/nederdraad/

/Nederdraad/ Donderdag-struikeldag editie.

Welkom: Struikelende mensen
Niet welkom: Anoniemen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=xKcbYUwmmlE
youtu.be/VavG6Qxh0uw
youtube.com/watch?v=kbR1SXIje1U
youtube.com/watch?v=HMT7AmXvTNI
nos.nl/video/2212519-dak-rotterdam-waait-weg.html
twitter.com/SFWRedditImages

...

SCHOOL IS ECHT EEN HEL
JE ZIET MIJ PAS LACHEN
NA DE BEL

Vast in Amsterdam, dan toch maar tijd om naar de hoeren te gaan?

moesten jullie vroeger ook vaak nablijven of waren jullie brave kindertjes?

Wat mij tot de dag van vandaag verbaast is dat als je één verkeerde nummer intypt bij het overboeken van een bedrag, je het bedrag nooit meer terug ziet.

Foetsie, weg. Terugboeken is geen mogelijkheid en banken bemoeien zich er niet mee.

Paal hoekige nummers uit je puberteit waar je nog steeds naar luistert

youtube.com/watch?v=xKcbYUwmmlE

Braaf, maar wel vaak laat - dus heb een keer moeten nablijven.

ik kwam vroeger altijd te laat en moest dan altijd me om 7:45 melden, uiteindelijk vonden ze het niet meer erg in de vierde ofzo of ze wisten dat het niet zou helpen omdat ik elke dag toch lekker laat van huis vertrok dus ze meldden mij niet meer te laat ook al kwam ik 5 - 10 minuten later binnen :^)

Onzin, je moet ook de naam van de rekeninghouder invoeren en als die niet overeenkomt wordt de transactie geweigerd.

Als de cassiere je 5 euro te veel teruggeeft ga je toch ook niet zeggen dat ze je te veel geld heeft teruggegeven? Gewoon weglopen en niet omkijken.

Niet bij elk bank

Ik ben geen gierige jood als jij

kanker kech

Met 5 euro kan je 5 euroknallers kopen.

Tijdens het slapen 100k verdiend en doorheen de dag weer verloren. Voelt slecht man. Nog altijd geen miljonair.

Je moeder is inmiddels geen euroknaller meer, crisis enzo.

Deze kat geeft me rare gevoelens.

Ik moet wachten tot BEEEEEETCOIN weer de 13k bereikt voordat ik weer winst heb gemaakt.

Is Boef /onzegast/?

Ongetwijfeld

>munt is qua sat ATH maar is nog steeds via de dollar gezien laag

Onbetwistbaar

Tron? Xd

>in kutmuntjes investeren

vanmorgen had ik 11 bitcoins meer dan nu. fuuuuuuuk.

>nablijven voor spijbelen
>nablijven voor stinkbommen in de klas
>nablijven voor vuurwerk (fusée) in de klas

Het was ook gewoon een strenge school oetz

En ik hier maar aan't kloten voor 0.1 btc winst

Mag ik €100 in Ethereum?

Dubbels en kontmunten gaat deze week nog crashen

VEN oetz
letterlijk staat gesponsorde munt van china, deals met de sjineze (nationale) tabakindustrie en nog veel meer partnerships, 80% kans op een samenwerking met PBoC
ik ben te dom om actief te traden

>dvw kan niet stoppen met luisteren naar dat liedje waarvan zei zei dat het haar favoriet was
Wat doe?

Ik had ook Ven totdat ik erachter kwam dat die muur nooit omlaag zal gaan. Nu heb ik alleen maar NEO.

ik heb geen vrienden

Ze zijn op en ik heb nog steeds honger :(
Wat ben ik toch een vieze vetzak.

je hebt ons

die muren zijn er echt kennelijk al sinds het begin maar alsnog had VEN de laatste weken nog gewoon groei oetz, geen maan groei maar wel nog steeds een goede stijging

Ik heb toch niet zo'n haast dus ik wacht wel tot alles weer stijgt

ik heb net 10000$ in TEL gestoken, heb er nu al spijt van oetz

maar ik heb al 3 dagen niet meer gegeten, dus je hebt dat tenminste.

VEN is wel een van de weinige munten die overeind bleven ja. Toch denk ik dat er iets aan de hand is met die munt. Het is niet te vertrouwen.

Stop gewoon alles in XRP idioot, dat is letterlijk gegarandeerd winst.

3kb miemer aub

nee snap ik, daarom heb ik ook geld in andere munten
50% xlm en 25% icx en laatste 25% in ven
Ze hebben wel een functionerende marketingteam en verdacht veel banden richting de sjineze regering/staat dus ik waag het erop

>NEO
>gestegen naar 160$
ik ga huilen

>goed team

BTO

verder zeg ik niks meer.

onderschat sjinezen nooit

ok friet

youtu.be/VavG6Qxh0uw

ok marginaalst(???)

Blanke Teven Onderspuiten?

