Sverigetråden - Kattupplagan

Breva lördagskatter

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=jMThIm6eM7A
youtube.com/watch?v=4mhY-dElllk
youtube.com/watch?v=sJcuzOx2GGc
twitter.com/AnonBabble

Svenska män är nog värre än svenska kvinnor. Åker du till t.ex. Irak, Indien, Pakistan, Afghanistan så skulle de misshandla eller t.om. döda dig om du vågade prata med en av deras kvinnor. I sverige så kan hela världens folk komma hit och inte bara flörta och knulla svenska kvinnor men även våldta, misshandla och förnedra svenska kvinnor utan att någon gör något, råkar de åka fast så blir det kanske 2-6 månader villkorlig plus någon dagsböter.

Fy fan, inte konstigt att vi gav bort vårt land, kanske fanns det aldrig ett folkslag som gjorde upp landet eller levde här. om 10 år kommer "svenskar" vara något av en myt, folk har redan nu förnekat att vi existerar, de kommer de göra i framtiden. Vi är någon slags underras, alla som vågar kalla sig "Svensk" är del undermänniskor, fy fan va pinsamt att vara svensk. Skäms att jag ens brydde mig.

...

...

>dkn ingen 2d fv

...

Erkänn

Snarare

helt fel ögon
fel ansiktsform

lower a86a

>dkn ingenting att göra på helgerna

vill bara tillbaka till jobbet

jvdk

...

>dkn inga fler Mumienfilmer med Brendan

Vilket missfoster

om inte hollywood gräver upp och mumifierar honom som ett sista hån

Troligtvis har mellan 10% - 20% av dagens svenska män inte fått knulla ens vid 30 års ålder. Denna siffra är i ständigt stigande i det kulturmarxistiska Sverige där det största brott du kan göra dig skyldig till är att födas till en vit, heterosexuell man. De svenskor som inte fått knulla vid 30 års ålder kan räknas på ena handens fingrar.
Vad tycker ni om att era söner aldrig någonsin kommer att få knulla? Är det så ni vill att Sverige ska se ut? Jag antar att ni tycker det är helt oviktigt och ointressant med barnbarn?
Hatar ni era söner så pass mycket att ni vill föda dem till världen enbart för ett liv av lidande? Kanske ni är sadistiska likt pedofiler?
Planerar ni kanske genom fosterdiagnostik att välja bort era söner till förmån för döttrar, som ni vet med 100% sannolik får föröka sig(med PK-ideal människan, den syndfrie och perfekte negerhanen)?
Funderar ni någonsin om detta kan slå tillbaka våldsamt mor er?
Den som gräver en grop åt andra....

>dkn Tarantino plockar upp honom och ger karriären en nystart

d1a. är 30 och har aldrig knullat.

Varför skaffar ni er inte en hobby eller två?

Får du betalt per brev?

wish i was that cat

>dkn för töntig för att få ligga med svenska killar

kommer dö utan ha legat med en kvinna.

Historiskt sett så har alltid kvinnor vänt sina egna män ryggen när en invaderande styrka håller på att vinna. Detta eftersom det höjer deras chans att överleva. Med andra ord så har vita kvinnor redan undermedvetet bestämt sig för att Europa är förlorat.
De allra flesta kvinnor har våldtäktsfantasier. Ibland går det så långt att de väljer att importera flera miljoner svarta aggressiva våldtäktsmaskiner. Kvinnor tänder på makt, rå maskulinitet och okontrollerbar lust. Sen blir det extra starkt i dagsläget i och med att kvinnor alltid har varit väldigt snabba med att förråda männen av sitt eget folk till förmån för erövrare så fort de känner att vindarna vänder mot det egna folket.

mm bara knäppa på mig hobbybyxorna, krypa ner i kanonen och fyra av mot hobbylandet

d1a

Har du gett det ett försök?

jpd

aa bara ge det ett försök mann1, jag är säker på att de magiskt uppenbarar sig då

Har ingen aning om vad man ens skulle göra, speciellt inte på vintern

nina är söt!

Aa de uppenbarar sig magiskt när man sitter och gnäller och inte vill göra något

Du skulle bli förvånad.

Har inga utomhushobbyn själv, då jag hatar vintern och kyla. Men saker som läsning, sportande osv. kan man ju göra oavsett tid på året.

Vad innebär "göra ett försök"? Jag vet ju inte vad jag ska pröva.

Villet vackert hår flickan har.

Teater, bowling, mini-golf, paintball, programmering, podcasting och spelrecensering är några av de hobbys hag haft. Bara testa på något de är så deppigt på helgen. Gemenskapen för många av de mer obskyra hobbysarna är väldigt välkomnande då de är glada att se någon ny visa intresse för deras hobby

>om inte hollywood gräver upp och mumifierar honom som ett sista hån

Har du något slags koncept om vad för hobbies och fritidssysslor det finns?

