Sverigetråden - Vinterupplagan

...

Other urls found in this thread:

clips.tw
clips.twi
youtube.com/watch?v=3vTL28TqnK4
twitter.com/NSFWRedditImage

sötbrev! :3

...

...

>dkn ingen 2d fv

Jag hör alltid folk snacka om hur europa har skitbra mobilinternet med kanske 10 euro för obegränsad surf, men jag hittar aldrig något sånt erbjudande här i Sverige från någon operatör

>ingen yuru yuri och k-on
Dålig bild.

>sitter och sparar fantastiska bilder från pixiv
>ser man något fantastiskt rekommenderat så måste man öppna den konstnärens sida och gå igenom allt de har gjort
>har nu mer konstnärer kvar att gå igenom än jag började med
hjälp

originelle innehåll :3

Yuru yuri säsong 4 NÄR?

G-glömde snubblet

detta fast 2dbögar favä

Ta ditt liv

>det finns vuxna män som sitter och flörtar med varandra och båda parterna tror att de är söta
Internet var ett misstag

betalar 80kr i månaden för 2GB med vimla. visserligen inte obegränsat men det räcker långt för mig och allt jag inte förbrukar sparas så har en buffert på typ 50GB nu. dvs i praktiken obegränsat.

Vad tycker ni om EABT?

Det är insidan som räknas lilla vän

>Bland de kvinnor och män som har nominerats för bästa huvudroll skiljer det i genomsnitt 18 år – snittålder 32 för kvinnor och 50 för män. Ett förhållande som Tystnadtagning uppfattar som en åldersfascism –äldre kvinnor osynliggörs och värderas lägre än männen.
svho """upptäcks""" tidigare, sexisterna gjorde detta

Skrattade favä, ta ett (du)

Varför är det bara sverigetråden som har sötbrevare. Önskar vi kunde slippa sötbrevare

Tror du kan få det för 90kr (10kr rabatt) ifall du reggar med min tipskod.
Och så får jag ytterligare 10kr rabatt :^)

titta på det här citatet :3

Sliskig äcklig Jugge

riktig krinschestetik

Svenskar är ett av de ensammaste folket på jorden så som svensk man får du ta den uppmärksamhet du kan.

Saken är den att snart så kommer runflykten till mobil, och det kommer tydligen att dra 103MB/h

Så jag behöver verkligen obegränsat

men bara sluta reagera då
t. enda gången jag nånsin yttrar mig om honom

>det finns fortfarande folk som inte filtrerar snubbelbögar

Snubblandet dog med badboll, det är bara att acceptera det

>dkn ingen grabbkultur i tråden längre tack vare 2dbögarna
inte undra på att /brit/ är mest befolkad av andra länder

Nybörjarrödpiller, ett trappsteg på vägen.

detta

>NMR stödjer Juggar
Ja de flesta där ser ju ut som såna

>vimla
>reklamen ser bokstavligen ut som någons psykos
Nej du!

snitta upp magen på dig själv så att insidan väller ut

Nybög här. Hur filtrerar sötbrevare?

>dkn försökte kolla på nya thor filmen men det var sjukt pinsam humor och varje grupp av människor hade en av varje ras av nån anledning

Du skulle ha varit här för 2-3 år sedan innan de kom.

>dkn ingen mammafv

Hur var gamla Sverigetråden?

>t. Underårig
Hon ser ju ut att kunna vara ens normala fv

dålig som nu

ska ha sex med ett djur under en fullmåne så att det föder ett monster som jag ska stänga in i mitt förråd tills det växt stort nog att ta timmar att stoppa av polisiär insats och sen släppa lös det

Bra tjänst favä, använder telenots nät så helt okej täckning på de flesta ställen

>Transor och sötbrevare försvarar detta
clips.tw
itch.tv/IntelligentHandsomeVanillaM4xHeh

clips.twi
tch.tv/AcceptableSucculentAardvarkKappaWealth

ja det är sant att 21-åriga tjejer ser ut som 50-åringar pga karusellen nuförtiden

>Hon ser ju ut att kunna vara ens normala fv
Ja, visst är hon i fin form, den mumsgumman?

