ASMR -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
yle.fi
youtube.com
twitter.com
Istutin pienen päärynän siemenen unkarilaisten lankaan. Nyt pitää tarkkailla itääkö se koskaan.
äsmör
jaahassoo
olisipa loli
huutista makkara-autistille
Löyty hyvä amatööri-ASMR kanava taas. Oli kaikkea rakastavaisista NTR:ään
>asmr ennen: satunnaisia ääniä kuten kirjan sivujen havinaa, näppäimistön naputtelua, harjaamista, veden kiehumista
>asmr nykyään: *slörpslurp* hissunkissun :3 vaapulavitunvissun :33 *slärpäke* tykkään susta nyymi :333
Mikä hätänä p o i t s u
Nukun nyt ekaa yötä nyymin kanssa lusikassa ja se on ominu koko peiton...
en usko
huutista kuvalle
Juuh en tajua kaulapartoja jotka katsoo näitä vitun tyttöystäväsimulaattoreita.
juon kaljaa
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
HERÄÄTYYYYYYYSSSSS
KAIKKI YLÖS ULOS JA LENKILLE
turpa kii nukun
*ei nuku*
Rakkaus, viha ja suru. Voiko ihmisellä olla voimakkaampia motivaattoreita autismi pois lukien?
Raha, seksi ja huumeet.
how do I get a finnish gf?
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Jännä
Hello my Finnish friends
whatever
korvaa raha rock'n'rollilla ja meillä on diili
How is your country doing?Any problem with ''refugees''?
Cabron.
Hey
They exist here, so there's a problem.
yes I hate them jews and niggers
Natives are ugly as shit
Which are the worst : Somalis or Middle Easterners?
Why do you care?
mitä vittua?
/Mämmi/-(sodo)-miitti milloin?
Mikä vika?
No Sauli sentään heilaa.
oispa nyymiyde joka rakastais mua ;_;
Mä rakastan sua..
I want to impregnate this godesse to create perfect babies
youtube.com
>The Female Brain
Kuulostaa joltakin Sup Forums-leffalta. Jostakin syystä veikkaan että menee sinne mädätyksen puolelle kuitenkin, aika arvattava juoni.
>Väyrynen: Ei kuvassa
Muistakaa tämä, kun käytte äänestämässä.
sanoispa joku mulle noin kun se ottaa mut lusikkaan ;_;
Huomenta :3
huomenta nyymi :3
Jumaleissön että tämän aamun animekattaus tuli vauhdilla perseestä ulos. Hyvä etten paskonut lattialle ennen vessaan pääsyä, oli meinaan niin innokkaita animetyttöjä kiertämässä suolistossa.
it's half you, it won't be perfect.
Herätkää saatana
miks
Ugly
cringe
kyssatkaa mut
ai oot homo
Näin unta että vanha rönttöseni istui sylissä kun sirkkelöitiin kynttilänvahasta kaljatölkkejä ettei jäätäis poliisille kiini
...
mites tuo Obobon "demokraattinen vallankumous" aiheuttaa noin vitusti maastapakoa?
eikä Muslimiveljeskunta yllättäen ollutkaan sivistynyttä porukkaa?
Eikö muslimivelsjeskunta oo fasisteja?
jenkkidemokraattien lempilapsi, ei saa sanoa noin rumasti
lääh puuh
Niiltähän sitä mallia kannattaa kun hoitavat muutenkin niin tyylikkäästi.
yle.fi
>Sata ihmistä kateissa Välimerellä kumiveneen upottua
Siellä taas on sata ihmistä hukkunut mereen kun niille on annettu turhaa toivoa eurooppaan pääsemistä. Syytän noita "pakolaisjärjestöjä" jotka partioi libyan rannikon tuntumassa raahatakseen mokomat euroopan satamiin.
vitut.
meripelastusmafia ramppaa ees taas Tunisian rannikolta poimimassa näitä Italiaan ku EU anto syytesuojan.
