/Norgetråden/

spådommens utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

twitter.com/xychelsea/status/950784439872663553
youtube.com/watch?v=RAXo1Y7AK_I
youtube.com/watch?v=cGvomrKGoDY
nettavisen.no/nyheter/innenriks/prvde-a-lokke-unge-jenter-inn-i-bilen---na-er-han-tatt-av-politiet/3423406263.html
twitter.com/stianbjornoy/status/952834162620338178
en.wikipedia.org/wiki/Latissimus_dorsi_muscle
twitter.com/NSFWRedditImage

>Arkivert med 82 brev

Jaja, det var moro så lenge det varte.

Vil dere ha henne??

Vik fra meg satan pris hærren!

Semesteret har startet igjen..

Et semester starter vel bare en gang.

>igjen
ja, sant

...

hvem /troll/ her?

>han som designet denne fremsiden har mer enn 300 000 i lån for å ha tatt master i grafisk design
>dette er resultatet

fy faen gutta syntes folk burde tenke mer för de velger hva de studerer

Det som er litt interessant er at det faktisk er to forskjellige frosker på den forsida der.

privatiser l*nek*ssa fåvæ

>Filosof Carrie Jenkins har både ektemann og kjæreste

ikke sǿk henne opp, eller hanreien hennes, eller oksen hennes heller.
jeg gjorde nemlig det og det jeg fant var bare degenerert og deprimerende.
fy faen.

>kvinner er genetisk og sosialt programmert til å gå etter menn "hoyere" enn seg på rangstigen
>andelen menn med hoyere utdanning sammenlignet med kvinner med hoyere utdanning synker for hvert år
>kvinner går heller uten mann og barn/får barn med "brukte" hoystatusmenn enn å involvere seg med lavstatusmenn
>etablerte hoystatuskvinner i akademia proponerer polyamori, som vil fore til en enda storre mangel på "egnede" menn

Poesi, fåvæ. Jeg er både glad og sinna for at jeg er fodt i denne tidsperioden: Sinna fordi det påvirker meg negativt, da jeg er mann og lavstatus, positivt fordi jeg mest sannsynlig kommer til å bevitne det kollektive åpenbaringsoyeblikket når effekten av disse prosessene når smertegrensa.

nei, det der er bare hatytringer. menn og kvinner er lik.

Er vi kule?

bortsett fra at mannegriser er dorligere enn kvinner dah

>fikk mindre lönn i desember når jeg har jobbet både jul, nyttårsaften og helger enn jeg vanligvis får

hva mente arbeidsgiveren min med dette?

eg...

Kanskje jeg skal spare opp masse penger frem til finanskrisen for SÅ å investere når det er på det laveste? Jeg bare spör ... Skjer jo sikker """"""snart"""""""

Jeg vil egentlig ikke

twitter.com/xychelsea/status/950784439872663553

youtube.com/watch?v=RAXo1Y7AK_I

morn bois

...

...

>Semesteret har startet igjen..
Oslo ?

Morn beby, hva sier du

faen meg lenge sia no

Ta bilde av sidene da vel, faen altså

youtube.com/watch?v=cGvomrKGoDY

Påminnelse.

MÅSTE GÅ SNABBT

nettavisen.no/nyheter/innenriks/prvde-a-lokke-unge-jenter-inn-i-bilen---na-er-han-tatt-av-politiet/3423406263.html

Hvem av dere var dette?

...

Vil hendvende deg til mitt tidligere brev om kneboy i forrige tråd.

ikke meg, har ikke lappen.

Legg til begge styrkeloft/bloggautistene i samme rubrikk så har vi en ny offisiell versjon.

Her er jeg da

Ny uke nye muligheter.
Hva skal mine NAUTbrödre gjöre denne uken?

kvinne hör meg i kveld
fordi fölelsen min er bare så rett
kvinne jeg bare föler
jeg föler kjærlighet for forste gang

Kan noen av smartingene her inne forklare meg dette:
>Venstresiden, spesielt SV, RODT og MDG er tilhengere av velferdsstaten og vil gjore den storre
>De vil også ha inn haugevis av negere som kommer til å benytte seg av velferdsstaten uten å betale inn til den
>I lengden vil dette fore til at velferdsstaten kollapser
Hva mener de egentlig med dette?

får vell stå opp jeg da (sov dårlig)

De mener at den norske stat er en veldedighetsorganisasjon.

Tingen er jo at SV, Rödt, osv. oppriktig talt tror at negere kommer til å bidra til velferdsstaten, ikke bare benytte seg av den

Så de er egentlig bare blinde idealister som bryr seg mer om dydsignalisering enn å se realiteten i oynene?