Påminnelse:
>every single thing that alienated incels enjoy/suffer from will first be tarnished by normies and then adopted by corporate social media marketing 'experts'
>expect sexbot ads w/ 'tired of tfw no gf?' type slogans

Det finns ett ont virus som hotar mänskligheten
Det är inte en modern företeelse, det är ett allvarligt sinnestillstånd
rånarna, förrädarna, de kappvändande eliten
Ett hot mot samhället, en social sjukdom
Att låta sig bli hjärntvättad är en störning
De cyniska, apatiska människoföraktarna.

Se början av samhällskollaps
Flinar och hånler på livets kalabalik
De bryter ner ditt självförtroende och självkänsla
Attackerar varje ord som du vågar yttra

Att attackera någons sinne är en störning
grundlagen, regeringen, värdegrundens "ordning"
Ytligt leer dem och skakar din hand
Så fort du vänder ryggen fortsätter förräderiet planeras

När allt sunt ligger sönderslaget
Via regeringens hat och deras lögner
Och varje gång du tror att du är säker
Och när du vänder blicken
Så vet du att de skärper sina knivar

i ditt sinne
i ditt huvud
Försök att relatera till det
i ditt sinne
i ditt huvud
Försök att fly undan

Utan samvete förstör de
Och det är det de gillar
De är en sjukdom som vi alla lider utav
De vill sjunka skeppet och fly
Hör hur de skrattar åt oss
Alla vet vad som händer
Men det händer bara i ditt huvud
Råttorna i källaren vi vet vilka ni är.
Gör du?
Se början av samhällskollaps.

En jävla massa snubblare som hade en ganska cancerös kultur av ryggdunkningar och uteslutande av andra. Dock inget som helst sötspam och de bögar vi hade kunde bete sig som folk. Stormbögar fanns men de var från SvP och inte NMR och kunde också bete sig. Överlag mer skön, typisk 4kanalig, stämning.

bra
incels förtjänar att lida

För att vi hade en bögtimme där vi tolererade bögar en timme om dygnet mot att de skulle sköta sig resten av tiden. Vad vi inte insåg var att bögar inte är friska och att man inte kan samexistera fredligt med dem. Så fort de fått ett fotfäste här så bjöd de in alla bögar, transor och andra mentalsjuka lbtq+ de kunde hitta och sket fullständigt i att hålla sig i skinnet utanför bögtimmen. Vi sträckte ut handen och de tog hela armen helt enkelt. Såhär i efterhand så borde vi ha haft en nolltolerans från första början.

Är själv ingen sötbrevare eller bög dock så skulle jag knula Evangeline utan tvekan.

Det var vanligt folk som satt och skitbrevade istället för mentalt sjuka som vi har nu. Det var otroligt mycket mer OC i tråden också.

Den var rätt mysig faktiskt. Inte alls lika vidrig, cancerös och bitter som nu.

Tycker alla har sådant utseende vare sig några karuseller eller ej. Först trodde jag hon skulle vara en transa men kollade upp skådespelaren och hon var faktiskt EMOT bögar.


>Cate Blanchett wants gays to be quiet about their sexuality.

Stämmer. Bögeriet måste kvävas i sin linda.

haha aa

stick härifrån, bög

Cringe

hehe

u mad

dessa
bristen på OC var det första tecknet på att tråden inte mådde bra.

Brukar sitta och skrolla lite i dessa grupper där sv ho som knullar flyktingbarnen hänger. Väldigt underhållande om man är svartpillrad.

varför är kvinnor så jävla tråkiga på fnöske jämfört med männen
man ser direkt att 99% av hororna har absolut inget att särskilja dem från resten

Breva bilder på dem, är det fräscha unga tjejer i bikinis?

Hur brukar tugget låta?

Exempel, omslagsbilden. Undrar varför det inte är några svenska pojkar med i denna oskyldiga fotbollsklubb där flyktingbarn och svenska ungdomar kan mötas.

