Sverigetråden - Skånska upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=iOO_ip8OGzI
youtube.com/watch?v=WoQFUBgAMyo
twitter.com/SFWRedditGifs

Skåne är blatteland

ge pojkvän att hålla om och skämma bort

...

Sverigetråden

Mycket som man ser på jodel

verkar som du glömde nåt vid cancerlinjen

...

...

>u
breva kommentarerna

skända för helvete inte Skåne med din 2dfjollskit, bög!

Hade inte sett den favä

bra jobbat

Påminnelse

>Akira, titta på min rumpa

nybög...

undrar om sv ho ens kan börja förstå hur ensamt och deprimerande livet är för medelmannen

>odalrunan
>ariskt sex
HE FU SE

Megumin är universums mirakel.

Jisses jävlar..
Vägrar att tro på att du inte ätit på restaurang under så lång tid.

kan inte minnas senast jag kände mänsklig beröring

Daj neko da me ubije

>undrar om sv ho ens kan börja förstå hur ensamt och deprimerande livet är för medelmannen

fina anons~

D1a. Kanske bör man se om konosuba.

Ni sitter i jakttornet och ser denna genom kikarsiktet.

Vad gör ni?

>Vägrar att tro på att du inte ätit på restaurang under så lång tid.
Varför skulle jag göra det för?
Kebab, burgare och korv är billigt, gott och snabbt. Slipper sitta i någon jävla lokal full med smaskande grisar.

Varför bär han hatten?

äte chips och captchan är knulad mena att svara till detta brevet

Det var strax före klockan 20 den 26 augusti 2017 som en kvinna blev våldtagen på vandrarhemmet "Step In" i Gällivare.
Våldtäktsmannen var en 19-årig nyanländ invandrare från Eritrea. Afrikanen tog sig in i kvinnans rum och tvingade henne till samlag genom att slå henne i ansiktet, bända upp hennes ben och lägga sig över henne och hålla för hennes mun.

Efter våldtäkten fick kvinnan smärta mellan benen, ömhet, blåmärken, rodnad, hudskador, svullnader och sår. Hennes ansikte var så skadat att hon såg "grotesk" ut, enligt ett vittne.

Innan rättegången kunde hållas hade kvinnan, som tidigare ägnat mycket tid åt att hjälpa afrikanska asylsökare, dock avlidit.

Allmänna handlingar som Fria Tider tagit del av visar att våldtäktsmannen är medborgare i Eritrea. Han påstår sig vara född i februari år 1998, men på dejtinghemsidan "Badoo" uppger han istället åldern 22.

I december 2017 meddelade Gällivare tingsrätt domen. Straffet blev två års fängelse, som är minimistraffet för våldtäkt.

Åklagaren yrkade på att han skulle utvisas till Eritrea, men tingsrätten ogillade det beslutet med hänvisning till ett yttrande från Migrationsverket om läget i det afrikanska landet.

Eftersom kvinnan avlidit slipper afrikanen betala skadestånd till henne.
>Det är beklagligt att hon inte fick upprättelse eftersom hon avled innan domen kom, säger åklagare Ulla-Karin Lindström till Norrländska Socialdemokraten.
Hmm.....

Skjuter

...

när är libbe i libanon igen
saknar hans flagga

>han vet inte

Nackskott på alla negrer.

mmm nmr kommer se till att det blir gjorr snart, haha nej vänta de har fullt upp med bögvåldtäkter, klibbande och kalla tolvåringar för bög när de står bakom polisskydd

Tar skottet, frågar gubbarna i radion efter bytestagning och sen ringer jag polisen och viltverket.
Går varken under rådjur eller älg så har ingen aning om vad det skulle klassas som.

Fin flicka. Men Aqua är min gudinna.

>Åklagaren yrkade på att han skulle utvisas till Eritrea, men tingsrätten ogillade det beslutet med hänvisning till ett yttrande från Migrationsverket om läget i det afrikanska landet.

jag skulle göra mycket om jag fick henne att sitta på mitt ansikte

*spyr*

taa miggg

SLUTA MOBBA AQUA

men user våldtäktsmannen kanske far illa i Eritrea!!! De tvingar in folk i militärtjänst där

kungen från wow diggar hanif bali

bokstavligen vår grabb

nej

babbebrottslingars trygghet och välbefinnande är viktigare än svenska medborgares

Blir det oironiskt HeRaKr om "integrationen" misslyckas så totalt som den håller på att göra?

Ok nackskott då

Vilken region befinner du dig i?

>"om"

ja ja, antar att det redan är för sent nu

Nej, svenskarna har vant sig vid Det Nya Landet

Tino Sanandaji

Granatmordet vid T-banan är en internationell nyhet, och skulle för några år chockat även Sverige. Några timmar senare är det inte ens en topprubrik i medierna, det har redan ersatts av Doland Trump, metoo och Zlatan.

Så snabbt har Sverige avtrubbats. Dagens övriga brott får knappt notiser utanför lokalpressen, som guldbutik rammad av en hjullastare, väpnat rån mot tonåring, man knivskuren av en inbrottstjuv, anlagda bildbränder, slagsmål med 20 inblandade och busschaufför misshandlad av ungdomar. Peter Kadhammars artikel ”Nu för tiden är ett mord knappt värt att skriva om” illustrerar normalisering av våldet genom att jämföra med uppståndelsen kring Tumba-Tarzan år 1954:

”Polismannen drog sin pistol och skrek – möjligen väl teatraliskt – att de var omringade. Rolf svarade med att dra sin egen pistol, skjuta ett skott i luften och springa ut i skogen tillsammans med Alice. Legenden om Tumba-Tarzan var född, delvis med hjälp av att polismannen ljög om rena skottduellen i skogen.
På den tiden fick brottslingar öknamn som Tumba-Tarzan, Bildsköne Bengtsson och Tatuerade Johansson.

