Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Op4JiE5ukdw&app=desktop
youtube.com/watch?v=fl9bkkWhW3E
twitter.com/AnonBabble

sverigetråden

haha okej guvenören

vem är detta?

Ehh va? Vem/vad är det där?

Vill inte bli ihop med henne, vill bara vara en vanlig vän och prata om intressanta saker (hon är väldigt religiös och tycker också om politik, så vi hade några intressanta konversationer).

Vill bygga upp en stadig bas vänner först innan jag försöker mig på en fv.

>högern behöver bara presentera det pedagogiskt för väljarna!
Vilken höger? Finns bara MED och de går ingen media-tid öht. Dessutom är de också för mesiga och vågar inte komma med några anklagelser.

>dkn ingen kalles kaviar med knäckebröd och skärgårdssill

youtube.com/watch?v=Op4JiE5ukdw&app=desktop
Hon gjorde bokstavligen inget fel

bög

Vad sa du?

V-vill Rei k-komma ut och leka? :3

Jag vill knulla Annie Lööf

jag anklagade dig för att vara homosexuell

>folk vill ha en politiker med den tatueringen
fy fan

>folk vill ha politiker med tatueringar

hej user.

Du är söt :3

Jag har tagit en titt i journalerna och här står det minsann att Herr user är en riktig lögnare! Vad har du att säga till ditt försvar?

Katter kan inte läsa, så jag hävdar att den ljuger, herr domare

d-du med.

>presentera det pedagogiskt
Du snackar alltså om personer vars allierade ledarskribenter ryar om hur kul det är att bilda familj när flera oberoende skribenter har noterat att ensamma pojkar/män kommer att bli ett stort samhällsproblem?

Du snackar alltså om personer vars senaste valsegrar var rena TKO? (2006 för att Göran Persson var trött men inte hade vett att avgå redan 2004. 2010 för att Mona Sahlin var kontroversiell även i de egna leden och man hade köpt medelklassens röster med rena skattetekniska bokföringstrick.)

Du snackar alltså om personer som när de satt vid makten lät sig hanrejiseras av Bosse Ringholms interpellationer, trots att vem som helst utanför deras debattglada debattklubb fattade att det var en filibuster på svenska där varje interpellation var en del av en större kampanj?

Du snackar alltså om personer som hade en arbetsmarkadsminister som köpt sig en examen från ett brevlådeuniversitet?


Du snackar alltså om personer vars ledare sade att "det går bra för etniska svenskar"* om frågan på hur man skall få "invandrarna"** i arbete?

*) Tänk på det, ni fläskbakar som tror att han är svenskfientlig. Han avskyr alla.

**) Som man av någon anledning även kallar folk som bott här i generationer...

Du snackar alltså om personer som inte kunde annat än att göra massa krystade utspel?

Du snackar alltså om personer vars valkampanj 2014 startades på det mest debila tänkbara sättet med jättefin cheerleader?

Du snackar alltså om personer som redan på valvakan 2014 kungligt ballade ur?

Du tror alltså att de personerna skall vinna valet på egen styrka?

Jomen tjenare!

De brukar heller inte ta för sig av alkohol, men här sitter vi...

>borgare med ansvar för semiotisk kompetens
Helt värdelösa är de.

Ska du göra något kul idag? :3

Vad gör riktiga män på fritiden?

spelar datta och bajsbrevar

Dricker, läser, röker cigarrer och sexar upp sina flickvänner.

Kollar på 2d och sötbrevar :3

Tar itu med saker som behöver göras, umgås med vänner, pysslar med sin hobby.

Låter ganska hanrejigt att sitta inne och läsa

ska spela dota med en kompis sen, annars så har jag inget planerat. du själv?

>att samla på sig kunskap är hanrejigt

vad de känner för att göra

Det måste väl iallfall finnas ett syfte med kunskapen. T.ex. läsa en bok om jakt inför jaktsäsongen

Det är inte hanrejigt att läsa! Attaaack!

tar hand om sina barn och lär dem saker

youtube.com/watch?v=fl9bkkWhW3E
Tutt tutt tutt

Det enda jag behöver läsa är texter som pratar om ära, kamp och våra förfäder. Texten måste få plats på en jpg och det måste vara minst en romersk staty med i bilden

Fy fan vad fula, ta livet av dig

män är män det finns inga "riktiga" män

Nä, kunskap är kunskap. Inget fel med att läsa filosofi, historia, teknik osv om man är intresserad av det.

Men det borde inte handla om mer än några böcker om året. En riktig man ska väl göra mer praktiska saker för det mesta

Du har dålig smak min vän

BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG

Vad är det för fel på skönlitteratur? Finns många bra böcker som bakar ihop historia, satir, filosofi, politik osv. är jävligt underhållande och roliga.

Läs en timme om dagen och snickra på altanen den andra om du tycker det är kul. Sålänge du gör vettiga saker så ska du inte bry dig om vad andra tycker.