Ser på Elling akkurat nå gutta

knasker i meg litt havregrot

kos deg

JEG VAR TOTALT INNSTILT PÅ FLESK OG DUPPE!

grisevær i dag, kanskje jeg bare skal holde meg inne

...

twitter.com/stianbjornoy/status/952834162620338178

...

...

>de musklene som er på siden og litt bak bryst kassen min har gått fra å ikke eksistere til en storrelse lik små kylling bryst
kanskje jeg klarer en pull up snart?

>for dårlig vær til å gå til butikken

henger meg nå

>de musklene som er på siden og litt bak bryst kassen min
De heter lats
en.wikipedia.org/wiki/Latissimus_dorsi_muscle

Var på butikken og spiste subway i stad jeg, nå ligger jeg naken under en varm dyne :)

>naken
owo

visste at jeg hadde sett det utrykket för

få bare sulte jeg da.... hele dagen...

t. eier ikke bil

Eier du ikke sko heller? Jeg skal på butikken nå snart men har heller ikke bil og det snǿr tett her ute. Planen min er å ta på meg sko, jakke og lue og subbe bort til busstoppet et par kilometer unna.

Roosh-hateren her. Fant nettopp at han har skrevet en lang og positiv anmeldelse of culture of critique, så han er ok i min bok nå.

>Before opening this book, I wondered if it would turn me into a neo-Nazi, but instead it served as a historical truth bomb that has made me skeptical of the ideas, behavioral actions, and teachings of prominent Jews and where their true intentions and loyalties lie (i.e. if an American Jew would die for America before Israel). I’m also having trouble getting my head around the fact that such a small group would embark on a massive reconstruction of reality and ideological manipulations on the world’s people just to protect their group—and succeed. I feel both outrage and admiration at the same time.

>Ironically, my parents were allowed to emigrate to the United States in part because of intense Jewish lobbying to loosen immigration laws. I probably wouldn’t be here today if it wasn’t for their efforts in creating a multicultural America. The neomasculine ideals that I believe are correct, and the traditions that I would want to bring back, would have likely prevented me from coming into existence and becoming an American citizen.

er gått over i halvveis regn her, i voldsomme mengder, blåser gjor det også....

kanskje jeg skulle bestilt meg en sånn der pizza...

Regnjakke?

Nå må du gi deg fåvæ

hva er roosh?
er det jodiske triks som vanlig?

jǿder er lik

Fyr i den såklate "manospheren" og eier Return of Kangz. Så nettopp at anmeldelsen hans hadde over 1000 kommentarer, fy faen visste ikke at det var så populært. Men dermed enda bedre at han faktisk skrev det.

Veldig rar film, men en foler godt film.

Jeg kan forholde meg till den autisme.

Tipper dette er Argentina? Hvorfor er alle de gærneste feministene derfra?

>en foler godt film.
På godt norsk sier vi "feel-good film".

Fy faen... Jeg er amerikansk nå

Kan noen breve det bildet med han vikingen tegna i paint som sier noe på norront. Han står ved en fjord og det er et par linjer med tekst eller noe.

typisk norsk autisme i filmen

denne?

Nei det er på norront og han står ved en fjord.

Denne er gull fåvæ.

ek...

God smak

DEN JA

brev den med tekst nå

Ragnhild er prinsessa mi

dette?

ja

Hei? Hun heter Ragnhild?

Ja

Blir det oversatt som "gode er gamle menn, gode er unge menn" eller hva? Ser det er no flertall dativ der.

Viste henne bare som queen nord.

Hun vil bli savnet

det er en velsignelse der bruken av dativ uttrykker hvem velsignelsen er ment for. "ey" er et intetkjǿnnsord som betyr omtrent lykke eller hell. ordet blir brukt i navnet Eysteinn (Ǿystein). det dukker også opp i gamle runeinnskrifter, selvfǿlgelig da i en tilsvarende gammel språkform.

Interessant. Takk for svar. Så det riktige blir mer "Godt hell til unge og gamle menn" da?

Noen menn i Oslo med penger her?

Mkultra er noe sterke saker må jeg si.

jepp.

Vi kan jo late som da.

Var flere her inne i går som sa de hadde betydelige formuer, tipper minst en av dem bor i Oschlo.

Hva er meningen med livet?

Det er ikke alle i tråden som har det så greit

>kokain/speedhore fra Oslo som leter etter sukkerpappa i Norgetråden

Sjokk.

Makt og penger.