/Norgetråden/

Trygve tråden

Forrige

>>
>>
>>

Other urls found in this thread:

forum.kvinneguiden.no/topic/1165071-er-min-ektemann-virkelig-min-ektemann/
thelocal.se/20180123/five-convicted-over-shooting-and-stabbing-murders-in-stockholm-suburb
aftonbladet.se/nyheter/krim/a/p6pOVR/han-doms-till-livstid-for-morden-i-hallonbergen
expressen.se/nyheter/brottscentralen/kompisganget-doms-for-mord/
polisen.se/Aktuellt/Nyheter/Stockholm/jan-mars/Dom-i-omfattande-mordutredning-Hallonbergen-och-Karolinska-vagen----------/
xxladventure.travel/produktkategori/xxl-kurs/
youtube.com/watch?v=mwkpP-RZeko
finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=91175387
twitter.com/NSFWRedditGif

For nasjonalstaten! For seier!

>trygve
>>>>>
>ord deling
Kuksuger.

...

Haha viste ett naut her inne kom til å gå på agnet

Hva har dere investert i gutta?

jeg brukte 40 minutter på 30 sider i går og i dag har jeg ikke lest enda
fy faen

Gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...

magefett og depressiva

gutta
forum.kvinneguiden.no/topic/1165071-er-min-ektemann-virkelig-min-ektemann/

BRENN KULL

Who are these guys, sportsmen?

Ikke jeg heller. Har lest totalt 2 timer dette semesteret

yes

hvem andre her har drevet med lagsport?

finnes ikke noe så magisk som lagånd og moral innad i ett fotballag. Har du ikke vært med på det er du et naut fåvæ

Ski jumpers

Ny norsk SS-divisjon som skal sikre oss leverom i ost

Sasha Blonde

>dfn ingen hopp-jv

Aldri gjort noe lagsport nei, det suger. Syklet BMX, deretter holdt jeg på med trampett som vi kalte det, turn heter det vel, ikke vet jeg. Så provde jeg volleyball i kanskje 2 måneder på ungdomsskolen, det sugde esel.

får vel legge meg jeg da

...

jeg er ikke engang på noe semester, jeg prover bare å lese en jævla bok.

Ikke rart du synes lagsport suger når den eneste "lagsporten" du har bedrevet er turn og volleyball.

annonsen det er kun fotball og hockey som gjelder.

+ sport får ut aggresjon

ikke noe er så deilig som å smelle til en jævel. særlig de afrikanske gutta irriterer stort på banen godt og kline til da

eg e ein litten trubadur

husker jeg var på cup i sverige, havna omtrent i håndgemeng med et lag bestående av mohammeder og alier som ikke greide oppfore seg. jævlig morsomt

*tar deg alvorlig*

>hockey
>fotball

Det er kun seiling som gjelder.

har hull i 10 tenner jeg da

eg e profesjonell gamer eg då

Slutt å drikke den karbonerte jöden.

>har faktisk de gule brillene

Det er faktisk deilig å ha mens jeg gamer

er fordi jeg ikke har pusset gebisset på 8 måneder pga depresejon

hva gamer dere? har gått i vanilla wow priv servers her de siste årene. venter på classic

Hores dyrt ut.

spiller ingenting etter at jeg kastet bort ca. 2 år på wow privat servere

Ser meg nǿdt til å forklare at grunnen til at skijegeren er svart i fjeset på plakaten er at de smurte seg en svart salve for å unngå frostskader.

takk

hvilken server spilte du? nost?

A guy is fooled into a parking lot.
> Gang of immigrants shoot the guy up in the parking lot.
> Victim manages to flee to a car that speeds towards a hospital to save his life.
> The immigrants manages to derail the car and execute him.
> A witness saw directly what happens in the parking lot, and manages to ID the suspects in a hearing. The witness asks for his name to be withheld in fear of his safety.
> 6 weeks later, the witness calls the police frantically.
> The gang of immigrants have found out that he was the one that snitched them out, so they break into his apartment with weapons and knives.
> The witnesses wife is home alone while the witness is out with the dog.
> The woman is brutally murdered in her own apartment. When the witness comes home, he sees what transpires and manages to run to a neighbor to make said call to the police.
> The criminals break into that apartment as well.
> The witness runs out to the streets and gets overrun by the criminals.
> The police arrives, and as they arrive the immigrants are sitting on his chest and stabs him to death.

