/nederdraad/ /vlaanderendraad

molen-editie

Other urls found in this thread:

businessinsider.nl/bitcoin-crasht-70-procent-dit-jaar-en-eind-december-pakweg-1-800-waard-betoogt-wall-street-consultant-analyse-van-156-paginas/
1337x.to/torrent/2673002/Billboard-Hot-100-Singles-Chart-30-12-2017-Mp3-320kbps-Hunter/
soundcloud.com/nieuwe_allochtone_generatie/nag-neppe-playaz-nieuwe-allochtone-generatie-kanker-joden
trouw.nl/home/boetvaardige-krijgt-geen-gehoor~aff0b2d4/
forumvoordemocratie.nl/standpunten/drugs
petities.nl/petitions/zet-rapper-boef-uit-naar-frankrijk?locale=nl
nos.nl/op3/artikel/2211576-werken-in-het-enige-homobordeel-van-nederland-ik-vind-het-geweldig.html
twitter.com/SFWRedditGifs

looks comfy

A bit windy, but nice for the tourists.

Maakt Nederland jullie ook soms zo depressief? Alsmaar dat grauwe weer, dezelfde grimmige architectuur en wijken, hoge prijzen, geen culinaire hoogstandjes, harde mentaliteit en alsmaar dat lege gevoel van binnen

Met het laatste kan ik je wel helpen.

The dutch are the saltiest people on earth. Anytime you see their flag on Sup Forums they are angry at America and Brazil. The netherlands will never be as relevant as the U.S, China, Brazil, or other European powers. Their "golden age" is represented by conquering what is now indonesia, an island country with hundreds of ethnic tribes, none of which have ever accomplished anything significant. As much as people laugh at France for being surrender-monkeys, remember that the Dutch are just a welcome mat in the eyes of Germany. Even the lost british, brazilian and french empires have done everything 10 times better than them. They are dirt. No, they are less than dirt. They are the filth left on the bottom of a german soldiers boot. They ridicule all countries above them because they think that their words are worth something, that nations of all sizes which can trample them in an instant might hear their pathetic shrill all the way up on their world stage. Windmill niggers are the betas of western europe. If you are Dutch, kill yourself, but before you do that, tell everyone in your god-forsaken country to do the same.

Thank you for bringing the pasta to here. We hope you enjoy your stay.

Jongens, waar is iedereen? Nu kan ik geen draad lezen in de trein

t. Poseidon.

Ik ging net aftrekken onder de lakens met mn gordijnen open. nu ik voor mijn bureau zit kijkt de overbuurvrouw (geil hertje van ongv 25) de hele tijd..

...

Waarom Nederland mij depri maakt is vooral omdat het zo vlak is. Er is niks interessants aan het landschap, en ik snap niet hoe jullie het verdragen.

>geen culinaire hoogstandjes
neger aub

hahaha, probeer maar eens belg te zijn vriend

Ja, want de muur van geraardsbergen is een natuurwonder.

Hoe durf je het toppunt van Vlaams cultureel erfgoed zo te beledigen gij strontventje?

Zei ik niet, ik zei gewoon dat Nederlands landschap zo ongelooflijk saai is oetz

ik ben het met alles eens behalve,
>geen culinaire hoogstandjes

Ik ga een dr Oetker bolognese kaas pizza eten.
(bolognese bestaat niet meer het is bolognese-kaas nu)

Ik hoop dat het geen flauw excuus was op minder vlees te moeten gebruiken, want de vorige was letterlijk PERFECT.

>Vlaams cultureel erfgoed

businessinsider.nl/bitcoin-crasht-70-procent-dit-jaar-en-eind-december-pakweg-1-800-waard-betoogt-wall-street-consultant-analyse-van-156-paginas/

Uhh jongens niet komen klagen achteraf

Ga je nog wat overgeven aan de Duitsers na slechts 5 dagen vechten, Kees.

>kraken al anderhalve dag plat
>staat 20.000€ op

>zeg tegen vrienden en familie dat ik in crypto investeer
>in werkelijkheid heb ik gewoon maar €100 aan ETH gekocht die ik gewoon laat staan.

