/danmarktråden/

sadister bor myrdes udgave

I love Danes, they seem pretty chill

dod tråd

>du vil aldrig aldrig være lejedreng for milfs

>chips, skide, kvinder har det svært og eksamen.

tråd færdig

...

ris og bonner

Hello my friends, how you guys doing?

...

hvordan går det med jer

Ret præcist.

Det går meget godt.
Jeg skal ud og spise med et par kammerater i aften.
Hvad med dig?

...

OK fået overstået træning og tog mig mod til at tage et par billeder til en tinder profil, nu mangler jeg bare at tor lave en.

Fuck hvor er Danmark bare verdens mest normie land.

*vralter til tastaturet frådende om munden*
NEJ VI KAN IKKE BARE NYDE (((FILMEN)))
*hvæser i smerte mens lungerne prover at holde trit med den krævende aktivitet kendt som at taste*
OH SODESTE DU DET ER ER HVIDT FOLKEMORD. (((DE)))) PROVER AT DRÆBE OS
*fede tårer stivner i siden af ojnene, alt for tykke og fedtede til at rulle ned af kinderne, eller måske for dovne*
HVIDE KVINDER VIL KOMME TIL AT SE DEN HER FILM OG IKKE IDEALISERE HVIDE MÆND SOM DERES OBJEKTIVE BIOLOGISKE ROLLE SIGER
*hjerte kæmper med at pumpe blod gennem overvægtige vener*
HVIS HVIDE MÆND SOM MIG IKKE KOMMER TIL AT SPREDE VORES SÆD HOS HVIDE KVINDER SÅ ER DEN HVIDE RACE DODSDOMT OG DET ER ALT SAMMEN (((DERES))) SKYLD FOR AT PUTTE FARVEDE PERSONER I FILM. JEG VILLE FÅ SEX HVIS IKKE FÅR DET
*priser Kek mens at hjerteanfaldet sætter ind*
Sup Forums HAVDE RET IGEN

>Sup Forums
Stop dig selv, nyven

>social angst
>kysselos jomfru
>ingen venner
Men ok user hvis du siger at jeg er en normie må det vel passe

overvejer seriost at lave en sugardates.dk profil
jeg vil have en sukkermor

Hej bröder :)

En skam at inden modre vil have dig.

danmarktråden var en fejltagelse

>sugardates.dk
har provet det.
alle mænd er sat til sugardaddy og alle kvinder er sat til sugerbaby
useless

namnam

hvad mener du?

virkelig?
så vidt jeg kan se vælge man selv hvad man er inden for 4 kategorier

>så vidt jeg kan se vælge man selv hvad man er inden for 4 kategorier
Ja, men der er stort set ingen sugermamas.

>hvad mener du?
At du kun får en sukkermor hvis sukkermor også vil have dig.

Tjekket
Dette

Jeg er ved at tro, at mine venner lægger planer og modes uden mig som en bevidst måde at undgå mig på
Det er nok bare vrangforestillinger, men er virkelig bange for, at det skulle være virkelighed

Din mavefornemmelse er som regel rigtig

sådan ville jeg sikkert også tænke, hvis jeg reelt havde venner.
hvor tit snakker du med dem? de er ikke bare bekendte?

Plejer at snakke med dem dagligt, men har ikke set dem siden lidt inden jul

hej

>ingen venner

Få dig en sund hobby og nogle venner. Kvinder tiltrækkes ikke af mænd uden venner.

Synes ikke rigtig jeg har overskud/tid til en hobby der kræver at jeg går ud. Jeg er hjemme ved en 16 tiden fra arbejde, så træner jeg i en time, bruger en time mere på at lave aftensmad, og så er klokken en 18-19 stykker lige afhængigt af hvor hurtigt det gik den dag, og så gider jeg sgu ik meget mere end at se en film/spille playstation.

Det er din egen fejl hvis ikke du plejer din del af venskabet.

Har været udenbys indtil i går
Burde måske få det der snapchat

Så spring træningen over og lav noget andet.
Venner er vigtigere, og du kan sagtens holde dig i form ved at træne 1-2 gange om ugen.
Og du har også weekenderne.

Det må jeg lige checke

Selvfolgelig

kan man ikke få en sod og flot kæreste, hvis man ikke har venner?

jeg ved ikke hvad det skulle være, men kan vel se om det er noget hvor jeg bor. Tror bare det er for sent. Har læst andre steder at når det er slut med uddannelse er man færdig med at få nye venner.

