/mämmi/

Oulu -painos

youtube.com/watch?v=8a0HoHjcnHw

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-9418337
discord.gg/P73PpxS
twitter.com/NSFWRedditImage

oispa loli

Helvetin hyvä painos.

anime

anime

TORI VITUN POLLIISI

Älkää puhuko animesta, meinaa tulla nyt jo paskat housuun. Pari minuuttia pitää vielä kestää ennen kuin pääsee vessaan

Se että transsukupuolisuus normalisoidaan vähentää itsemurhariskiä, sinun ei tarvitse tehdä mitään transsukupuolisten hyväksi kunhan annat heidän olla.
Kukaan ei pakota sinua lukemaan uutisia transsukupuolisista tai osallistumaan keskusteluihin jotka liittyvät heihin.

Suomessa toisinpäin paljon useampi tyttö haluaa olla poika, samoin muissa Pohjoismaissa.
yle.fi/uutiset/3-9418337

jostain syystä en oo toripolliisia käyny vuosiin kattomassa vaikka Oulussa tullu hortoiltua

Mulle sanottiin että jos oulussa puukko-allu tulee kadulla vastaan niin kannattaa vaihtaa kadun puolta. Kuinka totta tämä on?

on se semmonen jatkuvasti pelkotilassa hortoileva hullu että saattaa alkaa ulisemaan ja hyökätä jos oot mies ja kävelet kohti

>transsukupuolisuus normalisoidaan vähentää itsemurhariskiä
Jos transuilu normalisoitaisiin, niin transuja ei enää kiinnostaisu tytyily, koska siitä ei saa enää huomiota.

>Kukaan ei pakota sinua lukemaan uutisia transsukupuolisista tai osallistumaan keskusteluihin jotka liittyvät heihin.
Vähän hankala olla näkemättä, kun te sairaat hintit pakotatte paskaanne ja blogipostaatte niin perkeleesti. Kytkeytyy tuohon edelliseen väittämään, että olette huomionkipeitä yksinäisiä epäonnistuineta normoja.

>Suomessa toisinpäin paljon useampi tyttö haluaa olla poika, samoin muissa Pohjoismaissa.
Tytöt hakeutuu enemmän virallisiin tutkimuksiin, koska heidän transseksuaalisuus on vähemmän huomiohuorausperäistä.

PS. tapa itsesi avatarhintti.

t. eri

En tuosta tiedä mutta oon kuullu huhua että kivihaukantiellä niellään paskaa. Tietääkö joku onko totta?

syön karkkia.
*syö karkkia*

uskallatkin postata sex jänöä samalla kun postaat tota vitun sukupuolipaskaa

>käy kauppassa
>ole idiootti
>hakkaa pelikonetta kotimatkalla 3€ panoksella
>huora koneesta antaa voittoa 115€
>ole paniikissa että leikataanko tämä tuistasi pois(toimeentulotuki ainoastaan leikattavana)

Kuva liittyy.

et ilmota minnekään nii ei ne tiedä tommosia
ja uhkapelivoitot verotonta tuloa muutenkin

Jos pelasit käteisellä niin miten vitussa kela saisi ikinä tuosta tietää?
Jos pelasit kortilla, niin en ymmärrä miksi teet sitä

>kauppassa
Olet kyllä tosiaankin idiootti, jopa isompi sellainen kuin alunperin luulit

Sää perustat ihmiskuvasi siihe mitä näät 4chanissä. Mieti vähän

Jos käteisellä pelailit niin miksi ketään kiinnostaisi saatikka edes saisi seliville?

Kelanhan mainframe on kytkettynä kaikkiin RAY:n pelikoneisiin niin ne näkee heti että oot voittanu sieltä ja sinne meni sun tuet sitten

En ole ikinä nähnyt transua oikeassa elämässä. Tai no kerran näin romu-transun, mutta se ei taida sinun argumenttia vahventaa.
Tapa ittes, vitun sairas paska.

jos TE-toimisto ei tiedä mitä Verotoimisto tekee niin miten Kela tietäis mitä RAY tekee?

Kuten mainitsin koska vajaa järjentila niin pelasin kortilla.
Lukihäiriö on osasyy miksi olen kelan asiakas.

Koska ne saa joka kuukausi tiliotteeni toimeentulohakemuksen yhteydessä?

...

Osta koko rahalla makaryllit vuodeksi. Tilaa suoraan tehtaalta lavallinen

jaa. ootko edunvalvonnassa?
ei multa ikinä kyselty mitään tiliotteita

Toiset tykkää muhkummasta

>Jos transuilu normalisoitaisiin, niin transuja ei enää kiinnostaisu tytyily, koska siitä ei saa enää huomiota.
Suurin osa ihmisistä ei edes tiedä että olen transsukupuolinen.

