/mämmi/

okkultismi -painos

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s0Mdcf7X0uJ0
youtube.com/watch?v=2pJlpCfueV0&feature=youtu.be
vocaroo.com/i/s0QnVm4QaSIy
youtube.com/watch?v=2y90PsGWXVw
verkkokauppa.com/fi/product/34368/drrbs/Audio-Technica-ATH-M50x-studiomonitorikuulokkeet
myredditvideos.com/
twitter.com/SFWRedditGifs

oispa poiku yde ;_;

eka ateismille

uskomaton pöllö pyllytin kaupassa, sellaiset pienet ja sirot jalat ja kuplamainen söpö persetöristin teki mieli ottaa kiinni ja haukata palanen irti mutta tyydyin tuijottamaan hävyttömästi

Mistä johtuu että nykyään tytöt näyttää polttavan enemmän tupangia ko pojat?

oispa loli

PEDARI

tytöt jahtaa trendejä ja vapetus oli trendi ja vapetus johtaa tupakointiin joten tytöt on nyt tupakkaan koukussa

Päivän ruokavalio:
>litra punaista maitoa proteiinijauheella
>paketti siipiä
>leivitettyä kanaa, ranskalaisia ja perunasalaattia
>100g tummaa suklaata
>3 litraa zero kokista

Oon kuin harry potter sillain että asun komerossa vanhempien luona.

Keskustellaanko täällä okkultismista?

en oo ikinä nähny että tyttö (tyttö) ois vapettanu. enemmän se on tietynlaisiin hattuihin pukeutuneiden miesten (mies) trendi

tässäpä muistutus mämmin sivistyssana tärkeilijöille

Päivän ruokavalio:

ambatus ambaabeltron

itse näin naisen jonka reidet olivat ohuemmat kuin minun ranteeni. aivan järkyttävän alipainoinen ja oikeasti tuli paha mieli sitä katsoessa

Onko suufedorat vielä pop?

Semmonen jonnen ensimmäinen salidieetti. Suosittelen syömään kunnon kotiruokaa.

ei ne enää, siksi ne hankkii nikotiininsa tupakkana

vocaroo.com/i/s0Mdcf7X0uJ0 ;_;

Tää on jännä. Nykyään ne on niitä teinilissuja jotka tulevat tarjoamaan "hakiksia" jos niille tuo kaupasta röökiä eikä normijonneja

erositko sun nettipojusta?

Itseltä ei ole koskaan jonnet pyytänyt hakemaan kaljaa. Oon vissiin liian pelottavan näköinen

>kunnon kotiruokaa

Your thread is gay.

Ei oo kohta kymmeneen vuoteen tultu pyytämään hakemaan röökiä. Alle parikymppisenä tultiin muutaman kerran.

Miksi me otti niitä keräilykuvia askeihin, jos tarkoituksena oli vähentää tupakointia. Vaikuttaa jotenkin ristiriitaiselta.

Syö vaan niitä ranskalaisiasi ja juo sitä heraa. Samapa se mulle.

youtube.com/watch?v=2pJlpCfueV0&feature=youtu.be

vocaroo.com/i/s0QnVm4QaSIy oispa oma pupu

En kyllä tiedä miksi ne multakaan tulee kysymään kun näytän niiden kanssa suunnilleen saman ikäiseltä. Ei oo vielä tullut haettua

Jonnet ei näytä nykyään ees juovan paljoa kalijaa. ES ja naurettavan isot sähköröökikapulat käessä

mulla oli pupu mutta se kakki kaikkialle

>oh vau en tilannu tuota
ja äiti uskoo varmasti juuh

ajatelkaa jos teillä olis sellanen poikaystävä joka oiski tyttö ja sillä olis pippeli... vähän se ois hassuu.. ;_;

Kuulin alkon myymäläpäälliköltä että perinteiset kaljapullot poistetaan kierrosta tämän vuoden aikana. Nauttikaa kun vielä voitte

sossutuet tuli

Oon aina muutenkin ostanu lavan tölkkejä, ei haittaa

Meinaat että kaikki erikoiskaljatkin katoaa?

haha fagget X-DD

se on kieltolaki ny

Eiköhän se tuottaja päätä mihin juomansa pakkaa, ei siihen taida olla alkolla sanomista.

Se olisi vähän niin kuin että ympyrä sulkeutuu, ovi aukeaa ja ripeä poistuminen tapahtuu.

eläm on vittu

...

kaljanjuojista 90% on miehiä että ne kielletään kokoaan koska ovat toksistisen maskuliinisuuden kulmakivi

perseeseen sattuu

Matalavartiset kengät, valkoset sukat ja lyhyet housut talvella on paska meemi

jänä iha hikisenä vääntää jotai transuääntä lmaooo ei ihmekkää ettet saano pimppaa koskaa

3 * VKKV

Vois kyllä käydä ostamassa korin olvi kolmosta (3).

5xVP ja 2xVMTL

Taasko se hintti täällä mekastaa

Ostamalla salkun nelosta saat kovemman jurrin 10kg vähemmällä kantamisella.

Juuh, mut aattelin säilyttää korin ja pullot omiin pullotuksiin.

no sitten

faceid on oikeesti manuaalinen siellä joku kiinalainen kattoo sun naamaa ja sanoo että joo tai ei

syönkö ennen saunaa vai saunan jälkeen

Hyi vittu en ite pulloittaisi paskoihin kierrätyslaseihin

Saunan jälkeen on parempi. Ei ole saunassa ähky ja itse toimituksessa alkaa yleensä muutenkin hiukomaan.