tämä oli vaan logistiikkamoka kun puhkoivat veneensä etuajassa
Itse näin painajaista jossa olin viettämässä ihanaa kesäpäivää perheen kanssa ja yhtäkkiä kaukana näkyy ydinpommin sienipilvi ja helvetti pääsee valloilleen, me mennään johonkin rakennukseen ja mä meen maahan ja hoen itselleni että "kaikki on hyvin, räjähdys oli tosi kaukana ja oon turvassa" kunnes se lämpöaalto pääsi mun luo ja huusin vaan tuskissani ja katsoin kun mun vaatteet ja iho vaan sulaa irti ja sitten heräsin huutaen.
Kivaa.
Apua mämmi. Yks poju pyysi mua tulemaan mökillensä (kahdestaan oltaisiin siellä). Mä en oo ihan varma mitä se aikoo kun me ollaan molemmat pojuja. Onko tuossa jotain implikaatioita?
nyymipaistit saunapalviin
lääh lääh
onks se söpö?
ootko sä söpö?
...
Oho ite näin just unen missä oltiin jonkun porukan kanssa isossa kaupungissa pilvenpiirtäjässä yöllä ja ykskaks helvetin kirkas välähdys ja sienipilvi ja kun paineaalto lähestyi niin sanoin muille vaan heippa ja sit pimeni
Ei
Joo
Mä en muista uniani periaatteessa lainkaan. Yhden kaks saatan muistaa per kuukausi ja silloinkin ne on niin tavallisia et mä joudun aina miettimään et tapahtuiko jotain oikeasti vai oliko se vain unta.
>stk näen unta jossa mut kidutetaan kuoliaaksi
juuh elikkäs mun aivot ei osaa simuloida mitään hyvää kuten seksiä joten herään heti kun kyrpä edes osuu naiseen mutta sitten se osaa täydellisesti simuloida sen että mun raajoja leikellään ja mun sisuskaluilla leikitään ja tekee sen oikein mielellään jopa
Kello on 9:09
KAUPASTA SAA KALJAA
Eikä saa.
Ole minun tt
Kaappi täynnä, niin kuin jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä kuuluu olla.
Pitäskö hakee pari aamuolutta ennenkun lähden kaupungille hoiteleen asiota?
Oho, no ooks ruma tai läski?
ruma mutta en läski
Kannattaa ja juo ne sitten bussissa.
Tykkääköhän ne lipaston opintotoimistossa pahaa jos meen sinne mielenvikaisena humalaisena?
Harmin kiska
Mun unet on enimmäkseen ku seikkailu/toiminta elokuvia plus satunnaiset pano ja selkounet. Herää aamulla ja toteaa että sepäs oli kivaa.
Taidan hakee kolm kaks kotona ja yks bussimatkalle.
Vittu mä oon nero.
Näin unta et odotin bussia
how do i get a finnish bf
grindr
gays are massive sluts, even Americans get laid
Pääset panee.
>saa tinderissä superlike söpöltä tytyltä
>reilun kolmen tunnin ajomatkan päässä
Sellaista on elämä vitun korvessa
No se on pää asia ettet oo läski
mul oli tänään vähä ongelmie animeiden kanssa piti oikeen puskemalla puskea
TÖI
Taisin saada kevyehkön darran
mulla oli paineet päällä muttei sit tullutkaan mitään muuta kuin pikkuruinen pieru vain
hrumphsis
toivottavasti kaikki kuoli jtp sata neekeriä ja pari suvakkia vaan vähemmän
vippaakko pari?
mitäpä lottoot?
Oonko ainut johon ei jotenkin esim. kirjallisuus vaikuta? Aina välillä lukee että "tämä kirja muutti mun elämän" vaikkapa, mutta musta tuntuu että en jotenkin saa minkäänlaista henkilökohtaista kokemusta ulos mistään kirjoista. (tai jostain muustakaan mediasta) Joko tykkkään siitä tai en mutta ei mikään ole muuttanut mun elämää juuri mitenkään.
what's it like to swear a sacred oath to defend your land?
