/norgetråden/

Breivik rydder opp (igjen) og dette er en bare en spök, PST-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

rapport-x.com/
youtube.com/watch?v=iWVlfCzj9DU&t=1m17s
hitlerorchurchill.info/
twitter.com/AnonBabble

forst for anime

>mfn Nazisme, Kommunisme og alle andre totalitære ideologier, hva enn dens form i tråden
>mfn jeg tror på frihet, frihet og retten til selvbestemmelse for alle folk
>mfn akkurat slik alle normale folk ville gjort

Jeg skjonner ikke dette bildet.

Hvis du hadde en magisk knapp som fjernet alle negere og muslimer fra Norge, ville du trykket?

Fine sifre, sjakket.

(var i ferd med å mekke selv)

...

I always thought William was the one who is the submissive one, apparently Henry is the cucked Prince. Luckily, Kate already making sure no nigger children can be on the throne of England by having another heir.

er noen negere ned i gata som lager jævla bra pizza som jeg spiser regelmessig, så nei fåvæ

Du er han som alltid spör så helvettes dumme spörsmål i hver jævla tråd, er du ikke?

Jeg har blitt et egg

kin e han henrik? trudde han heite harald eg

Liberalisme funker bare i et homogent samfunn, liberalistanon.

Er det dumt å sporre om hvorfor du la ved akkurat det bildet der? Hva har det med noe som helst å gjore?

>m-men etnisk mat!!
Nei vent, det er jo ikke etnisk mat en gang, det er mat som burde vært lagd av norsk ungdom som nå går på NAV. Herregud.

pizza er en liten pris å betale

sa jo ikke at det er etisk mat heller da, jeg sa de som jobber der lager bra pizza

kanskje jeg skulle åpnet en pose potetgull...

>etisk
etnisk* herregud

Totalitære ideologier er det du vender deg til når du ikke tror på Gud men trenger noe like sikkert som religion fåvæ.

Etnisk mat er det arketypiske megmeg-svaret på hvorfor mangfold er bra, men jeg rettet jo på meg da jeg innså at det ikke var det du sa. Men ikke-vestlig innvandring koster Danmark (Norge har ikke gitt ut slik statistikk) 33 milliarder kroner NETTO i året, er det virkelig verdt pizzaen din? Som kunne vært lagd, sikkert bedre også, av nordmenn?

...

alle er lik

>er det virkelig verdt pizzaen din
ja

Grensesprengende observasjon du har gjort deg der, anonsen

Heisann Norgetrå- åja dere snakker om rase igjen.

kom tilbake a, vi kan snakke om det du vil

hva skjer når du du endelig får det libertarianske paradiset du önsker deg?

Håper din mor, söster og konefu blir voldtatt av en sandneger

norwegians are so smart and beautiful

Jada, vi vet det

vi får vel se, tviler på at norge har tenkt å fjerne negerne i nær framtid. når så mange andre i europa er åpne til innvandring. og frp for jo faen ikke gjort noe

hvit stolthet 1488

ment til

...

Med hensyn til alle hanreiene i tråden skal jeg ikke breve mer nassegreier i denne tråden. Gjensidig respekt er viktig.

rapport-x.com/
Er dette et sånn der /ytre hoyre/nettsted?

>ytre hoyre
sånt tör jeg ikke trykke på

eg e fortjolte

rydda kjokkenet, hvor mange godgutt poeng får jeg

To godguttpoeng til anonsen.

t. rumpesåre utopister

ok, da skal jeg ta over.

...

Hvor mange sexpartnere er for mange for ei jente du er interessert i? Er jeg rar som gir ganske blaffen så lenge hun ikke ble svartnet?

er ikke noe galt med en erfaren jv

Bryr meg fint lite fåvæ. Jeg er bare interessert å få pult jeg, og jo enklere det er å komme i buksene på et kvinnfolk jo bedre er det for meg.

Tror ingen i tråden har råd til å være kresne på sånt

HVA FAEN SKJER MED AT NETTET MITT ER SÅ FUCKINGS TREGT PLUTSLIG

>når eksen sover over hos meg fordi hun ikke får nǿklene fǿr på mandag, men jeg egentlig bare vil ha en rullestoljv

Sitter og ser på non non biyori med en kompis. Han har aldri sett noe iyashikei for. Spor han hva som helst.

Fy faen

Har du kanskje glemt å oppgradere til drittbrevingspakken? Husk at nettet ditt strupes i hastighet etter 1GB overfǿring om du bruker det til tjenester som ikke er inkludert i ditt abonnement.

hva syntes han om denne videoen
youtube.com/watch?v=iWVlfCzj9DU&t=1m17s

>hyller nassene som tok over Norge
>kaller andre hanrei

Ble nettopp ferdig med Uncharted: The Lost Legacy. Bra spill fåvæ.