Det finns något kittlande i sådana benämningar och samtidigt betryggande. De var kvarterets busar – busar, visst, men med karaktär och viss charm. Jag läser på Wikipedia att Aftonbladet den tolfte juni 1954 hade en artikel med rubriken: Tumba-Tarzan stal 500 kronor. Efter skottet i luften utnämnde tidningarna honom till Sveriges farligaste brottsling....

Tumba-Tarzan gjorde inbrott i sommarstugor och sköt den 22 juni 1954 ett skott i luften. Han blev en legend. Ett mord på öppen gata den femte oktober 2017 var värt två spalter på sidan 46 i en kvällstidning: det är utrymmet för nyheter som anses ha noll intresse men som man för skams skull måste ha med. Så har Sverige förändrats.”

...

>Nej, svenskarna har vant sig vid Det Nya Landet
t. läser bara Sup Forums och sitter isolerat hemma hela dagarna

Nej, men det kommer bli mer och mer otrevligt att vara etnisk svensk i Sverige

Såg den när jag modererade, klickade bort den och kan inte få fram den igen favä

Det var knivrån utanför min port häromdagen, fick inte ens en liten notis i lokala tidningen..

vill flytta till en by i schweiz

>dkn ingen finlandssvensk fv
youtube.com/watch?v=iOO_ip8OGzI

>Sup Forums
haha nej märker bara av normaliseringen av våldet. När jag var liten var ett mord stornyheter i flera dagar. Snart har vi avgrenade områden med säkerhetsvakter precis som i USA eller Brasilien
du ser

shit va cringe

detta favä. Kanske Island

Sitter på toa

vill inte leva i totalmörker

>Island
Det är min dröm och orsaken till att jag jobbar övertid och sparar massor.
Ska dit innan jag fyller 30, det är garanterat.

nbög

Du menade så. Jag menade att fler och fler inser vilket helvete massinvandringen har kommit med, både på nbögskanaler på nätet och ivl

Har inte pratat med en enda som har sagt att de ska rösta något annat än SD

>överge sitt folk
liberaler alltså

så du erkänner att du inte pratar med det kvinnliga könet

Sluta!

Hur mycket pengar tror du man behöver för en flytt? Utbilda sig inom något speciellt yrke?

Har 300 lök och ofullständigt gymnasiebetyg

>antyder att jag har ett folk

Inte med så många sv ho, nej. Äldre kvinnor dock(40+)

>svenskarna har vant sig vid Det Nya Landet
Det finns ingen väg tillbaka
youtube.com/watch?v=WoQFUBgAMyo

Om du bölar om feminismhanrejeri i Sverige ska du väl knappast sticka till island

Är du blandat smuts eller?

>Jag menade att fler och fler inser vilket helvete massinvandringen har kommit med
jaha jaja det har du rätt i. Men det förstår folk i USA, UK, Frankrike osv också.
Men folk har vant sig vid den här våldsnivån tyvärr och det kommer inte lösas på många år

>dkn små händer
kommer aldrig klara det

>87 % av "ditt folk" tycker du är en hemsk nazist
>du bör stanna och kämpa för dessa "människorna"

>trånar efter svensk kultur
>kan inte ens en polka från något län

det var inte feminism vi talade om utan babbefrågan

söt katt!!!

nä, jag är bara osocial

låter som borgerligt trams som hittades på under nationalromantiken

trött katte

Kör dyksvets (offshore).
Har sparat 430k än så länge plus ett arv jag fick för några år sen (75k).
Runt 600k har jag tänkt mig innan flytt, plus att jag har ett par kontakter där borta från resor.

vill ha en nördig pv som ändå är lite tuff

du kanske hittar en på eller

tuffare än dig, mohammed :3

varför måste ni ha så mycket pengar för att flytta till island

ni behöver väl några tusenlappar till resa och boende och sen bara börja jobba

Mitt folk kan hata mig och överge mig, men jag kommer aldrig att hata mitt folk eller överge dem.

vill ha en nördig pv som är jättesvag

Detta

>Kör dyksvets (offshore)
Vad innebär detta jobb? Låter intressant

>t. Axel Hanrejsson

>inte minimera risker och slippa oro inför flytt
>kunna köpa/hyra boende direkt
Varför tror du?
Vet inte vad du har för standard men jag tänker inte på på vandrarhem eller något.

inte han men 300 tusen är rikigt bra. jag tror dock att om du verkligen vill bygga dig ett liv på island är det bättre att utbilda sig i ett yrke som funkar där först och helst göra en utbytestermin. bli ingenjör eller nåt med datta, det funkar överallt tänker mig att det gör dig mer "normal" i islänningarnas ögon om du har varit där först och märkt att du trivs istället för att hux flux flytta dit för att jobba som städare.

en bekant hade en bekant från frankrike som var helt besatt av sverige och tog första bästa chans att flytta hit. han fick ett jobb i typ jokkmokk men fick inga kompisar och skrev statusar på fb om hur ensam han var och hur svårt det var att få vänner. hamna inte i samma sits som han. försök komma in i samhället på ett mer naturligt sätt, vart du än vill ta vägen.

Då har du ett folk och det är din plikt att slåss för det folket om någonting skulle hända. Som en större familj.

>le 87% jagjag
svärjevänner en cancer

...

>Då har du ett folk