Sverigetråden - Sötbrevsupplagan

Rulla!

Other urls found in this thread:

youtu.be/P5TQKhF6lX0?t=57s
kungahuset.se/press/pressmeddelanden/2018pressmeddelanden/fredrikwersallblirnyriksmarskalk.5.3d99037b160d54f7102557.html
youtube.com/watch?v=jBao5el0Kpg
twitter.com/SFWRedditImages

nej

...

rull.

...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BÖGJÄVEL

>dkn ens namn är så fult att man får hemska jontesmeknamn

>quentin förutsåg sojpojksfenomenet

hur ska anders lindberg angripa detta?

Krinschar varje gång jag ser den bilden

Behöver lite hjälp här med jobb.

Jag gick på en intevju som fältsäljare idag och det gick väldigt bra men jag är orolig att jag inte kommer få jobbet. De ska bestämma sig vilka de anställer imon/iövermon och vi komme rfå svar i övermon om vilka som blev accepterade.

Jag undrar, borde jag ringa dem imorgon? För att visa "framfötterna" så att säga, eller kommer detta bara göra dem irriterade? Vad ska jag säga igentligen "jag är super-taggad på att få arbeta hos er och jag kommer alltid göra mitt bästa"?

Oironiskt döda dig själv. Jag hade ingenting emot bögar när jag upptäckte tråden, jag funderade till och med på om jag var bi själv, men fyfan ni är sjuka satans jävlar allihopa

Rosa är verkligen en jobbig färg att titta på

>dkn sverige har aldrig haft raketartilleri
youtu.be/P5TQKhF6lX0?t=57s

Eller så har det varit en grej i flera, flera år

Hmm

Det svenska mönstret är väldigt effektivt i vår terräng.

>dkn ens namn är så populärt att folk måste använda mitt efternamn

Rullar

Snygg falskflagg pysen

>animebild
>imon
>iövermon
häng ditt liv fjollmongo

Fan, menade att citera

Du har redan frågat. Nu osar det troll.

>falskflagg
förklara tack

>dkn du kommer aldrig bli riksmarsalk

kungahuset.se/press/pressmeddelanden/2018pressmeddelanden/fredrikwersallblirnyriksmarskalk.5.3d99037b160d54f7102557.html

jag behöver mer hjälp.

Jag hoppas att ni inte gör detta.

Du är inte det minste bög, du har aldrig varit bi eller ens i närheten av det.
Du bara använder det för att försöka få ditt böghat att ser mer legitimt ut.

det är ju r1 häftigt
skulle vilja dra tillbaka du-reformen favä och referera till folk med deras efternamn eller titel och kalla söta flickor för fröken

i swear some day i will do these irl

jag älskar den här bilden lel

Svaret är nej, ingen är aupertaggad till sådana jobb och sådant rövslickeri ger inget i den här situationen.

gör vad fan jag vill fjollbög

>nämen några på 4kanalen kommer sitta och koka ihop en nidbild av mig i fotoaffär!!!!
ingen bryr sig

>manskultingsmakten

>läser bokstavligen bara böcker på engelska
och lite på japanska, i och för sig. det känns skumt, varför är svensk litteratur så jävla ointressant?

varit här sedan 2006 och fattar fortfarande inte vem quentin är favä


är han svensk? svenskt namn

samma med Sup Forums-killen som dök upp efteråt

>gör vad fan jag vill fjollbög

Haha aa
jvdk, har börjat läsa svenska översättningar nu för att min svenska inte ska hamna på babbenivå

så du anser bara att amerikanska och engelska böcker? för jag hoppas innerligt att du inte är en pretentiös bög som läser engelska översättningar av europeisk litteratur

fyfan, svho har bredare axlar än soldatkultingarna

VAD ÄR DET MED SJUNGANDE DJUNGELAPOR PÅ MINA RUNKPROGRAM

NU ÄR DET EN NY SOM SABBAR HELA GREJEN MED UNDERKLÄDESSHOWSRUNK

ahahaahaha tillståndet av svenska män asså

så du läser bara*

>Vad är perspektiv

det är f1 pin om man inte har ett svenskt efternamn

finns nakna horor på internet

All litteratur är tråkig för mig oavsett språk. Jag har aldrig läst en hel bok.

>84374955

hey wassmo

>dkn fått ett obotligt smeknamn istället, de flesta vet inte ens vad jag heter på riktigt vid det här laget.