>kocht NEO ATH
XDDD ik ben gemiemd

HeroineNeger

hoe vanzelfsprekend is het om stages gedaan te hebben als je gewoon het normale universiteitstraject (bsc + msc) hebt doorlopen?

welke studie

ja dat bedoelde ik
wist niet dat je in crypto investeerde man

Toch al een jaartje of 4 ondertussen, aloewel ik de grote winsten gemist heb

oetz zelfs als je vorig jaar begon zou je al veel winst hebben, wat is je einddoel?

heel die stagecarousel is voornamelijk voor het HBO in nederland. ik ken weinig mensen die tijdens een universitaire opleiding een fatsoenlijke stage erbij hebben gedaan

>tronix leeft weer
>bitconnect leeft weer
kankernormies

100.000$ was doel. Maar stond in januari op 55.000$ en heb het meeste afgetikt, net op tijd. speel nu nog met 10.000$ en we zien wel. Jij?

BIIIIITCONNNNNNEEEEEEECT
youtube.com/watch?v=kbR1SXIje1U
Lekker, denk dat dit jaar nog die laatste 45k nog wel uit te persen valt
Ik heb nu 1k oetz, ik wil enkel 5-6k voor het eind van het jaar of als het mogelijk is voor de zomer al, gewoon wat zakcentjes om een beetje te besteden maar het de laatste 2 weken gaan jammer genoeg wel zwaar oetz

als je chinees kan heb je wel een beetje een voordeel denk ik. Als student is het hard natuurlijk, maar denk inderdaad dat we nog een jaartje kunnen gaan. Ben ook maar terug begonnen met 3000 vorig jaar

HEY HEY HEEEEYYYYY

>nu naar de stad om te zuipen met oud-collega's

Lijk godverdomme wel een normaaltje!

Is niks normaaltjes aan. Ik zuip minstens twee keer per week met maten maar weet niet hoe een vagina voelt

youtube.com/watch?v=HMT7AmXvTNI

met mate*

ja precies, je hebt het wel echt goed gedaan met enkel 3000, hopelijk gaat het dit jaar net zo goed worden oetz
dat sjinees gaat niet echt helpen, [spoiler]ik lees bijna nooit het witpapier[/spoiler]

Ik zuip nooit met mate oetz

Dat is met maten. Niet met oud-collega's die je uit het niets uitnodigen.

Oke je bent een kankernormaaltje

>dvw zo indrinken voor het uitgaan
>dvw alle jongens in onze groep waarschijnlijk niet kunnen waardoor ik moet zuipen met 4+ meiden
Heb hier zo'n schijthekel aan, gaan ze over allerlei kutonderwerp praten

>drinken met 4 wijven

Jij bent het normaaltje

Update: drie wijven en een homo
En ja ik ben best een normaaltje. Toch ben ik incel

waarom probeer je niet jezelf te zijn?

>haha stomme normaaltjes of niet jongens xd

Opkankeren kankernormaaltje

Dan raak ik al mijn vrienden kwijt. Ik ben eigenlijk een narcistische, chagrijnige autist die schuilt achter een normaaltjesmasker

>geen struikels

>negermunten kopen
Landverraders

Onironisch kankervaak

ikdv

Het is gewoon een Nederlandse miemmunt. Niet meer. Tenzij ze het reëel gaan koppelen aan ideal of een ander gebruiksvriendelijk systeem. Maar dat zullen de Nederlandse banken dan liever natuurlijk gewoon zelf doen.

struikeldonderdag oetz

Het is vrij gebruiksvriendelijk desu. Het feit dat ik het rechtstreeks op mijn bank kan zetten is handig.

>kan ik er nu iets direct mee in grote webwinkels kopen
>nee

Noem 1 munt die dat wel kan

ik heb al mijn guldens verkocht toen ze 0.45 euro waard waren, maar dat is al bijna 20 jaar geleden denk ik

Het is allemaal oplichterij

nos.nl/video/2212519-dak-rotterdam-waait-weg.html

Het dak gaat er af

Ja, omdat ik teveel spijbelde.

Ik was braaf
En een nerd
En ik verkocht huiswerk

een keer omdat ik een irritante pestkop uitschold. Een keer omdat ik tijdens de biologieles mijn microscoop op een andere vergroting zette dan wat de juf op dat moment toestond simpelweg omdat ik nieuwsgierig was. wat een kkhoer was dat.

ik kreeg al genoeg huiswerk van school

>kkhoer
nablijven jij onbehoorlijke vlegel

>je paspoort met tijdstempel niet palen

Even nog een poging om te tukken
Oneven eten regelen
Dubbels wakker worden maar niet eten

>Aan de microscooplenzen t.w.v. honderden euro's zitten zonder toestemming

Terechte straf oetz

>zelf op onderzoek uitgaan
HOE DURF JE
je moet je aan de voorgeschreven onderwijsquotaregels houden jij... jij stuk onbenul!

dubbels in bed koken en alles wegflikkeren

volgens mij waren het niet zulke dure microscopen, ik ging voorzichtig met het materiaal om en schakelde gewoon over naar de andere lens voordat het mocht.
die juf haatte me echt.

neuk de homo

Die dingen zijn tering duur.
>t. Administrateur bij voortgezet onderwijs alliantie