/danmarktråden/

...

Så dere holder fortsatt på? Bra du er optimist danske-user.

>dfn ingen harder jv

Hvorfor går Danmarktråden så treigt egentlig? Norgetråden går jo som det suser.

hallo danskeanon når er det danske damelandslagets neste kamp?

>tråd skapad 43 minuter sen
>2 brev itt

tror det er fordi det er flere naut in norge, mens det er flere tor tordenkuker i danmark

DÖD TRÅD

dds. denne tråden er kun for ekte germanere

kjeften

Mulig det er flere som er naut i Norge, men tviler sterkt på at det er flere Tor Tordenkuk i Danmark. Tor Tordenkuk består jo knapt av 15 til 20 % av befolkningen generelt sett.

varför älskar du danmark?

>11 svar på 50 minuter
AAAHAHAHAHAHHA

>danmark

>danmark är död

2dbögar snälla stick

...

s-stop!!

Varför?

>dkn man inte duschat på ett par dagar och man tar av kalsongerna och känner kukstanken

Är danmarktråden den nya sverigetråden?

>Danmarktråden
>Ingen danskere

Hej sötnos :3

...

Jeg troede /skandi/ var dod

Näh

Vad händer Danmark?

hvorfor en ny tråd, når der allerede er en?

det her er ikke danmarktråden alligevel, ved ikke hvad fanden den her tråd skal forestille

Hej med dig

Kan du bli min flickvän?

BTHU Hvordan kan dansker noensinne komme seg igjen?

>Danmarktråden

Aldrig, vi är för bra min käre broder.

Vi er måske alle sammen lille piger på Sup Forums, men jeg er dreng irl
Så undskyld, men nej

Bli min flickvän(hane).

når spiller island kvenna sin neste kamp?

Hvorfor kan alle ikke underkaste sig så voldsomt som dig, min dansktalende islænding?

Hvor vover du at tale mit sprog, din beskidte fjeldabe. Hvor vover du at åbne din olieindsmurte, laksestinkende mund?

Du er menneskeligt affald, n*rdmand. Universelt forhadt, forhånet og latterliggjort. Din race bringer intet håb for at norden nogensinde kan trives. Kravl tilbage til det frosne fjeld du kom fra, din trold.

Jeg håber du sejler din bedstefars skib op ad Nordsoen og voldtager nogle får, hvilket er i n*rdmandens natur. Det ville stadig være den eneste fisse du nogensinde ville få. Giv Preben and Jens en mulighed for noget skiveskydning, din eneste værdi for verden.

N*rdmænds misundelelse på DANMARK er morsom men sorgelig. Tilfældigvis var jeres tid under DANSKENS herredomme det eneste tidspunkt i havde en gnist af brugbarhed. MUH KOLONIST folelsen mange n*rdmænd har, er både et tidligt advarselstegn på autisme for born, og alzheimer's for voksne.

Tag dine beskidte fingre af dit tastatur, og tal aldrig om den nordiske race igen, din hån af vores angivelige samme race. Ingen mængde sperm klasket i ansigtet på dig vil nogensinde gore dig DANSK. Det er noget nært så selvbedragsk som dine dagdrommerier om DANSK afstammelse.

Din n*rdmand.

Du får en skraldespand til at ligne en bavne for civilisation.

Du er en skamplet på norden.

Do, n*rdmand. Ingen vil savne dig. Med undtagelse af isl*ndige, dit næsten mere afskyelige avl, der nu ikke længere har nogen til at få dem til at se gode ud.

Är grodan till vänster dansk eller norsk?

n*rdmændene stjal DANSKERNES olie

Okej, då fattar jag

Rolig groda, jag sparar den XD

Tak, vi er nodt til at lære n*rdmanden sin plads at kende igen