/Norgetråden/

bjǿrnetjenesteutgave

forrige:

Other urls found in this thread:

nyemetoder.no/nyheter/den-vanskeligste-saken-vi-noen-gang-har-behandlet
dagensmedicin.se/artiklar/2017/12/20/klartecken-for-spinraza/
youtu.be/wVn6Uz_ISPY
twitter.com/NSFWRedditVideo

forst for danmark

jeg er jo uironisk glad i Danmark jeg da

>dfn ingen bjǿrnearmer

tak min ven, er også glad i dig

Dette.

Har noen her noe bra loli hentai dere kan anbefale.

kanskje Amerika er noe for meg.....

Du får jo ikke kjope noen av våpnene der da.

Får man en amerikansk jv og gifter deg med henne så får du vel det.

får vell titte litt på gorillakanalen jeg da

House of Dogs / わんこのいる家 er en veldig fin en.

knaska i meg litt svett ris og dvask fisk til halv pris eg no då
skyller det ned med ein Uhyre
nyter livet

Jeg har begynt å tro på Storefot.
Diverse urfolk over hele kloden har visst om de i tusener av år, og tusenvis av europeere har sett de også uten å vite om de fra for, fåvæ. Ut-av-Afrika teorien har slått sprekker, vi vet at det har vært mange forskjelle apemennesker fra hobbiter til gigantopithecus.

men men, bare noe jeg tenkte på.

Hvis jeg har et hull i bokseren min, er det innenfor å fikse det med stiftemaskin?

jeg ville bare ha sydd det igjen. er ikke så vanskelig

jeg og

Ikke jeg heller. Jeg festet mobilen til en grein på toppen av et fjell og latet som om det var en venn som tok bildet. Jeg ba også medarbeiderene mine ta et bilde av meg på jobb.

Mine favorittboksere er de med masse hull i. Foles liksom litt frekt og spennende når man kan se hud og kanskje noe ekstra, selvom ingen noensinne ser meg i bare bokseren.
Men men bare noe jeg tenkte på.

boku no pico xd

Fullstendig galmann.

Er jeg den eneste her som miger utover hele rommet hvis jeg må bruke et offentlig toalett?

>Jeg festet mobilen til en grein på toppen av et fjell og latet som om det var en venn som tok bildet. Jeg ba også medarbeiderene mine ta et bilde av meg på jobb.

g9 fåvæ, trenger bare å finne et fjell og ordne en jobb så kan /kortvarig-jv2018/ kanskje bli en virkelighet

Har du ligget med mange fra tinder?

dette er hvordan det foles å være meg

Jeg gjor alltid mye faenskap på offentlige dasser.

Jeg pleier alltid å klemme ut all såpen på gulvet, trekke ned hele dassrullen og ta vann på alt torkepapiret for jeg kaster det i sopla.

Ingen. Har nettopp begynt - men har som sagt fått godt resultat sålangt.

Er dere 14 år?

Hvorfor?

Er jo litt morsomt, da.

Hvordan skal jeg invitere en jente eller to jenter med på et par ǿl gutta?

Ingen rumpesmerta libcuck som skal kommentere det bildet? Henrik, hvor er du?

Altså, hvis du betaler for å bruke et toalett så vil du jo gjerne få litt valuta for pengene dine. Ved å mige utover hele rommet og på alt som befinner seg der så får du nettopp det.

Bare vær deg selv

>Lyst til å ta en ol sammen?
Så enkelt er det.

Hva betyr mige?

får vell stå opp jeg da

>to jenter
Hvorfor?

Det betyr å urinere.

Fordi hun ene likte meg og hun andre var edru.
Også er jo de splitter pine gal, så sjansen for trekant er jo der.

Takk. Hvordan spǿr man to jenter samtidig?

Mye morsommere hvis dere bæsjer på gulvet eller noe, smore dritt på speilet, spyleknappen på doen og på vannkrana er også en god en, hehe.

I steden for "du" sier du "dere"

>Også er jo de splitter pine gal, så sjansen for trekant er jo der.
ler og ler.
>Fordi hun ene likte meg og hun andre var edru.
Hvorfor spiller det noen rolle. Fy faen du er dum som et brod.

>Fy faen du er dum som et brod.
Unodvendig å snakke nedlatende om brod på den måten.

Hvem /merutenninn/ her?

Jeg betaler ikke for masse unodvendig dritt så nei.

Det er vanlig

Har nesten 10 000 ekstra hver måned

Bæsjer nesten på meg fåvæ.

Tenkte gå på kiwi og skjope ol og polser. Det må vel værra ok??

Det var det jeg tenkte

Jo da, men norskferdighetene dine er ikke ok.

>USA
>drapsvåpen er en menneskerett
>helsevesen er ikke en menneskerett
hvorfor stemmer höyreidioter imot sine egne interesser egentlig?

...

alt dette handler om negre, din dust.
de vil ha våpen for å forsvare seg mot negre, og de vil ikke betale skatt for å betale for helsevesen for negre som skyter hverandre. velkommen til mangfold.

Inn?

Nei, igjen etter alle faste utgifter (gjeld på leiligheten, strom, internet etc) + mat.

USA uten de du kaller "negere" ville kollapset under sin egen vekt. Disse "negerne" er legen som reddet din bestemors liv, ingeniören som gjör at blokka du bor i ikke raser ned, og politimannen som beskytter deg fra en fascistisk kupp.

