Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=YEVq8PdM9hc&list=PLDmcwfn8y0lMtlqcpUhggk0FB1EC2i3iB
youtube.com/watch?v=xf8uixAs3fI
docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScpcFR2YjG9K1FIy09VpWrgtxrnCMszJD0etrpBWGPAEEV_xA/viewform?usp=sf_link
twitter.com/SFWRedditImages

Först för raskrig

>haha det är jättelätt att få jobb lmao bara ansök
>blir själv inkvoterad
KA IN

jag är helt socialt efterbliven och fått nästan varje jobb jag sökt.

Om du inte har erfarenhet ljug bara och säg att du jobbat deltid på din farsas företag eller nåt

Kämpar på för att fixa anställning, iår ska fan bli mitt år.

visste ni att det snöar i sveriges bästa stad?

OS truppen

/vårt år/

Tack, vi vet.

>Om du inte har erfarenhet ljug bara och säg att du jobbat deltid på din farsas företag eller nåt
tänk om min farsa inte har något företag?
tänk om min farsa var en alkolist som dog av KOL.

Näh.

>skallig
Nej, snaggad.

>jag vet inget om hans vapendragare
Kvartal punkt se - spana den. Värre än processerade kolhydrater.

HAHAHAHHA vad i helvete

för i helvete
jag var ute 20 minuter sen
kollade inte ut genom fönstret förrän jag läste ditt brev

fan va jag hatar snö

OwO

Det här är "konst" på en station mitt i Stockholm stads tunnelbana år 2018

var är alla bra spelare?

Tror du de kommer kolla upp det eller? Jag antar att du söker enkla jobb som inte kräver utbildning

Vad är det för jävka cuckholmsjobb ni pratar om egentligen? Låter som ett jävla jagjag-yrke, typ konsult, ekonom, försäljare och andra undermänniskojobb

...

Kom ihåg att vintern är mycket värre i Stockholm än i många andra delar av Sverige, då vi är så nära havet. Blir ju extremt fuktigt här vilket får 0 grader C att kännas som -10 grader C.

I min hemby där det inte är ovanligt med -30 grader C så känns det inte lika jobbigt som -5 eller -10 grader C här.

Fy fan, surt alltså. Har du frågat efter praktik då? Det kan vara ett sätt att få in foten i arbetsmarknaden.

Tycker inte att frågor kring hur väl jag känner chefens sysslingar eller hur många hårstrån jag har på snoppen har något med jobbet att göra, men det kanske bara är jag.

>spana den
Ska göra det, tack user.

>Jag antar att du söker enkla jobb som inte kräver utbildning
Har utbildning och söker arbete inom det.

>dkn ont i ryggen

nhl juda sig och vill inte släppa iväg de

så alla är illa tvungna att köra med nhl-rejects

Om du är är det ju för att du blir inkvoterad och inget annat. >>>/ansiktsboken/

Ser ut som jag förväntar mig att Stockholm ska se ut

vilket yrke?

>Har du frågat efter praktik då? Det kan vara ett sätt att få in foten i arbetsmarknaden.
Har tänkt på det men går ju inte, har inte råd med att leva på 0kr i flera månader.
Måste betala hyra, mat m.m.

bra brev ns2d

har ju iaf dahlin och lundqvist

Nja, jag blev aldrig inkvoterad

Är inte ns2d favä

Nätverkstekniker

Vilka delar av Sverige, förutom glesbygder nära fjällen ligger inte nära havet?

glenn...

UT I SNÖN, SLUTA SITT INNE

Breva bilder som får er att tänka

va? dahlin spelade ju bra i jvm

Hur vet du det? Företagen i Lidingö kanske "strävar efter en jämnare könsfördelning"?

mmh jättemycket man kan göra i snöslasken mitt i stan

Två sötbrevare?

Det har varit nästan bara andra svenska män på de jobb jag sökt

bra brev

ritade av den räkan en gång

kollar på detta favä om ni ville veta
youtube.com/watch?v=YEVq8PdM9hc&list=PLDmcwfn8y0lMtlqcpUhggk0FB1EC2i3iB

Vill jobba som controller favä.

Varför ska modern konst alltid vara så oerhört fult?

Jobbade som praktikant innan jag fick mitt förra jobb, men fick a-kassa under tiden jag var praktikant. Eller de ändrade namnet till något annat, men det var exakt samma belopp jag fick som från a-kassan under den tiden.

Man behöver inte röra sig inåt landet alltför mycket innan man märker en skillnad.

skulle satsa stort på att dan eliasson är en av sveriges värsta pedofiler

>Jobbade som praktikant innan jag fick mitt förra jobb, men fick a-kassa under tiden jag var praktikant. Eller de ändrade namnet till något annat, men det var exakt samma belopp jag fick som från a-kassan under den tiden

Vafan, jag fick nej om saken när jag snackade med AF och F-Kassan.

Det är inte bara att det ligger vid havet, det har att göra med att Stockholm är öarnas stad med vatten precis överallt. Det brukar bli lindrigare när det varit kallt ett tag och Mälaren har frusit.

Varför är det så vanligt med vedbodar som knarkar och super?

Hell seger

>stockholm
>nära havet
Va? Det stämmer inte. Stockholm ligger en bra bit från hav... åååh du menar Östersjön?

glenn glennsson, glenngatan 31, hisingen...

>andra svenska män
>andra
Du lurar ingen.

youtube.com/watch?v=xf8uixAs3fI

Norska chefen för säkerhetspolisen pratar om NMR nu.

