/norgetråden/

Kantete utgave

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

e24.no/naeringsliv/luftfart/airbus-topp-kan-vaere-slutt-for-verdens-stoerste-passasjerfly/24232669
nrk.no/sport/nora-mork-hevder-bilder-er-spredt-til-herrelandslaget-1.13868523
twitter.com/TheSpoonyOne/
twitter.com/SFWRedditImages

Du kan lære norsk. Det er ikke vanskelig.

Min tråd

I know, it's actually the two languages I want to learn along with Russian, and I know German already so it's even easier, but right now I am too busy with university and personal life

If you write down the pronouns on a piece of paper and learn it on the bus, learn two verbs and two nouns a day, you'll be able to read the newspaper well in a month

now teach me ecuadorish

*tenker på noe morsomt*
*holder det for meg selv*
hehe

den nordiske mannen er resyméen av dominanse og maskulinitet

la oss begynne med kroppen hans. hans kropp er stor. hans dominerende storrelse gjor hans tilstedeværesle kjent uten at han må påpeke det selv. han er muskelos, som er et resultat av store nivåer med testosteron. dette gir han en fysikk preget av helse og styrke. han er også dekket med lys hud. denne lyse huden minner om hans barskhet, en karakterestikk utviklet som et resultat av nordens vintre, for å overleve slike ekstreme tilstander. dette har også en psykologisk effekt på tilskueren. den lyse huden minner oss om våre likbleke lyster som stammer fra vår primale underbevisthets fortid.

den nordiske manns oppforsel er en preget av å være en alfahann. han er dominant, trassig og ekstremt hissig. hans oppforsel sender skrekk inn i de mindre, feige rasenes hjerter.

toppen av hans maskulinitet er hans penis. den nordiske penisen er den storste av alle rasene. siden penisen er det typiske symbolet på manndom, så burde dette alene bevise at den nordiske mannen er den mest maskuline av alle rasene. denne store penisen kan mette de mest kuksultne av kvinner, da penisen kan lett fylle hele dåsen. dens lengde forsikrer at når den ejakulerer, så vil den fruktbare sæden oyeblikkelig impregnere kvinnens livmor.

til syvende og sist, den nordiske mannen viser sin maskulinitet mest i senga. når han har samleie, så slipper han los sine lyster på sin partner uten skropler.

og dette er grunnen til at den nordiske mannen er resyméen av dominanse og maskulinitet

lol. få se et bilde av deg a

Hva synes dere?

...vel?

Synes at hun er en dritt-autist som tar flere meter negerkuk om dagen.

Synes du burde slutte å breve denne kjerringa.

Hun er en veldig pen hore

fikk nettop alle cod wwII sniperene i gull gutta, som gjor at jeg også får diamantkamuflasje.

Jeg synes faktisk ansiktet hennes er litt for sukkersott.

brev bryst

Bare hvis du brever saus (på den spesifikke videoen, jeg ser det som står i hjornet)

jeg er kongen av norgetråden hvis ingen svarer "nei" til dette brevet innen 10 minuter

jeg...

>20%
hadde syns synd på venstresida hvis den ikke var så ondskapsfull

Må... Ikke... Fap

Ny år, ny meg

gratulerer

Jeg er sjef, jeg har makt
Jeg vil gjerne få det sagt
Jeg bestemmer i et kjǿr
Hva du skal og hva du gjǿr
Jeg bestemmer, jeg er sjefen, jeg har makt

jeg sa brev bryst

...

PRATE
SMILE
LǾFTE

La oss stenge programmet fåvæ

e24.no/naeringsliv/luftfart/airbus-topp-kan-vaere-slutt-for-verdens-stoerste-passasjerfly/24232669

For dype ǿyne og de sitter for tett sammen

kanskje æ ska dra å handl

veit itj æ dt e nå hælvettes t ver da

>nordlendinger i kommentarfelt om snovær på ostlandet

>sǿringa som ikkje tåle litt sludd engang

Hvem andre er /ariske

Nordlendinger er ikke noe bedre fåvæ. Har vært flere saker om snokaos i nord i vinter.

Ikke jeg men jven min er ;^)

nrk.no/sport/nora-mork-hevder-bilder-er-spredt-til-herrelandslaget-1.13868523

Å herregud, hvor lenge skal hun lage drama om dette?

twitter.com/TheSpoonyOne/

F

>«... vi beklager at det vi har gjort ikke oppleves som tilstrekkelig og riktig»
faktisk ganske morsomt må jeg si

Spoony, ja. Har han noensinne vært relevant. Eneste jeg husker han for er en veldig autistisk anmeldelse av et Final Fantasy-spill.

>det er min rett å ta bilder av meg selv og legge de ut på internettet
>det er alle andre sitt ansvar å ikke se på bildene mine

Jammen mobilen ble HÆKKET!

>passordet er nora123
>jæi blæi hækka lol

det smarte hadde vært å holde litt kjeft om det. å dra saken ut i all offentlighet over mange måneder har jo bare gjort problemet verre.

>passordet var nora123
...kǿdder du med meg?

