Sverigetråden - 3dupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Xwd7E4VZwv0
youtube.com/watch?v=7WMebV5qt3s
exhentai.org/g/1145554/5415e44dd4/
exhentai.org/g/1130833/3892e053a3/
exhentai.org/g/1150141/db3c408fb0/
twitter.com/SFWRedditImages

jag på bilden

>hoppet för en nordisk union dog tack vare EU

Först

det är så invecklat som att träna mindre när du blir så "hälsosam" och "tränad" och inte ett "muskelberg" i din uppfattning

Några nyheter om de där skoluniformerna som politikerna pratade om i somras?

Undrar om de kommer låta killar som vill få ha på sig tjejuniformen :3

Har ni nbögsvänner? Vad brukar ni göra med dem? Mina vill alltid bara gå ut på krogen, annars ingenting

dds

Häng dig

Tänk Evangeline klädd i en sån OwO

>det är fel att vilja vara söt

Åh j-jistanes ge mig inte sådana tankar så här tidigt på morgonen nu kommer jag inte kunna koncentrera mig på något annat!

Påminnelse

Antagligen.

Men varför?

Varför hatar folk bitmynt?

f1h1

Finns väl olika skäl antar jag. Jag tycker bara den är fina. Vet inte vad politikerna tyckte om saken egentligen.

För att juden kan inte kontrollera det

Är inte kjolar på tjejer lite för hese-varning? Trodde judarna ville att alla skulle vara individer och inte se likadana ut eller skillnad mellan tjej och killar?

Istället för att köra judarna till Auschwitz varför inte bara köra över dem med tåget och gräva en massgrav som man skyflar ner dem i precis bredvid? Är väl mycket miljövänligare än att hålla på att elda med ugnar.


youtube.com/watch?v=Xwd7E4VZwv0

Ingen aning hur uniformerna skulle se ut. Tror inte att de har kommit så långt. De kanske gör någon unisex grej

Finns redan uniformer på vissa skolor

Ja, men sen kommer babbarna att döda dig för du är en äcklig svennebög

Det är väl privatskolor? Jag menar alltså allmänt.

Tillbaka till tumblr, bögpedofil

Undviker ju så klart babbeskolorna, dummer!

Varför bryr ni er så mycket om saker som t.ex. skoluniform när det inte påverkar er och ni inte ens har barn? Ärlig fråga

Vet inte. Men jag är ändå nyfiken.

Ärligt svar.

>asså varför bryr du dig ens om någonting som inte påverkar just dig direkt denna stunden vi kommer alla dö liksom xd

>när hon är oskuld

den friskola som hade börjat använda skoluniform fick en tilsägelse/reprimand från skolverket som gjorde klart att uniform inte får vara ett krav, det skulle strida mot skollagen. så om en elev kommer till skolan i vanliga kläder kan hon inte bli hemskickad eller bestraffad.
men det gjorde ingen skillnad i praktiken, vare sig eleverna eller föräldrarna hade något emot uniformen så alla fortsatte använda den trots att det var frivilligt.
jag brukade tycka att skoluniform var en bra sak. men det är bara småborgerligt ögontjäneri. skulle inte göra någon skillnad alls.

>när han tror på allt man säger

>näsorna
jösses amalia

>när man knullar svennehoror sen gifter sig med en ren kvinna från hemlandet

Jvdk Jibril.

>är på släktträff med min jämnåriga kusin och resten av släkten
>brännboll och grejer på ett stort fält
>bokstavligen alla pratar om hur duktig och bra min kusin är på spjutkastning
>hon har vunnit en massa tävlingar och alla är väldigt imponerade
>pappa säger åt mig att också kasta
>kastar längre än henne på första försöket
>kastar mycket längre än henne på andra försöket

Kasta du kuken i hennes fitta också?

Men hela ansiktet och kroppen är ju smutsig

om du är kille är det bokstavligt talat knullande ingenting

Nej. Men jag vann över henne i armbrottning som hon alltid slog mig i när vi var typ 10.

Kommer man dö ensam om man har konservativ svensk fv som krav?

Jo, jag vet. Men reaktionerna från släkten var ju rolig. Fick en massa "nää det slår du inte" kommentarer innan jag kastade.

>jag brukade tycka att skoluniform var en bra sak. men det är bara småborgerligt ögontjäneri. skulle inte göra någon skillnad alls.

fast skoluniform fanns i sovjet och är ett steg i riktningen mot miltiär disciplin vilket ju är något som skolan skulle behöva favä. tvingar man 20-30 ungdomar att göra saker de oftast är rätt ointresseade av med personer de inte heller känner särskilt mycket gemenskap med behövs det ett verktyg för att skapa en identitet, gemenskap och disciplin (precis som i lumpen).

