NEDERDRAAD

Vroegeochtendeditie
Vroege ochtend editie
Vroege-ochtendeditie
Vroege-ochtend-editie
Vroegeochtend-editie

Other urls found in this thread:

youtu.be/1z8NpmCqvZE
youtu.be/MTVnMO6cRfg
youtu.be/sHFE4T98w50
twitter.com/NSFWRedditGif

>dvw geenschattige anime vd

Probeer je te zeggen dat blanken superieur zijn omdat ze dit wel kunnen?

*doorzeeft je huis*
kanker racist

3de voor de mediterraanse bovenmens

...

Andere rassen kunnen het ook niet en nee dat wilde ik niet zeggen

Rome is mijn rijk

Help! Ik wordt onderdrukt! Hij probeert te zeggen dat ik door mijn ras ik iets niet zou kunnen!

Het is het doorgeslagen neoliberalisme van de laatste jaren. Zowel rechtse als linkse politici omarmen het gedachtegoed volledig. De samenleving is daardoor koud en hard geworden. Alle onderlingen bindingen zijn verloren. Instituties - die nog voor enige binding of liefde zorgde, zoals kerk of gezin - zijn kapot gemaakt. Individuen gaan nu met elkaar een onmogelijke competitie aan. Alleen sommigen met domgeluk of de gevestigde elite beschikt nog over de mogelijke middelen om hoger op de sociale ladder te klimmen.Zij hebben de vertegenwoordigde democratie via lobbyactiviteiten helemaal overgenomen. Recentelijk vallen daardoor alle beslissingen positief uit voor de hebzucht van een klein groepje.

De gewone man wordt dom gehouden met wisselgeld. Alles wordt uitgedrukt in materiaal gewin. Een mongoliede groep van normaaltjes koopt namelijk eindeloos veel schoenen en rotzooi om maar uit te drukken wie ze zijn of waar ze voorstaan. Weer nieuwe sportschoentjes, weer een nieuwe konsool, nieuwe auto, nieuwe meubels, nieuw huis, nieuwe vrouw, nieuw gezin, nieuwe kinderen, nieuw gender. Maar het echte geluk komt natuurlijk nooit. Daarvoor moet je met veel geld antidepressiva van de bedrijven kopen. Een loonslaaf die alleen dient om te werken en te kopen. Als hij er moe van wordt, dan ram je hem maar vol met pillen. Identiteit is niet meer wie je bent of wat je doet, maar wat je koopt.

Oh en neuk gewoon even lekker op los. Want seks is er toch om van te genieten? Wat maakt het nou toch uit hoeveel piemels je in je anus hebt gehad? Daar komt nu ook nog alle manwijfpropaganda overheen. Wanneer gaat het nou eens over een liefdevol stabiel gezin? Met een pappa, mamma en kinderen die om elkaar geven en voor elkaar zorgen. Hun biologische liefde is sterker dan enige vorm van materieel gewin. Maar nee, dat is oerconservatief, ouverwets en zelfs fascistisch.

Natuurlijk zijn we hierdoor ongelukkig.

Zwarten zijn geen mens.

jezus je hoefde geen hele scriptie hierover te schrijven niemand gaat dit helemaal lezen

hoe durf je hen zwart te maken!!!!!!!!!

Onironisch dit. Dacht dat ik een van de weinige "omlaag op aarde" types was

EXACT dit bedoel ik dus.
>te lang ;DDdd;D
>waar is de spellen??

GA NAAR BED LEO

Bl*nken ook niet

*gaat op je liggen*

het is godverdomme 4 uur als ik zin had om te lezen had ik wel een boek gepakt

>mensen
wij zijn allemaal moslims

>Iets van 30 regels.
>Boek
4kan is voor 18plus. Ga naar bed voordat ik tegen je ouders zeg dat je nog op bent, kleuter. Volwassenen zijn aan het praten

pappieee

>S*mitische god
>niet gewoon Tengri, Zeus, Odin, Ra of Zwarte Stier
Ja lever maar je voorhuidje in cuck

Ben ik niet. Ik heb geen vrouw en een stabiel inkomen. Denk dat je in andere draden moet zoeken, want de meesten zijn flikkers die nooit biologische kinderen zullen hebben

>Ra
smerige monotheist tfoe

Wie /moslim/ hier

>biologische kinderen
ik wil een veganistisch gefabriceerde kroost met genoeg ruimte om te grazen

