/nederdraad/

nachtelijke uitgave

welkom: nachtuilen
niet welkom: vroege vogels

Eerste voor Noord-Brabant!

ik zit aan mijn piemeltje

met nadruk op tje

>maar ja m'evrouw ik ben een belg!

>ma alé madam, kzen ne Belg*

Ik wil dat je stopt met mij te vernederen om mijn geslachtsdeel

*geslachtsdeeltje

jullie hebben toch niet meer een hekel aan de randstad?

natuurlijk niet

Nee maar wel aan Amsterdam

Het is rechtmatige Amerikaanse klei, en ik respecteer buitenlandse enclaves op eigen gebied.

Ja, alles is kanker daar

aangegeven

Amsterdam de beste
0 2 0
2 0

AMSTERDAM

hooligans zijn ondermensen

t

Leven jullie ook veel in je hoofd? Je constant bezighouden met gedachten waardoor je de realiteit een beetje kwijtraakt.

niet per se de realiteit, maar dat ik veel sneller in m'n hoofd ga zitten dan een gesprek gaande te houden. Fuck een gesprek wanneer ik een gesprek met mezelf kan houden toch

Ik leef soms meer in mijn fantasiewereld dan in de echte wereld. Soms weet ik pas na een paar dagen weer dat een herinnering maar een droom was en niet gebeurd is

Ja soms lig op mijn tafel en staar ik recht in mijn lamp. Als je heel lang staart zie je soms het corioliseffect haar werking doen op onze aarde. Na een paar minuten raak je je zicht even kwijt en plakt men wel eens een sticker op je deur. Als je deur een sticker heeft ben je één van hun.

Waarvoor was dit?

Ja, maar ik houd dat voor mezelf. Als ik alleen ben ben ik veel in mijn hoofd bezig maar als ik dingen moet doen met anderen probeer ik (voor zover dat gaat) scherp te blijven op wat er om me heen gebeurt.

Wat voor sticker?

net geheft oetz, weg gedachtewolk

>geheft

dat klopt

Ja maar ik ben dan ook een letterlijke autist

Ik heb ook vaak als er mensen zitten te praten en ik niet echt luister oetz. Veel meer in mijn hoofd bezig ben met waar ze over zitten te lullen, wat ze over mij denken, hun lichaamstaal etc. etc.
Alles behalve luisteren.

Wat de neug is er mis met mij

Ze geven de sticker geen naam, maar de kale mannen in witte uniformen komen langs en plakken de sticker. Soms staar ik er wel eens recht op en ga vervolgens op de grond zitten om te praten met mijn ongeboren zoon.

...

Meer slapen oetz. Ik heb dat alleen als ik te weinig slaap heb. Dagdromen etc

ik zie het door de vingers
t. ik

Hij gebruikte de zwakke variant.

Zit je op dit moment in een instelling?

takeoff>quavo>>offset
bewijs het tegendeel

Kanker ik had dit vanmiddag nog, maar ik vond het gesprek ook niet erg boeiend. Dan fantaseer ik over wat voor leven zij leiden en waarom ze dit soort saaie dingen zeggen. Ze vonden mij vast een rare saaie stille, maar ja. Niet elke ontmoeting is boeiend, het ligt niet aan jou.

Hoeveel spenderen jullie aan kledij?

geheft in casu gehoven

ligt eraan of de broeken die Mama heeft gekocht passen

als kind kon ik eindeloos in mijn eigen wereld fantaseren. tegenwoordig niet meer en dat maakt me verdrietig.

Ik vind het altijd leuk als ik niet kan slapen. Ik fantaseer dan uren aan één stuk door en val dan uiteindelijk in slaap op mijn eigen fatasie

broeken - 60 tot 90 euro
truien - 20 tot 70 euro
schoenen - 80 tot 200 euro
en als ik een kledingstuk echt heel erg tof vind dan koop ik hem ookal is hij duurder dan wat ik er normaal aan uit zou geven.

Ik bedoel eerder, hoeveel per maand of per jaar?

Instelling? Ja de manier waarop ik bezig bent met en denk over de wereld. Ik noem mezelf wel eens graag coriolis astronaut. Ik ga de maan koloniseren weet je, geen corioliseffect meer. Ik haat het wanneer de aarde rond haar as draait.

gebaseerd

spork XDD

Ik heb ooit eens 30 EUR aan een merk petje gegeven

ben ik een flikker voor dit?

Politieke correctheid is anti-Westers.

>petjes dragen

arm straatkind

>draagt überhaupt petjes
ja, je bent een flikker

Maar echt mijn moeder. Als ik het heb over groentesappen en andere dingen. Ze wil er niet aan.

Goed ze is er dan al aan en bepaalde dingen leerde ik van haar. Maar zij doet alles te bij het gewone. En beperkt.

Ik moet er niet aan denken om veel groente en fruit te eten. Gewoon hop- als sap en een paar andere middelen erbij ook.

kk proksie paler
nu out je jezelf

de nederdraad is zuiver autisme geworden

wat?

>geen autismepetje hebben zonder welke je spergaanvallen zou krijgen

laatst nog hard gespergd oetz

is er dan een alternatief?

uuuhh deze maand heb ik 200 euro uitgegeven aan kleren. Maar dat is omdat er een dikke uitverkoop is op freshcotton. Ik koop niet vaak super nieuwe kleren misschien gemiddeld 60 euro per maand ofzo?