Minä N.N. lupaan ja vakuutan
(valassa) kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä,
(vakuutuksessa) kunniani ja omantuntoni kautta,
olevani Suomen valtakunnan luotettava ja uskollinen kansalainen. Tahdon palvella maatani rehellisesti sekä parhaan kykyni mukaan etsiä ja edistää sen hyötyä ja parasta.
Minä tahdon kaikkialla ja kaikissa tilanteissa, rauhan ja sodan aikana puolustaa isänmaani koskemattomuutta, sen laillista valtiojärjestystä sekä valtakunnan laillista esivaltaa. Jos havaitsen tai saan tietää jotakin olevan tekeillä laillisen esivallan kukistamiseksi tai maan valtiojärjestyksen kumoamiseksi, tahdon sen viipymättä viranomaisille ilmoittaa.
Joukkoa, johon kuulun sekä paikkaani siinä, en jätä missään tilanteessa, vaan niin kauan kuin minussa voimia on, suoritan saamani tehtävän loppuun.
Lupaan käyttäytyä kunnollisesti ja ryhdikkäästi, totella esimiehiäni, noudattaa lakeja ja asetuksia sekä säilyttää hyvin minulle uskotut palvelussalaisuudet. Tahdon myös asetovereitani kohtaan olla suora ja auttavainen. Milloinkaan en sukulaisuuden, ystävyyden, kateuden, vihan tai pelon vuoksi enkä myöskään lahjojen tai muun syyn tähden toimi vastoin palvelusvelvollisuuttani.
Jos minut asetetaan esimiesasemaan, tahdon olla alaisiani kohtaan oikeudenmukainen, pitää huolta heidän hyvinvoinnistaan, hankkia tietoja heidän toiveistaan, olla heidän neuvonantajanaan ja ohjaajanaan sekä omasta puolestani pyrkiä olemaan heille hyvänä ja kannustavana esimerkkinä.
Kaiken tämän minä tahdon kunniani ja omantuntoni mukaan täyttää.
and samma på svenska
Jag N.N. lovar och försäkrar
(valassa) inför Gud den allsmäktige och allvetande,
(vakuutuksessa) på heder och samvete,
att vara en pålitlig medborgare trogen Finlands rike. Jag vill redligt tjäna mitt land och efter all min förmåga söka och främja dess väl och bästa.
Jag vill överallt och under alla omständigheter, i fred såväl som i krig, försvara mitt fädernesland, dess lagliga statsskick och rikets lagliga överhöghet. Om jag förnimmer eller erfar något som är på färde för störtande av landets lagliga överhöghet eller för upphävande av landets statsskick vill jag ofördröjligen uppge det för myndigheterna.
Jag viker inte i något läge från den trupp som jag hör till eller från min post inom den, utan så länge krafterna står mig bi fullgör jag det uppdrag som anförtrotts mig.
Jag lovar att uppföra mig redbart och rakryggat, att lyda mina överordnade, följa lagar och förordningar samt väl bevara tjänstehemligheter som anförtrotts mig. Jag vill också vara rättfram och hjälpsam mot mina vapenkamrater. Jag skall aldrig bryta mot min tjänsteplikt, vare sig för släktskaps, vänskap, avunds eller ovänskaps skull eller av fruktan, på grund av gåvor eller av annan orsak.
Om jag tilldelas överordnads ställning, vill jag vara rättvis mot mina underordnade, vårda mig om deras välbefinnande, informera mig om deras önskemål, vara deras rådgivare och handledare samt för egen del vara ett gott och sporrande föredöme för dem.
Allt detta vill jag på heder och samvete uppfylla.
Ota viikko vapaata ja sovi viikon pa... siis telttareissu.
Millä ratkaisemme soijapojuongelman?
soija laittomaksi ja uuden HJ järjestön perustaminen