Tror saken handler mer om å ta et oppgjǿr med alle (menn) som sprer bilder av andre (kvinner) enn bare hennes egne bilder fåvæ. Nora er tǿffetǿff vettu

*Hacker alle pervoene*

får vell stå opp jeg da

gomler i meg litt havregrot

får vell legge meg jeg da

hva f

det snǿr...

fryktelig snovær i dag, kanskje jeg bare holder meg inne

får vell legge meg jeg da

>jentepassord

ripple ned 30% siste timene
når skal folk forstå at krypto er jodeagn?

Det er en nordmenn blitt overrasket over vintervær episode

*tar meg kraftig sammen*

...

Fy faen jeg er forkjola gutta
Hater det
Hater livet
Hater meg selv
Skal drikke meg dritings alene i kveld så jeg får sove

det er nok ikke en bra kombo anonsen

Hater du deg selv og livet fordi du er forkjola eller hater du hele tiden?

Hvorfor ikke? 5 timer sovn på to dager, er desperat.

Hele tiden. Nå mer enn vanlig. Har i det minste et modikum av komfort når jeg er frisk.

Kjipt Anonsen. Håper du får et mer avslappet forhold til deg selv etter hvert. Å hate seg selv er fryktelig lite konstruktivt.

Livet mitt blir målbart og objektivt verre for hvert år som går. Jeg kan ha et avslappet forhold til meg selv etter jeg har tatt selvmord. Er ikke helt der ennå, men det kommer nok.

Så sånn er det. Men men. Bare noe jeg tenkte på.

Hvordan blir det målbart verre og hva er det egentlig som har skjedd?

Herregud, mann. Ikke vær så sinnsykt patetisk. Ta litt ansvar for å gjore livet ditt bedre - det er ikke så innmari vanskelig. Det problemet deppa folk har er at de ikke er villige til å ofre noe for å bedre situasjonen sin. Det er behagelig å ha noe å skylde på, men du må faktisk trenge deg ur av konfortsonen fin og jobbe hardt for ALT du onsker deg.

Ta en titt på Jordan Peterson. Han reddet meg ut av en kjip depresjon og fikk meg på rett kjor igjen.

muligens grandis til middag i dag

t. naut user

Det finnes to ord i svensk for "thunder". Thunder (engelsk) er et germansk ord som kommer fra indoeuropeisk. Finnes også i tysk (donner) og nederlandsk (donder). Fra Latin 'tonare' 'to thunder'.

>1. Tordön (brukes sjelden)

Dette kommer fra gammelsvensk 'þordyn', som betyr Tords dön, altså det lydet fra da han slo med hammeren. Finnes også i norsk, 'torden'.

>2. Åska

Fra norrönt 'As Eykja' (modern svensk - asens åkning). Referense til guden Tor og hans tur over himmelen.

grandis er kjempe dyrt og hvist du spiser en kan du ikke spise noe annet den dagen

t. andre naut user

>han hamstrer ikke så mye grandis når det er på tilbud at han har i flere måneder

Hvis tilbudet er 25,- stk så kjoper som regel for en 4-500 kroner. En gang så kosta det 20,-, da kjopte jeg uironisk grandis for 1000 kroner. Varte i et halvt år. Poenget er å maksimere kalori per krone.

t. har erfaring med tidvis nauting/konstant lite penger

>40 grandiser varer i et havlt år
jeg hadde spist dem på 1 og en halv måned

t. et ekte naut, ikke et liksom naut som deg

Fant alle 120 skrina i Zelda gutta
>dfn akomplisert noe i dag

>akomplisert

>akomplisert

Lei livet jeg da

Jeg også. Skal vi finne et hoyt sted, drikke oss fulle og bare sitte på kanten, se hva som skjer?

Ja det hortes ganske greit ut

Zyddanon er du her? Hva löftet du på uke 2 dag 1 c6w? Dfn klarte 11 med 155kg kunne KANSKJE klart 12 om jeg ikke var så jævlig svimmel

(slurker i meg litt kaffe med melk i)

>vil du lekeslåss litt Anonsen?

Hvem kommune bor du i?

>Fra Latin
>Fra

Unnskyld meg min gode mann, men "thunder" "Donner" og "donder" har samme indo-europeiske rot som "tonare", de kommer jo ikke fra Latin.

Hun har ikke noe pent ansikt fåvæ

Innafor å kalle sjefen for senpai

Penere enn visse andre som blir brevet i tråden fåvæ

Nei fordi en sjef er ikke en senpai.

Bare imaginiser det.

...

kan vi få en reprise på bildene?

...

...

hahaha ja nå står de derute, normiesene, alle sammen, og måker... måker måker måker... hahaha... som om de er måker! haha fy faen!!!!!!!!!!! FY FAEN!!!!!!!!!!

vær en god nabo og ta fram spaden og gå ut og hjelp

PST deler de sikkert gjerne med deg anonsen

>dfn livets siste slurk

jeg synes nå hun grisefin!

Hun har for små ǿyne og for stor munn

hvem jente synes DU er pen da, jeg bare spǿr?

tsjekkia dem!