>Egyptische mythologie
>Monotheïstisch
Hallo 77 IQ

dat spreekt voor zich

Ik ben mentaal gezond.

ik haat nederland het is hier altijd koud

Dit is echt iets wat normaaltjes altijd zeggen en dan in de zomer klagen ze dat het 's avonds o zo heet is en dat ze niet kunnen slapen

KANKER IK HAAT NORMAALTJES

koop een elektrisch kageltje.

are the dutch just swamp germans in denial?

sorry

wat is een kageltje

No in affirmation

>pappieee

Moet dan meteen denken aan een collega die met de meid meezingt
youtu.be/1z8NpmCqvZE

Djzhayvan

tl;ng

*ontsteekt sigaar*

>dvw dit echt waar is

hallo zelfdeflikker

Hoe kan je nog serieus informatie tot je nemen als een kwart a4tje al te lang lezen is?

Hebben we onze jeugd kapot gemaakt door de lat maar steeds lager te leggen?
Ik denk het wel. Ik stel dan ook voor om de universiteiten alleen voor hoogbegaafde blanken te maken.

GA VERDOMME NAAR BED LEO

tl;ng

...

...

iedereen kan paint gebruiken

tk;wg

Universiteiten zijn voor slimme (allochtoonse) meiden en domme blanke mongolen met rijke ouders.
Haak die gasten eraf en je hebt weer kans op een goede uni.

>incognito
>slaapmodus
>lage batterij
kankernormie

Waarom doe je zo intolerant tegenover gehandicapten? Zijn kunnen geen Paint gebruiken. Racist!

>telefoonpaalt
>gebruikt geen 4kan-verkenner

djz

werklozen mogen hier niet palen

Is Leo werkloos?

ja

Ik en mijn vrienden zijn het niet eens met je

poepchinees

...

mooie kaaklijn

mooi hoofd

>ik ben links

mijn opmerking was sarcastisch kat

>ik ben rechts

Je bedoelt ironisch. Sarcastisch is een anglicisme.

Ik was serieus.

je begint onzin uit te kramen ga naar bed

>ik ben links
>alles beledigt mij
>dit geeft mij politiek besef

MAMA NOPG EVEN IK BEN AAN HET RAIDEN

doe NU je computer uit
dikzak

bedankt, nu moet ik weer 6 maanden in therapie.

kankerdik is die kat

Waarom zijn kleine mensen altijd zo vilein?

Ik ben op twitch kijken hoe ze geld ophalen voor kanker door heel snel spelletjes te spelen. Ze hebben al 1,7 miljoen opgehaald.

AGDQ is kanker oetz

Ik vind het wel nobel dat ze zoiets doen voor het goede doel. Maar ik snap dat het niet voor iedereen wat is.

>nobel

Aub ze houden een kankergroot deel in en het zijn een stelletje socialerechtvaardigheidskrijgers

>het goede doel

youtu.be/MTVnMO6cRfg

Er is een kwaliteitspaler die in deze draad daar een zeer informatieve paal heeft gemaakt.

Is dit zodat ze weten waar ze moeten scoren?

vind ik leuk

Wees maar niet bang. Ik heb ze geen geld gegeven. Al gaat maar een klein deel naar het kankerfonds vind ik het al goed.
>hij is voor kanker
Oef. Ik hoop echt niet dat jij het krijgt.

lief zijn!

Jij ook lief zijn.

homo

Ga slapen.

ga zelf slapen.

neem een kamer

Nee. Ik neem nog een kop koffie.
Morgen ga ik weer stromen. Dan is hij weer welkom natuurlijk.

heb ik al.

...

>dvw elke niet-Nederlander tegen mij zegt hoe geweldig ze Amsterdam wel niet vinden en hoe graag ze er zouden willen wonen

en jij laat ze leven?

>de multiculturele samenleving is mislu-
youtu.be/sHFE4T98w50

Mohammed was blank

paal foto

in die tijd waren er nog geen foto's mallerd

was zeker verboden omdat hij niet op de foto wilde

Waarom zou hij niet met zijn prachtige blanke huid op de foto willen? Foto's kwamen meer dan duizend jaar later

en nog steeds mag het niet

v o o r u i t g a n g

Sjieten wel oetz. Maar de islam is overduidelijk voor achterlijke geitenneukers.