Sverigetråden - 2Dupplagan

...

Other urls found in this thread:

svt.se/nyheter/inrikes/richard-jomshof-lamnar-djurens-ratt-sd-politiker-far-inte-ha-fortroendeuppdrag
twitter.com/SFWRedditImages

forste for et bedre sverige

Do I ruin this if I post in English :3

BÖG
ANAL
SEX
Tack :3

mhh
att spruta är ju skönt dock
sprutar ju inte i ett fruntimmer i allafall
då förlorar man mycket livskraft tydligen

duscha ja
varför till psyk första du tänker på?
har du träffat andra först?

"människorna" i tråden är varför jag faktiskt välkomnar islam

are you cute?

Stämmer. Alltid avskytt att spruta i kvinnor. Har ingen lust eller ork överhuvudtaget efteråt. Sex är bättre utan att komma.

>dkn kommer aldrig få använda ficklampsanons rumpa som en köttlampa

Påminnelse

F1h1

>dkn ingen söt fempojke pv att bli gängsmälld tillsammans med av en andra massa söta anons

POTATISMISSVÄXT! Nu blev du rädd va potatisapa?

Skulle fan tvinga på dig tjejkläder och där efter ska du suga av mig hela natten, fucking bög.

>are you cute?

Jag vet inte
Probably not really
I'm an Anglo-Swedish mutt that looks like I'm like either 13 or 16

keke

Inget tvång behövs för det favä. Men jag vill bli pumpad också. Owo

>POTATISMISSVÄXT! Nu blev du rädd va potatisapa?

tur jag är bög då
Mhh
är nog ingen skön köttlampa, är så svårt att använda dildon fortfarande
blivit små jack i den för jag använt den så mycket
>look like im 13 or 16
och hur gammal?

>Inget tvång behövs för det favä. Men jag vill bli pumpad också. Owo
Blev hård nu. Så du skulle gå ner direkt på kuken och slurpa på den länge.

>är nog ingen skön köttlampa
Är dn rumpa inte skön?

h-hur ska jag veta det

Amen fan låt någon från tråden testköra din röv.

Vad har du för problem då? Öppenpsyk är ett stort steg, har du varit i kontakt med öppenvården?

bara för jag är kåt betyder inte jag är hora

Bor du alene?

Jeg hadde ikke klart det hvis jeg ikke bodde alene. Bare lås dora og slett fb\gmail\SM generelt.

Så kan du gå så gal du bare vil mens du drittposter med falske kontoer.
>når du er ferdig
>slett & repeter

Har gjort dette i 4 måneder nå.

Hvis du får mani det er. Hvis du vinkler mer på den seriose depresive siden så ville jeg kuttet ut alchohol helt og sokt om en god sykolog. Min er feit og deprimert fra for så jeg orker liksom ikke å besoke han ukentlig lenger.

Du är en hora och du ska fan ta kuken i röven. NU

Alla här borde få pröva dig. Du kan vara trådens officiella hora.

mann1, du runkar åt zenra qq. Du är född till att vara trådens köttlampa. Inget horigt med att låta oss få runka av med din rumpa.

>och hur gammal?
Tj-tjugotre
>Dkn I got IDed to go into an R13 movie two years ago.
I've never recovered
To be fair the most fun I have had in my life is getting a colouring book and bourbon off the same flight attendant

va ni var suktande idag då...
>23
söt

>tråden är fylld med kåta män
>blir förvånad över att folk är törstiga

>also 23
>tall as fuck since 14
>bought snus and aclhol whithout fake id since 15

Id make you blow me desu

Va du var blyg idag. Eftersom du varken gav ett ja eller nej så tar jag det som ett ja.

>Jeg hadde ikke klart det hvis jeg ikke bodde alene. Bare lås dora og slett fb\gmail\SM generelt.

Vad betyder detta?

>Jag hade inte klarat det om jag inte bodde ensam. Bara att låsa dörren och sluta använda sociala medier.

Menar du att det är bra för psyket att skitbreva?