>Varför ska modern konst alltid vara så oerhört fult?

>nån konstfackshoras narcissistiska klotter
>konst

Om det får dig att må bättre user

>är ute och rör mig i stan
>varenda flaggstång överallt flaggar bara med tråkiga generiska företagsflaggor
Bara jag som tycker att det är så jävla trist? Tänk om de hade flaggat med svenska flaggor istället, det hade varit så himla mycket finare. Blir fan deprimerad av all jävla kommersialism.

>snö

>controller
DET HETER STYREKONOM, MONGOLOID DÄR!

DU KAN NU STOPPA IN HANDEN I SMÄRTBOXEN SOM STRAFF!

>snart terrorstämplade i hela norden

>bärbara glasbord
Aha. Så att de kan ligga och titta på när någon bajsar utan att få bajs i ansiktet?

Sweeeet!

Undersökning ang. kraftverk

docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScpcFR2YjG9K1FIy09VpWrgtxrnCMszJD0etrpBWGPAEEV_xA/viewform?usp=sf_link

Undrar vad han har för hållhakar på alla mäktiga människor här i Sverige? Går ju inte att förstöra tre institutioner i rad bara sådär om man inte har någon sorts hållhake på folk.

De bytte från a-kassa till försäkringskassan, men andelen jag fick var densamme. Det här var för ca. 1,5-2 år sedan. Något borde man ju få, åtminstone aktivitetsstöd eller något sådant.

Exakt!

Inga vänner och då blir det att passera tiden med att röka.

Exakt! Tack user, det var lite fel av mig.

hur får man nitstålar i sverige? seriös fråga

undrar vad en medeltida adelsman hade tänkt om han hade vaknat och set typ ikeaflaggor vaja i brisen, han borde vara rätt insatt i heraldrik och liknande

men alla moderna flaggor suger för att alla moderna organisationer suger, finns absolut ingen prestige bakom clas ohlsson eller nybåga kommun

Men va??
Fan vad sjuka i huvudet NMR är

?

>staden av stormsnorrar

Allt räknas ju som konst enligt dem. Bara kolla på Tate Modern som ex.

Bokstavligen ingen använder ordet styrekonom.

>ringer till ett bolag som söker efter en junior controller
>'Hej det här är user Anonsson, jag ringer angående tjänsten som styrekonom'
>'Öhh, va? Vad är det?'
>mkn

han menar ju neet-stålar

är du ett mongo?

Han skulle nog känt sig hemma och fattat grejen med det samma. Liksom alla flaggar med nationens flagga? Tack, jag vet var jag är. Tack.

De är inte bara förbjudna. De är perversa också.

>gula betar
Inte ens jag har så gula tänder, och jag både röker o tuggar tobak.

>junior controller
Låter som en runk praktikant åt företags pedofilen.

Är det en bildörr där i snön

Lika bra det, islamistiska organisationer borde också vara det och de där olje-arabernas skolor.

...

finns ingen mening med livet om man har låg IQ

>Är det en bildörr där i snön

Sök optiker

>Han skulle nog känt sig hemma och fattat grejen med det samma.
Tror du? De hade väl inte ens företag på den tiden, inte som att ingvar kamprad är någon sorts feodalherre med en sådans auktoritet, skyldig-/rättigheter eller livsstil

Jag till höger

Det är en snöbjörn. Är du ny här i landet?

Ett kungarike kan mycket väl jämföras med ett privat företag. Lite våldsammare bara

jaha
1. gå till psykolog
2. få autismintyg
3. gå till försäkringskassan
4. ????
5. bajsbreva här

bokstavligen min framtid

>runk_______________praktikant
>företags_____________________pedofilen

Börja sötbreva!

detta! :3

>antyder att kapitalism inte bara är feodalism med ett mänskligt ansikte samt profitsökande

>dkn kom hit 2014
>dkn man har hängt här längre än gammelbögarna som drog
AHHHHHHHHH KOMMER ALDRIG KUNNA FLY

Konstigt hur feodalism inte gjorde folket särskilt rika.

För att verkligen försäkra sig om att man har bränt alla broar och aldrig kommer att leva ett normalt liv?

>kapitalism har gjort oss rikare
hehe mmm

nej, inte direkt
ikea har ingen auktoritet över en, de har endast samma rättigheter som en vanlig medborgare, all deras styrka kommer från pengar som stödjs av nationella regeringar och inte från vapenmakt eller landtillgångar

om man ska vara så generaliserande kan man lika gärna säga att alla regeringsformer i historien bara är variationer på samlar-jägar-stammars "big man"-organisationer

vilket kanske stämmer till viss grad men det låter en inte fatta viktiga skillnader

d1a

*puss*
De sötbrevare jag pratat med är rätt nöjda med sitt liv eller är på gång att fixa det :3

>få autismintyg
hur gör man det om man är ganska smart och har svårt att gömma det? vad ska man säga och göra?

Ja?

Om du vill gå tillbaka till ett samhälle där du får jobba 18 timmar om dagen bara för att ha råd med en hamburgare, åk till tredje världen.

Släng dig framför tåget.

puss på rumpan gullet

Tredje världen består nästan bara av kapitalistiska länder.

prata om 2d och stormbögeri och att du hatar SV HO

Det finns inte en enda sötbrevare som lever ett normalt liv eller någonsin kommer att göra det. Varenda en är så mentalt trasig att det aldrig kommer att gå att laga.