskyr varenda en av er

aa strax
Skulle nog också kunna åka dit, men är för lat

Ta jobb som daglönare hos granngården då! Oooaaaahaha!
Undvik skolan, välfärden, kommunala hyresvärdar, aktiemarknader. Du framstår som helt tappad, en trotsig snorunge motvillig att erkänna sin felaktiga världsbild. Vill slå dig på käften så du tvingas ringa kollektivet efter hjälp. Stäng av datorn i en vecka och se vad du tar vägen, vilka andra tidsfördriv du inte har upptäckt bortom skärmljuset.

Stefan Molymeme grinar
youtube.com/watch?v=KbXWFKttVs8

>gedit

Besök en psykolog.

>kund ringer om support
>mycket möda för kunden att sätta upp fjärrskrivbord då det är en datta på deras interna nätverk, de måste skapa engångskod och massa annat skit
>får igång anslutningen till slut
>tänker mig inte för och öppnar en av våra loggfiler som är på flera hundra megabyte
>anslutningen dör direkt

Din datorstols-psykologi är fullständigt meningslös

v-vad är bra då?

hur mycket kostar pizzorna?

brunknekten...

Ingen bryr sig