/Norgetråden/

youtube.com/watch?v=m2uTFF_3MaA

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=1wByn6nrHdw
tv2.no/nyheter/9626981/
weev.livejournal.com/280500.html
twitter.com/SFWRedditVideos

forste for kjeks

U-båten til Norgetråden heter vel NAUTilus?

...

>dfn man våkner opp til at knuset har brevet bilde av seg selv og en fyr på Umiddelgram

Var noen andre på samfundet og så på Trumpsnakket igår?

Trodde det skulle være bare drittprating om Trumplingen, men de var jo faktisk mye mer balansert enn jeg trodde

så på live ja, og jeg lurte også på om jeg kanskje skulle laste opp videoen på youtube med engelsk undertekster. men det blir jo fryktelig mye ork, og kanskje er det ingen i utlandet som bryr seg uansett... jaja

var forresten jævlig sǿtt med de sinnataggene helt på slutten som vrælte fordi ytringsfrihet er no' dritt

Samfundet er et vrælorama

Ingrid er en dritt-autist som, ja, du vet.

brev video

youtube.com/watch?v=1wByn6nrHdw

legg den hvertfall ut på youtube, selv om du ikke orker å legge til teksting. blir bra å se på nytt, fåvæ

tror da YT er slik nå at teksting kan du eventuelt gjore senere


Nja, det var jo faktisk mye færre av dem enn man skulle tenke seg.
Var avstemning for å avlyse Lysglimts forord, bare 35 stemte for, 240 imot, og 45 onsket å ikke stemme

takk

Lol! Meg til venstre!

g-gutta...

Knuset mitt flyttet fra odelsgården sin på Vestlandet til en drittleilighet i New York for å oppleve hvordan storbylivet var. Kom hjem med en neger-gv et år senere. Nå skal hun visst bli mamma.

Jaja, sånn går nu dagan.

brev sǿt

...

du...

Hva er det?

har han rett?

VI VAR VIKINGER

Et greit kompromiss er nok bare å ta en litt hardere madrass. De er bedre og mer komfortable på samme tid.

men det er kaldt som faen på gulvet, fåvæ

Jeff ...

Perfekt stjernetittevær. Sjalu!

jaså, så det er dere skatten min går til?

allerede privatisert

>Ikke Ingrid-tråd

Dere hadde én jobb.

LA MEG POSTA 4KANAL FACISTA FUCK DOKKER OG CONNECTION ERROR I OVER EI TIME

LA MEG POSTE FOR FAAAAAAAAAAAAAAAAAN

>han bruker ikke pass og pc

jeg vil jo bare laste opp et bilde jeg da

hvite "menn" blåst til helvete ut!

Hun er opptatt, og dessuten for gammel for deg. Iryna passer bedre på alle måter.

nå smeller det!

Ro ned brosjan! Vi har alle det samme problemet, vet du

Men.. alder er jo bare et tall..

Den ene ligner på Fjotolf og den andre ligner på Ribba. Kan dere ikke finne noen damer som faktisk ser bra ut?

Ja, men tall lyver ikke.
Hva som ser bra ut er en smakssak og et personlig anliggende.

får vell stå opp jeg da

>Woman's March Oslo

har ståpikk gutta

Så Arnold Svarteneger på NRK1 nå rett fǿr jeg skrudde over på TV2 Sportskanalen, men Carlsen står så dårlig at jeg er fristet til å skru tilbake.

>folk har på pussy hatter

*avbestiller Internett og TV for februar*

Får håpe jeg ikke ender opp med tauet da

Dette hadde du ikke behovd å informere oss om. Foler nesten at det er seksuell trakassering.

sæden spruter ut av pikken, gutta

Da har du jo en gylden mulighet til å bli kjent med nye folk.

Ser på det med bestemora mi. Arnold ble glad når òsterrikeren tok ledelsen

...

tv2.no/nyheter/9626981/

Dette er faktisk ikke greit.