Perpetrators (from top left):

Munir Nooraldin - 10 years in prison
Fouad Saleh - Life in prison
Mikael Chamoun - 14 years in prison
Amir Jabbari - 12 years in prison

contnued from →

Source:
thelocal.se/20180123/five-convicted-over-shooting-and-stabbing-murders-in-stockholm-suburb (english)

aftonbladet.se/nyheter/krim/a/p6pOVR/han-doms-till-livstid-for-morden-i-hallonbergen (Swedish)

expressen.se/nyheter/brottscentralen/kompisganget-doms-for-mord/ (Swedish)

Swedish Police report (Swedish): polisen.se/Aktuellt/Nyheter/Stockholm/jan-mars/Dom-i-omfattande-mordutredning-Hallonbergen-och-Karolinska-vagen----------/

Å ja, da har jeg nok overtaket på deg. Jeg har lest 3-400 sider i boka mi de siste ukene.

Gjorde karate også en stund. Nå er det styrkeloft jeg prover meg på, men det er jo mer for å lofte, ikke for å sporte. Jeg spilte jo selvfolgelig fotball i friminuttene og sånt, men jeg forstår ikke lagsport. Det er for komplisert, lite givende og spesielt fotball er et skikkelig teit spill. Basketball er mye bedre, å spille i det minste, men scoringen og det systemet er jo verre siden det er så raskt frem og tilbake og poeng ikke betyr noe. Spilte faktisk basketball også et lite år, når jeg tenker meg om. S jeg har provd det også.

hfbs?

Har det noe effekt? Trodde det bare var en meme

Husker at jeg spilte lenge på Eternal, tilbake da den ikke sugde esel. Wotlk pvp var morro. Men så begynte jeg med retail og så meg aldri tilbake. Nå spiller ikke jeg heller mer da.

glemte ene mordern som var 17 år. Han fikk 3 år i ungdomsfengsel.

>han drepte et vitne til drapene

lmao

For en dum jævla sklötte, om det ikke er et troll

er det han syke jævelen som var med på drapene? faen er galt med svenskene

Ja, er bilde av dem i expressen-linken.

Fy faen jeg har lyst på et skytevåpen

menne voffor d da

nei det er nå noen barneskoler da...

jæi...

>Så her sitter jeg. 25 år, alenemamma 100% til en gutt på 2 år, i en leilighet på 43 kvd og fulltidsstudent. Dagene mine er ensomme. Hverdagen er slitsom, hektisk og rutinert. Ingenting i livet er på stell. Ikke eier jeg noe, ikke ferdig med utdanning. Jeg ser en haug med boker jg må lese, men det er et jævla ork. Jeg prover å spare penger for harde livet til egenkapital, men det vil ta tid. Jeg prover å være en god mor og en flink student. Det er bare så slitsomt og deprimerende å være i denne situasjonen. I forhold til andre småbarnsforeldre foler jeg meg så liten. Lurer på hva andre tenker når de ser meg.

/norgetråden/ hadde rett igjen

Får se hvor morsomt du syntes sånne brev er nå ;)

Eg får vel stikke til treningsenteret eg då

Ha en god okt da

er ungen mutt?

Nei jeg har jo lyst til å skyte noen sånne elg jeg da.

Er kjempelett. Bare å ta jegerpröven, så kan du skaffe deg masse artige saker som Ruger 10/22, hagler av alle slag, en rekke havautomatiske rifler og mye annet snadder. Selv har jeg nok våpen og ammo til å velte en liten afrikansk stat.

Dette er hvorfor vi trenger Hitler.

Absolutte galmannen.

er jegerproven vanskelig/tidskrevende?

Tror jeg har blitt normiss gutta...

Ville du?

Ikke i det hele tatt. Tar sånn tre kvelder ellerno, så er det en flervalgsprove på PC etterpå. Mye av det er ganske kjedelig, men det er verdt det når man ser i hvilken retning verden går.Det er en hver frie manns plikt å bevæpne seg selv mener nå jeg da.

>venstrevendte har 100% ansvaret for dette, men vil aldri bli straffet for det

Koster Jegerprǿven mye? Vil nok ikke tro at jeg kommer til å skaffe våpen med en gang i og med at jeg er student. Og forresten, hvor kan jeg ta jegerprǿven?

Er det forskjellige prover for forskjellige typer jakt? Avhenger våpnene man kan kjope av hvordan prove man evt tar? Og trenger man ikke å jakte aktivt for å skaffe våpen?

seierherren skriver historien, og forhåpentligvis så vil disse i fremtiden bli fremstilt i historiebokene som de monstrene de er

Er ikke alle haglene man kan få i norge blokkert til å kun ta 2 skudd?

Hadde sex med en jente på sofaen i kjellerstuen...

Bare for å vinne et veddemål.

Den forste jenta jeg kysset lignet på det der

...

Jeg hadde et mystisk mareritt om trær.