Bra där

jag är ju en av dem...
försöker bara vara mysig och positiv istället för cynisk och arg på allt
n-nej >,

Jag får ekstremt sterke mani episoder.

Det er nok ikke bra men jeg kan dirigere energien i en retning som ikke odelegger den "sosiale" situasjonen min enda mer.
>med falske navn så slipper du og ta ansvar når manien går over til deprisjon

Har du noen diagnose?

>försöker bara vara mysig och positiv istället för cynisk och arg på allt
Då tycker jag du borde låta några grabbar från tråden ta besöka dig.
Pussas,kramas och knullas. Glöm inte spela in det hela.

är du bipolär min vän?
hoppas inte för din skull ;w;
det vill jag inte

>det vill jag inte
*tar på din lår*
Jodå, du vill men vill inte säga det.

>Då tycker jag du borde låta några grabbar från tråden ta besöka dig.
>Pussas,kramas och knullas. Glöm inte spela in det hela.
Fick just en bild av libbe och en massa andra anons som har gruppsex med en liten fjolla.

abdul jag vill bara ha snälla killar inte våltäktsmän

*börjar smeka på din kropp*
för sent~

Ta-tack

Not unless you had hair like varg pre-prison ;(

f1h1

>Fick just en bild av libbe och en massa andra anons som har gruppsex med en liten fjolla.
lmao
*håller dig fast och stadig*
Nejdå, jag är snäll. Du ska få kuk och kuken kommer smaka gott.

inte kåt längre
ska gå och äta en hamburgare innan jobbet
ses

Wallah fucking bög ska döda dig

>är du bipolär min vän?
Ja. Jeg vet det ikke er bra.

I havent cut my hair in over a year so yeah. I got that nordic long hair look. Not on purpouse. Its kind of looked down upon now.

>i get enough puss when i become normal enough to leave the apt.
so boipucci isnt really something i crave

>nämner libbe
>inte kåt längre
hmm...

Can I use your boipucci?

ja. Bara du belönade mig med sperma djupt i min pojkfitta.

Ingen har fått adgang der siden jeg var 10-11.

Foretrekker og holde den låst nå fåvæ. Er nok litt homo men jeg har ikke lyst til å være det så.. Nei takk.

hoppas du får en bra balans på dina känslor och får hjälp av någon trotts ditt avvikande beteende
min far är bipolär, inte en rolig diagnos att få för omgivningen eller för han själv
lycka till

FAN

>inte en rolig diagnos att få för omgivningen eller för han själv
d1a ;_;
var tvungen att säga upp kontakten med den enda flicka jag någonsin haft en bra kontakt med

>köpt snacks och läsk
>vet inte vad jag ska titta på för film

tack

Det är sjukt hur olikt de kan bete sig

Nya bladspringaren?

det värsta är att jag känner mig så självisk för hon hade det jättejobbigt, men jag orkade verkligen inte omväxlande älskar-dig/skrik-och-gråt till synes helt utan anledning

Har dig familj

mane har du inge jobb min ven?

jag klarar mig alldeles utmärkt på mina autism bux

>dkn har själv stor risk att vara bipolär
Kommer väl fram i mellanåldern och förstör allt så man måste börja om

svt.se/nyheter/inrikes/richard-jomshof-lamnar-djurens-ratt-sd-politiker-far-inte-ha-fortroendeuppdrag
Hur tänker vänstern när dem gör såhär? Dem puttar iväg väljare istället för att vinna väljare.

>dkn precis mediterat

Frid vare med er

Fuck jobb.

håller tummarna för att du klarar dig undan

Hur gör man? Bara sätter sig och aumar?

Duktig flicka.

baserade norge-user som brevade johanna (skidåkaren) förr?

Finns massor av olika metoder från bara sitt still i en position till mer strikta till yoga (antar att det är en typ av meditation?). Googla och hitta en du gillar.

vet av han. Ikke meg. Han brever i /norgetråden/ daglig

Ok gubbs, hoppas att ni väljer det som känns rätt för er. Har själv ingen gymnasieexamen trots att jag fyller 20 i år. Funkar inte särskilt bra socialt men skall göra mitt bästa för att få en utbildning samt jobb. Känner själv inget riktigt behov av det, men vill göra mina föräldrar stolta.