Dette fåvæ.

eksplosjoner i Stockholm...!!!!!!!

ble chloe lesbisk i spillet?

Denne diskusjonen gidder jeg ikke å ha igjen. Men la oss late som at premisset ditt er legitimt: jeg vil heller bli hanreiet av tyskere enn jöder, negere og muslimer.

Heheh. Tror ikke det, gitt. Men likte godt dynamikken mellom Chloe og Nadine. Like god den, som den mellom Nate og Sully.

>Tror ikke det, gitt

Du får troste deg med at du får se på rumpa til Chloe gjennom hele spillet. Verdt pengene, bare det. Fy faen.

onichan daisuki

>Hitler
>Startet en krig uten en eneste god grunn
>Ville utrydde en hel folkegruppe på grunn av misunnelse
>Forårsaket millioner av dodsfall og enorme odeleggelser over hele verden
>Ble grundig blåst til helvete ut
>Valgte den feige veien ut da han innså dette

Wow skikkelig basert fyr altså 10/10 sieg hyll!

hvor lenge varte spillet ca? gidder ikke å bruke 400kr+ på et 3 timer langt spill fåvæ, samma hvor fin rumpe chloe har

rævva agn

Blir litt skeptisk hvis hun har pult tilfeldige annen hver helg de siste 5 årene for å si det sånn fåvæ

Det koster 269 kroner nå. Brukte rimelig noyaktig 10t på det, og er ikke helt ferdig enda. Har funnet de fleste skattene, dog. Jeg kjopte det til 174, og det var vel verdt prisen. Kan jo evt. vente til det kommer på tilbud igjen.

Gjǿr det igjen, Bomber Harris!

Godt brev

>Hitler
>ville samle det tysk-talende folk i én stat
>England, som på den tiden eide 1/4 av landmassen på jorden erklærer krig på dem og later som at det var av moralske hensyn

får tenke på det, har spilt igjennom 1-3 en god del ganger, spiller igjennom 4 nå for forste gang. 10t for 269 hores veldig rimelig ut

hitler vant kanskje ikke andre verdenskrig
men han vant mitt hjerte

Jepp, det er ingen dårlig pris. Jeg gjorde akkurat det samme. Spilte gjennom Nathan Drake-collection, firern, og nå Lost Legacy. Dumt at dette sannsynligvis er det siste spillet i serien. Har aldri opplevd en spillserie med så konsistent hoy kvalitet for. Får håpe at TLOU2 dekker Naughty Dog-behovet mitt.

kringle

Jo. Churchill var en oppegående mann av hoy moralsk karakter.

ordet kringle er kringe og du burde kringle deg i rompa

Men Churchill var jo en fæl rasist og skrev i 1920 at kommunisme var en jödisk konspirasjon for å velte verdensordenen...

Ikke sant. Moralsk og oppegående.

spǿr meg hva som helst om

hitlerorchurchill.info/

spor meg hva som helst om portvin

får vel nesten være greit med 5 spill eller? Kanskje begynne på noe nye greier, Uncharted har jo jævla bra gjenspillbarhet. Og fyfaen jeg er spent på tlou2, den forste er fortsatt favoritt spillet mitt noen gang. Har aldri folt den måten tlou fikk meg til å fole for

Det er faktisk helt sant og han var jo en feit jævla alkis

hvorfor har inegn symapti for meg?

om ingenting? okei. hvorfor er vi domt til å ensomt sveve gjennom det store intet på denne steinen?

knasker i meg litt tomatsuppe

spor meg hva som helst om makrookonomi

spor meg hva som helst om call of duty drop boxes

spor meg hva som helst om sjalottlök

Tja.. kunne godt tenkt meg at de begynte med en ny spillserie med noen av de andre i Uncharted-universet. Ville ikke gjort noe med et par flere spill med Chloe og Nadine, f.eks. Men er enig i at man skal gi seg mens leken er god. Er jo riktig det du sier om at man kan spille de om igjen. Uncharted 1 blir nok det forste spillet jeg får Platinum på. Var faktisk ikke så enormt stor fan av TLOU. Det var jo bra spill og sånn, men ikke så veldig originalt eller spennende. Klart det var vakkert og vellaget, men er storre fan av Uncharted. Syns det er så morsomt å se alle ruinene og fortapte byene og slikt. Det appellerer mye mer enn "zombier" for min del.

spor meg hva som helst om gurkemeie

>I don't care how many gallons of white cum she's had as long as she hasn't had a drop of black cum.

heng deg, du er kjempedum
tilbake

Spor meg hva som helst om Jv

spor meg hva som helst om ornitologi

hvem hoy burde skatte nivåe være

kjempehoyt
ca 92,4568108% på alt over 500k/året

NEI NÅ

greit men da skal vi også være nasser