Kvinnor som ser okej eller bra ut behöver ingen personlighet för dom får ligga och vara tillsammans med killar ändå

är fnöske nåt bra för att hitta killar? grindr verkar för degenererat för att jag ska våga

Just såg tonåringar vapa, vad gör jag?

Det ju är olagiskt?

Var ärlig, ingen skulle väl ta dessa tjejer ändå om det inte var dessa fula invandrare här?

Nej är främst gamla kärringar och några yngre vänsterextrema sv ho.

Hanrejen Göran är glad att se denna "härliga blandning"

vad gör du i sverige maltablattebögen?

Jag är inte bög, dessutom finns det inget fel med att finna Evangeline attraktiv.

finns ju en del sötnosar när man sveper men jag vette fan hur effektivt det är då jag är ett fult, fegt, efterblivet mongo som aldrig kommer att röra en annan människa

sparade bara hans bild för jag gillar hubbardgrejer

Ja, jag är faktiskt lite arg och ledsen för att bögarna valde att förstöra tråden för oss andra trots att vi inte hade gjort dem något ont.

>pasta

>Samtiden PUNKT se/hanrejfantasier

Gå och lägg dig, Katerina Janouch!

käften bög, du är inte välkommen här

När utrotar vi åldringarna?

tråden dog vintern 2014 då stormbögarna blåste in på nordanvinden och snubbelbögarna började bli nbögar
sötbrevarna är bara asätare

bre skärmskjut på lite roliga brev

Varför flyttar de inte utomlands istället för att skita ner hela Sveriges rykte?

Sötbrevare som evangeline gör ju oc

"Breva" är ett väldigt användbart ord som jag saknar i det dagliga livet

stackars afghaner som måste sänka sig till att knulla de där skogstrollen

Hatar när SD:are säger typ ¨tänk på dem stackars pensionärerna! ¨ när det var pensionärerna som röstade på detvi har idag. Gamlingar är lika mycket skyldiga

o-okej kanske testar då

youtube.com/watch?v=3vTL28TqnK4

Sammanfattning av äldre sv ho. De är ju nästan värre än yngre sv ho med det undantaget att dessa faktiskt har massa hanrejade gubbar som lever med dem medan unga svenska killar verkar ha gett upp på sv ho.

Att tråden fick en skock byfånar och narrar som underhållning var inte vad som dödade den.

Sluta cuck breva tror du folket här inte är medvetna om denna skit? Lägg ner vafan, att du ens pallar lägga ner tid på sånt. Vi vet alla att Sverige är piss i vissa avseenden, jag kollar aldrig nyheterna men när jag väl gör det är det om våldtäkter/skjutningar/ naturkatastrofer i Långtbortistan. Du behöver inte påminna oss, gå med i en debattklubb eller något din jävla bryare

Varför snackar SD så mycket om att respektera och hjälpa pensionärer? Är ju denna äckliga generation av 68-vänster hippies som sabbat Sverige helt och håller. Nej låt dem sitta i den misär de själva skapat tycker jag. Fyfan för alla vidriga pensionärsparasiter i det här landet, spotta dem i ansiktet säger jag. Sparka sönder deras rullatorer och bajsa dem i ansiktet.

Det var ingen som röstade om massinvandringen.

Som är skräp.

Bränn ner pensionärshem

nä, snarare att trådarna 24/7 spammades med kontroll+c-brev direkt från nordfront så alla vettiga människor blev lessa på skiten
t. var där

Det är underligt hur afghanerna ser så groteska och bögiga ut samtidigt

Cancerbrevare som transan som gör värdelöst oc för uppmärksamhet är inte ett positivt inslag i sverigetråden.

Detta. Bilddumparna var inte heller så kul.

Vem av er stormbabbar jobbar i samma fabrik som mig och bajsbrevar? Fick precis en notifikation om någon från IPn som brevade SLAY och webm porr den 7e januari här.

Ta svartpillret och njut av förstörelsen för fan. Vid det här laget borde du ha börjat leta tjejer utomlands samt ha en plan på hur du ska lämna Sverige.