2900 kr hos XXL. Så må du ha våpenskap, koster fort 3000, eller få en venn med våpenskap til å sende deg reg-nummeret til skapet så politiet kan gi deg kjopstillatelse. Vet ikke helt om de kryssjekker opp mot allerede registrerte skap, jeg brukte faren min sin kode og det funket fint. Forste våpensöknad koster like under 900 kr tror jeg, så er det 450 kr for påfolgende soknader. Men du kan soke så mange våpen du vil på en gang og bare betale avgift en gang. Maks antall våpen du kan ha på jegerbevis er 5. Hvis du vil ha en billig og grei negeravskrekker anbefaler jeg den billigste pumpehagla xxl har. Er en remington 870-klone, som kan ta opp til 5 skud (OBS! kun lov med to skudd på jakt, da må du skru inn en stang i magasinet for å begrense kapasiteten, kommer med våpen). Den hagla er solid mekanisk, og er det absolutt minimum jeg ville hatt i tilfelle rasekrig. Burde skaffe deg en ordentlig rifle og en Ruger 10/22 (ikke takedownversonen) når du har råd. Kurs er her:

xxladventure.travel/produktkategori/xxl-kurs/

Når du har jegerproven kan du kjope alle våpen godkjent til jakt i Norge, og ha så mange som fem våpen. Det inkluderer masse godsaker, lurer på om rifla Kommandören brukte faktisk fortsatt kan kjöpes, men frykter at de går gjennom nettaktiviteten din hvis du söker etter en sånn en så det tör jeg ikke. Må ikke jakte for å ha våpen, bare pröven.

Nei, det er bare krav om maks to skudd på jakt. Er bare å skru ut en metallpinne i magasinet på de fleste pumpe/halvautohaglene så tar de 5.

hva er beste våpen for selvforsvar senariorer.

tipper en hagle av noe slag?

Sosial demokratiet er et kompromiss med kapitalisme, så du kan jo syte litt mindre på venstrevridde da.

twitch/whitewind
se på nårgetråden strǿmme da vel

Det beste våpenet er det du har tilgjengelig. Har jo ikke noe å si hva du har i våpenskapet hjemme når du blir overfalt av fire nye landsmenn på t-banen. Hvis du tenker på å forsvare hjemmet ditt så ville jeg gått for en pumpehagle, særlig hvis du ikke har mye erfaring med våpen. Men hvis du skaffer det et så er det viktigste å komme seg på skytebanen og å bli komfortabel med våpenet. Som husforsvarsvåpen ville jeg kombinert det med aktivt horselsvern hvis du har lyst til å ha horsel etter å ha avfyrt våpenet innendors.
Men igjen, beste våpenet er det du har, og vet hvordan du skal bruke.

>aldri bli straffet
Ikke faen. Forrædere dör först når tauets dag kommer.

Fyfa

>spiller sånne gamle dritspill

nei nå altså

...

Blir man dov av å skyte inne med type 12. gauge pumpehagle en gang? Folk skjot jo for horselsvern ble tilgjengelige.

du fucker opp horselen din noe jævlig uansett hvor puslete våpen du har hvis du skyter inne

Får hǿre med pappa. Han og stemor har hatt lyst til å ta jegerprǿven på småvilt. Tenker kanskje å kjǿpe meg en Mauser M98 i fremtiden en gang for å ta store dyr, tanker om den riflen?

hva faen

Koser litt med kona jeg da, men vi skal straks legge oss. Jeg skal opp tidlig i morgen.. Hun er jo profesjonell atlet og greier så hun tar jo dagene som hun vil, men men

god natt gutta

kanskje jeg skal legge meg
kanskje jeg skal runke
kanskje jeg skal runke og så legge meg

Ta deg en kveld uten å runke

hvordan i helvete ble ikke alle som slåss i ww2 dove etter en ukes tid? må jo vært et rent smertehelvete i orene 24/7?

Jeg vet ingenting om våpen, men tror han mente at du blir midlertidig "döv". At du bare hörer piping en god stund etter skuddet.

aldeles uhort

>ww2
hva faen?

youtube.com/watch?v=mwkpP-RZeko

andre verdenskrig

dette fåvæ

Nei, blir jo ikke det. Bedre å skyte inne uten plugger enn det er å bli kulturberiket. En gang eller to burde nok gå uten kraftige hörselsskader.

Flott user! Er samme skriftlige pröven for stort og smått vilt, men for å dra på storviltjakt må du ha skutt minst 20 dokumenterte övingsskudd og bestå storvitproven, som er å skyte sånn hövelig greit på et omriss av en rein på 100 m, klarer du greit hvis du bare trener bittelitt.
>tanker om den riflen
Ikke bruk M98 som jaktrifle, siktene er bæsj og de aller fleste löpene er skutt til helvette. Har arvet farfars Mauser selv, bruker den kun på banen for å more meg, ville ikke finne på å jakte med den. Ville mye heller gått for noe sånt noe
finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=91175387
Eller så går det an å finne mye ålreit brukt hvis du har lite penger.