>Har læst andre steder at når det er slut med uddannelse er man færdig med at få nye venner.
Dette er forkert. Der er massere af sportsklubber på hobby-niveau for voksne, om det så er golf eller fodbold.

please come pick up your trash

hvad med at få venner på jobbet?

the /cum/ """dane""" is a canadian proxy so fuck off.

mommy

jeg arbejder sammen med folk der er en del ældre end mig selv, vi snakker +20 år
okay må lige prove at se så.

hvad arbejder du som?

IT ved kommunen

>kommunalmedarbejder

lange hardt kuk

jeg bliver betalt penge for at lave minimalt.

stop med at stjæle mine skattekroner din laban

drop dit arbejde og hack bankkontoer

bamp

>indvandrerstudiekammerater har investeret i bitcoins
>han har mistet en masse

>indvandrerstudiekammerater
>Bitcoins

Hvad læser du? Handelsskole?

>den jaloux jantelovs-promoverende idiot er tilbage


det er en diplomingenioruddannelse

jeg har aldrig helt forstået hvorfor du absolut vil have mig til at falde sammen med dig
du kunne også bare lade være med at investere i legetojsmonter i stedet for at prove at få mig med i luksusfælden

>idiot
wow hvor er du sej
ved din mor at du bruge storedrengord?

Samme her.

Begyndte forst at investere efter kursfaldet i december. Har spredt mine investeringer over Bitcoin, Ethereum og Litecoin så er stadig i plus selvom Litecoin er faldet meget og Bitcoin kun er steget lidt.

Man skal også være godt underfrankeret for at have mistet penge på Bitcoin.

spiser m&ms og ser anime.
det er hyggeligt!

Hvor vover du at tale mit sprog, din beskidte fjeldabe. Hvor vover du at åbne din olieindsmurte, laksestinkende mund?

Du er menneskeligt affald, n*rdmand. Universelt forhadt, forhånet og latterliggjort. Din race bringer intet håb for at norden nogensinde kan trives. Kravl tilbage til det frosne fjeld du kom fra, din trold.

Jeg håber du sejler din bedstefars skib op ad Nordsoen og voldtager nogle får, hvilket er i n*rdmandens natur. Det ville stadig være den eneste fisse du nogensinde ville få. Giv Preben and Jens en mulighed for noget skiveskydning, din eneste værdi for verden.

N*rdmænds misundelelse på DANMARK er morsom men sorgelig. Tilfældigvis var jeres tid under DANSKENS herredomme det eneste tidspunkt i havde en gnist af brugbarhed. MUH KOLONIST folelsen mange n*rdmænd har, er både et tidligt advarselstegn på autisme for born, og alzheimer's for voksne.

Tag dine beskidte fingre af dit tastatur, og tal aldrig om den nordiske race igen, din hån af vores angivelige samme race. Ingen mængde sperm klasket i ansigtet på dig vil nogensinde gore dig DANSK. Det er noget nært så selvbedragsk som dine dagdrommerier om DANSK afstammelse.

Din n*rdmand.

Du får en skraldespand til at ligne en bavne for civilisation.

Du er en skamplet på norden.

Do, n*rdmand. Ingen vil savne dig. Med undtagelse af isl*ndige, dit næsten mere afskyelige avl, der nu ikke længere har nogen til at få dem til at se gode ud.

godt billede

Fuck Danmark. Helt alvorligt.

har spist chips og nu skal jeg skide

Fuck mand, du er ligesom mig.

Detta, men jag flyttar snart till ert fula och eländiga land för att komma undan att betala skatt på min kryptovaluta.

Snak Dansk tak, fatter intet af hvad du siger.

landsforrædere burde skydes
redder forresten lige tråden

Nej.

Gor du bare, forresten, Danmark er stadig lort, fiks det lige, ok?

Er det indvandrerne der er problemet? Ja, de burde skam også udryddes, det er jeg enig i.
Hvis det ikke er, så sig hvad det egentlig er.

Jer mener hvorfor Sup Forums i er shit på Sup Forums. Er skam til dels enig med landet generelt, men Dansker er sku ikke bedre på Sup Forums, i laver for mange fuck ups.

"Jer. Hvorfor er i så shit på Sup Forums?" Fucker det hele op.

If you were a millionaire, which would your choice be?

A. Move to Prague
B. Move to Tokyo
C. Move/stay to/in Copenhagen

C. Probably,

Maybe the US, depends on the pay compared the costs.