>dkn dålig morgon och har saker att göra

Kvinnor som håller på med sport borde få stryk. Finns fan inget äckligare och mer avtändande.

invandringen och degenerationen har gjort mig till libertarian. Förstår inte hur ni orkar fortsätta vara kollektivister

Tjejer som använder smink borde hängas

Håller med.

>dkn ingen pv som tar hand om mig när jag är bakis

Hade nog lagt mig under kniven om jag såg ut som till vänster också, och om man ändå ska göra det varför inte göra sig topp söt?

Du är toppsöt redan som det är :3

Precis.

Bisexualitet mästarras

...

>blir sugen på att spela gitarr
>spelar 5 sekunder och inser att det är tråkigt

Oj, tack. Men skulle behöva gå upp lite i vikt, dåligt med aptiten nu när man är lite förkyld också.

Amalianon? Jag är också sjuk. Vad ska du hitta på idag?

youtube.com/watch?v=7WMebV5qt3s

Aiko har blivit en fin vuxen prinsessa!

>skadekontroll
JÄVLA KVINNOR

blir väl att sitta här vid datorn hela dagen igen hahah

bara en sjuk stackare dessvärre

gud jag önskar att detta vore jag
exhentai.org/g/1145554/5415e44dd4/

Killar som ser ut som killar > "fällor"

Hur blev ni så skadade? Frågan är riktad både till sötbrevare och stormsnorrar

exhentai.org/g/1130833/3892e053a3/

D1a

Pappa var elak och hade en kompis vid typ 5 år gammal som pussade mig

tack underbara user
ditt brev gör så att en user känner sig riktigt riktigt bra just nu~

ska på fest ikväll
ska jag ha på mig den coola dragonballjackan eller min gröna rock?

Fyfan när får man knulla er?

Jag älskar mitt folk.

Vad hindrar dig från att bli ihop med en kille och sedan klä ut dig för honom?

du kan ha på dig den rinniga mascaran efter jag knullat sönder din lilla käft tills läpparna ser ut som klippiga berg

Fast det kan du väl göra utan att vara stormsnorre

svårt att hitta killar som gillar sånt

Att hitta killar som gillar söta killar i tjejkläder?
Nejdå.

Öhh nej?

bipolaritet som ligger i släkten, mamma dog nästan framför mina ögon när jag var 12, gjort slappa självmordsförsök sedan jag var 13, pappa var alkis, jag knarkade massa knark och fick en psykos när jag var runt 20

tror dessutom att jag blev våldtagen som barn, typ 8. hade en lärarassistent som gav mig kvarsittning och gav mig godis i hans bil efter kvarsittningen. kommer inte ihåg kvarsittningen.
bra försök

Jag tror grabben vill ha en Chad som gillar "söta"pojkar.

>kommer inte ihåg kvarsittningen
Han måste varit riktigt dålig på att knulla då

>han använder oironiskt mikromjuk fönster

Hur sjuk? Sängliggandes? Jag mår illa.

det som gör att jag är lite misstänksam är att jag var den enda som fick följa med till hans bil och få godis

Kanske bara var du som svalde

>svenska

>"""män"""

heyoo

Jag sätter tusen kronor på BO är svenne och GM är invandrare.

>dkn du kommer aldrig bli anställd hos Microsoft och suga så mycket kuk och slicka så mycket röv som möjligt tills du kommer över all källkod för DirectX och släpper den lös till hela världen så folk kan slå sig fria ifrån skiten och man inte behöver ta massa omvägar för att kanske få nysläppta spel att fungera

>livet blir vad man gör det till

Blåst åt fucking helvete

Bara sojaindränkta AAA-spel med transor och skit som använder DirectX.

ärligt talat så får han förvänta sig att det blir våldsamt när han står och skriker på en otrogen tjej. tror han att killen ska gå därifrån tyst eller? hade jag kommit på min tjej hade jag suttit inne för dubbelmord och hade jag knullat en tjej och hennes bedragna kille kom på oss hade jag förväntat mig detsamma.

Döda dig bög

FAN VAD TID DET TAR TILLS HELGEN ÄR HÄR

Uhmmm ursäkta??

exhentai.org/g/1150141/db3c408fb0/

>dkn ingen sö po som fängslar en i sängen och rider ens kuk hela natten lång

exhentai är så uselt; man måste lägga till taggen "-furry" för hitta det man söker

>dkn ingen pv att baka med