>tegen familie en vrienden zeggen dat je in crypto "investeert"

Goede manier om als een mongool over te komen oetz

Jij kent zijn familie toch niet?

nog eens douchen na 3 dagen voelt toch raar

Ik begrijp niet wat je tracht te impliceren.

Zijn familie kan toch ook lief zijn en hem steunen in zijn hobby?

Jij bent lief.

>Zeggen dat je aan het I bent
>Mensen zullen dit als schattige hobby zien voor de autist
Je maakt het er niet beter op koek

Investeren*

jee mijn audio doet het weer!!!

...

>Hij gebruikt geen foobar2000 voor zijn muziek die waarschijnlijk niet eens in FLAC formaat is

Zielig user

ik wil ook hot singles

HUAAAA WOLLAH A ZUKELTJE AAN DIE INFORMATIE HEB IK GENOEG OM JE TE HACKEN. IK ZIE JOU NU DOOR DE WEBCAM AH IK HEB NOG NOOIT ZO'N HOOFD GEZIEN IN MIJN LEVEN WOLLAH AH ZEMMER AAHAHAHA. IK LAAT JE COMPUTER ONTPLOFFEN AH MATTIE

Change date format to dd/mm/yy

1337x.to/torrent/2673002/Billboard-Hot-100-Singles-Chart-30-12-2017-Mp3-320kbps-Hunter/

soundcloud.com/nieuwe_allochtone_generatie/nag-neppe-playaz-nieuwe-allochtone-generatie-kanker-joden

Wie kent deze liedje nog

Ewa ja deze luisterde ik altijd toen ik overval pleegde op benzinestation jwt, eerst dikke boomstam roken bivak aan en gaan je weet geen angst voor die torie

ga maar door hoor jongens dat mijn geluid het weer doet is geen reden voor stagantie.

trouw.nl/home/boetvaardige-krijgt-geen-gehoor~aff0b2d4/

koek

stop being rude to time travellers.

Wie /gulden/

>Niet muziekbij

>320kbps
>Gebruikt waarschijnlijk niet eens een externe DAC AMP en steekt gewoon zijn koptelefoon in z'n computer
Gadver

sorry dat ik een normaaltje ben

Je bent zeker ook nog hetero

>oikofobie

ja duh

Ik vind dat coffeeshops in nederland zich beter moeten organizeren zoals de wietwinkels in america dat al gedaan hebben. Er moet gewoon een site komen waar het aanbod van elke coffeeshop opstaat zodat je precies op kan zoeken waar je welke wietsoort kan kopen.

ja, ik ken dat gevoel.

ja dat is eigenlijk gewoon het probleem dat wiet eigenlijk gewoon illegaal is, maar het wordt gedoogt.

>wordt gedoogt

stem daarom FVD

Wakker worden van spierkrampen is geen fijne manier van wakker worden. Snel maar even wat paracetamollen pakken en dan maar weer verder tukken. Al sliep ik nu wel langer dan 1 uurtje en ik kan weer wat normaal ademen, dus ik denk dat ik al iets beter word.
/blog

Erg goede paal.

>Dvw ik een dorp woon die zichzelf stad noemt en totaal geen visie heeft op de ontwikkeling van haar eigen grondgebied vanwege het feit dat de gemeenteraad bestaat uit in Zoetermeer uitgerangeerde kartelpolitici.
>dvw er een galerijflat achter mijn huis zal worden gebouwd, terwijl dit een overstromingsrisicogebied is

>Dvw ik een dorp woon die zichzelf stad noemt
wauw ik wist hier al dat het over zoetermeer ging.

maak het legaal of illegaal maar ga niet allerlei van die vreemde constructies bedenken.

Ik woon niet in Zoetermeer, maar in een gemeente naast Rotterdam. De politici zijn echter zo slecht dat zelfs Zoetermeer ze niet meer wilt hebben.

Zoiets als weedmaps? Zou niet eens zo slecht idee zijn. Volgens mij kan je van de coffeeshops hier in de buurt zien wat ze aanbieden op via een webstek die ze zelf gemaakt hebben met informatie over wat voor effecten het heeft en ander soort informatie. Al heb ik ze al heel lang niet meer opgezocht aangezien ik niet meer rook.

berkel en rodenrijs?