>Tytöt hakeutuu enemmän virallisiin tutkimuksiin, koska heidän transseksuaalisuus on vähemmän huomiohuorausperäistä.
Ootko käynyt missään HLBT tapahtumassa, suurin osa muunsukupuolisista yms. ovat juurikin biologisia naisia hakemassa huomiota. Voitanko ei huomiohuorausperäispalkinnon kun kävin tutkimukset läpi :3?

Huhhuh. Artistin nimi?

Tapa itsesi. En ala väittelemään sun kanssa, koska aivojesi kemiatasapainot on aivan vinossa. Olet sairas hintti ja se on jämpti.

>mielenvikaisten kastrointi lopetetaan
>sattumalta aletaan mainostamaan transsukupuolisuutta
hmm...

sharpie pooperiin kuin olis jo

Postaa älyykkyysosamääräsi

En tietääkseni, on vain pakollinen osa hakemuksen käsitellyä varten. Toisaalta eivät ne saa leikata kuin 20% toimeentulostani joka vastaa noin 100€ osuutta.

石油 (Sekiyu)

Olen suhteellisen varma että keskiarvoa pienempi rintavarustus, leveät lanteet ja paksut reidet ovat tämänhetkinen konsensus ihanteellisen naisvartalon suhteen.

Olen korkeakoulutettu mies.

Jäädytin siemennestettä joten ei tästäkään huolta.

>/mämmi/ssä on jotain vitun transuja
Ei kyllä ees yllätä enää jtp.

Aiemmin ei ollut, mutta joku vitun hintti teki discordin jonka kautta tänne /mämmi/in on tullut pohjasakkaa.

Aika ihmeellinen villitys, syytän lautakultuurin poikapillu juttuja.

Oon ollu täällä ihan alkuajoista asti.

Niinkuin sanoin: joku vitun hintti teki discordin ja värväsi sieltä.
Sinä olet se hintti.

ps. tapa itsesi

Joku teki /mämmi/ discordin jota postataan vain mämmiin jonka kautta mämmin tuli porukkaa? Aika kaukaa haettua. Ja
>aiemmin ei ollut
proofs?

>Oulupainos

>homot postaa animea ja pilaa koko paskan

Kuin kellotyötä

>afgaanipakolainen epäiltynä naisen raiskausmurhasta saksassa
>heitti ruumiin jokeen, todistajia ei ole
>hänellä on iLuuri, johon kieltäytyi antamasta salasanaa
>oikeus palkkasi firman murtamaan sen
>luurista löytyi iTerveys joka oli tallentanut murhapäivältä syke- ja askeltietoja
>tiedot täsmäsivät laskettuun aikaan jolloin ruumista oli kannettu joentörmää
Eihän tuo pitävä todiste ole, mutta jännää silti

söin 60 grammaa maustettua sokeria pussissa.
ei varmaan terveellistä

...

>proofs
Arkistoista voit ihan itsekin lukea ja nähdä että näitä erppaavia hinttejä oli huomattavasti vähemmän-. Lisäksi jonnejen määrä on kasvanut vielä enemmän

would insert penis.

would be better with a dick tbqh

tosi pelottavaa toi anime juu

mitä olet itse postannut oluesta?

Ihan hyvä ettei ole pitävää todistetta tuo, kammotaa ajatuskin siitä että noilla vehkeillä ruvettaisiin vääristelemään todisteita sitten tulevaisuudessa.

Perusteletko ton discord väitteesi jotenkin?

eppi postaa jo peppi

Postasin ittestäni alastonkuvia pikkareissa jo joskus 2014-2015 ja sit joku muukin postas ;/
Vähän vaikea uskoa että tää on joku uusi ilmiö

Mene itse sinne katsomaan minkänäköisiä mielisairaita ylilautajonneja siellä on. Siellä on suorat linkit tänne

discord.gg/P73PpxS
joo tulkaa tänne.

...

Ai hitto kun haluan Yuin peppua kovasti

Tuli etäisesti mieleen että vituttaa kun ainoat kuulokeeni jossa oli mikrofooni tuhoutuivat n. vuosi sitten. Hieman ärsyttävää kun tämän takia en ole käynyt nyt vuoteen Mount&bladessä käynyt karjalan rykmentin toiminassa mukana.