Sitter du med rak rygg på golvet i skräddarposition? Önskar att jag vore med vig desu.

sätt dig rakt, blunda, andas genom näsan och fokusera bara på känslan av luften genom näsan

Om en annan känsla dyker upp så fokusera på dem tills de försvinner

Du kan sitta hur som helst men helst rakt

Haha oj

När priset går ner till 10k per kvm så är jag okej.

En annan enkel övning som har samma effekt som meditation är att bara äta och fokusera på ingenting annat än maten

Men hjälper det att skitbreva något?

De är intelligensbefriade helt enkelt. Men i och för sig så är Nordfront och vissa delar av högern lika dåliga. SD har rätt i sin framtoning, om än kanske inte i åsikterna. Vanligt folk blir attraherade av vanligt folk. Var trevlig, vårdad och uppför dig med lite jävla vett så kommer du långt. Det är därför jag är hoppfull med Det Fria Sverige. Öppenhet och mysighet är vad som kommer omvända folk, inte att gå med sköldar och skandera om folkförbrytare.

Veldig mye energi som må brukes opp. Pleier og lage lange konspirasjons tråder på Sup Forums. Eller skrive om cia i norden. Aka norsk okkupasjons beredskap. KGB i arbeiderpartiet. Osv

Sup Forums konspirasjonene er som regel ren bullshit men jeg fyller som regel en del tråder.
>i am a Norwegian police officer and we just recived x to do y on monday

Bygger som regel på eksiterende konspirasjoner som mange vet om, gjor de mer spennende. (kgb\ap, GLADIO).

Morsomme greier fåvæ.

Gomorron :3

Har en bit till att falla, bostäder överlag är övervärderade med kanske 30%, Stockholm förmodligen mer.

God morgon

hej!

>asså meditation så djupt grappar
>han sitter bara och andas som en jävla hjärndöd autist

Fick fast jobb för ca. 1&½ år sedan, för första gången. Har nu sparat ihop ~125.000:-. Syrran tycker att jag ska unna mig att backpacka utomlands men det känns som ett sådant slöseri med pengar. Samtidigt måste man ju leva lite. Vad skulle ni gjort, löneslavat på och sparat mer eller gjort något?

oironiskt du som tror att du är djup som "genomskådar" "autismen"

>antyder
okej meditationsponken, sitt du med ditt pretentiösa mindfullness larvande.

New zealond-chan! :3
:3

Snacka inte skit om meditation.

Meditation stärker ens sinnen och ökar din inre styrka. Du kommer må bättre, tänka klarare och finna harmoni i denna värld som är i kaos.

Börja istället för att babbla.

sparat tills jag äger mark och bostad på landet

mediterar inte

tror du svarade fel, jag tror det är en bra grej

Flyttade hem till far för tre år sedan när mor blev sjuk (nu död) så jag bor på familjegården på landet redan. Har erbjudit mig att betala hyra men far tycker det är bättre att jag sparar de pengarna. Står i bostadskö men det går sådär.

rapportera det här brevet för regelbrott

Ska du ta över den eller?

Hej hej , hur mår du idag? Jag hoppas att du mår bra idag :D

Om 5-10 år när han inte klarar av att ta hand om den längre (är 65 nu), så det är ju inte jätteaktuellt. Men något jättelån behöver jag inte spara till, möjligtvis om jag vill köpa en billig bostadsrätt, men jag vet inte riktigt om jag ska utomlands, om jag ska flytta och plugga, etc, eller vad jag nu ska göra. Det är därför det är lite svårt att veta om jag ska göra det eller inte. En bostadsrätt går på ungefär 250.000-500.000 i min lilla stad och jag har ungefär ett år kvar att stå i kö innan jag kan vänta mig att få en hyresrätt.