>wiet roken

vaak als ik een rotterdamse coffeeshop opzoek krijg je soms een foto van het menu van 4 jaar geleden. dat kan beter.

nog erger. Particulieren bouwen hier redelijke woningen (zie foto), maar de gemeente is alleen maar bezig om het platteland op te vullen met galerijflats. Er moet iets gebeuren, voordat de criminaliteit uit de hand loopt.

hint

Is FvD voor legalisatie? Dat wist ik niet.
Tegenwoordig alleen maar koffie voor mij.
Dat kan inderdaad wel beter. Met een goede cms zouden ze het via de kassa kunnen aanpassen als het veranderd. Ze zullen vast wel bedachtzaam zijn met promoten, want ik volgens mij moeten ze voor bijna alles toestemming vragen aan de gemeente, dus daarom zullen ze niet aan de webstekken komen. Best wel jammer.

forumvoordemocratie.nl/standpunten/drugs
>Op dit moment is de aanvoer van softdrugs verboden, maar de verkoop legaal. Deze schizofrene situatie werkt de georganiseerde misdaad in de hand en belemmert effectieve controle op kwaliteit van cannabis. Om drugskartels te kunnen bestrijden moeten we ook de productie van softdrugs geleidelijk legaliseren.
breek het drugskartel

Beschouw mij onderwezen. Bedankt voor het opzoeken. Ik vraag mij af of dat invloed was van de ex-piraatjes die naar ze waren overgestapt na de ancillakaap.

stomme drugsukkels

pijnacker, bergschenhoek .
capelle aan den ijssel.

petities.nl/petitions/zet-rapper-boef-uit-naar-frankrijk?locale=nl
Laat je handtekening hier achter AUB

>tokkiepetitie
>de petitiemiem in het algemeen

lmke djz

Hier ben ik niet mee eens, dus nee.

pssst twinkanon, ga gewoon hierheen:
nos.nl/op3/artikel/2211576-werken-in-het-enige-homobordeel-van-nederland-ik-vind-het-geweldig.html

OwO

>Ricardo werkt twee of drie dagen per week in het bordeel, dit levert hem zo'n 2000 euro per maand op

Dit is wel echt triest hoor. Dan kan je net zo goed een parttime baan nemen, dan heb je bruto gewoon net zoveel en hoef je je lichaam niet te verkopen.

>heeft minstens 20k in crypto
>geen hard wallet
tja, zot zijn doet geen zeer

maar dit is leuk en makkelijk.

He kontbelg heb je dat artikeltje van businessinsider hierboven gelezen

Je bent zelf leuk en makkelijk

>zie dat ze het over kontmuntjes hebben
>krijg opeens trek in kip
Wdn, ik kom te vaak hier. De kiplobbie is sterk.

nee en ik ben kontbelg niet

steek die cryptomunten in jullie hol aub.

De Aldi is echt focking duur geworden, zeg.

>Aldi

Ik ga gewoon naar Carrefour.

Makkelijke minnaar
Ze zal je te pakken nemen geloof het
Als geen ander
Voor je het weet zal je op je knieën zijn
Ze is een makkelijke minnaar
Ze zal je hart nemen maar je zult het niet voelen
Ze is als geen ander
En ik probeer het je in te laten zien

Da's nog duurder...

ik ga naar Delhaize

Delhaize een Colruyt vind ik echt vreselijk.
Is er iets nog onaangenamers dan je boodschappen doen in een winkel dat letterlijk op een depot lijkt.

Ik wil godverdomme ook een Carrefour in Nederland

>2018
>woont nog in Nederland

Gediagnosticeerd met ASS (wat vroeger Asperger genoemd zou worden)
Wat nu?

john cena lol

1. accepteren dat er altijd mensen (kknormaaltjes) zullen zijn die je raar vinden
2. niks, gewoon verder leven. Asperger is niet echt beperkend behalve op sociaal gebied.

>ASS
hihi

geloof er niet in, autisme is een miem.

wij hebben toch al een albert heijn xl?

Die is duur.