Sverigetråden - Nattupplagan

...

/luso/

dags att gå och lägga sig

Fy fan.

WE

WUZ

SÖTBREVARE

>tfw no brazilian gf

Vad gör ni?

...

UMA

försöker koda ett pythonprogram som kan läsa av 22375 st gensekvenser från en textfil

sdjuden...

>pic: average brazilians

they want money, I don't have money
I'm trapped in the fucking academia's system

Det låter svårt. Är det gensekvens som i biologi eller är det någon IT-benämning? Är det ditt jobb eller?

Uppsalaträff när?

GDQ må vara skit men så länge som vi fortsätter få såna här ögonblick så kommer jag aldrig att sluta kolla på det.
Jag tror inte att jag har skrattat så här hårt på flera veckor.

är egentligen typ grundläggande python, men jag är trög i huvvet så det går lite segt
är DNA-sekvens och jag gör det som hemtenta i min masterkurs favä

Jag bor i Bohuslän. ;_;

Fy fan. Hoppas att skägg slutar vara mode snart så jag kan känna mig som en unik snöflinga igen.

Jag kommer kniva en svensk kvinna ikväll

V-vad är det som är kul med den här webmn?

Det är ju sent så du är definitivt ursäktad för att vara lite ofokuserad.

Fett gri vi med skägg

Det är tufft och barbariskt.

Den flottiga orakade snubben dyker upp titt som tätt för att shilla för olika priser man kan vinna genom att donera x antal stålar.
I det här fallet så dök han upp från ingenstans bakom transan och som du kan se så är """"""""""""hon""""""""" absolut inte bekväm i situationen.

Har du bevis på det?
Endast töntar har ju skägg.

...

Aboooow passa dig len ja cuttar din huved!

>kan odla skägg bättre än 99% av svenska "män"
>väljer att vara renrakad
Ha ha!

Uddevallanon

Bög

user då >.

Sitter med en kniv på bussen. Kommer gå ut när nästa kvinna går ut och göra det.

Uddevallaanon?

Skärp dig favä.

ping säpo

För feg för att våga dig på en man ens om du har kniv eller?

pong säpo

stapedius...

This man is the only good thing to ever come from Sweden.

Orkar inte göra nåt

>expo-terrorist som skriver böcker om hur han knullar sin psyksjuka frufu
lol

kys

Vilken jonte är den värsta?
själv tycker jag att det är Sup Forums-jonte
ganska krinschiga

gulebög

>dkn tar 2 timmar att somna varje natt
>dkn huvudet och käken är extremt spända hela tiden
är det hjärntumör

nu-hane jonte eller hbtq-jonte

>nu-hane jonte eller hbtq-jonte
Förklara?

nu-hane jonte är feta SJWs med dålig skäggväxt och glasögon som är "nördiga" och beter sig som hyperaktiva randuummmz ADHD ungar

hbtq-jonte är ironiska 2dbögar som runkar till fällor och sabbar sverigetråden

Vad kallas en vanlig bög jonte då?

Ingen aning. Men gå till doktorn. Det är inte nyttigt att inte kunna sova.

Jag trodde inte ens att jonte kunde vara nu-hane eller hbtq

tönt

alla som lever för gaaaayming är jontar
de bästa jontarna är stormsnorrejontar som åker moppe och kastar monsterburkar och ciggarettfimpar på invandrare

;_;

Söt tönt

de bästa jontarna är jontar som inte har knullat sönder sin hjärna med ideologier utan bara har skoj på gymnasiet

Problemet där är ju att om det visar sig att jag inte kan sova pga ångest så kommer de väl skicka mig till psykhus?

hjärnkulting upptäckt

*griper tråden*

Psyk var det bästa som har hänt mig favä. Jag lyckades få allt att rulla förvånansvärt snabbt.

tycker conny-jontar är de bästa, de vet verkligen hur man ska leva livet.
första fyllan vid 12 års ålder, snusar vid 14, farsan lär en hur man använder en hembrännare vid 15, tappar oskulden en månad efteråt, första bil är en volvo, blir pappa vid 21.

d1a
stormsnorrejontar är kantiga och cringe to da max som fan.

>dkn insett att poliser är den största fienden efter politiker

Asiater i Stockholm

Breva om ni hittar bilder

kaos-jonte är ju bäst

ska bli polis favä
får knacka ner både antifa och nmr sojpojkar

Hoppas att en invandrare våldtar dig med din egen batong.

Har en fråga till er bögar om det är några här just nu, har ni blivit våldtagna att ett gäng Afghaner någongång eller vill ni bli det?

t. bajsnödig stormsnorre

Liam, 13 år gammal...

Gillar bara vita killar favä

Glöm inte försvaret.

>vit """"""""""""matkultur""""""""""""

Tryck på 'S' för att spotta på Brian JUSTnich


SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Nej och nej.

Synd för er stormsnorrar att klibbor och sprayflaskor står sig slätt mot batonger och automatkarbiner då.

Mdongo och Murad gör jobbet åt oss. Vi behöver bara luta oss tillbaka och skratta.

>man måste vara stormsnorre om man hatar poliser
haha mm

Mdongo och Murad kan på sin höjd ge polisen en otrevlig arbetsmiljö och mot försvaret kan de inte göra ett skit.

>lanseringsdatum för Fractal Design Define R6 Black Tempered Glass igår: 2018-01-15
>lanseringsdatum för Fractal Design Define R6 Black Tempred Glass idag: 2018-03-20

Fortsätt inbilla dig det.

>man stormsnorrar tror att de har det minsta inflytande över något

Nej, man kan ju vara kriminell blatte också.

Varför måste du ha ett vitt?

Svenskar håller ihop

>s-svärjövänner s-snart haur vi 51%!!!

*kommer och hälsar på med machete när du inte jobbar*

För dig kanske 170cm korta och 60 kg lätta Mdongo verkar jätteläskig, men små bruna pojkar skrämmer ingen annan.

Ok, vem skulle du vara mer försiktig runt?

Sven eller Jose

du skulle inte säga det samma om vänsterpartister även fast de är svenskar också.
>möh judar

>du skulle inte säga det samma om vänsterpartister även fast de är svenskar också.
Jag bryr mig inte om partier, bara du är svensk så är du okej

Kommer SweClockers (läs: SweCuckers) uppdatera sina Intel Coffee Lake benchmarks måntro?

De ändrade bedömningen för AMD:s grafikkort när det rekommenderade priset inte riktigt stämde överens med det som utlovats (och detta var inte ens AMD:s fel utan butikerna/distibutörerna själva).

Vad har ni att säga? Jacob, Jonas och Kenneth? Skäms på er era jävla Intel shills.
Kommer Hardware Unboxed och Gamers Nexus uppdatera sina benchmarks efter att hårdvarufelet hos INTEL processorer uppdagats? Kommer cuckarna testa i 720p low settings igen för att """""""""""verkligen visa processorns kraft""""""""""""""""""""""""" eller kommer de skita i det nu när Intel tappar 10-30% prestanda???

delid this

Jose. Han kanske försöker sno något när han tror att jag inte ser.

>Jag bryr mig inte om partier
ping gestapo

Ta med kusinerna också för att jämna ut oddsen lite.

Hitler var Mongol, precis som Dolph Lundgren

>dkn ingen pv att gå på cosplayevent med

Dra ett buntband runt halsen och dra åt så hårt du kan.