1... 2... 3...

Sidene mine, 10/10.

slut med at breve om negere

Det hortes deilig ut. Synes du det er nok? Sparer du litt i fond?

Hvorfor er Amalie så perfekt?

Joda er nokk det. Ja, jeg pleide men har tatt det ut nå.

I dag så en mangling på 160cm som gikk i sånn frakk Neo hadde i The Matrix. Når... skal.. de... lære?

Er du i bakrus eller bare klönete med ord?

ja

Hvordan kan jeg bli en like bra huvit mann som han?

Hva gjor du for penger? Hvor mye går med til leilighet?

...

da går jeg da, noen som vil jeg skal kjope med noe?

En kur mot depresjon, takk

>drapsvåpen er en menneskerett
det er strengt tatt en borgerrett.
>helsevesen er ikke en menneskerett
jeg vil si at det ikke gir logisk mening å kalle helsetjenester en menneskerettighet. tenk deg, for eksempel, om du var det eneste mennesket på jorda. eller om det bare fantes fire-fem stykker i et bittelite mikrosamfunn, og alle de andre hatet deg. ville rettigheten din fremdeles vært gyldig? den kan jo ikke håndheves. og poenget med menneskerettighetene må vel være at de skal gjelde alle mennesker, i fortid og i framtid; de må være bærekraftige og gyldige *i seg selv*, uavhengig av om man bor i et rikt land eller ikke, om man har teknologi eller ikke, hvor stort eller lite samfunnet ditt er.
vi hadde faktisk her i landet nokså nylig et spǿrsmål om vi skulle finansiere en slags medisin for barn mot en sjelden sykdom, og medisinen var helt vanvittig dyr (kostet mange millioner kroner). myndighetene vedtok at medisinen var for dyr.
nyemetoder.no/nyheter/den-vanskeligste-saken-vi-noen-gang-har-behandlet
mens Sverige visstnok vedtar motsatt:
dagensmedicin.se/artiklar/2017/12/20/klartecken-for-spinraza/
og hvilket vedtak bryter da med menneskerettighetene, hvilket bryter ikke? er begge to gyldige?
menneskerettigheter burde ikke være betinget på velstand, det blir helt paradoksalt sdm.

En kjæreste, et dusin pils, en vilje til å leve kanskje hvis dem har ooooooog en hund eller katt.

Har du uironisk falt for D&C du da? Taylors ekspertise er rase. Så lenge han ikke angriper de som snakker om jödene er han på ingen måte en "subversive". Han deltar jo på konferanser med Kevin Macdonald.

en boks Monster og en pizza Grandiosa med kjottdeig og lok er du snill

Er ikke Jones en av de "mine baserte meksikanske katolikker"-typene?

youtu.be/wVn6Uz_ISPY

Bomb sverige

Kos det der da.

Hadde en drǿm at jeg fanget en and med en lasagne. Burde jeg være bekymret?

bare noe å vurdere
nei

Drömte at jeg hadde en datter som jeg gikk i et barneskirenn med. Jeg gikk i sidesporet og stöttet henne. Husker jeg spente tre franskmenn med staven, så datteren min kom först. Det endte med at vi ble jaget av franskmennene, men vi vant til slutt. Hva betyr dette?

JEG!

Jeg suger negerkuk

Hva er det med obesjonen til folk?

kanskje jeg skulle kjǿpt meg et toastjern...?

lag ostesmorbrod i panna
mye bedre

tenkte å bruke det til pǿlsebrǿd egentlig...
hvorden ellers burde jeg riste pǿlsebrǿd egentlig?
brǿdristeren min er ikke stor nok, og jeg gidder ikke bruke så masse tid på å varme ovnen og sånn

skulle likt og hatt en lǿsning...

bare kok opp brodet i en botte med vann

nesten du fikk deg fine tall, user..
husker jeg fikk quints på Sup Forums en gang..
>sidestiller toast og ostesmorbrod
fullstendig motbydelig

>masse tid på å varme ovnen og sånn
litterært bare skru ovnen på og legg polsebrodene i mens du steker/trekker polsene din autist

Er det innafor å invitere en 18 år gammel gutt hjem for å se en film?

Hensikt da å få deg blåsejobb? Ja.

er du homo? er han homo? hvor gammel er du?

...

Er ikke homo hvis han suger..

får vell tsjekkia jeg da

Er ikke homo, han er det. Er 22.

Bare misunnelig.

>Har dere opplevd at noen har bloffet om at de er gravide,og i så fall:konfronterte dere personen?

>Tror jeg erfarer dette nå,med en venninne,og aner ikke hva jeg skal gjore.

>Jeg er snart 9 måneder på vei med min forste baby,og i lopet av denne tiden har hun i folge seg selv vært gravid to ganger:

>Forste gang spontanaborterte hun i uke 16.I går fortalte hun at hun er gravid på nytt igjen.Det spesielle er at dette er den fjerde graviditeten hennes.Og de tre forste har alle endt med spontanabort,og alltid i uke 16.Etter hver abort har jeg provd å vise omsorg. Spurt om hun trenger noe eller har vært til legen/sykehus/legevakt.Men nei,hun bare hviler litt hjemme og er på bena igjen kort tid etter.Ingen sykehusinnleggelse eller noe.

Lmao. Er dette en greie?