Hva skal du gjöre i en mnd uten nett?

Men det er jo faktisk greit Anonsen.

Selvmord er toft!

Rassissme tållereres ikke i Norgetråden.

>hǿyresida vinner valget
>venstresida slår tilbake
>ved å ta på seg fitteluer

Det er jo faktisk sånn at sannheten gjǿr vondt.

har lyst på en moden, eldre kvinne, men ingen vil være min jv

Hvor gammel?

maksimalt 65 år

hvor finner jeg sånn fittehatt?

mente å svare for:

Og Ervin kohn vil at hatytringer skal straffes oftere... Fuck han

Antallet anmeldelser for handlinger med hatmotiv har skutt i været de siste årene, ifolgeen rapport fra Politidirektorateti fjor. I 2014 var det 223 hatanmeldelser, i 2015 347, og i 2016 ble det anmeldt totalt 466 saker vedrorende hatkriminalitet.

Hatefulle ytringer er den storste gruppen, hele 65,5 prosent av anmeldelsene i 2016 gjaldt slike. Disse omfattes av Straffelovens paragraf 185, som har en strafferamme på boter eller fengsel i inntil tre år hvis ytringen framsettes offentlig.

>utenlandske menn som omtaler seg selv som feminist for å få norsk fitte

hva oppnår egentlig dette, sånn rent konkret (jeg bare spǿr)

>mannling omar i forste rekke der kun for å få seg noe

>here's a sample of my work before jews destroyed my life

weev.livejournal.com/280500.html

You built cities and communities in the mountains of the Switzerland and freezing Scandinavian terrain. Still, the Jews who took your print and broadcast technologies from you last century continue to insist that your race is not special – in fact, that you are evil, that you should not reproduce with your own, and should kill yourselves off through reproduction with other races. “Open your borders,” they said. “Intermarry.” “This,” they say, “is a good idea.”

Look through the catalogue of Jewish thought in the 20th century – it is mostly the same – the pathologization (making seem sick) of healthy and strong white cultures: (Jews can’t control people who have a shared identity very easily).

Jew Freud said you are sick – “you sexually desire your mother and are fixated on your genitals and anus.”

Jew Marx said you are sick – “your culture and economy must be replaced by a religion-less worker culture – no individuals allowed.”

Jew Boas said you are sick – “White culture is no better than the naked tribesmen’s of Africa – who shit three feet from where they sleep and eat. In fact, their culture is more authentic – yours is phony.”

After a century of this, it is easy to see why you hate yourselves and have opened your borders to races which could never create in their lands of origin what your forefathers did.

Innafor å titte litt på koreanske drama serier?

Heng deg selv.

...

god morgen

Ingenting galt i noe av dette.

Det er masse galt i det, men han kan pelle seg til Sup Forums istedenfor hvis han vil spamme nazist-kopipasta.

>Det er masse galt i det
Hva med å pröve å opplyse oss i stedet for å være en drittunge uten et argument?

>nazist-kopipasta.
Det er ikke pasta bare fordi det er kopiert vet du. Weev eller en LARPer posta nettopp på Sup Forums. Forresten, hva syns du om at internettselskaper i USA aldri i historien av internett har slettet en lovlig nettside för Daily Stormer? Hvorfor er det farligste du kan gjöre i USA å kritisere jöder?

Nei, han har 100% rett om Jodisk sykeliggjoring av sunn Europeisk kultur og oppforsel. Majoriteten av moderne venstretenkning er kun fremming av skjulte jodiske etniske interesser.

>Hva med å pröve å opplyse oss i stedet for å være en drittunge uten et argument?

Spar meg. Det er ingen av dere som er interessert i argument. Hele ideologien deres bygger på nödvendigheten med vold og krig, og da er argumentasjon ute av verden allerede.

Så ikke lat som du hadde noengang forandra mening basert på argumentene til folk som er uenige med deg.