Tapa itsesi

jos tuun niin saanko sieltä nyymiyden (mämmi)? oon kuullu juttua et siellä on nykyään jonneja (ylifoorumi) ja nistejä (rappio)

Sä oot ihan täynnä paskaa kun väität et kaiken takana on huomionhakuisuus. Se että sinä revit perseesi huomion vuoksi, ei tarkoita että kaikki muutkin tekee niin senkin semmoset projisoinnit sieltä vajakki

sormeen sattuu

millähän nuo tienaa kun kestää mainostaa?
vaikka ilmaisia yleisessä käytössä olevia vaihtoehtoja joka paikassa

joo miitti kesällä Desuconissa

Myyvät kaiken tiedon minkä irti saavat.

>tytöt haluaa olla poikia
No tuo taas johtuu siitä, et naisten asema on lähes poistettu nykyisestä yhteiskunnasta, mut siihen en paneudu just nyt kauheesti enempää just nyt. Haluisin päästä näppäimistön ääreen.

Ei vittu siirtyyks tää feminismiin nyt
Tyhmästä aiheesta toiseen tyhmään asiaan

Te ette uskalla näistä asioista keskustella kun ette niistä mitään ymmärrä.

Menkää sinne someen hakeen hyväksyntää transusekoilullenne.

Menkää sinne someen itkemään ja valittamaan joka asiasta

Paljoakos olet lukenut postmodernia filosofiaa sitä kritisoidaksesi?

Lobotomia transuille. Pilaavat nyky-yhteiskuntamme.

Ei mulla muuta.

>joku tuo ilmi että olet vajakki
>mi-mi-mi-minä olen tehnyt elämässäni vaikka ja mitä! Joten älä sä poika siinä kuules!
Semmoset kompensoinnit sieltä

Lukematta hevonpaskaa, mee ny teletappi vittuun.

Et siis tiedä mitä vastustat.

ihan vitun typerä kommentti sulta.

Oikeasti hei. Postmoderni filosofia kuului kun itse kävin lukiota sille ainoalle pakolliselle kurssille. Ja tästä on jo 3 vuotta aikaa.

Jos joku käyttää sanoja "kompensointi", "projisointi" tai "olkiukko", niin sivuutan heidän postaukset heti, koska siitä näkee että kirjoittaja on aivokääpiö ja toistelee vaan ebin Sup Forums-argumentointi meemuja.

>marvel-sarja
>vitusti VAHVOJA NAISHAHMOJA ja jatkuvasti hahmot heittää terävää kommenttia seksismistä

Transhumanismi tulee tahdot sitä tai et, transsukupuoliset ovat edelläkävijöitä jonka takia teille on vaikea hyväksyä he.

Tämmösten 21-vuotiaiden jonnejen kanssa te väittelette filosofiasta.
Ei saatana, tiedä kenen kanssa lurkkaat.

*oispattelee voimakkaasti*

äläpä ny projisoi siellä :D

Jos sulla on penis, olet mies. Jos sulla on pillu, olet nainen. Yksinkertaista, eikö?

Tuo ":D" on kanssa yks minkä takia en lue viestiä loppuun. Se on aina joko jonne tai syöttimaisteri.

>edelläkävijöitä
Paskat ovat, 'edelläkäynti' olisi geenimanipulointi täydellisen ihmisen luomiseksi mutta kun liberaalit ja hihhulit vastustaa sitä koska "yhyy se on moraalitonta" vaikkei oikeasti keksi mitään kunnon syytä vastustaakseen sitä.

Jos joku sanoo et ”transuja on olemassa” niin te vajakit sorrutte assosioimaan nämä viestin kirjoittajat siihen klassiseen suvakki arkkityyppiin joka vitun kerta.

Onko kivespussista leikattu "pillu" sinun mielestä pillu? Tärkeä tarkennus.

Juuh ei.

>transsukupuoliset ovat ei-haluttujen kansanosien hävitysmekanismi
korjattu'd

puhutko vassari"liberaaleista" vai ihan oikeista vapausaatteen kannattajista?

Täsmennettäköö että tarkoitin peniksellä ja pillulla niitä sukupuolielimiä jotka syntyessäsi sinulla ovat olleet. En mitään plastiikkakirurgin luomuksia.

Ei vaan sä huomaat et siinä käytetään vaikeita sanoja joita sä et ymmärrä ja käsität hyvissä ajoin ettei sulla ole minkäänlaista kapasiteettia alkaa käymään sen tasoista keskustelua, koska sisimmässäs tajuat olevas vitun töhö jonka mielipiteet perustuvat johonkin agressiivisiin tunteiden ailahteluihin.

se oli siellä viestin lopussa :D

>Onko kivespussista leikattu "pillu" sinun mielestä pillu? Tärkeä tarkennus.
On