Du är sinnessjuk din jävla brunögda neger

dessa

hur börjar man bli produktiv?
t. känner bara för att sova hela dagen.

>Vad är det för fel på skönlitteratur?
har inte sagt att det var det

bögar och sojpojkar =/= riktiga män

En riktig man ska känna sig nöjd med sitt dagsverk som han arbetat och slitit ihop. Därför är kapitalismen, där män är blott arbetskraft till salu då de inte kan äga sin egen mark eller produktionsmedel det största hotet mot maskulinitet. Se bara hur stockholmare ser ut. Kvinnor i kostym och rolex-klockor som kinesisk arbetskraft har jobbat ihop till dem.

Är man kapitalist, då är man en riktig fjolla. Är man någon som förespråkar kapitalism trots att de inte äger kapital, då är man en stövelslickande megafjolla

>Men det borde inte handla om mer än några böcker om året. En riktig man ska väl göra mer praktiska saker för det mesta
>t. Raskrigarsebbe som läser The Bell Curve tre gånger om året och Kritikkulturen två gånger om året, det blir fem böcker om året, alltså inte fler än några böcker om året

Min favorit är Dumskallarnas sammansvärjning.

Du kan ju börja med att inte känna för att sova hela dagen.

>slutar labben för kursen jag går om sen 2015
> fbanon har suttit och dampat loss i tråden i timmar
Nostalgiskt

Okej. Då kan vi vara vänner!

Wew då var det väl tur att författarens mamma inte gav upp utan kämpade efter sin sons självmord att få boken publicerad!

Har den i pocketformat hemma, men har inte börjat på den ännu. Har ~30 olästa böcker hemma som jag köpt på mig på sistone, måste börja beta av dem i år...

hur slutar jag känna på detta sättet?

Vad för kurs?
t.typ samma sits som du.

Tycker bara inte det låter särskilt manligt att läsa Harry Potter i pyjamasen

spana in dessa.

lär dig skapa rutiner och börja göra saker som är nyttiga eller som du tycker om, t.ex. styrketräning, löpning, fiske, aktier

Gör det naken då.

fel chad kan göra det manligt

Organkemin även känd som aaaaAAAAAAA

>att läsa barnböcker i pyjamas är detsamma som att läsa böcker om mänslighetens historia

>han läser inte Lolita naken medan han pillar på pillesnoppen
lmao vgh?

>228 771 till CSN
>50 000 till morsan
>6000 i SMS-lån

BARA

Vad håller du på med?
Har du lägenhet?

>inte läsa Harry Potter i pyjamasen när mammsen har serverat mörisar

>inte vara glad över all ny pasta

>SMS-lån
vifif user

>SMS-lån

ASG, VGH?

>228 771 till CSN

Jag som trodde mina 100 000 till CSN var asmycket

tog det bara för jag trodde jag hade säkra pengar men förlorade.

FSSR vann rymdkampen.

BTC?

Du har väl i alla fall ett högbetalt jobb haha?

sexar upp sin pv

Ja men sovijet unoonen mördade okså åtta hundra tusen birrjarder människor bara för att dom ville ha ytrandefrihet!!

>SMS-lån

på timme vid behov

vem?

Hur är det att ha sex

att diskutera vad som är manligt är det omanligaste som finns

någon pedofil som hatade """nazister"""

Min pappa är ingenjör. Han har ett eget företag, är doktor på ett unibersitet och hedersdoktor på Chalmers och har jobbat för GM bl.a. Han har aldrig tjänat mer än 50 000 kr i månaden. Han blev inte av med studieskulden förrän han var 50

När jag ser alla puttefnask som börjar läsa till ingenjörer som tror att de ska bli miljonärer så både skrattar jag och gråter inombords
>aah me hallå mitt cv e as ballt kolla den här fest bilden från alanya jävlar vad folk kommer jaga mej med högbetalda jobb
Mmmm... visst... STEM-bögar är fan makalösa

jag på bilden

f1 skönt, att få pussas,kramas och sedan köra in kuken på killens mun och röv.

>manligt
skaffa barn
>omanligt
vara bög

Söt du är

Jag vill också göra det min älskade

Proffstips: det är egentligen inte han på bilden

Fina sötbrevarflickor ljuger aldrig!

Ingen ljuger väl på internet

Hur ska en Man™ klä sig?
Vad ska han äta?
Läsa? (lmao nördar)
Köra?

Men där ljög du ju

Blev det inga mer möten efter dessa bilder?

Blev man inte kåt av att läsa så är man fan bög!

d1a
Jag är rak

>precis skaffat ny telefon
>jodelbannlysningar baseras på mobilens hårdvaru id
>är med andra ord inte längre bannad

nu jävlar ska här betas, har varit bannlyst i två jävla år

Häng dig nbög

>man är nbög för att man betar riktiga nbögar och sv ho på jodel
haha mm bra logik där du