Sverigetråden - HELL SEGER upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=BiGqErH3b-M
youtu.be/OT0yoo9B2Bc
youtube.com/watch?v=iEWlpP3RIW8
youtu.be/jTJQkhWZekI
youtube.com/watch?v=kLIKUf-Ou-I
youtube.com/watch?v=gKxe8axxx64
youtube.com/watch?v=Pnbufgs--EM
twitter.com/SFWRedditVideos

Jag tänker faktiskt rösta M i år. Verkar helt baserade, gillar att vi börjar få ett riktigt konservativt parti i Sverige.

Äntligen en bra upplaga

HE FU SE

2dtransor ej äga tillträde

Så jävla cringe

Va ska man hitta på idag?!

haha minns ni

hoppas du driver med mig
KD hade kunnat bli konservativa men med rostbiffen och feministen ebba busch thor vid rodret blir det inget kvar
fan, varför kan de inte bara bli konservativa på riktigt och driva mer radikala frågor? får säkert med sig musslorna med

HE SE

första ickepsyksjuka upplagan på dagar

när ska sdjuden lämna tråden?

han gjorde inget fel

Detta är varför jag vill se invandrare som bränner och slaktar 99% av alla svenskar. Ni är så dumma att det är skrämmande.

Muslimer bör skjutas så fort de kommer in i landet. Eftersom att de tror sig komma till en bättre plats efteråt så är det ändå ingen förlust för dem.

Hon gjorde inget fel

Sverige har aldrig haft en bättre konung

Han gjorde precis allting fel och den psyksjuke fan har fortfarande inte gett sig

läget då, bög jävlar?

SLUTA FÖRSTÖRA MINA BILLIGA KINA PAKET

>oironiskt inte vara psyksjuk

fast du är ju psyksjuk, din stormsnorre

Inte hon heller

Han gjorde inget fel.

Miljöpartister förtjänar inget annat än att gå upp i moln av rök och blod.

psykfallsanon...

>första ickepsyksjuka upplagan
>paranoida sektmedlemmar som tror att de gör revolution genom att sätta upp klisterlappar
haha aa

>Klas Lund är upptagen med sitt privatliv. Han är med på många interna aktiviteter. Att det inte fokuseras så mycket på Simon Lindberg beror antagligen på att NMR vill skapa en revolutionär folkrörelse. Den ska inte tyna bort bara för att ledaren försvinner eller dör.
Så du medger att Lund är upptagen av sin cancer?

>möh språktezt för PUT
Varför inte språktezt för asyl, LOL! XD

>egen försörjning
>utan bidrag
LÖL! Det klarar inte ens infödda svenskar av

>inte ett enda djävla ord om skatter etc
>bara hacka på blattar
LOLL!

>lätta knuffar
>inte ge han en rak höger
Svenska "män"

JAG GJORDE DET. JAG INSTALLERADE UBUNTU EFTERSOM WINDOWS 10 UPPDATERINGAR HAR KNULAT MIG FÖR SISTA GÅNGEN

Behöver jag installera några drivrutiner eller? Datorn verkar identifiera mina komponenter korrekt

Inget


Fel


Alls

Varför lever han ens fortfarande? Det har gått några år sen han var statsminister så det borde ju inte vara så svårt att döda jäveln

>slösa en kraftig dator på linux
HAH

åh nej nej nEJ HAN GICK PÅ DET AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH

aina stog redo med polisen för att skydda babben.

*bajsar på din fis*

>ubuntu
Jonte...

bättre fråga är, varför slutar han inte förspråka folkmord nu när han inte är i politiken längre.

Ska runka snart behöver tips på vad

youtube.com/watch?v=BiGqErH3b-M

Varför är tjejer så uppspelta hela tiden? Man kan dra fram något så simpelt som en kanelbulle och de liksom drar in andan och blir helt häpna

Du är en dum dum dum sill

Utan honom hade svensken aldrig vaknat. Bara långsam massinvandring, precis under tröskeln för att någon skulle bry sig, tills vi blev som USA.
Utan Reinfeldt hade SD aldrig kommit in i riksdagen. Han var vår grabb hela tiden.

>inte slå ner snuten med, ta hans pistol och avrätta förrädaren på plats
HAHAHAH

kuklust

Han är i hemlighet en anarkokapitalist, invandringskaoset är det bästa sättet att få igenom hans ideologi

Nmr är för upptagna med att ru ka till sina fantasier där de tar makten och sätta upp klisterlappar.
>m-men vi ska döda honom, v-vi ska bara göra revolution och ta makten först

Vad vill du göra?

>någon satt och gjorde den här utan att skämmas

>han gick på linuxjagjaget
AAAAAAAAAHAHAHAHA NEJ NEJ NEJ KOLLA HAN HÄR AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA

höjden av nmr's grafiska designkapabilitet

Varför är inte NMR mer som IRA?
youtu.be/OT0yoo9B2Bc

NS2D snarare.

HAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHA

>Behöver jag installera några drivrutiner eller?
>windowsjonte har ingen aning vad han håller på med och installerade "ubuntu"

Uttryck dig konstruktivt, kanske rita ett eget flödesschema?
Något slags krav kan man ställa. Vi är inte obegränsat rika och det finns sannolikt folk som försöker splittra oss för att tjäna pengar.

>dkn ingen skånsk republikansk armé
youtube.com/watch?v=iEWlpP3RIW8

Han gjorde inget fel.