>för jag hoppas innerligt att du inte är en pretentiös bög som läser engelska översättningar av europeisk litteratur
istället för svenska översättningar tänker du? jo, jag väljer gärna engelska översättningar framför svenska om jag kan. är det så konstigt? anglosfären har vanligtvis större utbud av allt, däribland kompetenta översättare. lingua franca och så vidare. fast i ärlighetensnamn föredrar jag nog helt enkelt engelska framför svenska

vanligt svenskt namn med babbeefternamn?
eller heter du och alla i din ort muhammed

hehe mm

För att svensk "litteratur" har ett starkt fokus på genus och vardagliga personer.

Om harry potter skrevs av en svensk hade den handlat om en 15 årig tjej som har mens och inte vill berätta det för sin pojkvän.

Han kommer att skriva en ledarartikel om hur stjärtsmärtad han är

>Wersäll studerade vid Uppsala universitet, avlade juris kandidatexamen 1976 och förordnades 1986 till hovrättsassessor i Hovrätten för Nedre Norrland. Han tjänstgjorde 1986–1990 hos Riksåklagaren, först som avdelningsdirektör och från 1987 som byråchef. Han var utredningssekreterare i Åklagarutredningen 1990–1992. Från 1992 till 2003 arbetade han i Justitiedepartementet, först som departementsråd och chef för straffrättsenheten (L5) och från 1998 som rättschef. Han utnämndes 2003 till justitieråd, 2004 till riksåklagare och 2008 till hovrättspresident i Svea hovrätt.

>juris kandidatexamen
>riksåklagare, hovrättspresident


bebissmällare snälla... t. knegar som marknadsassistent med min jur. kand

>ska heema någon
>permaheemar sig själv istället

pinsam liten jävla bög

Vill mata slag i en normalbög

Det är ju bara efterblivet att läsa engelsk översättning av exempelvis tysk litteratur när svenskan är närmre besläktad

ta bara sagan om ringen. den svenska översättningen är okänd för att ha fördömts av tolkien som skräp

nej
danskt/tyskt efternamn

bra exempel från 50-talet vännen
och den är ju också på engelska i originalspråk så jag bryr mig inte

Bra poäng. Har inte läst någon tysk litteratur.

Kom då. Så ska jag och min fv heema dig

gonatt

>och den är ju också på engelska i originalspråk så jag bryr mig inte
Nej, du förstår inte.

Nu jävlar

>dkn man vill spela ett rpg men klarar inte av att välja ras

Välj neger

fk. fjun? jag är SVHO

Men jag har ju lättare att förstå den engelska.
jvdk
detta med

Här kommer heemet

Lär ju inte spela nåt annat än vit människa, dvärg eller alv.

Svårt att välja dock.

Inte samma sak som att kunna runka till tv-program som inte är menade att man ska runka till

>dkn kommer aldrig delta i folkmilisen för att rensa upp sverige från allsköns skräp

>för jag hoppas innerligt att du inte är en pretentiös bög som läser engelska översättningar av europeisk litteratur
Utbudet av svenska översättningar är ganska litet. I många fall så finns det bara något i stil med en översättning som gjordes på 50-talet efter en engelsk eller tysk översättning.

kan nån fucking förklara vad heem kommer ifrån
mma-generalerna på Sup Forums kallas ju också /heem/ men varför kan nån bara fucking förklaraaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAA

natti.

F1 pin om man heter något som slutar på -elius.

kommer heema dig om du skriker igen svenne FATTARU?

Värre när det slutar på -vic

Kan ingen bara hitta och döda trådbögarna?

>dkn mitt namn slutar på berg

Blattovic, det är inget fel på gamla prästnamn.

Vad??

>dkn ens förnamn slutar på -abriel

>snälla gör det åt mig
Sven "svenne" Svensson

...

youtube.com/watch?v=jBao5el0Kpg

>det är inget fel på att lajva romare

Du är bög.

det var det som var hela tanken bakom tredje riket

...

Aschberg?

Du lajvar ju svensk, så du kan gott hålla käft.

Vill skaffa solbränna nästa sommar men det tar för länge

På ett bildbräde där det bokstavligen finns folk som samlar på animefigurer och har dildos som de kör upp i skithålet medan de tittar på tecknad porr så tycker jag att lite spelande av videospel inte är så farligt favä

Rullar. Snälla inte på tangenbordet.

Jag är skånsk.

Hej.