/danmarktråden/

...

jeg kobte for meget pot
men det var sådan et godt tilbud...

>mit navn er Abdul bin Mahmoud, og jeg har et godt tilbud til dig

nu når du siger det så var han faktisk indvandre lol

Stoffer er for undermennesker

*drikker alkohol*
ja fucking undermennesker

Hvor i mit indlæg sagde jeg at jeg drikker alkohol?

ingen steder
men det gor du sikkert of nu benægter du at jeg gættede rigtigt
gmra (griner min rov af)

Er du hjerneskadet af alt det pot du ryger? Alle euforiserende stoffer er for mennesker med lav hjernekapacitet, det gælder også alkohol.

>Er du hjerneskadet af alt det pot du ryger? Alle euforiserende stoffer er for mennesker med lav hjernekapacitet, det gælder også alkohol.
>jeg er mere intelligent end alle disse får i samfundet men har bare ikke opnået hvad jeg er biologisk disponeret til endnu
nu holder du op
den tankegang er det storste tegn på at man er en idiot

How come Danes don't make more memes?

I drew this one. Do you like it?

Ikke dansk nok.

this one better?

hvad fanden

stupid danes

Gå og legg deg Preben, ingen liker megmegen din.

Hvor vover du at tale mit sprog, din beskidte fjeldabe. Hvor vover du at åbne din olieindsmurte, laksestinkende mund?

Du er menneskeligt affald, n*rdmand. Universelt forhadt, forhånet og latterliggjort. Din race bringer intet håb for at norden nogensinde kan trives. Kravl tilbage til det frosne fjeld du kom fra, din trold.

Jeg håber du sejler din bedstefars skib op ad Nordsoen og voldtager nogle får, hvilket er i n*rdmandens natur. Det ville stadig være den eneste fisse du nogensinde ville få. Giv Preben and Jens en mulighed for noget skiveskydning, din eneste værdi for verden.

N*rdmænds misundelelse på DANMARK er morsom men sorgelig. Tilfældigvis var jeres tid under DANSKENS herredomme det eneste tidspunkt i havde en gnist af brugbarhed. MUH KOLONIST folelsen mange n*rdmænd har, er både et tidligt advarselstegn på autisme for born, og alzheimer's for voksne.

Tag dine beskidte fingre af dit tastatur, og tal aldrig om den nordiske race igen, din hån af vores angivelige samme race. Ingen mængde sperm klasket i ansigtet på dig vil nogensinde gore dig DANSK. Det er noget nært så selvbedragsk som dine dagdrommerier om DANSK afstammelse.

Din n*rdmand.

Du får en skraldespand til at ligne en bavne for civilisation.

Du er en skamplet på norden.

Do, n*rdmand. Ingen vil savne dig. Med undtagelse af isl*ndige, dit næsten mere afskyelige avl, der nu ikke længere har nogen til at få dem til at se gode ud.

Tidligere kolonier er ikke tilladt i danmarktråden

>Alle euforiserende stoffer er for mennesker med lav hjernekapacitet, det gælder også alkohol.
Pas på ham her, kæft han er kantet.

>BLEACHED

MOAR

der er seriost noget galt med dit hoved når din forste tanke ved synet af en strap-on dildo er "mor"

>hentyder til at der er noget galt med det i det hele taget

>den normal reklame der korer i ojeblikket hvor en damd tisser i brusebadet
Fuck hvor klamt

Det er ferie og jeg spilder min tid med at spille computerspil.
Har ikke spillet i et halvt år, men har pludselig fået lyst igen.

jeg ville onske jeg stadigvæk syntes computerspil var sjove
har aldrig haft det bedre end da jeg spillede tf2