Wat bedoelt user hier mee? En tegen wie heeft user het?

dit had ik vroeger dus ook. Hoe krijg ik dit weer terug? soms denk ik dat dat deel van mij gestorven is toen ik de puberteit in ging.

groent tekst

nou trouwens nu ik er over nadenk, maak dat maar 100 euro per maand.

(Ik)
Maar dus, daarmee voorkom je kanker. En meer dingen. Hoewel de dokter daar een gevaar bij kan zijn. Als ik ooit..... testen en zo die moet ik zelf kunnen controleren. En de opbouw zien en desnoods laat maar. Ik bedoel bijt dit? Ik moet duidelijk zien dat ik iets niet meer kan. Met wat ik hierboven zeg is dat wel een belangrijk punt.

zelfs als je ironisch bent zit er echt een steekje los bij je

die laatste is psychoot, die een na laatste ben ik, wat ik bedoelde spreekt voor zich (en dat geldt vast ook voor psychoot :^) )
>moet pet af doen
>rrrrrriiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
>doe het toch maar
>het valt alleszins mee
>dvw mijn pet onderdeel is van mijn anti-sociale identiteit

>moet pet af doen
je bent vast zo'n smerig buitenlander.
ik hoop dat je in elkaar gestampt bent voor je afwijkende huidskleur.

O daar hebben we kankeropanon ook weer.

Die een beetje wanig is ook.

Ik heb echt zin in pasta. wie nog meer?

...

>je mag niet zo maar alles zeggen
>je moest maar tolerant zijn voor alles en iedereen
>denken dat dit DE kern is van waar het westen op gegrond is

Dat bedoelde ik er mee, kanker breinlieten

Ik heb de boerenkool nog achter mijn kiezen. en ik ga zo slapen. Dus ik zou nee zeggen moest je me aanbieden.

Wat de kanker luk jij nu weer. Echt die kanker nederlanders zijn altijd aan het zeuren.

Ik ben een Marokkaanse moslim en ik mag wel gewoon mijn mening uiten. NOOIT ERGENS LAST VAN GEHAD.

Ik zeg dagelijks in de moskee dat ze alle Joden - zoals Mohammed in de koran - moeten uitmoorden en terroriseren.

Omdat iedereen het zegt zeker? Daar kom je ook niet overheen dat is zo. Maar het blijft een rare zaak. Wat moeten mensen met die gasten daar. Laat zitten lol.

Wat de neuk lul jij nou weer.

Ik probeerde een keer een mohammed te tekenen in de klas om te laten zien aan mijn halal vrienden dat het zo kwaad bedoeld allemaal niet is.

Nou ik mocht de sharia van jullie vredelievende toekomstige doktoren en astronauten ervaren. En natuurlijk moest de school ook niet meer van mij weten.

Ik ga mijn blanke pik en kloten aan een waals varken voeren uit protest. Neem dat, cultuurmarxisten!

Mohammed was zo blank volgens de koran en hadith dat zelfs een wit stuk papier al een tekening van hem zou zijn.

ERG wanige kankerop user.

Maar dat is een nare opmerking. Dus alle lieve mensen hier: zo is het niet bedoeld. Zelfs ook niet aan ERG wanige kankeropanon.

wanneer ben je te oud voor nikes

Helaas zijn een stel letterlijke mutts zijn desilussies gaan consumeren, in Europa zou hij niets meer dan de lokale dorpsgek zijn in het schandblok.

schattige plaaganon

>buikpijn tijdens hoorcollege
>professor valt stil en ik nies op dat moment
>laat scheet net als ik nies
>studenten voor mij draaien om en kijken
>professor in microfoon lacht door zijn neus, speakers maken het luider
>30 seconden stilte en gaat vervolgens verder met les

Sinds dan praten weinig mensen met mij. Ik denk er dagelijks aan jongens

7 als je in almere woont. Daarna mag je ze weer op je 32ste dragen, tot je 70ste wanneer je sterft aan de gevolgen van roken en huidkanker.

Hartige koek

Ik ga slapen morgen een grote dag....

Ja leuk maxies. Maar staat faggerig. Misschien mag je zoiets hebben.
Of gewoon wel max. Als je erop gaat staan.

Hello. Give your best coffeeshops. Thank you.

Oh, jammer. Ik heb nu ook zin in boerenkool

Je gaat morgen slapen?

ik zou zeggen wanneer je je eerste voltijdsbaan hebt, maar je kan ze altijd gewoon naast je baan houden.

Bulldog, cheapest weed. Best quality, and not known by tourists ;)

>dvw de draad de laatste dagen weer goed is.
Bedankt iedereen

Zo gemakkelijk kon je daar niet vanaf. Ze zijn er ook in het helemaal zwart. Uitgesmeerd op een mooie reclamefoto met iemand die een pak draagt.

Wel te rusten voor die grote dag.

gij ook bedankt, user!
er moeten meer vlamingen in de nederdraad.

Een bepaalde groep mensen moesten waarschijnlijk huiswerk maken.

ik wil een vd

jij nooit, want je zult altijd kinderachtig blijven.

ik wil geld voor niets

en de kuikentjes voor niets?

Ik kan niets betalen met kuikens.

Komt door de examens user, iedereen zoekt afleiding en het schijtpaal gehalte stijgt

ja dus het ligt totaal aan het soort nikes en waar je er mee naar toe gaat.