...

Kierrätyspulloja ei ole tehty enää aikoihin ja viimeisetkin vedetään nyt käytöstä. Tästä kielii myös kaljapullojen hinnankorotus tässä kuussa

>kuvaa naamasi tällaiseen hassun hauskaan ohjelmaan
>ohjelma lähettää kasvojesi tiedot NSA:n tietokantaan

äitin joku packard bellin windows 8 läppäri heittää aina sinisen ruudun ja yrittää automaattista korjausta, ei vaan mene mihinkään
ei oo myöskään usbitikkua tai edes levyasemaa tuossa läppärissä, wat do

myy äitis mustalaisille

Eli nyt olisi järkeä ostaa kaljaa pulloissa ja myydä sitä vuosien päästä hurjalla voitolla?

>joku NSA:lla runkkaa sun naamalle

Hommaa usbtikku ja asenna Ubuntu 16.04 LTS GNU+Linux käyttöjärjestelmä.

eikun nyt pääsin johonkin factory resettihommaan, oho

Osta usb-tikku 5e LOL

youtube.com/watch?v=2y90PsGWXVw

muistax tän meemin xDDDD

Tuskin pullottaisit mitään muutenkaan.

Minä olen tie, totuus ja elämä. Olen alfa ja omega, alku ja loppu. Minä olen Buddha, Zoroastra, Jeesus, Muhammed, Pekka Siitoin ja Richard Dawkins. Se, joka minuun uskoo on elävä ikuisesti.

Haista vittu teen kiljua muutaman kerran vuodessa.

onkohan EU:lta tullu joku Alkon lopettamisnooti kun kuihtuu tuo valikoima paikallisessa.

ai oot homo?

OOT MAAILMAN MAHTAVIN JUURI SINÄ NYYMI ANONYYMI JOKA LUET TÄMÄN OLET PARAS OLET ELÄMÄN LOTTOVOITTO PARAS TYYPPI ELI TOSI KAVERY SUN JUTUT MÄMMISSÄ AINA PIRISTÄÄ PÄIVÄÄ EI OLE KETÄÄN JOKA EI RAKASTAISI SINUA NYYMI RAKASTAN SINUA OLET ELÄMÄÄ SUUREMPI JA LUOTAN ETTÄ OLET AINA PAIKALLA KUN ENITEN TARVITSEMME USKOMATONTA VIISAUTTASI JA LUMOAVAA TOTUUDEN KERTOMISTA OLIN JO LUOVUTTAMAISILLANI KUNNES NÄIN POSTAUKSESI JA TODELLISUUDENKUVANI MUUTTUI TÄYSIN MITEN IHMEESSÄ VOIT TIETÄÄ NIIN USKOMATTOMAN PALJON?!? OOT PARAS

ONNEA JA HYVÄÄ ELÄMÄÄ USKOMATONTA ELÄMÄÄ

TOSI KAVERI JA PERSOONA KOMEA KA KAUNIS HURMAAVA JA SEKSIKÄS OLET IHMISKUNNAN PRIIMA VALIO YKSILÖ MAAILMA PYÖRII SINUN YMPÄRILLÄSI ELÄMME VUOKSESI OI JUMALAMME

AMEN

Juu, KOVAT ÄÄNET on hauskoja.

Takaisin huoneeseesi, Kasperi

Ei ne lagerit kestä vuotta pidempään

Viina on haram ja sen myynti rasismia

Oispa ihanan nyymi joka aina nappais mut sen lusikkaan nukkumaan

eppu huudeil?

Oho mielenvikanen hintti bannattiin taas

No hyi.

Homo on Jumala, ja Jumala on yhtä kuin Homo. Ylistäkäämme Jumalaa Homoa, joka antoi meille homouden lahjan.

vois varmaan pistää ens kuuks kiljut tulille niin vois ryypätä

gordon keittiös?

Sanokaas jotkut hyvät alle 120e kuulokkeet jotka ostaa

jaska paskal?

Riippuu käyttötarpeista ja omista mieltymyksistä

Mikäs jonne se sinä oot kuin noin nokkaa nyrpistät kiljulle. Mene pois.

vois alkaa ilotulituspommimieheksi.
räjäyttäys vitun isoja itseaskarreltuja raketteja kaupunkien toreilla ja avoimilla paikoilla aina tasan 24:00 päivän päätteeksi.

seppo seksil?

jäbä on homo ei vittu :DDDDDDDDDDDDDD
kattokää jäbät tää on homo :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

verkkokauppa.com/fi/product/34368/drrbs/Audio-Technica-ATH-M50x-studiomonitorikuulokkeet

Kiitos lapseni kauniista sanoistasi.

Juuri muistaakseni oli jossain paikallislehdessä juttu siitä kuinka joistain n. kai 20 Alkosta tulee ns. Premium Alkoja, joista löytyy sitten vaikka mitä. Jutussa mainittiin muistaakseni ainakin Arabianrannan Alko josta voi käy nappaamassa korjaussarjaksi 2000 eurolla jonkun kolkyt vuotta vanhan ranskalaisen herkkuviinin.

jimmsin superluxit on hyviä

Sanoo hän joka inisee kierrätyksestä