Fredde trollar ju bara. Han vet om att svenskarna är efterblivna som på riktigt tror att pappa staten skulle fixa allt vaggan till grav. Det skulle kanske ha gått OM svenskarna inte hade slutat föda barn.

Fy fan för sossar. vill ha och ha men de vill inte bilda familjer. Blir så jävla glad att se hur boomers blir illa behandlade på ålderdomshem och får röven torkad av en person som inte kan svenska och som fullständigt föraktar dem.

Nåt roligt..

>en bokstavlig sekt
>går rumt och stör folk som inte vill veta av dem
>indoktrinerar sina barn i deras sekt
>regelbundna hjärnskrubbmöten
Är nmr för ideologier vad jehovas vittnen är för religion här i landet? Fast mindre då.

Du behöver inte förstöra din datorupplevelse och mentala välstånd för det genom att byta till linux. Bokstavligen bara tanka ner fönster 10 LTSB versionen om du är trött på att bli kn av uppdateringar.

>detta är höjden av skånsk maskulinitet

youtu.be/jTJQkhWZekI

Finns det något som du tycker är roligt att göra då?

Varför älskar svenskar att lyda judar? Är det genetiskt inprogrammerat?

Ryttarinnor.
>dkn ingen ridande mammafv

>*in
>germansk överhuvudtaget

För att vi har varit i fred för länge. Man behöver ett bra krig då och då för att hålla nationen stark.

svensken tror att judendomen är en religion

Ge inte Maltablatten (Du)n

Dattaspel och sånt..
Tycker det är svårt att komma igång med saker själv dock.

Stora, saftiga, 2Dbröst.

Jehovas är ju dessutom en internationell sekt. Såg Jesustomtar ett par gånger när jag var i Japan. NMR är på riktigt kamratföreningen NackaNazisterna

>t. heter *én, *in, *ius eller något annat stockholmskt.

För grafikdrivrutiner ja, finns under inställningar (additional drivers)

t. babbesevic

Orden 'åska' och 'tordön' skiljer sig från sina germanska släktingar. Engelskans 'thunder' och tyskans 'Donner' är båda gamla indoeuropeiska ord. Ordet finns även som ett verb i Latin, 'tonare', med betydningen 'att åska'.

>Tordön (Tors dön)
Av fornsvenska 'þordyn'. De gamla nordborna trodde att när himmelen dundrade var det åskguden Tor som slog med sin hammare (mjölnir) och från hammarslagen hördes dunder och gnistor flög (blixtar). Det här ordet anses vara äldre och är numer sällsynt i svenskan. På norska används ordet flitigt dock, 'torden'.

>Åska
Av fornordiska As Eykja. (As = asar, Eykja = åka) = Asens åkning. Refererade till åskguden Tor och hans färd över himlavalvet.

Svenskar är villiga att dö för sin tro men det är ju läskigt att döda för sin övertygelse.

>Det skulle kanske ha gått OM svenskarna inte hade slutat föda barn.
>rollspelare och pol-jontar tror fortfarande att etniska svenskar inte föder barn
>m-men d-det är bara blandrasbarn!
Haha aa eller hur, babbar kan inte få svenska vänner, än mindre tjejer.

>84534531
Machmed Abdullah Yakovic...

Om dubletter så går jag ut ikväll och sextrakasserar sv ho på dansgolvet.

>dkn 9 timmar betalt fast jag bara jobbat 5

rullar

Johannes Hanrejelius...

>*én
heter detta och är urskånsk barbar precis som du

Lurigt av dig

Vad tusan är felet med ryssar?

Någon jävel tänder eld på sig själv för att motarbeta korruption..
>youtube.com/watch?v=kLIKUf-Ou-I

Och så här ser man ut efter åt, lägg märke till att han saknar ögon.
>youtube.com/watch?v=gKxe8axxx64

Hur känns det att sitta på en ö i medelhavet och shilla för den mest muslimska delen av sverige?

de enda människor jag har sett på nattklubbar osv som "trakasserar" o tar på tjejerna är blattar

är du blatte?

Det där kan ju sägas om alla organisationer.
Japan har en växande kristen minoritet.

youtube.com/watch?v=Pnbufgs--EM

>dkn man försökt komma igång med ett rpg spel i flera dagar men kan inte välja ras
Livet med autism..

>det är fel att ha traditionella släktnamn som visar på kunskap och bildning inom släkten
Naturnamn (du är jugge men vi kan låtsas att du har ett svenskt namn) är bokstavligen pöbeln som försökte efterapa adliga namn fast de var för beta för att ta ordentliga adelsnamn så de nöjde sig med att kalla sig Lindgren istället för Oxhufvud

Du måste fan byta namn isåfall.
Det är stockholmarnas fel att det bor så mycket äckliga muslimer där.
>Japan har en växande kristen minoritet.
Usch.

>Det där kan ju sägas om alla organisationer
jaha jo tjena mittbena harald

jvdk

Det är fel att lajva romare eller vad det nu är.

>Det är stockholmarnas fel att det bor så mycket äckliga muslimer där.
Måste jag dra upp röstkartan igen och visa att

WOW

Kristendomen är rödpillrad.
>hatar judar
>stora familjer
>sunda åsikter om kvinnor
Norden när det var hedniskt var extremt feministiskt, kvinnor fick t.ex skilja sig.

Rösta på MED istället, det är det enda riktiga högerpartiet i Sverige.

Det enda dåliga med dem (nåja..) är att de är alltför EU-vänliga, men det går nog att pressa dem ännu mer åt höger.