>Spar meg. Det er ingen av dere som er interessert i argument. Hele ideologien deres bygger på nödvendigheten med vold og krig, og da er argumentasjon ute av verden allerede.
HAHAHAAH AHH. Tror redditorer faktisk på dette? Er dette så latterlig enkelt verdenssynet deres er.

>Hele ideologien deres bygger på nödvendigheten med vold og krig
Ler og ler.

>Så ikke lat som du hadde noengang forandra mening basert på argumentene til folk som er uenige med deg.
Det har jeg faktisk, for 2 år siden kunne jeg si ting som "hvorfor hater dere jöder??? det er jo muslimene som er problemet, herregud, vi må stoppe islamiseringen for å redde de baserte jödene som sam harris!". Og det er vel bare 3 år siden jeg bokstavelig talt gråt av Schindler's Liste.

>HAHAHAAH AHH. Tror redditorer faktisk på dette? Er dette så latterlig enkelt verdenssynet deres er.

Det var nöyaktig det som skjedde sist gang nasjonalsosialisme hadde statsmakt din mongo.

hyggelig tråd ja...

Torsk til middag i dag

>å påpeke den dobbelt moralske, pro-jodiske agendaen til intellektuelle og kulturelle bevegelsene som har hatt massiv negativ innflytelse på Europeiske samfunn de siste hundre år er synonymt med å være tilhenger av en 80 år gammel, beseiret militærmakt og politisk parti

>Hitler vil samle det tyske folk? OOOOMGGGGGGGGGGGGGGG VERDENSKRIG NÅ!

t. Storbritania som eide 1/4 av landmassen på jorda

Nå syntes jeg at vi må slutte å klage på andre for dine problemer. Hva er det DU kan gjǿre bedre?

dette er huh... wow

>samle det tyske folk
>Polen
>Sovjetunionen

dfn for dum til å være nasse

>dfn hun har dratt til USA med en mannlig "venn"
>dfn hun ikke er min og aldri vil bli det

Få orden på meg selv

Ikke han, men tror du må lese deg litt opp på historie.

Fy faen du er jo helt idiot du

>klager på at jeg ikke har noen argumenter og er en drittunge
>er bare megmegende-drittunger selv

jeg er jo litt rasist jeg da

>dfn stuck i Oslo i 20 minutter
Litt for flerkulturelt for meg dette her

HVIT MAKT NEGERSLAKT fåvæ

Hitler ville ha Danzig og en korridor mellom byen og Tyskland. Danzig var på alle måter tysk: 90% snakket tysk, den var i Tyskland för 1. verdenskrig og kulturen var tysk. Polen nekta dem dette fordi Storbritannia hadde gitt Polen en garanti om at hvis Tyskland angrep ville de beskytte dem. Denne garantien gjaldt ikke andre land, så derfor allierte Storbritannia seg med Soviet selvom Soviet angrep Polen 2 uker etter Tyskland.

>men man kunne jo ikke stole på hva Hitler sa, han bröt Munchen-avtalen
Hitlers ambisjoner var ingen hemmelighet. Han skrev i Mein Kampf nöyaktig hva han ville gjöre, og fulgte det nesten til punkt og prikke. Hitler ville åpenbart ikke vært fornöyd uten Danzig og det visste engelskmennene.

Hva Hitler gjorde og planla etter England og Frankrike erklærte krig skal jeg ikke unnskylde, men da var verdenskrigen et faktum og det var ingen grunn til å ha på seg silkehanskene lenger.

>stuck

Jeg vil også legge til: de fleste historikere er enige i at Hitler sparte hundre tusener av engelskmenn i Dunkirk fordi han fortsatt hadde håp om fred med England. Så det var ikke slik at han gikk berserk-modus med en gang England erklærte krig.

Noen andre som gleder seg til våren? Begynner å bli passe lei av all den jævla snoen som dekker gatene. Vil bare ut og sykle ass...