>spelrecensering
kraftling...

Att läsa tråkar ut mig. Om jag ska göra någonting sånt kan jag lika gärna sitta vid datorn

Om jag skulle gå på ren instinkt verkar det roligt att åka motorcykel men det ska tas kort och köpas hoj. Skulle gärna äga massa vapen också. Typ kunna gå ut och skjuta med en AK47:a när man känner för det

Kan tipsa om långfärdsskridskor. Förutsatt att du bor nära någon större sjö förstås.

Få gratis spel och skriva någon halvdan recension är rätt gött favä

Du testar olika hobbyn/aktiviteter och ser om något verkligen fastnar, att du känner att du vill fortsätta med det. Kommer med några bra förslag.

Har ibland blivit 'tvingad' till vissa aktiviteter av bekanta som jag till en början varit jävligt skeptisk till, bara för att sedan upptäcka att det är skitkul när man väl gett det en chans.

Har du testat go-kart? Krävs inget kort för det, det är roligt och inte särskilt dyrt heller.

Läskig bild. Är som sagt inte står på utomhusaktiviteter när det är kallt, även om jag tyckte om att åka skidor/snowboard när man var yngre.

det är STORT och FLUFFIGT

>*förför user med mina hypnotiska rörelser*

De finns gott om skytteklubbar i Sverige som man kan gå med i. Jag hade turen att ha vänner som tog vapen och jakt licens och fick följa med ut till skjutbanan.

...

>20 minuter tills lasagnen är klar

vill lägga mitt ansikte i det fluffet

>införe mjau mjau ge lasagna

STORT
FLUFFIGT
HÅR

Har funderat på att göra lasagne men alltid skippat.

Han vet.

jag måste ha ett bra mål

Får man köra gokart var man vill? Tycker det låter tråkigt att åka på bana runt och runt

d1a. Kattjäveln ser självbelåten ut

EMIL ÄLSKAR ER

jag på videon

Är du lite trött?

se, men inte röra!

Söt :3

...

Har ni matförråd så ni klarar er när DET händer

vill ha en arisk pv

Tror inte det, tror det är begränsat till gokart-banor. Har som sagt testat på flera saker jag varit skeptisk till som jag sedan har upptäckt att det faktiskt är mycket roligare än vad jag trodde.

aa

tack, du med :3

Ser ju ut som en jävla undermänniska.
Hitler rullar runt i sin grav.

okej -_-

Någon som tittar på PK negerdunk normiegalan?

Topp eller botten?

Vilket det? När nmr svälter Libbe en vecka och släpper ut honom i en matbutik?

l1ka

nej, e den sevärd eller?

Önskar jag kunde svara ja på den frågan men har inte så mycket långvarigt hemma

nyanners ska strömma karaoke! :3

youtube.com/watch?v=jMThIm6eM7A

Som vanligt massa svensk hatande svartingar o feminister. Skattebetald teve som bäst. Tove styrkes ass såg hett ut nån jävla neger bankar väl på det ikväll i nya sverige. Jimmy och nordfront sverige behöver er mer än nånsin

>det
>undermänniska

har hört det namnet hundratals gånger men har ingen jävla aning vem det är

nej, kände igen en artist redan var okända och majoritet negers.

vad är horan imams problem? är hon förtryckt på något sätt?

youtube.com/watch?v=4mhY-dElllk

Är det en hobby att röka?

hon är psykstöd. jagjagar inte ens

youtube.com/watch?v=sJcuzOx2GGc

provade att börja vejpa förra året men ett jontegäng som gick förbi sade att jag var för gammal för det

Kan möjligen vara, röker du pipa?

du kan ju alltid röka kuk istället, det är du inte för gammal för

Du kan ju försöka ta det till nästa steg, röka div. cigarrer och pipa, köpa en rökjacka och ha en go fotölj där du kan sitta och röka

hade hitler vunnit så hade han onekligen haft en utrensning likt stalin, men pga etnicitet bland hans anghängare och inte politisk bakgrund

En uppmärksamhetshora.

kan röka ut negrer som dig

du frågade din jävla neger, jag gav ett förslag. sluta vara så lättkränkt din jävla homo

Tänk hur illa det hade varit att växa upp/leva som antisocial introvert under tiden när internet inte fanns.

Hade varit ett rent helvete

nä men det är en livsstil att vejpa

Bara gräva ner sig i böcker
ju.

Tvärtom tror jag de hade det bättre då de inte lika lätt kunde fly in i sin ensamhet.

fy fan, vill inte ens tänka på det

Jag när jag går in i tråden

Det hade varit bättre, var mycket mer social och sånt innan jag fick chansen att vara för mig själv hela tiden och sen blir jag bara mer tillbakadragen desto mer jag undviker sociala grejer

Hur få bunda fv?